Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відкритя рахунку ТОВ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
alfadok2 21 березня 2024, 18:41
Якщо в вас е бажання потрапити на допит і приниження де вас заставлять відкривати картки фіз. осіб для відкриття рахунку юр. особи то вам сюди.

Це не про працівників відділення, а про систему само банку.

Вас будуть питати про все: скільки буде дохід на місяць, де коли буде діяльність, а нащо вам рахунки, скільки працівників, скільки буде в них заробітна платня, яку діяльність будете вести не згідно З КВЕД, де в вас реклама, і так далі.
І якщо у вас дія і НАВІТЬ дяі з підписом, то всеодно вас не знайдуть у «своїй системі» і треба відкривати картку фіз. особи.
АААА провів 4 ГОДИНИ в відділені!!!
через відкриття рахунку на 1 Юр. особу.
БОЖЕ ЛІСОМ ЙДІТЬ! Максимально довбана система в банку відкриття рахунків.
Максимально Н Е рекомендую банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 березня 2024, 18:52
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми ні в якому разі не нав’язуємо продукти нашим клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Хочемо пояснити, що запитування Ваших даних, в тому числі дохід, вид діяльності, передбачений Правилами банківського обслуговування.

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти. Ваше звернення передано до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль. Очікуйте на комунікацію. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
24 березня 2024, 12:48
#
Все отзывы здесь банк просто обязан рассматривать в индивидуальном порядке и уж как минимум по результатам не писать отписки. А менять свою систему. Пока что один из самых отсталых и медленных банков, документы на депозит не содержат строки сумма договора — во всех остальных банках эта строка по умолчанию есть
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися