Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
andriif 22 лютого 2023, 18:29
21/02/23 близько 17 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями.
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 19:53
Доброго дня!

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
kovalevaIV 21 лютого 2023, 22:38
Сьогодні близько 16 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями. Платіж був проведений у євро, з картки звісно був списаний еквівалент цієї суми. Як так сталося, що картки взагалі не захищені від подібних транзакцій? Сума не маленька, чому в мене не запросили підтвердження транзакції? Лише прийшло повідомлення про списання вже постфактум. Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли, чекаю на вирішення цієї проблеми!!! Виходить що банк не надійний і не потрібно зберігати свої кошти на рахунках в цьому банку???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 10:53
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
25531818 21 лютого 2023, 19:33
Розрахувався на заправці WOG через додаток у телефоні за пальне. Через два дні випадково помітив нестачу грошей на рахунку. Із виписки побачив, що через день після розрахунку банк списав у мене кошти за заправку, але таку ж суму залишив заблокованою. На гарячій лінії Райфу оператор сказала, що це «такі налаштування WOG». Мовляв, кошти розблокуються і мені повернуться протягом восьми діб. Чому якісь налаштування дозволяють списувати витрачені кошти і залишати таку саму суму заблокованою більше ніж на тиждень, в Райфі пояснити не змогли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 20:13
Доброго дня!

Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.

Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 20 лютого 2023, 18:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 37/13
Поповнення готівки та зняття валюти — все дуже чітко та зручно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 18:05
Доброго дня!

Щиро вдячні Вам за позитивний відгук про досвід співпраці з нашим банком!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
responsible 16 лютого 2023, 14:31
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
2 січня 2023 р. у відділенні Райффайзен Банку закрив 3 карткові рахунки, одник із яких — кредитний. Заборгованості перед банком не мав та не маю, що усно підтвердила менеджер та наголосила, що процес триватиме максимум 10 робочих днів. Через декілька тижнів в Українському Бюро Кредитних Історій (УБКІ) виявив, що кредит від Райффайзену активний й попрохав УБКІ виправити помилку, на що мені вказали, що інформація вірна й банк повинен надіслати оновлення. На моє прохання оператору вирішити проблему, банк відреагував лишень раз — 28 січня 2023 р., — дзвінком від відповідального менеджера, який пообіцяв все владнати й повідомити результат впродовж 3 — 5 днів. Опісля цього банк про мене забув.
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.

Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?

Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 14:34
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 лютого 2023, 15:01
Доброго дня.

Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
krv77 16 лютого 2023, 4:58
Користуюсь кредитною карткою «100 днів».
Оплата у магазинах. З кредитної картки готівку не знімав, в інтернеті не платив, спірних транзакцій із поверненням не було.
01.12.22 вивів картку в +38 грн, перерахувавши заборгованість у грейсперіоді. Перераховував просто заокруглену суму, тому й +38 вийшло.
Тоді ж, 01.12 зробив покупку на 128 грн. Подальші покупки робив у період з 02.12 та пізніше.
У додатку в інформації по карті написано підказку: Заплатіть суму заборгованості до 13.03, щоб залишатися у пільговому періоді.
Оплата обов’язкового платежу налаштована автоматично з іншої картки і працює добре.
Але! Заходжу сьогодні у додаток і бачу:
Усього використано Стільки-то
У пільговому періоді Стільки-то
Поза пільговим періодом 90,50 грн
Тобто, мабуть, вийшла така історія, що витрати в день погашення минулого грейсперіоду потрапили в нього ж, і не мали 100 днів.
38 — 128 = -90
Я, довіряючи додатку, не поповнював карту. Ну, крім автоматичного обов’язкового платежу.
А в додатку чітко написано — грейсперіод до 13.03
Висновок: Не довіряйте програмі, там недостовірна інформація. Рахуйте самі вашу заборгованість.
Ну, а я, швидше за все, піду платити відсотки, які нараховані на заборгованість через вихід із грейсперіоду. І, звичайно, на всю суму за три місяці, а не на нещасні 90 грн.
Ви програмісту-розробнику повідомлень у додатку премію випишіть із моїх відсотків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 9:06
Доброго дня!
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, для того, щоб наші клієнти були задоволені.
Ви дуже відповідальний та фінансово підкований користувач, який слідкує за своїм рахунком, і це вражає.
Хочемо звернути увагу, що при поповненні карти та закритті попереднього пільгового періоду, необхідно дочекатися коли сума поповнення опрацюється та відобразиться по виписці, зазвичай це займає до 2-х днів. Після чого, потрібно проводити вже новий платіж, для відкриття нового пільгового періоду.
Дуже хочемо розглянути Вашу ситуацію індивідуально та допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення (з вказанням ідентифікаційного коду). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
0631407661 15 лютого 2023, 22:06
Сьогодні заблокували мою картку, причина досі для мене не відома, мені її не говорять, сказали що це конфіденційна інформація, сказали що я більше не можу навіть відкрити новий рахунок! Я досі в недорозумінні! 12 років користуюся цим банком і ніколи ніяких притензій не було і мене все влаштовувало, до сьогоднішнього дня! Без пояснень і всього іншого!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 8:57
Доброго дня!
Дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже приємно мати з Вами співпрацю такий тривалий період, ми це цінуємо.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо при використанні рахунку виявлено порушення умов договору та його було використано не за призначенням, карти до рахунку обмежуються та подальше використання рахунку є неможливим.
Для більш детального аналізу ситуації, просимо Вас завітати у найближче відділення Райфу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Евгения Елькина 15 лютого 2023, 17:30
Добрий день! 31.01.2023 року у 12 г.20 хв. я купувала ліки у аптеці Копійка (Урлівська 23)на суму 1559.50 грн. Картку до терміналу прикладала та вводила пінкод 1 раз.Чек отримала один -він є в наявності. Але гроши с картки списали 2 рази поряд.Я відразу ж зателефонувала в банк — розповіла ситуацію і оператор підтвердила що було 2 списання й оформила заявку.Номер заявки 459295.Оповіщення що заяву прийнято я отримала в оповіщеннях. Оператор сказала що будуть розглядати до 10 робочих днів. Але й досі немає повернення грошей.Будь ласка візьміть до уваги та розгляньте мою заяву на подвійне списання грошей. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 лютого 2023, 17:35
Доброго дня.
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі буремні часи. Та іноді дійсно можуть виникати затримки, у випадку необхідності додаткової перевірки.
Зі свого боку додатково здійснили запит на уточнення можливості пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2023, 12:01
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування. Отримали інформацію, що Ваш запит на оскарження було виконано, та Вам мало надійти повідомлення щодо результатів розгляду.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
bigalexa 14 лютого 2023, 16:22
Шановний @RaifHelp!
Оскільки ні через «Форму зворотного зв’язку» на сайті банку, ні через зв’язок з оператором підтримки клієнтів мені так і не вдалося отримати відповідь, вимушений написати у розділ «Відгуки» цього поважного сайту.
Прошу з’ясувати причини, чому вже протягом 11 місяців ніяк не можуть зарахувати на мою картку власні кошти, які було повернуто однією електронною торговою площадкою! ARN reference number: 05130862070910020605853
Заява на спірну транзакцію #434551 від 01.08.22 р.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 16:25
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та ми зробимо все необхідне для її перевірки. Запит взяли в роботу під свій контроль по результату — надамо зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сергій Нестеренко 14 лютого 2023, 14:07
На початку лютого в РайфайзенБанку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Жодну з цих транзакцій я не погоджував. Банк стверджує, що мого погодження для здійснення транзакцій було не потрібно.Як так? 03 лютого зареєстрував заяви на спірні транзакції №№ 459868 і 459 830. 06 лютого повернули 1069.53 грн на одну з карток. Тиждень не міг добитися відповіді стосовно іншої картки. Нарешті сьогодні 14.02.2023 дочекався щоб оператор Анастасія 125 зателефонувала і повідомила, що я отримаю письмову відповідь не раніше 19 березня 2023 року. Хочу зазначити, що картка жодного разу не використовувалася для платежів в інтернеті, взагалі лише один раз майже рік тому з неї знималася готівка в банкоматі. Картки нікому не передавав і виключаю можливість того, що шахраї могли заволодити інформацією про картки від мене.Вважаю, що інцидент міг статися лише через незадовільну роботу системи безпеки банку, бо інакше нерозумію як шахраї заводили реквізитатами ВІДРАЗУ ДВОХ КАРТОК одна з яких взагалі лежала вдома в сейфі. Тому не рекомендую зберігати власні кошти в Райфайзен Банку.Оператори коллцентру дуже «гарно» роблять свою роботу, до них зауважень немає, вони виконують роль блискавкозахисту, як я зрозумів їхне завдання «заволинити» інцідент. Залишив звернення на https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma, але змістовної відповіді на мої письмові звернення не отримав, лише формальні відписки: відповідь надана, зверненя розглядається. Отже форма зворотньго зв’язку не працює. Крім того «Райффайзен Банк» попереджає, що не може гарантувати, що всі звернення, які направляються до Банку іншими каналами, зокрема на електронні поштові скриньки, будуть отримані та розглянуті.Тобто коло замкнулося. Правди добитися дуже важко.Я розумію, що Райфайзен Банк не хоче визнавати недоліки в роботі своєї системи безпеки, але це невелика сума для Банку і вважаю що репутація коштує дорожче.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 14:16
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 лютого 2023, 14:33
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 березня 2023, 14:08
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDR74 12 лютого 2023, 20:30
Торгово-промислова палата України (далі — ТПП України) своїм листом-повідомленням засвідчила, що військова агресія РФ проти України є форм-мажором (обставини непереборної сили).

Форс-мажор не звільняє від обов’язку погашати кредит, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту до закінчення дії форс-мажору (воєнного стану).

На період воєнного стану відтерміновуються виплати по тілу кредитів та відсотки.У цей час не будуть застосовуватись будь-які штрафні санкції за невиконання або неповне виконання діючих кредитних договорів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 8:56
Доброго дня!
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, Банк піклується про кожного клієнта, та намагається створити комфортні умови погашення кредитів у випадку скрутного становища.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне можливість полегшення умов по сплаті Вашого кредиту та повідомить Вас про своє рішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
ludmila1957 10 лютого 2023, 15:09
Сьогодні, 10.02.2023 року о 13 годині 07 хвилин, була не повністю проведена транзакція в сумі 3000 грн у місті Остер, Чернігівської області у банкоматі банку Raiffeisen за адресою вул.Незалежності 25)1, номер банкомату АО101998, номер картки 4441 1144 2837 1817 В результаті на телефон у мобільний додаток прийшло повідомлення про успішне знаяття коштів та такох був виданий чек, але коли я хотіла забрати кошти вони повернулися назад в банкомат і я їх не отримала. Коли зателефонувала на гарячу лінію банку в якому знімала кошти, вони порадили звернутись на гарячу лінію монобанку, де я могла б написати заяву на повернення цих коштів. Але протягом 40 хвилин моїх безрезультатних дзвінків до вашого банку, я вирішила написати сюди.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 лютого 2023, 15:15
Доброго дня!
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Радимо звернутись до Вашого банку обслуговування для фіксації заявки на спірну транзакцію, щодо розгляду суми на оскарження. Він в свою чергу звертається до нас із запитом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Barsikk 9 лютого 2023, 12:17
В ближ. дни приближается окончание депозита в дол. США. Позвонил на гор. линию, что бы заказать предварительно сумму. Оператор ответила, что такой услуги сейчас нет. Надо ехать в отделение и там на месте узнавать по окончанию будут ли в кассе дол. Если дол. не будет, то договариваться на месте с менеджером, что бы их получить.
У меня в договоре нет пункта, что я должен с кем-то и о чём то договариваться. У меня стоит чёткая дата получения, а значит банк должен их резервировать для получения клиентом. Все банки резервируют, а здесь на удачу или какие то договорняки надо на месте в отделении…((
Это банк с иностр. инвестициями или колхозная спилка???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 12:23
Доброго дня. Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним.
Наразі, послуга замовлення готівки доступна для відділень «зеленої зони». Якщо відділення, до якого Ви планували звернутись, знаходиться не в зеленій зоні, Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день та зняти кошти у доступній сумі на дату звернення, або домовитись з менеджером відділення особисто щодо зняття.
Та, незалежно від того, отримаєте кошти готівкою Ви одразу чи пізніше, вони будуть зберігатись на поточному рахунку «для виплат», що прив'язано до депозиту, протягом необмеженого терміну без комісії, як це і передбачає договір.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 лютого 2023, 14:08
Також дуже хочемо розібратись та аналізувати ситуацію, тому просимо надати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер, з якого Ви телефонували до Інформаційного центру)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
gresik 6 лютого 2023, 18:22
Робив сплату в Райффайзен Online та помилково ввів сумму платежу в 4 рази більше ніж треба.

Побачив це через одну хвилину після формування платежу в додатку.
Одразу перредзвонив на горячу лінію.

Платіж ще був в статусі «в обробці»…
Але мені змогли допогти «поставити в стоп» цей платіж.

Зараз Банк скаже, що Вони не можуть нічого зробити, але в інших Банках такі платежі ще можливо «зупинити».

Прохання до Банку — внести таку можливість.

Номер транзакції 188976501

Дата виконання 06.02.2023, 18:15

Платник VISA •••• 6426 (Visa Infinite)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 лютого 2023, 18:28
Доброго дня. Дуже прикро, що Ваш досвід користування послугами нашого банку виявився негативним.
Та хочемо зауважити, що платіж, що знаходиться у статусі «В обробці» — вже є успішним, та кошти знаходяться в процесі перерахування до отримувача, і відкликати цей платіж ми не можемо. Та в такому випадку, повернення коштів можливе лише зворотнім переказом від отримувача.
Дякуємо за Вашу пропозицію щодо покращення функціоналу системи, врахуємо її в подальших оновленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Zibabyk 3 лютого 2023, 14:58
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 135
Вітаю. Пишу Вам з приводу неправомірних дій Райффайзен банку Аваль. 12 числа я робив покупку в АТБ. У цей час відбулося перемикання світла. Гроші з Карти зняли. А чек не пробився. І мені довелося заплатити вдруге. Весь цей час я писав і дзвонив до АТБ та Райффайзенбанку. Вийшов на керівництво АТБ. Питання з АТБ вирішилося лише 1 лютого. Вони подали повторну заявку на повернення. Виявляється, що вони давали заявку ще 23 січня. Весь цей час у банку стверджували, що від них нічого не надходило і постійно годували мене казками. 1 лютого мені надійшло повідомлення, що справа по спірному списанню вирішена і гроші у мене на рахунку. Гроші так і не прийшли. Писав листа керівництву банку. Вчора зі мною зв’язалися і сказали, що гроші прийдуть ще вчора. Вже сьогодні. Їх немає. Причини не озвучують. Скины переписки могу предоставить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 15:04
Добрий день!
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Ми запевняємо Вас, що Банк не виконує сумнівних операцій та не затримує повернення коштів.
Ваше звернення було передано у роботу менеджера з обслуговування клієнтів для можливосіт детального аналізу ситуації у індивідуальному порядку.
Питання буде вирішено найближчим часом та менеджер зв'яжеться із Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 лютого 2023, 15:17
Ваше звернення знаходиться на постійному контролі менеджера, також ситуація була проаналізована у індивідуальному порядку. Зокрема, зараз паралельно ведеться діалог у Чаті додатку «Райф Ондайн».
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadin220762 2 лютого 2023, 13:16
Відділення за адресою: Одеса, пл. Соборна, 4
Хочу написать мой отзыв на обслуживание в отделении по адресу Соборная площадь, в г Одесса. Просто испорченное настроение с самого утра.Пришли, когда дали свет.Я хотела снять наличные в кассе.Ответ управляющей- Подождите! Жду минут 15! Заходит, как я поняла кассир и приносит кофе и булочку для управляющей! Жду… Минут через 10 захожу в кассу.Ждите! Жду! Управляющая жуя булку, говорит мне выйти и ждать! Далее к кассиру зашла одна из работниц и они стали заниматься своими делами. Как можно жевать при клиентах банка? Разве нет для этого спец.отведенной комнаты? На ее вопрос, что я хочу снять валюту или гривну, я ответила, что с таким жлобским простите отношением, я уже ничего не хочу.Я развернулась и ушла.Не думаю, что такие люди должны занимать такую должность.Поэтому прошу принять меры.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 13:20
Доброго дня!
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним.
У нашому банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування.
Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
00noks00 31 січня 2023, 21:51
На сервіс та обслуговування нарікань немає. Але сталося що гроші зняли у іншому місці (за 700 км) та зломали особистий кабінет. Те що зняли за допомогою переведення грошей (не Велика сума) повернули, а те що зняли з банкомату (Велика сума) не зможуть повернути. Отже ваші гроші в дуже не надійних руках. От і довіряй тепер цьому банку. Нехай краще на руки дають гроші. Банку довіри немає.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 8:54
Доброго дня!
Дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Ми робимо все можливе для безпечного зберігання вкладів наших клієнтів.
Додаток від Банку «Райффайзен Онлайн» захищений мірами системи безпеки та отримати доступ до особового кабінету може особа, якщо дані для авторизації були їй повідомленні, зокрема, можливо, і код підтвердження.
Дійсно, навіть за таких прикрих ситуацій, коли наші клієнти зустрічаються із шахрайством, ми готові розглянути можливість оскарження операцій у індивідуальному режимі за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або за запитом у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Якщо за складеним запитом на оскарження було сформовано відмову — Ви можете отримати від Банку лист-пояснення за вказаними трохи вище каналами комунікацій.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
vovk1313 30 січня 2023, 19:54
Це самий гірший банк який може бути операторів понаберали по оголошеню які небачуть і незнають нічого і хамлять людям дзвонять до всіх рідних і знайомих розголошуть персональні дані третім особам вимагають обовязковий платіж хотя його внесли вже давно, а то що їхня система на стільки нікчемна що неможе обробити вони роблять в тому виним клієнта райффайзен ви перед тим як до людей дзвонити відкрийте цей комп’ютер і подивіться чи внесла людина чи ні я всі розмови з вами передаю в нац банк нехай наведе з вами порядок
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2023, 20:01
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. Працівники банку не розголошують персональні дані клієнтів третім особам, та Ваші дані надійно захищені.
Внесення обов'язкового платежу контролюється автоматичною системою, і у випадку, якщо Ви платіж внесли в повному обсязі самостійно, а не шляхом автоматичного списання — для зняття резервації коштів Ви можете звернутись до чату системи Райф Онлайн.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
lenja 30 січня 2023, 11:59
Маю просту Картку АТБ від Райфу. До грудня 2022 року її обслуговування було безкоштовним, якщо за місяць витрачаєш не менше 2000 грн. або на рахунку кожного дня залишається сума не менше аніж 2000 грн. Із січня 2023 р. цю суму змінили до 5000 грн., але ніхто про це не поінформував: ані смс-кою, ані в особистому кабінеті. Проте не забули нарахувати місячну сплату 39 грн. за користування карткою. На гарячій лінії не змогли назвати дату розсилкі повідомлення. Така дріб'язковість створює певний імідж банку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2023, 12:02
Доброго дня!
Нам прикро, що склалась така ситуація. Ми зробимо все можливе для того, щоб її вирішити та виправити Ваше враження.
Написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AleksandraUa 30 січня 2023, 11:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Левітана, 101
Описую свою ситуацію.

В мене є розрахунковий рахунок ФОП. Я прийшла у відділення банку щоб прикріпити картку до цього рахунку. Після чого, мені телефонує менеджер з банку, та каже: рахунок заблокований, прийдіть розірвати договір та надайте інший рахунок для виведення коштів куди відправити.

Я приходжу до банку, менеджер каже давайте подамо запит, чого заблокували.Добре, відправили запит і вже більше 10 днів відповіді немає. Повторююсь більше 10 днів!
Я дзвоню перший раз на гарячу лінію посеред тижня-мені кажуть в Вас все добре, рахунок не заблокований. Ну добре, може тихнічна помилка.

Сьогодні повинна була зайти оплата на рахунок це з кінця тої неділі-немає. Знову дзвоню на гарячу лінію, кажуть все добре, платіжка не поступала взагалі, скоріш це проблема зі сторони тієї платіжної системи, з якої відправлялися кошти, але ми перетелефонуємо ще у саме відділеня.

Після дзвінку до відделеня наступна інформація: дівчина з гарячої лінії та каже, так дійсно у відділення прийшло таке повідомленя про блокування, чекайте відповіді. Я питаю так рахунок заблокований чи ні, відповідь: ми не бачимо, що він заблокований, але у відділеня дійсно прийшло таке повідомлення, чекайте. Я кажу, що чекаю все досить довго, скільки ще потрібно-мені відпровідає дівчина, що це залежить від іншого відділу банку, тому вона не знає.

Я вибачаюсь, але що коїться? Я можу отримати відповіді якісь конкретні? 10 днів невиясненої ситуації для ФОП-це дуже довго.
У результаті спілкування з фахівцями банку отримала такі відповіді: рахунок не заблокований, кошти списати можна, але у відділені потрібно розірвати договір без причини, але користуватися Ви можете рахунком, но краще не корисуйтеся…що??? як це розуміти…
Пишу сюди аби тільки пришвидшити цей процес, бо іншого виходу не бачу нажаль.
P. S. Який я роблю висновок:
1. Гаряча лінія та відділ банку-різні структури, є питання- і йти треба і дзвонити, може тоді буде хочаб частка інформації.
2. Дуже довгі відповіді від самого банку
3. Відсутність генераторау відділені ускладнює роботу з банком
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 січня 2023, 11:46
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відвертий відгук, проте нам дуже прикро, що у Вас сформувалась негативна думка про нас.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію у індивідуальному порядку та розглянути варіанти вирішення ситуації, тому написати Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝