Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хотел открыть карту, Больше не хочу.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Lerich 15 липня 2021, 12:16
Это самое негативное отношение которое я видел!

Пришел в банк, сказал что хочу сделать карту, у меня нормально спросили: паспорт и код есть, говорю есть и задаю вопрос: какое примерно время мне нужно ждать? После этого вопроса меня никто не слышит, мне пришлось трижды повторить его, а в итоге я получил ответ: сидите ждите.

Мне нужно было сходить в аптеку потому решил побыстрому туда метнуться, пришел, сижу жду, в это время освобождается один из консультантов (сидела за за стекляной стенкой с дверью), спрашиваю: не могли бы вы мне сделать карту, она задаёт тот же вопрос про пасспорт и код, говорю есть, но времени нет, получаю ответ: я не знаю как, садитесь ждите девочки сделают.

После примерно 20 минут ожидание освобождается консультант, подхожу к ней даю документы она собирается начать делать, подходит та которая «я не знаю как» и говорит что кто-то прийдёт и надо будет переключится на его обслуживание «там три минутки», после чего консультант говорит что так быстро не получится, я не знаю где это делается «я не знаю как» говорит: ищите! И при этом мне в псевдо вопросительной форме задаёт вопрос: вы же подождёте?! Я им в очередной раз напоминаю что у меня нет времени и открыть карту вроде как 15 минут. У нас новая программа (типа не 15 минут).

Я сообщаю что у меня нет времени ждать пока обслужат всех кто ещё не пришел и если мне не открывают карту то я просто ухожу, получаю ответ: идите!

В итоге мы имеем паршивое отношение и настроение, а ещё *** начальника который *** не знает, а только мешает людям работать и портит клиентам настроение.

P. S. Ещё убили причитания которые были произнесены той что «я не знаю как»: это же райфайзен, с таким уклоном типа плохой банк. Ништяк такое услышать клиенту который решил открыть счёт в этом банке от начальника отдела.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 липня 2021, 12:26
Доброго дня! Приносимо вибачення за виникнення даної ситуації, згодна з Вами, що це неприпустимо. Отримаємо коментарі, щодо причин у працівників відділення, проведемо роботу щодо недопущення подібного у майбутньому та повідомимо Вам про результат. Додатково, будемо вдячні, якщо повідомите своє ПІБ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 липня 2021, 12:35
Інформацію про ПІБ бачимо у заявці, ініціювали проведення перевірки. Також, маємо зазначити, що в будь-який зручний для Вас час, Ви можете здійснити відкриття рахунку на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif та замовити виготовлення картки і її надходження у будь-яке відділення. Потім, за дзвінком до Інформаційного центру призначити зустріч до менеджера на встановлений час, позачергово отримати обслуговування, підписати документи та забрати картку. Сподіваємось, що Ви все ж таки зміните своє рішення та станете Клієнтом Бану і в подальшому співпраця з нами буде викликати у вас лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 липня 2021, 19:51
Доброго вечора!
Маємо інформацію, що Вам зателефонував працівник Банку, приніс вибачення за неприємну ситуацію та домовився про подальшу взаємодію Впевнені, що подібне більше не матиме місце. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 липня 2021, 12:35
#
Корисний коментар
Інформацію про ПІБ бачимо у заявці, ініціювали проведення перевірки. Також, маємо зазначити, що в будь-який зручний для Вас час, Ви можете здійснити відкриття рахунку на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif та замовити виготовлення картки і її надходження у будь-яке відділення. Потім, за дзвінком до Інформаційного центру призначити зустріч до менеджера на встановлений час, позачергово отримати обслуговування, підписати документи та забрати картку. Сподіваємось, що Ви все ж таки зміните своє рішення та станете Клієнтом Бану і в подальшому співпраця з нами буде викликати у вас лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 липня 2021, 19:51
#
Корисний коментар
Доброго вечора!
Маємо інформацію, що Вам зателефонував працівник Банку, приніс вибачення за неприємну ситуацію та домовився про подальшу взаємодію Впевнені, що подібне більше не матиме місце. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися