×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Аваль
сюрпризів не буде. У разі, якщо Вам потрібні детальні роз'яснення по Вашому кредиту, зверніться, будь ласка, до нас у системі Райффайзен онлайн, роз'яснимо та з'ясуємо всі незрозумілі моменти.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Не могу получить деньги
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу Банка і тому, дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми з'ясуємо у працівників відділення в чому причина затримки у видачі коштів(на жаль, не раніше понеділка) та докладемо зусиль для врегулювання ситуації.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Просто жах
Смс дуже довго приходять, не завжди можу кошти з депозиту перекинути.
Жахливо налаштована система.
В останній момент вияснилось, що вночі додаток не працює.
Одні не зручності, з іншими банками не так.
Пішла б від вас якби не працювала тут
Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – не зручно і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли Ви вимушені інколи через це витрачати власний час. Запевняємо Вас, що вночі гаряча лінія працює, але періодично може виникнути черга і це пов’язано з неочікуваним збільшенням звернень клієнтів та обмеженою кількістю операторів вночі. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Для пріоритетного з’єднання рекомендую телефонувати з фінансового номера, це значно прискорить час з`єднання з оператором.
Стосовно затримок у надходженні СМС – для надання пояснень необхідно перевіряти причини по конкретній ситуації. Нам прикро, що не виправдали Ваших очікувань але ми постійно покращуємо наш сервіс.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Есть над чем работать, но плюсов больше чем минусов.
Переферийные отделения разочаровали — работникам не хватает опыта, а иногда желания обслужить клиента быстрее и качественнее (отделение ул.Каралева, 72). Обслуживать клиента 50 мин, по моему это очень долго.
Дякуємо Вам за зворотній зв’язок, опрацюємо зауваження, щоб максимально задовольняти Клієнтів у обслуговуванні у кожному відділенні без виключення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Жалоба
При цьому, безумовно, спілкування повинно бути ввічливим та коректним, адже ми поважаємо кожного нашого Клієнта.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Ужасный банк
В поддержку писал, все бесполезно
Очень недоволен этим банком
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Украли деньги через интернет
Просимо поставитись з розумінням.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кредит
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Що ви таке з'їли?
На нашому сайті було виявлено технічну помилку, яка була неприйнятною і не відображала офіційну позицію нашого Банку. При створенні інтерактивної карти в розділі корпоративних програм технічні налаштування були зроблені так, аби відображати регіони, в яких партнерські пропозиції на придбання сільгосптехніки доступні нашим Клієнтам. Це призвело до недопустимого зображення карти України, оскільки наразі послуги Банку не надаються у АР Крим.
Ми вибачаємося за цю нестандартну ситуацію і зробимо все необхідне, аби не допустити подібного в майбутньому. Позиція банку незмінна: Крим – це Україна.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Коментарі (8)
Хороший банк
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
скарга
Ми надавали Вам відповідь у розділі «Питання банку».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Благодаря одному сотруднику ставлю 5 баллов
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Большая благодарность
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Маленькое хамство.
Да, не смертельно, но не по людски!
Крім того, в момент Вашого обслуговування відбулася зміна курсів, про що Вас було проінформовано та, після отримання Вашої згоди завершено операцію.
Працівниками, відповідальними за якість обслуговування, з співробітниками відділення обговорено дану ситуацію та наголошено на необхідності роботи з чергою та вжиття заходів для запобігання подібному в майбутньому.
На жаль, зв'язатися з Вами особисто для принесення вибачень та надання пояснень, працівники не змогли, оскілки будь які дані (телефони, адреси) відсутні.
Повторно приносимо вибачення, та запевняємо Вас, що робимо все можливе для того, щоб обслуговування в нашому Банку було на найвищому рівні.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ми перевіримо у зв'язку з чим утворилася така ситуація і надами відповідь.
Приносимо вибачення, що не виправдали Ваших очікувань.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Не реагують на скарги про зникнення коштів
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
кредитная карта
В будь-якому разі нам прикро, що це могло порушити Ваші плани та сподіваємось на Ваше розуміння, адже ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як в меншу, так і в більшу сторону, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, так ще дуже багато факторів. Як тільки користування кредитним лімітом буде поновлено, ми відправимо Вам про це смс, крім того не забувайте, що завжди актуальний стан рахунку можна моніторити в системі «Райффайзен Онлайн».
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Ми перевіримо інформацію та спробуємо якнайшвидше відповісти.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (1)
Графік роботи
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (3)
Слив информации клиентов банка в сеть интернет
На жаль, в даній ситуації Ви маєте звертатися до правоохоронних органів, ми ж у свою чергу надамо всю інформацію, наявну у нас, щодо даних операцій, на відповідний запит, оформлений згідно законодавства та будемо сприяти проведенню розслідування.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Бездоганна робота персоналу
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Написати коментар
Скарга на надійність
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (4)