Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lisa15091971 29 березня 2023, 19:10
У меня есть задолженность по карте. Выплачиваю обязательный платёж, из него только четвёртая часть ложится на погашение, остальное идёт на списание процентов. Связалась с банком попросила переоформить карту, как рассрочку (как это делают другие банки) или реструктуризацию. Ответ один: ничего такого мы не делаем, ничем помочь не можем. То есть хватают, как говорится, и ртом и ж**ой. Ни на какие уступки не идут. Значит выход один- забить и не платить.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2023, 20:18
Доброго дня!
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Щоб у нас була можливість детально перевірити інформацію, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
У відділенні в місті Коломия я обслуговуюсь уже 10 років. І хочу зауважити, що працівники дуже кваліфіковані та доброзичливі! Завжди на зв язку, якщо виникають проблема навіть у вихідні дні допомагають. Була ситуація коли заблокувли карту я був закордоном подзвонив на вайбер до працівника і вона подала завку на дзвінок.Мені пепедзвонили і карту розблокували.Після я зміг користувтись картою з задоволенням.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2023, 13:30
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. Працюємо для Вас 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Балакан 28 березня 2023, 18:00
Сегодня (и раннее также) по любому вопросу в call-центре готовы помочь, причём помощь приходит быстро и качественно.
Знаю по опыту call-центы многих банков. Здесь персонал на высоте.
Говорю это как бывший работник банка с 24-летним стажем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 березня 2023, 18:26
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, завжди раді допомогти! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Проблема вирішена
Кондаков Дмитро 27 березня 2023, 23:20
Всем привет, сегодня случилась такая ситуация.Взял в нескольких МФО кредит на карту, а банка, А банк блокнул карту и сказал что будет проводится проверка.На мои доводы что деньги взятые в МФО в кредит, что я могу кредитные договора предоставить, где видно что деньги отправлены МФО, полный игнор.Сроки проверки не называют ,% капают.Что делать с этими моральными уродами пол названием, А банк, я не знаю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 березня 2023, 10:54
Доброго дня! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
VitaliyK1986 27 березня 2023, 17:24
Відділення за адресою: Чернівці, пр-т Незалежності, 111
Хороший інтерфейс, головне зрозумілий і доступний.Ви скажете чому четвірка, головне слово поки що, тому що всім нам притаманно помилятися головне вчасно все виправити, щоб не завдати шкоди оточуючим, бо помиляючись ми стаєм впевненими, досвідченими, а головне вчимося поведінки в критичних ситуаціях.Так і в моїй перші співпраці з банком стався невеликий інцедент але на моє здивування в 4:00 годині ранку я спілкувався з спеціалістом банку, а не з ботом в в дуже короткий термін все було виправлено, дякую за компетентність, стриманість бо говорив я трішки по хамськи, за що вибачаюся.Але п’ятірка це відмінно, до чого бажаю вдосконалитись в найкоротші терміни, а поки що тверда четвірка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2023, 20:44
Дякуємо Вам за відгук! Ми ніколи не зупиняємось на досягнутому та завжди продовжуємо роботу над покращеннями! Зворотний зв'язок від Вас завжди буде важливим для нас. Якщо зазначене у відгуку питання або проблема ще актуальні, просимо написати нам в особистому повідомленні, будемо раді розібратися та допомогти! 🍏😊
Ales2023 27 березня 2023, 12:22
Сталася зі мною неприємна і збиткова ситуація. Зробила замовлення на придбання товару, оплатила)))), чекала 2 дні на відправку товару, а продавець навіть і не збирався його відправляти, тому що товар неіснуючий… В інстаграмі мене вони заблокували, на дзвінки не відповідали!
Зателефонувала в А-банк (куди відправляла кошти) і повідомила про їхнього клієнта-шахрая, звернулася в кібергполіцію та написала заяву у поліцію. І через півтора місяця А-банк повідомив, що може повернути мені кошти😁 і повернув всю суму!
Дуже рада за співпрацю, дякую!!! Надіюся ШАХРАЇВ покарали!
Слава Україні!!! Героям слава!!! Всім Перемоги бажаю)))💙💛
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2023, 13:20
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді, що змогли Вам допомогти! Героям Слава! 🍏😊
felix1238 26 березня 2023, 23:44
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Я вже і забув про цю ситуацію, але ж трапилась подібна історія у мене і з іншим банком (не буду тикати пальцем).
Десь місяця півтора-два тому потрібно було мені роздрукувати для звітності виписку по карті та мої платежі. Дівчина у Львові — працівник банку мені все зробила і питає як мені вдалося купити дуже велику суму доларів? Я взагалі не зрозумів про що мова, потім виявилось що цю операцію якоби я «робив» у Києві. Яким же було моє здивування коли дівчина подивилась де саме це було і дійсно я був якось на тому відділенні
АЛЕЕЕЕЕ я вже давно не був у Києві та на момент купівлі також не було!!! Як це розуміти??? Як таке може бути??? на мене купують валюту але я про це навіть не знаю!!!
Звісно я не став з’ясовувати цю ситуацію на місці, бо та дівчинка ніякого відношення до цього не має я впевнений та і черга була огого. Але як колишній працівник НБУ я ВАС впевнюю що аудит від Нацбанку може постукати у ваші двері у будь-який момент! Бо я розумію що це не просто випадковість!!!
Доречі, ваші конкуренти теж вирішили без мого відома оформити кредитну лінію мені, тож вже йде судовий розгляд. Тому раджу і ВАМ підготуватися до перевірки!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2023, 13:16
Доброго дня! Всі операції, які Ви виконуєте в нашому Банку, будь то відділення або мобільний застосунок АБанк24, проводяться виключно з Вашим підтвердженням. Якщо мова про операції у відділені, то тільки з обов'язковою Вашою особистою присутністю. Ми будемо раді детально перевірити всю інформацію і разом з Вами розібратись в цій ситуації. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Igorenya 25 березня 2023, 11:23
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Исчез накопившийся кэшбек в размере 96, 60 грн. В поддержке сказали, что он выведен на ЗСУ, но кем? Я согласия не давал!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 березня 2023, 15:06
Доброго дня!
Кешбек можна вивести на картку при досягнені суми на рахунку 100 грн, або вивести на підтримку ЗСУ сумі від 1 грн. Вивести кошти можуть лише Клієнти в додатку АБанк24, банк не перераховує кошти самостійно.
Ми цінуємо наших клієнтів, тому зарахуємо Вам суму кешбеку на рахунок для подальшого накопичування.
Проблема вирішена
Даниил Соловьев 24 березня 2023, 16:42
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Ужасный банк, мне был перевод с Германии через MoneyGram 100€.
Значит все время пользовался Приватом и Моно, а тут решил воспользоваться услугами этого банка так как курс был выгодней, значит перевёл я деньги в гривны на карту свою, и решил перевести все средства на банк Привата, но не успел как так банк заблокировал мою карту, звонил, писал, но все бессмысленно, говорят что были подозрительные платёжи в феврале 2022 года, что на меня есть жалобы по этому и заблокировали карту когда мне нужно было оплатить лекарства для Бабушки, она без них может и в реанимацию попасть и даже ещё хуже не дай Бог, говорят что ты я перевёл деньги тому кто на меня пожаловался, а кто пожаловался не говорят и доказательств не предъявляют, то есть получаеться так.
Скинь деньги, но не скажу кому!!!
Задалбывал я их неделю где-то, в итоге эти мошенники банковские заблокировали карту на 180 дней, типо расследование они проводят.Короче ужасный банк, и пользоваться им в дальнейшем не буду и не рекомендую никому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 березня 2023, 17:01
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань або повернення коштів відправнику.
Ваше питання знаходиться в роботі, після завершення перевірки ми зв'яжемось з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Карина Протас 24 березня 2023, 11:50
Мой вопрос насчёт возраста средств очень быстро решилось, я в восторге, обслуживание супер. Огромный плюс что нет комиссии при переводе средств или пополнение карты! Я довольна очень, А банком ни капли не жалею что стала клиентом, А банка)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 березня 2023, 12:03
Ми раді, що нам вдалось Вам допомогти 😊🍏
OleksandrBeikyn 23 березня 2023, 14:24
Величезна подяка керівництву банку за підготовку високо кваліфікованих співробітників, які достойно представляють найкращий на мій погляд банк України. Особливу подяку хочу виказати працівникам, А банку, розташованого за адресою м. Кременчук, вул. Лесі Українки 32/10. З величезною повагою до Вас та щирою вдячністю підполковник у відставці, інвалід війни 2 групи, ветеран праці України Бейкун Олександр Миколайович.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 березня 2023, 14:48
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. Працюємо для Вас 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anoriel 22 березня 2023, 13:03
Послуги на високому рівні, додаток зручний, але найкраще, то підтримка. Завжди зацікавлені в тому, щоб не просто консультувати, але дійсно допомогти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 березня 2023, 15:26
Дякуємо за відгук. Ми раді, що Ви з нами 💚

!!!

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalia712 21 березня 2023, 14:09
Уважаемые работники банка, когда ваш робот рассылает сообщения, мол, подаём с суд, подаём на долг, подаём ещё что-то… Вы хоть информацию проверяете? Согласно ВЫПИСКЕ из банка на прошлый месяц у меня есть кредитный лимит, но НЕТ долга. пообщавшись с оператором, она так и не смогла объяснить по какому из пунктов договора у меня требуют погашения полной суммы лимита. Это первое, второе, договор я так и не получила, только правила по карте, где нет ни слова о досрочном погашении!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2023, 15:04
Доброго дня!
Банк діє згідно Умов та Правил, а саме п. 5.4. Банк має право вимагати дострокового виконання Боргових зобов'язань в цілому або в певній Банком частці у разі невиконання Клієнтом та / або Довіреною особою Клієнта зобов'язань за Договором. З даним пункотом, Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
При відкритті картки, Ви підписували Анкету клієнта в якій зазначено, що Ви ознайомлені та згодні з Умовами та Правилами Банку.
Стосовно Ваших звернень до Служби підтримки, ми обов'язково перевіримо їх на коректність консультації.
Проблема вирішена
Антон Бец 21 березня 2023, 13:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
замовлені гроші для зняття, підтверджено, та у відділенні зʼясовується, що лише 1 касир і він чи вона на перерві) отже ви як клієнт залежите від касира і повинні підлаштовуватись
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2023, 14:11
Доброго дня!
У вказаному відділенні каса працює за графіком 09:00 — 18:00, перерва 13:00 — 14:00, дана інформація зазначена у застосунку ABank24, на нашому сайті a-bank.com.ua, а також у самому відділені.
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності у даній ситуації. Будемо чекати на Вас у відділені, в робочий час.
Полезный комментарий
Антон Бец 21 березня 2023, 15:29
Проблема вирішена переносом отримання готівки на наступний день.
Проблема вирішена
Anna19800 20 березня 2023, 22:09
В даному відділенні жахливе ставлення кассира до клієнтів, на заданні питання завжди відповідь фирканями, дууууже довга обробка 1 клієнта, на взаємо розуміння не ідуть.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 березня 2023, 12:27
Доброго дня!
Ми з великою повагою ставимося до наших Клієнтів, потенційних клієнтів та клієнтів інших банків, які приходять до нас для обслуговування. Ми перевірили Ваш сигнал за додатковими деталями, які обговорили з Вами в телефонному режимі.
Ви маєте змогу зняти кошти з рахунку в розмірі доступного залишку валюти в касі. На жаль, при зверненні до відділення не було в наявності потрібних для видачі коштів. Ми сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю і ми матимемо змогу задовольнити Вашу потребу.
Qwerty1999 20 березня 2023, 19:37
Пользуюсь картами А-банка несколько лет. Все сервисы работают,
как часы, и достаточно часто обновляются, расширяя свой функционал.
Считаю, что приложение АBank24 конкурентно с Приват24 и Монобанком.
Также понравилась ко-брендовая карта АТБ с возможностью не только
покупать товары со скидкой, конечно при её наличии, но при этом ещё
и кешбэк А-банк не забывает начислять…
Печально, что вэб-версия АBank24 уже не поддеживается,
но и мобильного приложения для работы вполне достаточно.
Желаю дальнейших успехов команде А-банка, в том числе
и разработчикам мобильного приложения.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 березня 2023, 20:13
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Полезный комментарий
kingcity 21 березня 2023, 21:33
Підписуюсь під кожним словом відгуку. Я також кілька років користуюсь послугами А-банку і досі отримував і отримую позитивні враження від співпраці. Ввічливий і компетентний персонал відділення, у якому я обслуговуюсь (Львів, просп. Червоної Калини, 59).Дієва служба підтримки і лояльне ставлення до клієнта. Також хороший моб.додаток, який динамічно розвивається. Свій відгук про банк я уже писав, тому повторятись не буду. Дякую команді А-Банку !
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Umka072004 20 березня 2023, 9:17
Мені подобається обслуговування. Оператори дуже швидко та конструктивно відповідають, та надають повну зрозумілу відповідь на питання. Дуже дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 березня 2023, 9:38
Працюємо для вас 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Инна Шевченко 17 березня 2023, 18:31
Очень довольна данным банком. Пользуюсь уже давно, радует что происходит информирование о каких-либо изменениях. В приложение всегда приходят все уведомление моментально о тратах, зачислениях. В других банках происходят с задержкой или сообщения вовсе не поступают. Очень довольна работой сотрудников, оформляла карту несколько лет назад, сотрудники отделения все доступно рассказали и при этом руководитель отделения оставил свой личный номер на случай если что-то будет непонятно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 березня 2023, 18:36
Доброго дня!
Дякуємо, дуже раді, що Ви обрали нас.💚
Проблема вирішена
Илья Компаниец 17 березня 2023, 15:47
16.11.2022 года появляется долг в 259000 грн. Меня об этом никак не проинформировали, узнаю о долге спустя 100 дней. Никаких блоков в приложение и по карте у меня не было, просто удалил банк и не пользовался им. Осуществляю пополнение в 69000 и они списаны на погашение долга и карта сразу уезжает в блок. Сразу приехал в банк, кредита я не брал, в базе, А банка пусто, но висит долг 259000. Ни поддержка, ни служба мониторинга не дает четкого ответа. После написал лист на главное отделение в Днепр. Спустя 25 дней пришел ответ «у вас долг за не подверженный доход» никакого юридического подтверждения банк не дает, с каким это пор банк имеет права ДЕЛАТЬ МЕНЯ ДОЛЖНИКОМ, за не подверженные мною доходы, когда меня даже не уведомили, что мне нужно их подтвердить. Как мне быть и что делать, ничего не говорят по факту. Почему я должен узнавать у банка, откуда у меня образовался ДОЛГ, а не сам банк дает информацию об этом. Спустя месяц ничего не решилось, лишь получил информацию «долг за не подверженные доходы» По итогу 69000 украдены банком и на мне якобы долг 190794.89. Ничего конкретно банк не говорит и решать этот момент не желает, консультанты в отделении хомят и гонят идти в суд, что наверное и придется делать. БАНК мошенник, никому не советую им пользоваться. То есть за не подвержденный доход, а-банк делает вас должником — это не законно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 березня 2023, 18:02
Доброго дня!
Ми перевіримо інформацію, після Вам зателефонує наш фахівець і надасть інформацію про заборгованість.
Проблема вирішена
Лолита Дорофеева 17 березня 2023, 11:58
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 57
Здравствуйте, мне заблокировали карту около месяца назад, заблокировали мне её когда мне позвонили по видео что бы подтвердить данные. Я была на улице и меня было плохо слышно, связь была не очень в итоге мне заблокировали карту со словами в течении 3 дней разблокируют. Позже чего ± 5 дней её не разблокировали. и я поехала в отделение А-банка. У меня поспрашивали пару вопрос, я на всё уже там ответила мне сказали там также что в течение 3 рабочих дней разблокируют карту. Итог — опять не чего не случилось. Позже я опять поехала в отделение и мне сказали что-бы я набрала на 6667, я туда позвонила мне сказали: «разблокируют в течение 3 дней». Не разблокировали и я решила набрать, мне сказали скинуть чек как снимались деньги. В течении 24 часов я скинула чек, точнее вроде 4 марта на электронную почту А-банка позже не чего не менялось. Карта была так дальше заблокирована, потом я ещё раз набрала мне сказали скинуть чек и с ФИО отправила ещё раз, сказали данные проверят и разблокируют итог: до сих пор карты заблокирована. Всё это на протяжении месяца, 5−7 раз звонила, 2−3 раза была в отделение.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 березня 2023, 18:43
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію за Вашим питанням, наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили про прийняте рішення по розблокування рахунків та подальшому обслуговуванню.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝