Мінфін - Курси валют України

Встановити

Издевательство над клиентами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Marinella88 20 липня 2021, 22:58
В апреле месяце мне безосновательно заблокировали мою дебетовую карту, объяснив это тем, что по моей карте были пополнения через терминал. После моего отзыва со мной связалась служба безопасности банка перед которой я отчиталась за все пополнения. Карту я всегда пополняла сама, через один и тот же терминал у дома, крипто валютой не торгую, вещами тоже, в казино не играю. Карта исключительно для личных целей и расчеты в продуктовых магазинах. После проверки банк разблокировал мне карту и принес извинения за досадное недоразумение, так как никаких подозрительных операций по карте не было. Я в очередной раз поверила банку и решила продолжить обслуживание. Отпросилась с работы, поехала в отделение, мне разблокировали личный кабинет и вот проходит два месяца и снова без каких либо объяснений мне блокируют счет. Из операций было пополнение карты на 400 грн, платеж за продукты в Сильно и расчет за кофе в кофейне. Перед тем как заблокировать счет банк списал деньги за обслуживание и загнал дебетовую карту в минус 16 грн, которые теперь я могу оплатить только по реквизитам на счет с комиссией в 50 грн. Аваль, вы издеваетесь? Расплатиться за кофе это мошенничество по логике вашего банка? Что это за игра в футбол с клиентами, которые вам доверяют?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 23:10
Доброго вечора! Приносимо вибачення за завдані незручності. Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 липня 2021, 18:28
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за повторення даної прикрої ситуації. Обов’язково вживатимемо заходів для недопущення подібного у майбутньому. Можливість користуватися рахунком відновлена. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 липня 2021, 18:28
#
Полезный комментарий
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за повторення даної прикрої ситуації. Обов’язково вживатимемо заходів для недопущення подібного у майбутньому. Можливість користуватися рахунком відновлена. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися