×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Блокировка счетов
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, або були інші нетипові операції — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці операції. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
СКАРГА
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо повідомити наступне, що Національний Банк України дозволив продаж іноземної валюти, але лише у межах купленої. Щодо безготівкової купівлі валюти, то можливо лише для її розміщення на валютному депозиті.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Уже месяц не могут закрыть счет
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Інформацію щодо умов закриття рахунків Вам було надано як у чаті, так і в листі на електронну адресу.
Для подання запиту на закриття рахунків Ви можете повторно написати до чату Райф Онлайн, з вказанням усіх номерів рахунків, які потрібно закрити, після цього Ви отримаєте лист з заявою на закриття на Вашу електронну адресу.
Додатково, передали інформацію щодо Вашого звернення менеджеру, який працював над Вашим запитом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Блокування картки та незабаром блокування додатку
Перш за все вдячні, що зачекали на відповідь.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Депозит оформить легко, а вот забрать сложнее
А вот забрать проблема — и дело не в том, что в банке нет наличных, а в том, что в отделении, где 3 кассы стабильно работает 1 или, в лучшем случае, 2.
При чем касса, обслуживающая vip клиентов почти всегда занята.
И приходится долго стоять в очереди + воздушные тревоги
К тому же добавляются периодически сбои программы и приходится планировать приход в другой день
И это, полагаю, самое крупное отделение банка в городе.
Обращение к зав.отделением результата не дает. После 40 минутной воздушной тревоги касса закрывается на обед.
Дякуємо за відгук. Ми цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Розуміємо, що хотілось би отримати кошти тут і зараз, але обслуговування відбувається у порядку черги.
Для економії часу, Ви завжди можете замовити необхідну суму завчасно через один робочий день до дати звернення.
Для цього, достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500.
Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Після того як небезпека мине, наші співробітники зроблять все, щоб вирішити питання як найшвидше. При необхідності зможемо перенести зустріч на наступний день.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Несанкціоновано зняло кошти
Раз чи два нею розрахувалися в мережі.
Сьогодні по виписці пропало до 900 грн — оператор каже, був вхід з іншого ПК. При цьому ніяких смс про підтвердження не надходило.
Свторили заявку і заблокували рахунок, кажуть очікуйте до 24 днів, але гарантій, звісно, ніяких.
Але питання — повернення коштів ніхто не гарантує, при умові що картку в чужі руки ніколи не давали, нікуди в інтернеті її не підв'язували, а взяли ВИКЛЮЧНО для розрахунку в АТБ.
І як тепер довіряти такомі «нібито» надійному банку, якщо будь хто може просто ввійти в онлайн версію без всяких підтверджень з боку клієнта і спокійно користуватися коштами???
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено, просимо, будь ласка, очікувати на результату. Розділяємо бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати власника рахунку в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, надійде смс з відповіддю.
Додатково, завжди можете звернутися в правоохоронні органи, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (22)
Заблокировали карту в подозрении чего-то там.
Нам прикро, що ми могли суттєво вплинути на Ваші плани, проте, хочемо зауважити, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується. Для надання документів / про блокування надходить лист Вам на пошту з роз'ясненням та подальшими діями, якщо Ви його не отримали — - просимо написати нам в особисті Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер, дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Sos!!! Шахрайство!
Таким чином, 26.03.2023 р. з моєї зарплатної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 20000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. У лічені секунди я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції (це допомогло зберегти інші кошти). Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію, також мене поінформували, що відповідь на моє звернення нададуть 29.03.2023 р.
Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином, номер картки, пароль та інші дані нікому не надавала та не розголошувала. Цією карткою на сайті користувалася лише для оплати комунальних послуг.
29.03.2023 р. на мій запит до Банку щодо моєї справи оператори повідомили про відтермінування вирішення мого питання аж до середини травня 2023 р.
На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже просимо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, так як саме вони займаються пошуком шахраїв, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Також хочемо зі своєї сторони перевірити та провести аналіз, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (16)
Плохое обслуживание.
Перш за все вдячні за очікування відповіді та відвертий відгук.
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування, а ми в свою чергу хочемо надавати лише якісний та компетентний сервіс.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Арешт рахунку
Що це таке, як таке можливо? Ще ніхто не відповів. Спочатку пішов у чат до оператора. Скинув йому скріншоти цього дива. Оператор написала, що у неї немає інформації. Зателефонував на гарячу лінію. Зв’язався з оператором. Довго чекав, доки оператор намагався знайти відповідь, але так і не знайшов.
На цю хвилину маю Арештований рахунок і мінус майже 100 мільйонів гривень.
Встановлення арешту та блокування на рахунку можливе з різних причин, найчастіше це виконавче провадження, але можуть бути й інші причини.
Ми хочемо допомогти Вам розібратись в цій ситуації, а тому просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на зворотній зв’язок. На сьогодні вже маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер та надав пояснення, щодо виниклої ситуації.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Аваль — Брехуни
Дякуємо за відвертий відгук.
Нам щиро шкода та прикро, що у Вас склалось таке враження при використанні послугами Банку. Ми повністю розуміємо Ваше бажання мати доступ до коштів за будь-якою карткою та в необхідному розмірі.
Проте, дійсно є певні обмеження, відійти від яких ми не маємо права, адже вони контролюються НБУ. Пояснюємо трохи детальніше — встановлений ліміт фіксується не по окремо взятій картці, а по кожному рахунку — 100 000 грн. на добу на зняття готівки. Щодо платіжних карт, дійсно, пластик може розмагнітитися, що унеможливлює подальше використання.
Для таких ситуацій, ми розробили віртуальні карти це надає змогу нашим клієнтам мати доступ до рахунку в будь-якій точці світу не отримуючи нову карту.
Також, хочемо проаналізувати Ваші звернення та вирішити питання з користуванням карток, просимо написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Банк начисляет скрытые комисси
Дякуємо за Ваш відгук. Ми хочемо розібратися у ситуації та аналізувати, що саме відбулось з коміркою після отримання його вмісту Вами чи було розірвано договір в першу чергу.
Просимо, будь ласка, Вас написати нам у особисті повідомлення (ідентифікаційний код, контактний номер ). Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Низький рівень безпеки
Я так розумію що служба безпеки Райффайзен Банк Аваль не займається захистом вкладів клієнтів. Наприклад Приват Банк телефонує клієнтові в зв’язку з великою сумою переказу та і по справжньому онлайн додаток прив’язані до номером телефону.
Коротше кажучи я не раджу користатися послугами цього банку до того часу поки там не наведуть порядок для кіберзахисту клієнтів.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Взяли Ваш запит на перевірку, додатково з Вами зв'яжеться наш менеджер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Шахрайство/злиття персональних даних
Вчора ввечорі намагалася зайти в додаток Райфайзен Онлайн, але видавало помилку «неправильний логін та пароль». Подумала, що у банку технічна помилка. Паралельно від Райфайзен банку прийшло повідомлення (цифри, щоб додати картку до Apple Pay). Я ввела цей код у вспливаюче вікно, бо думала, що це допоможе зайти на Райфайзен Онлайн, але видало помилку «код невірний». Сьогодні я все ж змогла зайти в додаток Райфайзен Онлайн і побачила, що з моїх карток списалися всі гроші. Хтось перевів з гривневого депозиту 145 000 грн на кредитку картку і списали через Комфі, а кредитний ліміт у 30 000 грн перевели на іншу карту. В договорі є умова, що за переказ на іншу карту треба сплатити 3%+15 грн. На сьогодні кошти на моїй кредитній картці знаходяться в статусі «в обробці».
Далі я зателефонувала на гарячу лінію в банк: мені повідомили, що всі транзакції були підтверджені смс, які відправлялися на мій номер. Я ці повідомлення не отримувала. Також мені пояснили, що треба чекати на рішення від банку чи повернуть мені кошти протягом 24 днів.
Це шахрайство вищого рівня, але аналізуючи ситуацію, я розумію, що дані, якими скористалися шахраї були відомі тільки банку, але це інше питання його я вже поставила поліції.
Питання до банку такі:
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем?
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.?
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?
Сподіваюсь на оперативну відповідь банку та допомогу у вирішенні цих питань.
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Також, зазначаємо, що перекази у Райффайзен Онлайн між власними рахунками без обмежень по сумі та проводяться в режимі онлайн. Платежі в Інтернет проходять в рамках встановленого ліміту на картці та також проходять в режимі онлайн. Стандартний ліміт на безготівкові операції у гривні складає до 100 000 USD/одну операцію.
Заявку успішно зареєстровано на спірну транзакцію ми обов'язково проведемо перевірку та проаналізуємо ситуацію та по результату обов’язково проінформуємо.
Навіть не уявляємо Ваші емоції та поточний стан, щиро віримо, що за такі дії слідує справедливе покарання. Тому, також рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (41)
Цей банк навіть не зміг мені оформити нормально карту
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми передали Ваше звернення до менеджера з питань клієнтського сервісу, який здійснить детальний аналіз даної ситуації для уникнення в подальшому таких прикрих випадків, та зв'яжеться з Вами щодо можливості вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію, що Ваше питання було вирішено, та з відділенням буде проведено відповідні заходи для запобігання подібних випадків в майбутньому. Приносимо Вам наші щирі вибачення, та дякуємо, що допомагаєте нам покращувати сервіс!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Що ви там курити???
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р.
передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо
відмови від встановлення (підтримання) ділових відносин з Клієнтом.
Це Ви мабуть про себе писали!!!
Заблокували картку з грошима і не віддають гроші, чекайте 10 робочих днів, а я залишались без грошей і чим мені годувати дитину.не зрозуміло!!! Давно хотіла від них піти і сьогодні вкотре переконалася, що це найгірший банк, нікому не буду його рекомендувати!!!
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або надано не в повному обсязі, що не підтверджують/пояснюють зарахування — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (25)
Окрема юридична особа Райф Україна.
Але ж прибуток сплачуется на користь RBI (бо то є власник), який як раз і є спонсором війни проти України. Тобто фактично Райф як раз і спонсує війну.
Чому на це залющує очі НБУ та СНБО, нам не відомо. Алеж є припущення що за це добре сплачуется «кєшем» керівництву НБУ.
Наразі я направив запит до НБУ, чекаему на «корупційну відповідь» від НБУ …
Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк фінансово стабільний, повністю виконує свої зобов’язання перед клієнтами та регулятором. Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, забезпечуючи стабільність банківських систем та якість сервісу на рівні довоєнних стандартів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (12)
Вкрали гроші з кредитної карти.
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Та Ви правильно зробили, що одразу ж звернулись до банку для оскарження операції.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Найгірша безпека банку
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Додатково хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за інформацію. На поточний момент за Вашим зверненням створено заявку на оскарження суми, наші спеціалісти уже активно працюють над цим. Розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати Вас в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, Вам надійде смс з відповіддю.
Коментарі (6)
Як це можливо?
Зазвичай, після подання запиту на закриття рахунки закриваються в стандартні терміни, та при наявності заборгованості закриття неможливе.
Дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)