Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Євген Мітт 17 квітня 2024, 14:18
Відмовився від послуг банку ще 9−10 років тому, також написав заяву на відкликання згоди на обробку власних персональних данних. Мені пообіцяли що обробка персональних данних буде зупинена, лише згідно законодавства їх зберігання 5 років. Але по факту дані зберігаються досі та передаються третім особам. Порушують законодавство
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 квітня 2024, 17:10
Добрий день! В разі припинення співпраці, Банк зберігає дані за законодавством протягом 5 років. Після чого дані не використовуються Банком.
Ми сподіваємось, що Ваше рішення не кінцеве і Ви залишитесь нашим Клієнтом. Будемо раді продовжувати з Вами співпрацю 🍏💚
Юрій Юрченко 17 квітня 2024, 12:01
Утримують кошти без пояснень. Нічого не вирішують. Підтримка в телеграмі весь час пише чекати і все. Нічого не відбувається.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 квітня 2024, 13:43
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Владимир Тельнов 17 квітня 2024, 11:14
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
банк заблокировал мой счет, потому что я перевел себе с МоноБанка на а-банк свои же средства в размере 70тыс. Я предоставил документы, что я ФЛП, предоставил справку о доходах, затем стали еще требовать «декларацію про майновий стан»!!! На каком основании я должен предъявлять свою декларацию? Написал заявление на расторжение отношений с банком еще 05 апреля, и до сегодняшнего дня «тишина», саппорт он-лайн отвечает: «На разі Ваше питання у роботі, приносимо вибачення за тривале очікування, але на разі є черга на дані звернення»… Нахера мне ваши извинения? Верните мне мои деньги, немедленно
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 квітня 2024, 12:41
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
Проблема вирішена
Artampfun 17 квітня 2024, 8:52
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 135/2
05.04 подав заяву на розірвання договору с банком сказали що розгляд буде 72 години
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Абанк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 13:03
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Проблема вирішена
Sergey Babich 16 квітня 2024, 22:21
Кілька місяців користуюсь додатком та відкритими кредитками А-банку. Наче все було нормально, але в суботу не пройшла танзакція, а з карти кошти знялися. Звонив на горячу лінію, обіцяли повернути до кінця дня. Ввечері вде обіцяои в чаті впродовж двох днів. Сгодні через 4 дн пишу, вже кажуть про регламентні 13 днів. Боюсь звертатись знову, щоб не ростягнули на півроку… Заявка № 1798758. В мене такого з жодним іншим банком не було.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 квітня 2024, 10:59
Добрий день!
Приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіштовхнутись. На момент проведення платежу в Банку відбувся масовий збій. Наразі, роботу сервісів відновлено та проведено ряд заходів для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Ваше питання щодо неуспішного платежу знаходиться в роботі. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами. Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yarovairina 16 квітня 2024, 15:53
Дуже вдячна спеціалістам відділення банку м.Кривий Ріг, пр-т Гагаріна 63 Сичовій Ользі і Симоненко Марині та іншим за професійне якісне обслуговування,індивідуальний підхід, особливе ставлення, розуміння.Завжди допоможуть та вирішать всі питання.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 квітня 2024, 16:52
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді допомогти Клієнту. До зустрічі в відділеннях Абанк 🍏💚
Проблема вирішена
Deplor 15 квітня 2024, 22:55
Виводив кошти зі свого моно, по реквізитам на свій А-Банк, як тільки вивели кошти мене відразу А-Банк заблокували без запитів і тд. Окей, сворив заявку № 1757078 щоб вивести кошти на інший свій банк — Приват. Регламент такої роботи 3 дні, заява була написана 29.03. Сьогодні вже 15.04 а мене тільки і кормлять повідомленнями що працюють над моєю заявкою
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 квітня 2024, 9:23
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha301 15 квітня 2024, 18:31
Співробітники Абанку, телефонують з лівого номера +380633289896, і погрожують. На моє питання назвати свій посадовий номер, або іде ігнор, або ліплять що попало.
Представились як: Мілевська Ольга Григорівна, Осіпов Микола Іванович і сказали що їх керівник Гачок Олексій Олександрович.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 квітня 2024, 20:10
Доброго дня! В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації. Вказаний Вами номер не належить нашому Банку.
Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 квітня 2024, 9:41
Відгук не зарахований (на 20.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Nellidoktor 14 квітня 2024, 23:00
Відділення за адресою: Львів, вул. І. Франка, 8
Отправили мне деньги помощь так как война в стране, они просто без каких либо уведомлений заблокировали документы не требовали просто разорвали договор, верните мои деньги воры!!! Видетели у них очередь это можно представить сколько людей они держат за шею
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 квітня 2024, 10:31
Добрий день! Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Student1 14 квітня 2024, 9:19
В магазині перший раз не пройшла оплата, на другий раз оплата пройшла успішно, але банк списав кошти 2 рази. На мої звернення, щодо повернення відповідають «скоро», «очікуйте найближчим часом», «проблему усунено, скоро повернуться кошти». Я через проблему банку лишилась своїх коштів.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 квітня 2024, 10:57
Добрий день! Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше та допомогти. Очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Ihorkeda 13 квітня 2024, 22:34
Банк заблокував мою картку, не йде на діалог
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 квітня 2024, 10:37
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. Взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sonik1301 13 квітня 2024, 11:43
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
Самая высокая оценка благодаря вашему сотруднику, которая работает в отделении АБанк на ул. Сумская, 43 г. Харьков. Демидюк О. А. — кассир с опытом, понимающая, профессионал своей работы. К сожалению на какой-то период, после прилета, это отделение было закрыто, приходилось обращаться в другие отделения, где меня заставляли приезжать по 2,3 раза за день, чтоб обналичить деньги с карты, хотя на Сумской сложностей никогда таких не было, мне даже не приходилось никогда стоять в очереди, потому что все клиенты Вашего банка обслуживались очень быстро. Моей радости не было предела, после повторного открытия отделения на ул. Сумская, 43. Конечно же, я сразу же после открытия пошла выразить свою радость и благодарность О. А. Цените таких сотрудников, благодаря которым, я уверена, многие Ваши клиенты готовы обращаться в АБанк хоть каждый день! Спасибо
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 квітня 2024, 12:20
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого Співробітника! Вибачте за тимчасові незручності, які Ви зазнали через закриття нашого відділення на певний час. Ми вдячні за Ваше розуміння та терпіння. Зробимо все можливе, щоб всі Клієнти отримували якісний сервіс в кожному відділенні🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 квітня 2024, 13:23
Відгук не зарахований (на 15.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
SkaletT 12 квітня 2024, 12:35
Банк запросил подтверждение захода средств на мой счёт, я предоставила, банку не понравился такое подтверждение и они разорвали со мной договор, а теперь удерживают средства и не переводят мне на счёт, прошу службу поддержки ускорить мой процесс перевода, Всем хорошего дня.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 квітня 2024, 14:18
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Полезный комментарий
SkaletT 12 квітня 2024, 14:35
Спасибо, все решили очень быстро.
Проблема вирішена
Лілія Манойленко 12 квітня 2024, 10:05
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 4
А-банк — це просто нагрійший приклад роботи підтримки…
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 квітня 2024, 12:19
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Полезный комментарий
Лілія Манойленко 12 квітня 2024, 16:25
Розблокували, дякую
RobinG 11 квітня 2024, 23:01
Відкрити карту АТБ? З телефону зайшов на сайт. Вирішив прочитати типовий договір, але сайт викинув на встановлення додатка. Ок, думаю, що при угоді нададуть договір почитати. Вводжу номер телефону, приходить смс. І далі згодні чи ні, немає ніякого типового договору почитати. Ну ні, так ні. Потім почитаю. Видаляю установку. Але потім на вайбер кожні 15 хвилин приходить повідомлення, що підпишіть договір, потім смс із тим самим текстом. Відправив їх у смс бан, наступного дня з різних номерів почав дзвонити робот із розповіддю, які вони хороші. І відписатися не можна. Загалом нуль із п’яти, за нав’язування.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 квітня 2024, 10:41
Добрий день! Нам дуже прикро, що у Вас склались саме такі враження про наш Банк. Хочемо наголосити, що ми відносимось відповідально до нашої роботи й з турботою до наших Клієнтів. Саме через це ми нагадуємо Клієнтам про не завершену операцію, так, як бачимо, що Ви не завершили відкриття карти, в якій були зацікавлені. З умовами наших карткових продуктів Ви завжди можете ознайомитись на нашому сайті або за посиланням https://a-bank.com.ua/cards/atb.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sonya22331 11 квітня 2024, 21:05
Запросили подтверждение операции по переводу денег на мою карту. Карту заблокировали и удерживают мои средства. Пришлось заново предоставлять документы около 5 раз, и не смогли мне сразу сказать, какие еще документы им нужны для связи. В настоящее время мои средства удерживаются под предлогом предстоящего звонка в течение 5 дней, а проверка документов займет столько же времени. Сомневаюсь, что они выполнят свои обязательства в установленные сроки из-за халатности и непрофессионализма. Рекомендую размышлять о выборе другого банка, чтобы избежать длительной задержки средств.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 квітня 2024, 10:11
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 квітня 2024, 13:01
Відгук не зарахований (на 13.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stadnikolga67 11 квітня 2024, 13:47
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Обслуговування в А-Банку на вул. Корольова, 79 в м. Одеса на високому рівні! Співробітники грамотні, стримані спеціалісти, знають свою роботу, не псують нерви своїм клієнтам. Дуже вдячна нашому А-Банку ніколи не пожалкувала, що перейшла. Ваша Компанія може бути спокійна, такі люди не підведуть! Хочу окремо віддячити Анастасії ✓87233, яка швидко, професійно допомогла вирішити моє питання і я вчасно сплатила налоги в бюджет. Дякую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 квітня 2024, 14:08
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню та цінуємо Ваш вибір. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Aleks86 11 квітня 2024, 11:18
А-Банк просто дно, гіршого обслуговування я не бачив, 4 місяці мені не можуть розблокувати карту, надав всі документи для розблокування, кожен раз просять щось інше, сказали очікувати на дзвінок спеціалістів 5 днів, пройшло вже більше тижня, не користуйтесь цим банком!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 квітня 2024, 12:26
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
Подали жалобу на перевод, я все подтвердила, предоставила все данные, а банк задерживает разблокировку счетов, нестабильный банк, очень плохое обслуживание
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 квітня 2024, 10:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Солидова 10 квітня 2024, 15:18
Обращалась не раз в службу поддержки для решения некоторых вопросов.
Связались быстро, всё решили.
Рекомендую, на любой случай всегда помогут.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 квітня 2024, 15:48
Дякуємо! Ми завжди готові прийти на допомогу 💪💚

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝