Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Oleg Tatsenko 7 листопада 2020, 18:24
Подскажите, к кому можно обратится чтобы наконец-то решили мой вопрос? Коллцентр обещает узнать и перезвонить и не перезванивает (все даты и время звонков у меня зафиксированы). Я НЕ являюсь клиентом Райффайзен Банка, но я со своего счёта в Приватбанке гасил знакомому кредит в этом банке. Деньги зависли на невыясненом счётё и банк по запросу с Привата их не возвращает мне на карту. Выглядит это как-будто деньги тупо украдены банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 листопада 2020, 18:31
Доброго вечора! Просимо Вас в особистих повідомленнях вказати реквізити, за якими робили переказ та номер, з якого Ви зверталися до Інформаційного центру. Ми все перевіримо та надамо інформацію, на жаль, не раніше понеділка. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 листопада 2020, 9:36
Доброго ранку! В додаток до викладеного Вам у особистих повідомленнях, зазначаємо, що маємо інформацію про те, що Вам перетелефонували та все пояснили. Запевняємо, що дана ситуація не залишиться без уваги, та зі співробітником, який не дотримався домовленостей, проведена робота з метою запобігання подібного у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
AndryT 6 листопада 2020, 16:06
Сьогодні 06.11.2020 у відділенні Райфайзен аваль що в м. Гуляйполе, Запорізької обл. при поповнені власного карткового рахунку, термінал порахував, та ковтнув 4000 грн, задумався і викинув картку написавши «час очікування вийшов»! Кошти на картку не поступили! Зателефонував на гарячу лінію і там сказали « ми перевіримо чи ви кажете правду і на протязі 5 днів вам прийде смс з нашою відповіддю!» тобто банк натякає що їхні клієнти їх обманюють! в тому числі і я??? ну це вже неповага повна! Запитали навіть які купюри я клав (назвав) думав що у серійні номери спитають! а як вам відповідь про результат смскою???!!! не банк а якась шарашкіна контора! Ганьба таким фінансовим установам! прислали номер заявки #267739 а потім і одразу наступне смс « ВІТАЄМО! Оцініть нашу роботу» і посилання на сайт… це вже знущання ваша робота оцінюється в 0!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 16:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за те, що робота Банку викликала Ваше незадоволення. Розуміємо, що кошти потрібні негайно, адже Ви на них розраховували. В той же час, просимо з розумінням поставитися до необхідності провести перевірку та також до того, що, в разі зарахування коштів на рахунок, на це також потрібен певний час. Зі свого боку зробимо все можливе для прискорення вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 листопада 2020, 16:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. Маємо інформацію, що питання вирішено, просимо переглянути виписку. Запевняємо Вас, що у разі виникнення подібних ситуацій робимо все можливе для повернення коштів в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Man2019 6 листопада 2020, 13:40
Вроде бы солидный банк, но ведет себя как шарашкина контора. Комиссии в выписке сразу не показывают в выписке, на следующий день случайно можешь заметить. Часто двойные списания по обязательным платежам, приходится тратить время и доказывать что ты не идиот, а процессы в банке неправильно отрабатывают. В выписках «списание» и «обработано» понятно только избранным работникам банка. Постоянно какие-то просрочки по платежам мнимые, обзвоны о задолженности при отсутствии таковой. Одним словом, разочарование после близкого контакта.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 13:48
Доброго дня! Дійсно, на жаль, є така особливість, що при проведенні операцій комісія може списатись не одразу, а при потраплянні платежу в виписку. При цьому всі списання відбуваються у відповідності до Тарифів та в підсумку маєте Ваш актуальний баланс. Стосовно подвійного списання та дзвінків по заборгованості, для перевірки інформації просимо вказати деталі: коли, на який номер телефонували та про яку суму заборгованості повідомляли. Інформацію просимо надати в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Taekina 3 листопада 2020, 16:35
Вогнали в долг ни за что кредитов нет получаю только детскую выплату и оплата коммунальных услуг Позвонила операторам сказали что ихняя система дала збой и зделала оплату в 500гривен за транспорт газа 2раза хотя я оплачивала только 500 в отделении банка!!! ТАК вот милый мой банк ваша карта по которой вы меня вогнали в долг в 499.гр улетела в окно и детские деньги я отдавать не собираюсь из-за вашей ошибки!!!
Завтра ещё пойду в полицию и напишу на ваш банк заяву что вы людей в долги заганяете!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 16:39
Доброго дня! Ми дуже хочемо розібратися чому виникла така ситуація та позитивно її вирішити. Просимо Вас, в особистих повідомленнях, надати свій ІПН. Ми все перевіримо та надамо Вам коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Корнейчук 3 листопада 2020, 15:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Прорізна, 3
Я уже писал отзыв про качество работы банка, его скоринг-системы, и обслуживания в целом.
Вот ссылка на предыдущий отзыв: https://minfin.com.ua/company/aval/review/183922/
Но есть продолжение которое не то что смешит, а заставляет биться от смеха, ибо маразм крепчает.

Вчера 02.11.2020, банк в 14:26 прислал сообщение с текстом: Shanovnyi Kliente, limit za Vashou kredytnoju kartkoju dostupnyi dlia vykorystannia! Rozrahovuytes vilno vzhe zaraz! Raiffeisen Bank Aval. 0800500500

Я сразу зашел в онлайн банк, и проверил, да действительно кредитный лимит был восстановлен. Хочу заметить что после проверки мною в онлайн банкинге восстановления лимита, я не снимал деньги с карты, не рассчитывался ее, и вообще не пользовался картой.

Но спустя ровно сутки, в тоже время но уже сегодня 03.11.2020, мне пришло сообщение с текстом: Shanovnyi Kliente, Vash limit po kredytniy kartci tymchasovo zablokovano! Pro rozblokuvannia Vas bude povidomleno dodatkovo. Raiffeisen Bank Aval

То есть банк спустя сутки опять заблокировал мне кредитный лимит, ровно в тоже время, что и вчера разблокировал. Вот скриншот: http://joxi.ru/xAeXxEBhREGDv2

На самом деле прошлый раз я думал что банк пробил свое дно, но похоже это было его второе дно, и оно скорее всего будет еще не одно. Сервисом, и качеством работы банка я полностью разочарован, и не доволен. Мой комментарий не нуждается в ответе представителя банка, он написан исключительно для людей которые думают работать ли с данным банком, или выбрать какой то другой.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 15:39
Доброго дня! Ми передамо викладену Вами інформацію до відповідального підрозділу та, з Вашого дозволу, все ж перевіримо чому так сталося.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 листопада 2020, 12:01
Доброго дня, Дмитро! На жаль, змушені повідомити, що тимчасове розблокування кредитного ліміту та відправка повідомлення відбулося внаслідок технічного збою:( Розуміємо, що дана ситуація викликала Ваше незадоволення та приносимо Вам вибачення. Запевняємо, що інформація передана у відповідальний підрозділ для вжиття заходів з метою недопущення подібного в майбутньому. На жаль, станом на сьогоднішній день, користування кредитним лімітом обмежено. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
mykola82 30 жовтня 2020, 21:51
Recently I had a pleasure to visit Base Division of Raiffeisen BANK AVAL in Ternopil on Yosypa Slipoho street.
The first thing I encountered upon entering the building were two friendly girls, who greeted me and directed to the responsible manager.
The employee, I was referred to, helped me to resolve my financial issue quickly and efficiently. I want to thank all the bank personnel, who assisted me, for their genuine friendly attitude and sheer professionalism.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 22:46
Thank you very much for your feedback. We are here for you.
@RaifHelp
Проблема вирішена
username123 30 жовтня 2020, 17:21
Відділення за адресою: Київ, бул. Перова, 22
30.09.2020 звернувся до відділення в м. Київ, бульвар Перова, 22 для зняття власних коштів та закриття рахунку. Співробітниця банку сказала, що закриття рахунку роблять не у відділенні, а за зверненням у колл-центр, та що при залишку в 59 копіїок ніяких проблем при закритті рахунку не буде. Я погодився та отримав власні кошти готівкою, за виключенням вищезазначених копіїок. Одразу після виходу з відділення зателефонував у колл-центр для закриття рахунку, але оператор повідомив що необхідно перетелефонувати за 2-3 дні (через час на формування виписок чи щось таке). Зателефонувавши вдруге я дізнався, що рахунок неможливо закрити через заборгованість (при тому що картка не була кредитною). Заборгованість нібито з'явилась через комісію на зняття готівки. Хоча згідно діючих тарифів комісія на зняття готівки у пакеті послуг «оптимальний» (https://imgur.com/a/FU4wtiA номер рахунку 1142421400) від 5000грн відсутня (https://www.aval.ua/storage/files/tariff-25082020.pdf сторінка 22). Так само як і комісія на «одержання готівки при закритті рахунку».
https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya
«Тарифи на ведення та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб – приватних клієнтів та карткових рахунків, відкритих в рамках зарплатних проектів (редакція, яка діяла з 25.08.2020р. по 25.10.2020р.) Дата оприлюднення 27.07.2020.»
Оператори колл-центру просто відмовляються чути.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 жовтня 2020, 17:25
Доброго дня! Нам дуже прикро за виниклу ситуацію. Дозвольте розібратися у всьому детально та вирішити Ваше питання. Для цього вкажіть, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваш ІПН та номер з якого зверталися до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 жовтня 2020, 18:15
Дякуємо за надані в заявці данні, ми перевіримо інформацію та повідомимо Вам. Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 листопада 2020, 10:48
Доброго ранку!
Маємо інформацію, що з Вами зв`язався працівник, який займається вирішенням питання та надав необхідні роз'яснення. Приносимо вибачення за необхідність очікування. Робимо все можливо, щоб закрити питання найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
paalomnik 29 жовтня 2020, 12:28
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
решил довериться рейтингам и все-таки дать шанс Авалю, начинают одолевать мысли что я совершил ошибку.
ситуация следующая: перевел деньги с другого банка 25 октября, райффайзен онлайн радостно отрапортовал о поступлении денег в этот же день и я их отправил на депозит Универсальный бессрочный, 26 октября с меня списали деньги с указанием «% сплачені за перевищення кредитного ліміту». В банке мне тыкают выписку и говорят «система не видела денег». Непонятно почему тогда райффайзен онлайн молча выполнил перевод на депозит? На горячей линии прямо говорят «деньги не вернем» и отвечают крайне обтекаемо, оперируют терминами «большая сумма»/«подождать некоторое время» а конкретизировать от какой цифры начинается «большая сумма» или что они вкладывают в понятие «некоторое время» сказать не могут. Уважаемые(пока еще) представители банка, убедительная просьба решить ситуацию иначе буду вынужден искать более компетентный банк, ведь все что я вынес из общения с колл-центром и сотрудниками отделения — это то что я абсолютно не застрахован от ситуации, когда банк заберет мои деньги и сошлется на «систему». В других банках таких проблем не наблюдается и если мобильный банкинг показывает что мои деньги зачислены то я могу ими пользоваться сразу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 жовтня 2020, 12:33
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний. Запевняємо Вас, що завжди намагаємось врегульовувати питання, які виникають у наших Клієнтів, в процесі обслуговування. Просимо вказати номер телефону з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо всю інформацію, якість наданих консультації та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 листопада 2020, 15:54
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Проаналізувавши консультації, які Вам надавалися, ми прийняли рішення про повернення утриманої суми в порядку виключення. Запевняємо, що завжди прагнемо знаходити варіант вирішення будь-яких питань на користь Клієнта, але, на жаль, для виконання повернення потрібен час. Крім того, просимо Вас детально ознайомитись з Правилами банківського обслуговування, які розміщені за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/pravila-ri-25102020.pdf. В пункті 3.4. Правил зазначено, що у разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції. В подальшому для запобігання подібних ситуацій, просимо, з метою перевірки зарахування коштів на рахунок, перевіряти виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
clank 27 жовтня 2020, 20:43
Для тех кто хочет оформить карту 100дней Схема мутная на 100 проц. Даже не думайте ввязываться. Разведут! Погашаешь задолженность а оказывается не погашаешь надо быть очень внимательным и ждать выписки о погашении на каткой то вкладке (Х** знает где) причём эта выписка формируется несколько дней ( несколько дней Карл) 21 век на дворе. Если ты неуважений як я и решил что баланс на карте 100к это погашённый кредит в льготный период ан нет проценты по странной схеме с тебя снимут и даже застенчиво ни о чем не предупредят Такой эвропейський банк с украинским характером. Короче РАЗВОДНЯК|||
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 20:54
Доброго вечора! Дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про нашу картку. Запевняємо Вас, умови повністю прозорі і описані в Правилах обслуговування фізичних осіб, які розміщені на нашому сайті і є частиною договору, що підписується з клієнтом. Здійснюєте безготівкові операції, щомісячно вносите плановий платіж та пільговий період діє протягом 100 днів з моменту проведення першої операції. Погасили в цей період заборгованість
повністю ( на кінець дня у виписці відображається 0) жодні проценти не нараховуються. Якщо потрібно, зверніться до нашого Інформаційного центру, або напишіть в чаті Банку, запитайте про все, що викликає сумнів, все детально пояснимо і жодних неприємних сюрпризів не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
InnaKH 27 жовтня 2020, 19:23
Тут конечно виновата я, поверила мошенникам и у мене с карточки списали 11.000, но, дозвониться в Банк очень тяжело, когда попросила заявку на спорной транзакцию, отказали, хотя сума сутки была в обработке!
И как-то странно, мошенник знал номер моей карточки и суму!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 19:33
Доброго вечора! На жаль, в разі розголошення даних картки або кодів, необхідних для здійснення операції, з моменту проведення операції, Банк не має можливості її призупинити, відмінити або оскаржити. Єдине можливе рішення у даному випадку – не втрачаючи часу, звертатися до правоохоронних органів з повідомленням про виниклу ситуацію. Просимо Вас звернутись у поліцію з повідомленням про протиправні дії, при цьому банк зі свого боку завжди готовий співпрацювати зі слідством і надавати всю необхідну інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0679497796 27 жовтня 2020, 9:16
По мої заявці на спірну трансакцію зареєстровану 21.10.2020 року ще нема грошей 21тис 300 грн, а банкомат більше не працює чим працює, робіть щось з цим
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 9:20
Доброго ранку! Запевняємо Вас, що, наразі, ми робимо все можливе, щоб завершити перевірку по спірній операції сьогодні до кінця дня. Про це повідомляли Вас вчора, у відповіді на попередній відгук. Інформація про роботу банкомату також доведена до відома відповідального підрозділу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 18:30
Доброго вечора! Питання вирішено, просимо перевірити виписку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Sendegario 26 жовтня 2020, 21:29
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 89-А
Начал замечать что при снятии в банкомате денег списывается комиссия (хотя по программе не должна ни с банкоматов Райфайзен банка ни с других) позвонил в кол центр. Сказали что комиссия вернётся как только выйдут деньги с обработки. Деньги с обработки вышли. Комиссия не вернулась. Продолжил звонить в кол центр. Операторы просто стали бросать трубку просто представившись. Сходил сегодня в отделение. Я в отделение предоставил скриншот о том что сумма снималась вместе с комиссией. Операционист предоставила мне выписку где комиссии почему-то не было и финальная сумма странным образом сошлась. Хотя четко отслеживалось снятие комиссии в выписке оно не проходило. Спустя час бессмысленного диалога в отделении просто ушёл. Ничем не помогли
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2020, 8:46
Доброго ранку! В деяких пакетах послуг при занятті коштів в банкоматі комісія блокується, але фактично списується з рахунку лише сума, яку Ви отримали. Саме тому, при перегляді в виписці, Ви бачите лише суму зняття. Будемо вдячні, якщо в особистих повідомленнях Ви вкажете Ваш ІПН та номер телефону, з якого телефонували до Інформаційного центру, перевіримо якість консультацій, що Вам надавались, та причини завершення дзвінка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
0679497796 26 жовтня 2020, 12:28
21 жовтня поповнював картковий рахунок в м.Кременець Тернопільської області, банкомат завис,і гроші теж (21 тисяча 300 гривень), сьогодні 26 жовтня, грошей ще нема, мало того 23 жовтня цей самий банкомат знову завис і зависла сума 21тисяча 600 гривень, ніякої реакції, додзвонитись не можна, бо вони тяжко працюють, хіба це нормально. При тому що в мене були схожі ситуації в інших банках, але гроші були на другий день, робіть висновки, чи варто працювати з таким банком
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 12:33
Доброго дня! перевіримо інформацію стосовно заявки на спірну операцію та надамо коментарі найближчим часом. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 жовтня 2020, 16:25
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Питання по першій спірній операції вирішено позитивно. Просимо перевірити виписку по рахунку. Що стосується другої заявки – робимо все можливе, щоб закрити питання протягом завтрішнього дня, якщо не виникне потреби у проведенні додаткової перевірки. Ми розуміємо бажання наших Клієнтів якомога швидше повернути кошти особливо якщо вони потрібні саме зараз в робимо для цього все можливе. Однак, нам необхідний час для того, щоб детально розібратись у ситуації, упевнитись, що під час проведення операції мало місце не зарахування коштів тктивне рішення стосовно повернення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 18:37
Доброго дня! Питання по другій спірній операції також вирішено, просимо перевірити виписку. ПРиносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Tanya Petrechko 25 жовтня 2020, 8:39
У понеділок поклали кошти в термінал, термінал чеку не видав, на екрані-вибачте технічна помилка!!!!11000 лишились без підтвердження про оплату і без грошей на рахунку!!!
Номер заяви-260439
Дзвінок на гарячу лінію-кошти ви можете отримати коли інкасатор зробить перерахунок(це понеділок, середа, п’ятниця )
У понеділок працівники банку сказали -до кінця дня чекайте і гроші зарахують.У середу на гарячій лінії і в банку —до кінця дня зарахують!
У п’ятницю я з телефону працівника банку нарешті додзвонилась знову на гарячу лінію(від середи слухавку на гарячій лінії ніхто не брав від мене а від працівника банку одразу!))
В банку роблять вигляд щирого здивування, бо за їх словами, до 5днів гроші зараховують.На гарячій лінії мені гулять про те, що в європейських банках гроші неможливо отримати декілька місяців, в інших банках-декілька тижнів а вони от самі оперативні!!! Серйозно?!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 8:48
Доброго дня! Працівники Банку, дійсно, намагаються максимально оперативно вирішувати такі питання, але, іноді виникають ситуації, які потребують додаткової перевірки. На жаль, в даному випадку проводиться додаткові заходи які потребують часу. Приносимо вибачення за завдані незручності і просимо зачекати прийняття рішення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Hapiness 24 жовтня 2020, 13:49
Ужасное приложение, с постоянной сменой пароля. Невозможно работать в интернет банкинге.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 13:57
Доброго дня! Ви самі можете обирати період, через який необхідно буде змінити пароль. Максимальний — 12 місяців. Протягом встановленого часу, система не вимагатиме зміни, якщо Ви вводите його вірно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Игорь Галусяк 23 жовтня 2020, 16:59
Получил зарплатную карту. Ни денег снять, ни в приложение зайти, ни на горячую линию дозвониться. Худший банк в Украине.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 17:04
Доброго дня!
Розуміємо Ваше незадоволення ситуацією, яка виникла. Спробуємо перевірити стан картки, та в разі наявності, надати альтернативні варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 жовтня 2020, 17:18
Ігорю, бачимо, що для того, щоб успішно користуватися карткою, Вам необхідно спершу змінити ПІН-код у банкоматі. Якщо Ви не знаєте початкового ПІН-коду, на жаль, доведеться телефонувати до Інформаційного центру. Рекомендуємо робити це з номеру, який Ви зазначали, як фінансовий, це дозволить зменшити час очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lesycmrf 23 жовтня 2020, 13:39
Банкоматів ДУЖЕ мало. Дозвонитись неможливо. Проблеми клієнтів вирішувати незацікавлені.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 13:47
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про Банк. На жаль, наразі, дійсно працюємо над оптимізацією мережі банкоматів при цьому пропонуємо нашим Клієнтам пакети послуг у яких безкоштовне зняття коштів можливо в банкоматах інших банків. Крім того, картками Банку можливо розрахуватись у торгових точках, інтернет-сайтах, а за допомогою системи «Райффайзен онлайн» здійснити оплату будь-яких послуг. Стосовно неможливості додзвонитися, визнаємо, що наразі має місце черга на гарячій лінії, робимо усе можливе, щоб вирішити цю проблему і мінімізувати час очікування Клієнтів. Також, готові спробувати допомогти у вирішенні Вашого питання, якщо напишете нам у системі «Райффайзен онлайн», роздій «Повідомлення».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pikachu74 23 жовтня 2020, 12:31
Чекав десять хв на лінії, потім хтось підняв слухавку, сказав, щось не внятне і одразу її поклав, «найкраща» тех підтримка з усіх банків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково просимо вказати номер, з якого телефонували (в особистих повідомленнях), перевіримо чому було завершено дзвінок. В разі, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете викласти своє питання в чаті системи, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
OrestP 22 жовтня 2020, 15:51
В понеділок 19 жовтня, поповнюючи картку в відділенні Райффайзен Банк Аваль за адресою Львівська область, м.Самбір, площа Ринок, 14, завис термінал. В результаті чого термінал прийняв 11 000 тисяч гривень. На карту дані кошти не поступили, квитанції термінал не видав.
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 15:59
Доброго дня! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і це негативно вплинуло на Ваше враження від обслуговування в Банку. На жаль, дійсно, іноді трапляються збої при внесенні коштів через банкомати але працівники Банку докладають зусиль, для того, щоб в найкоротший термін вирішувати такі питання і мінімізувати незручності Клієнтів. Просимо Вас терміново вказати свій ІПН (в особистих повідомленнях), спробуємо прискорити вирішення Вашого питання. Стосовно неможливості додзвонитися на гарячу лінію, на жаль, змушені визнати, що наразі має місце різке збільшення навантаження на лінію підтримки, що призводить до виникнення тимчасових черг. В раз необхідності, Ви також можете отримати консультацію в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 жовтня 2020, 16:04
Тетяно Сергіївно, Ваші данні знайшли. Працюємо над вирішенням питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 9:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування та неприємну ситуацію, яка виникла при поповненні. Маємо інформацію, що питання вирішено. Просимо перевірити виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:19
22.10.2020 зателефонував до банку за номером (044) 490 8888 і спитав чи є англомовні співробітники у відділенні на Великій Васильківській 116-118, потрібно відкрити рахунок людині яка знає тільки англійську. Оператор зв’язалась з відділенням і повідомила що є, приходьте. На місці з’ясувалось що англійською ніхто не розмовляє. Згаяли час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 15:24
Доброго дня!
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:38
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 жовтня 2020, 17:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝