×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Зарплатная карта
Розуміємо Ваше незадоволення ситуацією, яка виникла. Спробуємо перевірити стан картки, та в разі наявності, надати альтернативні варіанти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Самий поганий банк в Україні
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Тех підтримка
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Завис банкомат
Працівник відділення повідомив що в таких вибадках потрібно телефонувати на гарячу лінію, далі цитата «… але ви не переживайте, ви опишете свою проблему, і до кінця дня кошти точно поступлять на карту». На гарячу лінію додзвонились десь через 20 хвилин. І вже там після оформлення заявки про інцидент повідомили що заяву розглянуть і кошти до 5 днів!!! поступлять на карту. На прохання про те що кошти потрібні набагато швидше, оскільки уже через 2 дня прийдеться суттєво переплачувати, сказали що докладуть всіх зусиль.
Вчора (21 жовтня) телефонували на гарячу лінію протягом декількох годин БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!! Ніхто трубки не взяв, ніхто не відтелефонував. Мабуть номери клієнтів з проблемами записуються і просто ігноряться. Сьогодні також не могли додзвонитись. Підійшли до керуючого вищезазначеного відділення. І о диво! З його номеру служба підтримки гарячої лінії відповіла вже на 2-й хвилині.
Правда після довгих розпитувань повідомили що нашу заяву мають розглянути 24 жовтня, тобто в суботу!, тобто по факту в кращому випадку це буде в понеділок 26-го, а коли будуть зараховані кошти після розгляду заяви невідомо!
Дуже жалкуємо що відкрили рахунок в цьому банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Дають некоректну інформацію
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Райффайзен онлайн неработает
Робимо все можливе для відновлення роботи «Райффайзен Онлайн» в найкоротші можливі терміни. Перепрошуємо за незручності.
З повагою,
@RaifHelp
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Коментарі (2)
Мобильный банкинг через приложение Aval
Последние усовершенствования и обновления мобильного приложения банка очень облегчили работу по переводам оплат поставщикам товара, а это очень важно, когда занимаешься закупками товара в интернет магазин.
Дякуємо за позитивний відгук про нашу роботу! МИ намагаємось покращувати послуги для наших Клієнтів.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Написати коментар
Заблокировали детскую карту !
Блокування рахунку здійснюється виключно в разі наявності підстав, передбачених чинним законодавством. Якщо, наприклад, до Банку надходить постанова на арешт коштів на рахунку, Банк зобов'язаний її виконати. Що стосується неможливості додзвонитися до Інформаційного центру, на жаль, змушені повідомити, що має місце тимчасове утворення черги на лінії. Робимо все можливе для того, щоб зменшити час очікування Клієнтів. Також, можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини блокування і надамо коментарі конкретно по Вашому рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (4)
неможливо дозвон на гарячу лінію
З таким відношенням, яке є на даний час в банку, взагалі не хочеться слухати про якісь програми, можливості, що є в банку. Зразу просто-------------
Другий день телефоную, бо немає часу заїхати-так слухавку ніхто і не взяв!!!
Чекала 3 рази на лінії по 20 хв… Для чого тоді гаряча лінія???? Дайте номер відділення на сайті для запиту людей!!!
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар
Відділення закрили без причини і при цьому не повідомили клієнтів
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Самая кон***я служба поддержки
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
В результате зависания банкомата
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
А Вам известно что такое SLA?
Уважаемое руководство! Взываю к вашей совести! если она у вас есть конечно. С таким отношением вы никогда не подниметесь в рейтинге банков Украины!
PS: Гугланите на тему SLA если не в курсе. И кстати, в нормальных КЦ этот показатель не превышает 5 минут.
Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо та дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви також можете звернутись у чаті системи «Райффайзен онлайн» (до 20-00) спробуємо допомогти у вирішенні Вашого питання. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Заблокировали счет и не выполняют решение суда.
Согласно украинского и международного законодательства, зарплатные счета нельзя арестовывать и оставлять людей вообще без средств существования, ибо это геноцид.
Действующие международные договоры, согласие на обязательность которых дано Верховной Радой Украины, являются частью национального законодательства Украины.
Заработная плата должна охраняться против арестов и передачи в той мере, в которой это считается необходимым для содержания трудящегося и его семьи. (ч. 2. ст. 10 Конвенции о защите заработной платы ратифицированной Украиной)
Статья 1 Конвенции против пыток и других жестоких, бесчеловечных или унижающих достоинство видов обращения и наказания гласит (процитирую на украинском языке):
Для цілей цієї Конвенції термін «катування» означає будь-яку дію, якою будь-якій особі навмисне заподіюються сильний біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб отримати від неї або
від третьої особи відомості чи визнання, покарати її за дії, які вчинила вона або третя особа чи у вчиненні яких вона підозрюється, а також залякати чи примусити її або третю особу, чи
з будь-якої причини, що грунтується на дискримінації будь-якого виду, коли такий біль або страждання заподіюються державними посадовими особами чи іншими особами, які виступають як офіційні, чи з їх підбурювання, чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди. В цей термін не включаються біль або страждання, що виникли внаслідок лише законних санкцій, невіддільні від цих санкцій чи
спричиняються ними випадково.
Именно на банки возложена ответственность сообщать исполнителям, что счет является зарплатным и на него нельзя наложить арест. Об этом гласит действующее законодательство та судебная практика. До сих пор никто не понес наказание за то, что на протяжении 4,5 месяцев в отношении меня производится геноцид.
Я обжаловал действия частного исполнителя Дорошкевич в суд. Решением Полтавского областного административного суда от 08.06.2020 дело No 440/2769/20, постановления частного исполнителя отменены. 06.10.2020 г. частный исполнитель Дорошкевич В. Л., вынесла постановления об отмене процессуального документа и отменила свои постановления об аресте счетов. Отдать должное, АО Приватбанк среагировал быстро, и отменил арест счетов.
Служба поддержки Райффайзен Банк Аваль путается, одни консультанты говорят что им ничего не поступало. Вторые уверяют, что частный исполнитель Дорошкевич В. Л. отправила не тот документ. Но итог остается до сих пор плачевным. Зарплатный счет принадлежащий ЧЕЛОВЕКУ (не путать с физическим лицом) до сих пор находится в заложниках банкиров. Благодаря бездействию, расхлябаности и тотальному беспорядку, я до сих пор не могу снять накопившуюся за это время зарплату. Проверить данные легко, я готов предоставить доступ к реестру АСИП (на укр.-АСВП). Сейчас я не буду ссылаться на универсальные космические законы об свободе выбора воли. Я обращаюсь к гениральному прокурору Венедиктовой и Министру МВД Авакову с требованием (жалоба на украинском языке сегодня будет направлена в оба ведомства):
Провести проверку действий организованной преступной группой состоящей из частного исполнителя Дорошкевич В. Л. и руководства Райффайзен Банка Аваль.
Внести мои факты о совершенном уголовном правонарушении в ЕРДР, возбудить уголовное дело.
16.10.2020 г. Руслан Витальевич Рудовський
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Ужасная горячая линия
Столкнулась с очень неприятной работой горячей линии данного банка. Очень жаль, что не помню оператора колл-центра.
Суть в том, что мой родственник в 52 года стал жертвой телефонных мошенников. Да, я понимаю, что она сама предоставила конфиденциальную информацию по карточке РБ, она назвала все, что её просили. Да, здесь только её вина.
НО
Вопрос вот в чём: как может быть такое, что когда я звоню на горячую линию банка со своего номера — 5 секунд и мне отвечает оператора. Когда мой родственник звонит с планшета с другого номера — 5 секунд и ей отвечает оператор. НО (!) когда она звонит со своего финансового номера, который прикреплен к карточке, то все в режиме ожидания больше чем 5 минут! Как так? Потом я звоню со своего номера, объясняю ситуацию, что не могут к ним дозвониться, они отвечают «линия очень перегружена». Но как только родственник звонит со своего номера, который привязан к карточке — просто игнорят!!! Как только берут трубку с планшета, родственник объясняет всю ситуацию, оператор говорит, что нужно звонить с финансового номера, родственник звонит — и естественно никто не отвечает! Это при том, что вся вот эта ересь длилась 2 часа(!), и я даже сбилась со счета, сколько раз родственник звонила к вам на горячую линию — более 10 раз! Так где объяснение?
То есть, варианты такие:
1. операторы специально не хотят решать проблему, помимо того, чтобы просто заблокировать карточку и сделать запрос на оформление новой. Здесь суть в том, что когда родственник говорит кодовое слово, то оно неправильное. Объясните, как может поменяться «девичья фамилия мамы»?.. Я понимаю, сегодня любимого питомца зовут Кеша, а завтра — Гоша. Но как может измениться фамилия?
2. операторы просто не заинтересованны в том, чтобы хотя бы попытаться сделать запрос на возврат денег. Да, это очень длинный и долгий процесс, но для чего тогда поддержка клиентов? Чтобы морозиться и отключаться?
3. До этого момента, я не верила и не хотела верить. Но сейчас я понимаю, наверное, есть вероятность того, что некоторые сотрудники ГЛ сотрудничают с своими мошенниками, предоставляя таким образом информацию о клиентской карточке. Потому что, как может быть такое, что когда обворован клиент звонит на поддержку триста раз, то линия перегружена. А когда я звоню через 3 секунды со своего номера (хотя я не являюсь клиентом банка), то мне отвечают очень быстро, и для меня линия не перегружена.
Вы бессовестны! Вы не понимаете, как люди тяжело работают в селах и зарабатывают копейки. Это не поддержка банка! Это — даже не хочу называть! Нет, что бы попытаться помочь в этой ситуации, направить в отделение для написания заявления о краже денег, вы просто советуете обратиться в полицию!
Очень надеюсь, что Отдел банка по клиентских отзывах и репутации банка (или же по горячей линии простыми словами) посмотрят оценку своих сотрудников и примут меры. Надеюсь на обратную связь!
Оценка по обслуживанию 1, жалко, что нету 0.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
На жаль, дійсно спостерігається виникнення черги на гарячій лінії, що пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дзвінок з фінансового номера, значно прискорить час з`єднання з оператором. Крім того, заблокувати картку можна самостійно в системі «Райффайзен онлайн» буквально за кілька секунд, а нову неіменну отримати одразу під час візиту у відділення Банку.
Стосовно невірного кодового слова – оператор зобов’язаний звірити його з вказаним у системі і не має права надавати консультацію по рахунку у разі відмінності. При цьому кодовим словом не обов’язково може бути прізвище матері, а будь-яке сл, для аналізу коректності консультаці.ово зазначене Клієнтом при відкритті рахунку/випуску картки. Відносно запиту на повернення коштів, на жаль, у разі розголошення даних картки шахраям, і введення ними всіх даних, необхідних для проведення операції оскаржити таку операцію можливість відсутня і найкраще рішення в даній ситуації – не втрачаючи часу звернутися до правоохоронних органів. Зі свого боку Банк готовий надавати всі необхідні дані на запит правоохоронних органів і співпрацювати з ними.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
отвратительная служба поддержки
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Никто ничего не знает и делают что хотят
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Там нет специалистов. ну по крайней мере в Херсоне
вулиця Лавреньова, 8
0800 500 500
Круглосуточно
День второй: в отделении уже знают о жалобе, (маска на мне) проверяют паспорт, код итендификационный, место работы, рост вес, количество зубов и наличие яиц и говорят « у Вас все хорошо!» А вашу проблему решат на горячей линии. Иду домой и звоню на горячую линию « так Вам надо написать заявление о изменении параметров счета в отделении банка!» Старшая отделения похоже была не в курсе… Вопрос!!! — А чо это за банк, где я (клиент с золотой картой) должен работать секретаршей? Третий день будет проше, зайду, разобью лицо старшей и положу член на этот банк вместе с их «золотой картой». И никаких заявлений о закрытии счета писать не буду… Но!!! третий день будет не завтра, а по моему усмотрению. Но что это за сотрудники у такого банка, тут не надо комментариев, ОНИ НЕ ЗНАЮТ СВОЕЙ РАБОТЫ. Представляете, я должен сказать начальнику отделения, что она должна принять от меня заявление на изменение параметров счета! НЕ ВЕРЬТЕ АВАЛЮ И ИХ ЗОЛОТЫМ КАРТАМ!!!
З повагою
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Business online не працює.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Боднар Віталій Анатолійович (4149 5001 4384 4457)
Представився працівником курєрської служби і вимагав 1200 доларів за отримання посилки.
Знайомився через фейсбук і обіцяв вислати з Данії подарунок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Написати коментар