Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Игорь Галусяк 23 жовтня 2020, 16:59
Получил зарплатную карту. Ни денег снять, ни в приложение зайти, ни на горячую линию дозвониться. Худший банк в Украине.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 17:04
Доброго дня!
Розуміємо Ваше незадоволення ситуацією, яка виникла. Спробуємо перевірити стан картки, та в разі наявності, надати альтернативні варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 жовтня 2020, 17:18
Ігорю, бачимо, що для того, щоб успішно користуватися карткою, Вам необхідно спершу змінити ПІН-код у банкоматі. Якщо Ви не знаєте початкового ПІН-коду, на жаль, доведеться телефонувати до Інформаційного центру. Рекомендуємо робити це з номеру, який Ви зазначали, як фінансовий, це дозволить зменшити час очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lesycmrf 23 жовтня 2020, 13:39
Банкоматів ДУЖЕ мало. Дозвонитись неможливо. Проблеми клієнтів вирішувати незацікавлені.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 13:47
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про Банк. На жаль, наразі, дійсно працюємо над оптимізацією мережі банкоматів при цьому пропонуємо нашим Клієнтам пакети послуг у яких безкоштовне зняття коштів можливо в банкоматах інших банків. Крім того, картками Банку можливо розрахуватись у торгових точках, інтернет-сайтах, а за допомогою системи «Райффайзен онлайн» здійснити оплату будь-яких послуг. Стосовно неможливості додзвонитися, визнаємо, що наразі має місце черга на гарячій лінії, робимо усе можливе, щоб вирішити цю проблему і мінімізувати час очікування Клієнтів. Також, готові спробувати допомогти у вирішенні Вашого питання, якщо напишете нам у системі «Райффайзен онлайн», роздій «Повідомлення».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pikachu74 23 жовтня 2020, 12:31
Чекав десять хв на лінії, потім хтось підняв слухавку, сказав, щось не внятне і одразу її поклав, «найкраща» тех підтримка з усіх банків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково просимо вказати номер, з якого телефонували (в особистих повідомленнях), перевіримо чому було завершено дзвінок. В разі, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете викласти своє питання в чаті системи, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
OrestP 22 жовтня 2020, 15:51
В понеділок 19 жовтня, поповнюючи картку в відділенні Райффайзен Банк Аваль за адресою Львівська область, м.Самбір, площа Ринок, 14, завис термінал. В результаті чого термінал прийняв 11 000 тисяч гривень. На карту дані кошти не поступили, квитанції термінал не видав.
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 15:59
Доброго дня! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація і це негативно вплинуло на Ваше враження від обслуговування в Банку. На жаль, дійсно, іноді трапляються збої при внесенні коштів через банкомати але працівники Банку докладають зусиль, для того, щоб в найкоротший термін вирішувати такі питання і мінімізувати незручності Клієнтів. Просимо Вас терміново вказати свій ІПН (в особистих повідомленнях), спробуємо прискорити вирішення Вашого питання. Стосовно неможливості додзвонитися на гарячу лінію, на жаль, змушені визнати, що наразі має місце різке збільшення навантаження на лінію підтримки, що призводить до виникнення тимчасових черг. В раз необхідності, Ви також можете отримати консультацію в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 жовтня 2020, 16:04
Тетяно Сергіївно, Ваші данні знайшли. Працюємо над вирішенням питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 жовтня 2020, 9:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування та неприємну ситуацію, яка виникла при поповненні. Маємо інформацію, що питання вирішено. Просимо перевірити виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:19
22.10.2020 зателефонував до банку за номером (044) 490 8888 і спитав чи є англомовні співробітники у відділенні на Великій Васильківській 116-118, потрібно відкрити рахунок людині яка знає тільки англійську. Оператор зв’язалась з відділенням і повідомила що є, приходьте. На місці з’ясувалось що англійською ніхто не розмовляє. Згаяли час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 15:24
Доброго дня!
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:38
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 жовтня 2020, 17:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zelenskijsasha 22 жовтня 2020, 11:54
Нужно было срочно перевести деньги ребенку на ПЦР тест в больнице, а приложение райф не работает. Позвонил оператору он ответил технические проблемы и это уже не первый раз такое происходит. Как проценты по кредиту два раза в месяц снимать так у них все работает, а тут ребенку деньги переслать так технические проблемы.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 11:58
Доброго дня. Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Наш банк прагне надавати тільки якісний сервіс.
Робимо все можливе для відновлення роботи «Райффайзен Онлайн» в найкоротші можливі терміни. Перепрошуємо за незручності.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 жовтня 2020, 11:56
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 жовтня 2020, 13:03
Доброго дня! Повторно приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла. Запевняємо, що робимо все можливе для того, щоб відновити нормальну роботу системи в найкоротший термін. Як альтернативний варіант, пропонуємо скористатися можливістю здійснити онлайн платіж з вашого карткового рахунку за повними реквізитами за  посиланням. https://www.aval.ua/ru/onlajn-platezhi. 
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Watch Alphabet 21 жовтня 2020, 19:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 2-А
Хочу поделиться положительным опытом от работы с Райффайзен Банк Аваль.
Последние усовершенствования и обновления мобильного приложения банка очень облегчили работу по переводам оплат поставщикам товара, а это очень важно, когда занимаешься закупками товара в интернет магазин.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 20:04
Доброго дня!
Дякуємо за позитивний відгук про нашу роботу! МИ намагаємось покращувати послуги для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Вчера всё ок, а сегодня захожу, моя карта на детские заблокирована! С какого спрашивается? ?? На карте деньги ребёнка, вообще-то!!! На памперсы, на питание, на лекарства, в конце концов!!! Звоню на линию, толку ноль. Уже 30 минут музыка просто играет! Вы не имеете права блокировать социальные выплаты!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 13:30
Доброго дня!
Блокування рахунку здійснюється виключно в разі наявності підстав, передбачених чинним законодавством. Якщо, наприклад, до Банку надходить постанова на арешт коштів на рахунку, Банк зобов'язаний її виконати. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру, на жаль, змушені повідомити, що має місце тимчасове утворення черги на лінії. Робимо все можливе для того, щоб зменшити час очікування Клієнтів. Також, можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини блокування і надамо коментарі конкретно по Вашому рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 жовтня 2020, 17:34
Шановна AnastasiaB2019! Написати повідомлення в чаті можливо зайшовши в систему «Райффайзен онлайн», (якщо Ви в ній зареєстровані) –в меню обрати «Зв’язок з банком»--«Повідомлення». Повторно зазначаємо, що в разі, коли виконавцем передана до Банку належним чином оформлена Постанова про арешт коштів, Банк зобов’язаний її виконати. При цьому, окремі рахунки, для отримання соціальних виплат Банком не відкриваються, про це зазначено у Правилах банківського обслуговування, які є складовою договору, підписаного Клієнтом при відкриття рахунку. Отже рахунок має статус Вашого особистого рахунку і підлягає арешту, в разі наявності підстав. Якщо Ви вважаєте що виконавець не мав підстави на видачу постанови, для вирішення питання необхідно звертатися до нього, оскільки то того часу, поки до Банку не надійде належним чином оформлена постанова про зняття арешту, на жаль, Банк не зможе зняти його самостійно. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
kvaterniuk 20 жовтня 2020, 14:32
Сервіс ну дуже застарілий… Мусила зробити картку, бо зарплатний проект.
З таким відношенням, яке є на даний час в банку, взагалі не хочеться слухати про якісь програми, можливості, що є в банку. Зразу просто-------------
Другий день телефоную, бо немає часу заїхати-так слухавку ніхто і не взяв!!!
Чекала 3 рази на лінії по 20 хв… Для чого тоді гаряча лінія???? Дайте номер відділення на сайті для запиту людей!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 14:40
Доброго дня!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Pikachu74 20 жовтня 2020, 13:48
В нашому місті одне відділення і було три банкомати, один знаходиться в самому відділені, а другий знаходився на вулиці в стіні будівлі, мало того, що їхні банкомати часто не працюють, так вони забрали банкомат з вулиці. Сам банк закрили без пояснення причини до 18.10, а уже 19.10 знову висить друкований лист паперу з шрифтом 8 і написано, що відділення не працюватиме ще до 21.10. тех підтримка слухавку не бере взагалі
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 13:51
Доброго дня! Дякуємо за відгук, відповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 жовтня 2020, 14:43
Доброго дня! На жаль, маємо повідомити, що відділення, про яке зазначено у Вашому відгуку, дійсно, не працює орієнтовно до 21.10.2020 з поважних причин. Маємо банкомат, який працює цілодобово та розташований за адресою: вул. Фрунзе 28. Інформація щодо місця розташування та графіку роботи банкоматів знаходиться на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/ru/bankomaty. Крім того, Банк пропонує пакети послуг у яких зняття коштів здійснюється без комісії в банкоматах будь-яких Банків, а також рекомендуємо користуватися картками для безготівкових розрахунків у торгових точках та мережі інтернет. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру,  на жаль, це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Riky 19 жовтня 2020, 20:37
Звоню на поддержку, скидывают и перезванивают сами. Хочу подключиться к оператору, ожидаю пол часа — не берут трубку. Вечером после 19.00 взяла трубку оператор Катерина, говорит что надо подождать пару минут на телефоне, жду 20 минут и ложу трубку…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 20:44
Доброго дня! Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи витрачати власний час в очікуванні з'єднання з операторами. Запевняємо, що робимо все можливе, щоб скоротити час очікування. Повідомте, будь ласка, в особистих повідомленнях номер з якого телефонували, розберемося чому так сталося та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 жовтня 2020, 15:45
Доброго дня! Маємо інформацію, що Вам зателефонували та владнали питання. Приносимо вибачення за те, що для остаточного вирішення знадобилося так багато часу. Сподіваємось, що в подальшому Ваша співпраця з нами буде лише приємною.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Anton Dobrorez 19 жовтня 2020, 15:35
При пополнении своей карты наличными завис банкомат, в результате чего я лишился 18.000 грн. (чек не выдан, деньги на счёт не поступили). В поддержке говорят «оформили заявку, ждите 5 РАБОЧИХ ДНЕЙ»! У меня финансовые обязательства, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на мою проблему нет, хотя я об этом прошу. В результате БАНКОВСКОЙ ошибки, у меня и моего предприятия сорваны сроки заказа строительных материалов, из-за чего я вынужден переплачивать за него позже за счёт роста курса доллара! Просто переведу все свои счета в другой банк!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 15:39
Доброго дня! Нам дуже прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для вирішення подібних питань в найкоротший термін при цьому оператор Інформаційного центру озвучує орієнтовний строк розгляду спірної операції. Повідомте нам, будь ласка, свій ІПН (можна у особистих повідомленнях) перевіримо чи можливо прискорити вирішення питання.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 жовтня 2020, 13:00
Доброго дня! Маємо інформацію, що питання по спірній трансакції вирішено. Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Bpishnyak 16 жовтня 2020, 15:16
К огромному сожалению, мне приходится быть клиентом этого МЕГА клиентоориентированого банка. Уже 2-ий день безуспешно пытаюсь дозвонится в КЦ, из-за чего теряю свои нервы и деньги! Камон ребята! Вам вообще известно, что такое SLA и как быстро нужно отвечать клиентам????? Время ожидание составило 45 минут!!! Это верх неуважения к своим клиентам!!!

Уважаемое руководство! Взываю к вашей совести! если она у вас есть конечно. С таким отношением вы никогда не подниметесь в рейтинге банков Украины!

PS: Гугланите на тему SLA если не в курсе. И кстати, в нормальных КЦ этот показатель не превышает 5 минут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2020, 18:39
Доброго дня!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
xag197911 16 жовтня 2020, 13:19
15.04.2020 года банк мне заблокировал зарплатный счет на основании постановление об аресте счетов должника ВП 61837348. Постановление было выслано исполнителем в банк по электронной почте и (внимание!) без подписи и печати. Надо заметить, что тот долг, который мне рисуют, там тоже отсутствует моя подпись на кредитном договоре и нет решения суда.

Согласно украинского и международного законодательства, зарплатные счета нельзя арестовывать и оставлять людей вообще без средств существования, ибо это геноцид.
Действующие международные договоры, согласие на обязательность которых дано Верховной Радой Украины, являются частью национального законодательства Украины.
Заработная плата должна охраняться против арестов и передачи в той мере, в которой это считается необходимым для содержания трудящегося и его семьи. (ч. 2. ст. 10 Конвенции о защите заработной платы ратифицированной Украиной)
Статья 1 Конвенции против пыток и других жестоких, бесчеловечных или унижающих достоинство видов обращения и наказания гласит (процитирую на украинском языке):
Для цілей цієї Конвенції термін «катування» означає будь-яку дію, якою будь-якій особі навмисне заподіюються сильний біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб отримати від неї або
від третьої особи відомості чи визнання, покарати її за дії, які вчинила вона або третя особа чи у вчиненні яких вона підозрюється, а також залякати чи примусити її або третю особу, чи
з будь-якої причини, що грунтується на дискримінації будь-якого виду, коли такий біль або страждання заподіюються державними посадовими особами чи іншими особами, які виступають як офіційні, чи з їх підбурювання, чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди. В цей термін не включаються біль або страждання, що виникли внаслідок лише законних санкцій, невіддільні від цих санкцій чи
спричиняються ними випадково.
Именно на банки возложена ответственность сообщать исполнителям, что счет является зарплатным и на него нельзя наложить арест. Об этом гласит действующее законодательство та судебная практика. До сих пор никто не понес наказание за то, что на протяжении 4,5 месяцев в отношении меня производится геноцид.

Я обжаловал действия частного исполнителя Дорошкевич в суд. Решением Полтавского областного административного суда от 08.06.2020 дело No 440/2769/20, постановления частного исполнителя отменены. 06.10.2020 г. частный исполнитель Дорошкевич В. Л., вынесла постановления об отмене процессуального документа и отменила свои постановления об аресте счетов. Отдать должное, АО Приватбанк среагировал быстро, и отменил арест счетов.

Служба поддержки Райффайзен Банк Аваль путается, одни консультанты говорят что им ничего не поступало. Вторые уверяют, что частный исполнитель Дорошкевич В. Л. отправила не тот документ. Но итог остается до сих пор плачевным. Зарплатный счет принадлежащий ЧЕЛОВЕКУ (не путать с физическим лицом) до сих пор находится в заложниках банкиров. Благодаря бездействию, расхлябаности и тотальному беспорядку, я до сих пор не могу снять накопившуюся за это время зарплату. Проверить данные легко, я готов предоставить доступ к реестру АСИП (на укр.-АСВП). Сейчас я не буду ссылаться на универсальные космические законы об свободе выбора воли. Я обращаюсь к гениральному прокурору Венедиктовой и Министру МВД Авакову с требованием (жалоба на украинском языке сегодня будет направлена в оба ведомства):
Провести проверку действий организованной преступной группой состоящей из частного исполнителя Дорошкевич В. Л. и руководства Райффайзен Банка Аваль.
Внести мои факты о совершенном уголовном правонарушении в ЕРДР, возбудить уголовное дело.

16.10.2020 г. Руслан Витальевич Рудовський
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 жовтня 2020, 18:26
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас виникла така ситуація і це негативно вплинуло на Ваші враження від роботи Банку вцілому. Запевняємо, що ми завжди дотримуємось норм діючого законодавства. На Ваш аналогічний запит у чаті системи «Райффайзен онлайн» Вам надані роз'яснення щодо необхідних дій для зняття арешту з рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
taniushka08 15 жовтня 2020, 16:11
Не люблю писать негативные отзывы, но здесь, не то чтобы не люблю, здесь нужно написать!
Столкнулась с очень неприятной работой горячей линии данного банка. Очень жаль, что не помню оператора колл-центра.
Суть в том, что мой родственник в 52 года стал жертвой телефонных мошенников. Да, я понимаю, что она сама предоставила конфиденциальную информацию по карточке РБ, она назвала все, что её просили. Да, здесь только её вина.
НО
Вопрос вот в чём: как может быть такое, что когда я звоню на горячую линию банка со своего номера — 5 секунд и мне отвечает оператора. Когда мой родственник звонит с планшета с другого номера — 5 секунд и ей отвечает оператор. НО (!) когда она звонит со своего финансового номера, который прикреплен к карточке, то все в режиме ожидания больше чем 5 минут! Как так? Потом я звоню со своего номера, объясняю ситуацию, что не могут к ним дозвониться, они отвечают «линия очень перегружена». Но как только родственник звонит со своего номера, который привязан к карточке — просто игнорят!!! Как только берут трубку с планшета, родственник объясняет всю ситуацию, оператор говорит, что нужно звонить с финансового номера, родственник звонит — и естественно никто не отвечает! Это при том, что вся вот эта ересь длилась 2 часа(!), и я даже сбилась со счета, сколько раз родственник звонила к вам на горячую линию — более 10 раз! Так где объяснение?
То есть, варианты такие:
1. операторы специально не хотят решать проблему, помимо того, чтобы просто заблокировать карточку и сделать запрос на оформление новой. Здесь суть в том, что когда родственник говорит кодовое слово, то оно неправильное. Объясните, как может поменяться «девичья фамилия мамы»?.. Я понимаю, сегодня любимого питомца зовут Кеша, а завтра — Гоша. Но как может измениться фамилия?
2. операторы просто не заинтересованны в том, чтобы хотя бы попытаться сделать запрос на возврат денег. Да, это очень длинный и долгий процесс, но для чего тогда поддержка клиентов? Чтобы морозиться и отключаться?
3. До этого момента, я не верила и не хотела верить. Но сейчас я понимаю, наверное, есть вероятность того, что некоторые сотрудники ГЛ сотрудничают с своими мошенниками, предоставляя таким образом информацию о клиентской карточке. Потому что, как может быть такое, что когда обворован клиент звонит на поддержку триста раз, то линия перегружена. А когда я звоню через 3 секунды со своего номера (хотя я не являюсь клиентом банка), то мне отвечают очень быстро, и для меня линия не перегружена.
Вы бессовестны! Вы не понимаете, как люди тяжело работают в селах и зарабатывают копейки. Это не поддержка банка! Это — даже не хочу называть! Нет, что бы попытаться помочь в этой ситуации, направить в отделение для написания заявления о краже денег, вы просто советуете обратиться в полицию!
Очень надеюсь, что Отдел банка по клиентских отзывах и репутации банка (или же по горячей линии простыми словами) посмотрят оценку своих сотрудников и примут меры. Надеюсь на обратную связь!
Оценка по обслуживанию 1, жалко, что нету 0.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 16:16
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Надамо коментарі найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 жовтня 2020, 16:40
Дякуємо за очікування відповіді та за те, що знайшли час залишити відгук, при цьому дуже прикро, що він негативний.
На жаль, дійсно спостерігається виникнення черги на гарячій лінії, що пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дзвінок з фінансового номера, значно прискорить час з`єднання з оператором. Крім того, заблокувати картку можна самостійно в системі «Райффайзен онлайн» буквально за кілька секунд, а нову неіменну отримати одразу під час візиту у відділення Банку.
Стосовно невірного кодового слова – оператор зобов’язаний звірити його з вказаним у системі і не має права надавати консультацію по рахунку у разі відмінності. При цьому кодовим словом не обов’язково може бути прізвище матері, а будь-яке сл, для аналізу коректності консультаці.ово зазначене Клієнтом при відкритті рахунку/випуску картки. Відносно запиту на повернення коштів, на жаль, у разі розголошення даних картки шахраям, і введення ними всіх даних, необхідних для проведення операції оскаржити таку операцію можливість відсутня і найкраще рішення в даній ситуації – не втрачаючи часу звернутися до правоохоронних органів. Зі свого боку Банк готовий надавати всі необхідні дані на запит правоохоронних органів і співпрацювати з ними. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
paalomnik 15 жовтня 2020, 13:15
Ознакомился с условиями банка на сайте, они меня заинтересовали но остались вопросы. Решил позвонить в службу поддержки чтобы прояснитьв се для себя. Делал три захода с прослушиванеим музыки около 15-20 минут и никто так и не ответил. А если у меня действительно срочный вопрос? Буду искать другой банк для хранения своих накоплений.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 жовтня 2020, 13:19
Доброго дня! Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – це не припустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у будь-яке відділення нашого Банку отримати відповіді на всі питання і одразу оформити продукт. Також, можете задати питання тут, спробуємо допомогти. Приносимо вибачення за завдані незручності☹
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Светлана Ильинская 14 жовтня 2020, 13:30
Устроившись на работу, мне не дали право выбора банка и пришлось идти получать карту в Райффайзен. Там в отделении ( #1 Мариуполь) девушка консультант уговорила оформить именную карту с плюшками на кеш бек, послушав ее удивилась, неужели банком начали заниматься… но не тут то было, спустя месяц я обнаружила что тариф у меня не тот который мне пообещали в банке+ ужасное обслуживание в службе поддержки приложения Райфайзен онлайн, там вообще началось что-то не понятное моему разуму. Сначала они утверждали что моё предприятие не обслуживается в этом тарифе «райфкарта+», потом не захотели выяснять и передать жалобу на консультанта банка который ввел меня в заблуждение. Но через 2 дня мне сменили тариф почему то, при этом сказали что проанализировав мою активность картой мне автоматически изменили тариф, на мой вопрос кто проводит анализ, ответили что специальный отдел. Поняв что мне не помогут в онлайн поддержке я захотела оценить работу оператора и мне сказали что мне придет ссылка при закрытие запроса, я сказала что меня больше ничего не интересует и жду ссылку, но она так и не пришла. Подводя итоги, хочу сказать что это надувательство, банк который сам меняет тарифы настораживает откровенно, а когда хочешь получить квалифицированную помощь откровенно водят за нос, к сожалению не могу попрощаться с банком и придется обслуживаться, но некому не советую, если есть выбор идите в другой банк. А как подумаю, что кто-то в такой банк ложит депозит так вообще мурашки по спине, ведь они могут и не вернуть, слишком уж не надёжный банк с глубокими «подводными камнями».
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 13:52
Доброго дня! Для проведення перевірки запросили у Вас дані в особистих повідомленнях. Прохання надати нам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 жовтня 2020, 14:54
Доброго дня! Встановлено, що за Вашим запитом в «Райффайзен Онлайн» передано інформацію до уповноваженого відділу та після завершення перевірки відповідь буде надано в повідомленнях в «Райффайзен Онлайн».
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 жовтня 2020, 18:45
Доброго вечора! За наявною інформацією, з Вами зв'язалися працівники відділення для роз'яснення ситуації та принесення вибачення. Сподіваємось, що дане прикре непорозуміння не вплине на Ваше бажання співпрацювати з Банком в подальшому.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
v2alex 13 жовтня 2020, 21:41
Відділення за адресою: Херсон, вул. Лавреньова, 8
1 день: Прихожу в банк без маски, клиентов нет, бабы чешут языки. Меня не принимают без маски. На постанову кабмина, естественно ложили. Иду за маской (10 мин рынок на против) возвращаюсь — закрыто, передо мной девушка ломает двери звонка нет. Звоню на горячую линию и мня убеждают что это магнитные бури и завтра все будет хорошо.Райффайзен Банк Аваль
вулиця Лавреньова, 8
0800 500 500
Круглосуточно

День второй: в отделении уже знают о жалобе, (маска на мне) проверяют паспорт, код итендификационный, место работы, рост вес, количество зубов и наличие яиц и говорят « у Вас все хорошо!» А вашу проблему решат на горячей линии. Иду домой и звоню на горячую линию « так Вам надо написать заявление о изменении параметров счета в отделении банка!» Старшая отделения похоже была не в курсе… Вопрос!!! — А чо это за банк, где я (клиент с золотой картой) должен работать секретаршей? Третий день будет проше, зайду, разобью лицо старшей и положу член на этот банк вместе с их «золотой картой». И никаких заявлений о закрытии счета писать не буду… Но!!! третий день будет не завтра, а по моему усмотрению. Но что это за сотрудники у такого банка, тут не надо комментариев, ОНИ НЕ ЗНАЮТ СВОЕЙ РАБОТЫ. Представляете, я должен сказать начальнику отделения, что она должна принять от меня заявление на изменение параметров счета! НЕ ВЕРЬТЕ АВАЛЮ И ИХ ЗОЛОТЫМ КАРТАМ!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 8:07
Доброго ранку! Ми перевіримо якість та коректність консультацій, які Вам надавалися у відділенні та Інформаційному центрі, і повідомимо причини виникнення описаної Вами ситуації. Просимо зачекати.
З повагою
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 19 жовтня 2020, 17:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію. Маємо інформацію, що користування рахунком відновлено. З Вами неодноразово намагалися зв'язатися в телефонному режимі працівники відділення для принесення вибачення та надання роз'яснень. Нам прикро, що даний випадок залишив негативне враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
pavelzt 13 жовтня 2020, 13:19
Сайт https://rbo.aval.ua/ взагалі не роботоспроможний. Неможливо нічого зробити в особистому кабінеті. Максимум на що здатний сайт — відкрити головну сторінку. І так кожний день в будь-який час. Банк ігнорує звернення щодо цієї проблеми.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 13:23
Доброго дня! Дякуємо за відгук, відповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 жовтня 2020, 14:38
Доброго дня! Дуже б хотіли повідомити Вам, що наш сайт вже працює корректно, але, на жаль, роботи по відновленню іще тривають☹ Запевняємо Вас, що робимо усе можливо для того, щоб в найкоротший час усунути виниклу проблему. Просимо Вас іще трошки почекати та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marlla 13 жовтня 2020, 12:13
Намагався шахрайським способом заволодіти чужими коштами.
Представився працівником курєрської служби і вимагав 1200 доларів за отримання посилки.

Знайомився через фейсбук і обіцяв вислати з Данії подарунок.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 12:19
Доброго дня! Дякуємо за повідомлення, інформацію доведемо до відповідального підрозділу для прийняття до уваги. В той же час, рекомендуємо звернутися з цим повідомленням також до правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝