Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Львів, вул. Володимира Великого, 2

Адреса:
Львів, вул. Володимира Великого, 2
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
22 грудня 2021, 13:29
Неодноразово зверталась у відділення банку і завжди обслуговування було на вищому рівні, швидко, без додаткових проблем, все чітко та професіонально. Хочу висловити подяку співробітнику банку Олені за увагу та хороше обслуговування.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
22 грудня 2021, 13:33
Доброго дня!
Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок, щодо обслуговування у відділенні, відгуки наших клієнтів завжди приємний комплімент для Банку. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
3
25 листопада 2021, 11:01
…є безліч дрібниць, які псують враження від співпраці. Трішки засмутило те, що відділення і Call-центр надають різну інформацію щодо вирішення одного конкретного питання — закриття рахунку. Не зважаючи на це всі мої звернення в підтримку закінчувалися вирішення моїх питань. Також варто зауважити, що ввічливість і навички комунікація ваших працівників на висоті (ще б достовірну інформацію надавали). Все що стосується карткового продукту (Райфкарта+) чудово, окрім постійних проблем з кешбеком, але до цього ставлюся з позитивом, бо все ж таки працюєте над ним і вдосконалюєте. Моб. додаток Raiffaisen Online — це ваша найбільша біда. Я готовий приняти те, що транзакції можуть висіти по два дні «В обробці» перш ніж попасти у виписку, готовий прийняти те, що потрібно більше часу для зарахування перказів (порівняно з банками, якими я теж користуюся), але я зовсім не можу зрозуміти ваше налаштування лімітів. Чому не можна винести оплату в інтернеті окремо, а не включати її у ліміт покупок в день? Я практично не здійснюю покупок через інтернет, але часто використовую карту для розрахунків в магазинах і тд., то як мені застрахувати себе від непередбачуваних списать через інтернет і разом з тим комфортно розраховуватися картою за покупки? Будь ласка, подумайте на цим.
Загалом банком задоволений, але до моб. додатку питань безліч.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
25 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо за такий змістовний зворотній зв'язок. Обов'язково передамо колегам, які працюють над вдосконаленням додатку Ваші побажання, сподіваємось, що вони будуть враховані та реалізовані. Стосовно програми ЩЕ!, маємо надію, що вже скоро працюватиме без збою, оскільки зараз тестуємо внесені зміни над якими довгий час працювала команда фахівців.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
21 липня 2021, 11:10
Молодой человек приходит за обыкновенной картой для выплат (зарплатная карта), его не предупреждая навязывают дорогую страховку, зарплату еще не получил, а по карте уже идет минус по страховке, закрыть самостоятельно нельзя надо закрывать карту… полный идиотизм… не связывайтесь с этим банком-мошейником…выжималовка денег…
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 липня 2021, 11:14
Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) перевіримо інформацію щодо нав'язування страховки, порядку надання консультації та вирішимо Ваше питання. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
1
28 липня 2020, 13:27
Мала отримати переказ, оскільки сума велика, попередньо треба було замовити гроші. Зателефонувала вчора на гарячу лінію, надала всю інформацію, чекала на лінії поки оператор зв‘язувався з відділенням і замовляв кошти. Сказали, що все добре, завтра можу під‘їхати і отримати переказ. Коли я з двома дітьми, в 28 градусів спеки приперлась в банк, мені сказали, що ніхто до них не телефонував і нічого не замовляли!
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 липня 2020, 13:32
Доброго дня!
Повністю розуміємо Ваше незадоволення даною ситуацією і згодні, що такого не повинно бути, дозвольте нам детально у всьому розібратися, повідомте, будь ласка, номер телефону, з якого дзвонили до Інформаційного центру (у особистих повідомленнях). Ми все перевіримо та зв'яжемось з Вами.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
1
26 червня 2018, 22:03
25.06.2018р робила марні спроби поповнити через банкомат картку.
Львів, вул Виговського,100 банкомат не працює 7 днів…
Галицьке відділення банкомат не працює
відділення на вул.кульпарківській -банкомат не працює… Там зустріла інкасаторів, котрі повідомили, що банкомат на Галицькому вже працює. їду туди… Вношу кошти в банкомат і… він зависає… В кінцевому результаті кошти банкомат взяв та підвис. В результаті картка не поповнена!!! А за кілька годин поїздка за кордон, розраховую на ці кошти…
В результаті кошти вкрадено.
На гарячу лінію за вказаним номером на банкоматі зателефонувати не реально. За кілька хвилин вдалось таки сконтактувати з тим кол центром.Заявку на так звану спірну транзакцію зареєстрували111387. Обуренню не має меж. Мене обікрав банкомат під пильним відеонаглядом. Поїздка моя зіпсута, гроші відсутні.Терпіння скінчилося.
Дякую, за витраченого півдня, щоб покласти кошти на картку, за згаяний час, витрачений бензин, вкрадені кошти, зіпсутий настрій та зірвану поїздку.
З нетерпінням очікую повернення вирадених коштів та дня коли відбудеться розірвання договору.
На дворі 21 століття, нано технології а в банку кам«яний вік.
Дякую за всі незручності та ускладнення які змогли мені запропонувати.
Не працюючі банкомати по цілому Львову це норма для банку, але не для мене. Тішитися буду коли розірвемо угоду.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
27 червня 2018, 10:56
Доброго дня!
Перш за все просимо прийняти вибачення за незручності, завдані виниклою ситуацією. На жаль, іноді бувають випадки технічних збоїв в банкоматах. Службами технічної підтримки Банку постійно ведеться аналіз їх причин і контроль за відновленням коректної роботи обладнання. Однак процеси обслуговування банкоматів і розгляду ситуацій стосовно не зарахованих сум вимагають певного часу.
Для уточнення статусу Вашої заявки на спірну трансакцію, рекомендуємо звертатися до Інформаційного центру Банку (0 800 500 500, 521- Vodafone).
Додатково повідомляємо, що інформація про неналежну роботу банкоматів у м. Львів, яка викладена у Вашому відгуці, прийнята до уваги і спрямована до відповідного відділу Банку для виявлення причини виникнення подібних ситуацій та їх усунення.
Повторно приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємося на розуміння.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Львові 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Володимира Великого, 2, Львів
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Львів, вул. Володимира Великого, 2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Львів, вул. Володимира Великого, 2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.