Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Денис Вишинский 29 березня 2024, 8:08
Хотел бы рассказать о ситуации, которая возникла, после того как мне пополнили 27.04.24 банковскую карту на 29950 грн и 15000 грн. Оказалось, что превысили месячный лимит,
кстати высчитывать остаток по лимиту и помнить за него должны только Вы сами, т. к. банк не пришлет никаких напоминаний сколько и чего осталось. Я сразу обратился в поддержку, в которой попросили предоставить документы о происхождение средств. В чат оператору скинул 2 чека от отправителя и предложил со своей стороны предоставить паспортные данные отправителей. После в чате мне сообщили, что решение будет 2024−04−26 09:23:51. Для меня это очень критично, т. к. нахожусь на оккупированной территории и имею болезнь сердца, не сплю уже вторые сутки, переживаю. Деньги были для меня помощью. Написал повторно в чат банку, ответили что время решение моей проблемы занимает сутки до 2024−03−28. По состоянию на сейчас проблема так и не решена и в чате сотрудник говорит, что не знает временных рамок решения моей проблемы. прошу А-банк разобраться оперативно в сложившееся ситуации. Надеюсь остаться Вашим клиентом. Теперь от банка завит какой будет отзыв. Буду дополнять отзыв по мере происходящего.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 29 березня 2024, 10:38
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ruslan184 29 березня 2024, 1:23
Хочу оставить свой отзыв об этом Недобанке (Абанк) это просто даже слов подходящих нету, я удевляюсь как люди пользуются таким недобанком, почти год активно пользывалась, сумы были до 12000−15000 тысяч только зашли более 20000 заблокировали, выслала всё что нужно только, официальный источник дохода, суть не в этом что там курят тех поддержка, и где их набирают? они всё одно и тоже говорят, я просто не в доумении как можно общаться так с клиетами
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 29 березня 2024, 10:36
Добрий день! Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 березня 2024, 9:33
Отзыв не засчитан (на 30.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alek2040 28 березня 2024, 7:42
Было у меня две карточки этого банка, зарплатная и кредитка.Кредитка лежала дома и никто нею не пользовался.Но в феврале мошенники начали снимать деньги с кредитки и банк не уведомлял о том, что кто-то пользуется моей картой, пока не было снято весь лимит суммы.Это всё происходило в течение почти двух месяцев. Если хотите остаться без денег, добро пожаловать в Абанк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 28 березня 2024, 11:32
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 березня 2024, 9:32
Отзыв не засчитан (на 30.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Monomah9 27 березня 2024, 18:39
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ситова, 11
Маю вже понад пів року картку АБанку, три рази натрапляв на фін.мон, проходив за декілька годин. Нещодавно прийшло повідомлення, що банк поставив ліміт на поповнення в місяць майже 300 тисяч, що є високим лімітом, який мене задовільнить.
Тепер щодо мінусів
Ліміт поповнення в терміналах складає усього 5000 гривень, дуже хотілось щоб банк надав можливість на 30 000 гривень на добу, бо кожен раз доводиться звертатися до відділення банку, щоб поповнити картку.
Я виводив раніше великі суми з Букмекерів, при фін.моні мені зауважили, що якщо я продовжу виводити такі суми, навіть сплачуючи податки з виграшів, банк відмовить в обслуговуванні, бо такі операції носять великий ризик для банку.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 березня 2024, 20:01
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ваші питання з запитом моніторингу були вирішені максимально швидко та що розрахований ліміт Вас задовільнив!
Щодо поповнення картки у терміналах, то можемо для цього порадити Вам терміналі City24, де Ви можете без комісії поповнити картку на суму до 5000 грн без ідентифікації та на суму до 30000 грн через безконтактне зчитування картки (NFC). А ще в нас стартує запуск власної банкоматної мережі, яка буде постійно збільшуватись та вже зовсім скоро ми додамо мапу розміщення банкоматів на сайті та у мобільному застосунку АБанк24. В них можна виконувати поповнення карток Абанку на суму до 400 000 грн на місяць, а денний ліміт поповнення 60 000 грн. Сподіваємось що Ви оціните!
Щодо Букмекерів, у зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило, щоб усі перекази супроводжувалися інформацією про платника (ініціатора переказу), інформацією про отримувача переказу коштів, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення подібних операцій ми просимо не використовувати надалі рахунки в Банку для подібних операцій.
Євгенія Марченко 27 березня 2024, 12:22
Уважаемый А-банк, подскажите, на каком основании вы мне заблокировали счет?
В службе поддержки ничего внятного ответить не могут. Я предоставила справку о доходах. Переводы, которые мне делали родственники. А-банк снова никакого ответа не дает. Пришлось им звонить самой, уточнять в чем проблема. Снова ответа не последовало. Пожалуйста, примите меры. 24000 грн, которые вы заблокировали, немалая сумма. Я хочу и далее оставаться клиентом вашего банка, но без предупреждения блокировать счет и удерживать мои деньги вы не имеете права.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 березня 2024, 13:51
Добрий день! Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо, повідомлення було відправлено Вам 23.03.2024 у застосунок АБанк24 а також при Вашому дзвінку 24.03.2024 Співробітник надав Вам детальну консультацію та зафіксував Ваші відповіді. Наразі Банк очікує від Вас документи, які підтверджують рідство з відправниками, квитанції де будуть вказані дані відправника та отримувача. Просимо надати запитувані документи, з нашого боку зробимо все можливе по отриманню для пришвидшення вирішення Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dnepryanik 27 березня 2024, 8:49
Я просто в шоці, рівень знань та навиків у «спеціалістів» онлайн-чату нижче плінтуса. Вирішити ніяку проблему не можуть, завершають чат кидаючи клієнта з його невирішенним питанням. Це не підтримка, це консультаційне бюро
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 березня 2024, 13:31
Добрий день! Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах та запитували підтверджуючи документи. Взяли Ваше питання на контроль, за результатом Вас повідомлять наші Співробітники.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igorekvasil 27 березня 2024, 0:27
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Дуже класний банк. Користуюсь вже десь 2 роки. Дуже кваліфіковані працівники. Знають свою справу. Менеджер Коновалова Юлія, вам особа подяка, дякую вам, що можна звернутися до вас за будь-яким питанням і ви з легкістю допоможете.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 березня 2024, 9:12
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 🥰🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinagush35 26 березня 2024, 17:53
Шахрайка, скинула їй 400грн, тепер не відповідає і нічого не відправляє, замовила курточку, скинула передоплату!4323 3473 6956 8677
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 березня 2024, 17:57
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Соломія Притула 26 березня 2024, 11:29
Поповнив картку через термінал, після чого зразу прилетіло обмеження на вихідні операцій. Для зняття обмеження треба надати документи, які я зразу ж надав. Написали регламент обробки документів 1 день. Вже пройшло 4 дні, досі нічого не вирішили. І я маю сидіти без грошей бо банк вирішив зробити перевірку за поповнення на 27 к
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 березня 2024, 13:34
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо всю ситуацію та будемо раді допомогти. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Burova8335 26 березня 2024, 8:48
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Коцюбинського, 24
Для вирішення особистого питання звернулася до відділення Абанк за адресою м. Вінниця проспект Коцюбинського 24. Керівник відділення Тетяна дуже професійний і компетентний співробітник банка. Питання було вирішено швидко. Не перший раз обслуговуюсь саме в цьому відділенні і завжди все на висоті.
Щиро дякую Абанку за такий сервіс і обслуговування.
З повагою Ольга.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 березня 2024, 9:17
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mama1935 24 березня 2024, 20:26
Ошибочно начала оформлять какую-то карточку. После этого мне постоянно приходили смс с просьбой закончить оформление карточки, хоть я ничего не собиралась оформлять. Я обращалась в свое отделение АБанка к оператору, но она не смогла мне помочь (или не схотела). Тогда я обратилась на горячую линию.АБанка. И только здесь умные, квалифицированные, очень терпеливые сотрудники вежливо, подробно, детально, буквально «разжевали и в рот положили», как говорится. Мне была оказана очень квалифицированная помощь.Огромное спасибо работникам АБанка за их терпение. Я человек пожилой, в телефоне плохо разбираюсь, а эти молодчинки, умнички, дай Бог им здоровья, терпеливо, спокойно, очень четко и понятно всё обьяснили мне, что и как делать. И у нас все получилось. Огромнейшее им спасибо за их терпение и спокойствие. Я бы не вынесла таких клиентов, как сама (бестолковых), а эти ребята спокойно, с уважением,.понятливым языком все обьяснили.
СПАСИБО ВАМ!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 березня 2024, 9:38
Добрий день! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку, раді що наші Спеціалісти змогли допомогти Вам у вирішенні цієї ситуації. Ми будемо також раді все детально перевірити та розібратись у ситуації, яка виникла у Вас при зверненні до відділення. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
dnepryanik 22 березня 2024, 21:21
Заблокували рахунок за те, що просто вирішив дати цю картку покупцям мого Айфону та Макбук. Люди скинули 40 та 50 тис грн і банк заблокував і тепер вимагає квитанції за весь місяць, хоча особливо р2р транзакцій ніяких не було, користувався в основному карткою АТБ. мої 89 тис грн заблоковані вже 3 дні!!! це знущання.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 березня 2024, 9:00
Добрий день!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Maria2012 22 березня 2024, 17:05
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 64
Доброго дня. Працюючи з банком більше пів року, немала жодних проблем. Працюю як ФОП, кошти отримую на ФОП рахунок, це передплати за одяг. Роблю на кожну операцію чеки. Ніяких підозрілих дій з моєї сторони не було. Сьогодні в банк зайти не змогла. Банк надіслав інформацію, що договір розірвано по ст. 15.

У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 березня 2024, 17:47
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Dawid 22 березня 2024, 3:22
Только зарегестрировался в банке, положил туда деньги и мне заблокировали счет. На вопрос за что мне заблокировали карты и удерживают мои деньги ответ был «Мы вам позвоним в течение 5 рабочих дней». После звонка меня попросили подтвердить за что я получил эти деньги — я всю информацию предоставил. Но увы, они продолжают удерживать деньги, сказав что будут проверять доказательства за что я получил деньги в течение 5 рабочих дней. Эту информацию можно проверить за 5 минут, но им требуется 5 дней… Я очень сомневаюсь что проверят в течение 5-ти дней, судя по опыту некоторых знакомых, которые сталкивались с подобной ситуацией. Если вам дорого ваше время — не посоветовал бы регистрировать Абанк, как минимум потому что, вы расстанетесь с вашими деньгами надолго, в случае чего
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 березня 2024, 11:39
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
equasd1 21 березня 2024, 21:34
Довгий час користуюсь послугами. Все подобається. Але останній час є прикрий момент. Як що неуслідкуєте місячний ліміт … будете чикати дуже довго, бо черга велика. відділ дуже загружений … В підтримці вам окрім вибачень хочь що дня… чекати немає чого.
Будь ласка разблокуйте карту, обіцію більше ніколи в житті не буду перевіщювати ліміт.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 березня 2024, 11:39
Добрий день! Банк вимушений запитувати інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. За результатом Вам надійде інформування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndriiBeliaev 21 березня 2024, 18:57
Зрівняно з моно земля і небо, в моно чекав тиждень, тут та ж сама ситуація за 30хв вирішилась
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 березня 2024, 19:09
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти! 🍏😊
Недорого Отзывы 21 березня 2024, 16:13
В общем внёс сумму по кредитке для входа в льготный период, но не хватило 100 грн. В приложений написало «ваша карта в льготном периоде до конца апреля». На следующий день захожу и проверяю ещё раз и вижу «минимальный платёж внесён, для входа в льготный период внесите 100 грн». Пишу в поддержку для получения комментария в ответ толком ничего не получил: «щоб вийти в пільговий період, вам потрібно внести всю суму до повного погашення, бачимо що баланс вчора після поповнення був 2800 ₴
2024−03−20 14:04
4922.12 ₴». Почему писало что карта в льготном периоде ответ не получил и просто закончили диалог. Проверяйте на следующий день информацию по кредитам, акцент скатывается до уровня ощада со своими зачислениями в 3 дня
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 березня 2024, 20:47
Добрий день! На прикладі Вашої авторизації в застосунку АБанк24 детально перевірили інформацію. Вся інформація в АБанк24 була відображена коректно. Ми бачимо що вчора, після зазначеного Вами поповнення, картка, на жаль, не вийшла в пільговий період, адже заборгованість було погашено не повністю. Про це Вас повідомив наш Спеціаліст при Вашому зверненні та надав рекомендації. Тільки після повного погашення заборгованості, яке Ви здійснили згодом, на подальші трати буде діяти новий пільговий період. А відсотки, які було нараховано з 1-го числа до повного погашення боргу, спишуться 1-го числа наступного місяця. Будемо раді надалі отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
energolux 21 березня 2024, 12:09
Похоже А-Банк очередной банк который уже отработался. Блокируют деньги на счету и после предоставления всех необходимых документов, продолжают дальше разводить, рассказывая разные сказки кроме действующих законов, которые там даже никто не знает. Так как непохоже даже на наличие штатного юриста. Мало того что в Украине полно шизофренических формулировок в законодательстве, так они ещё и банковский кодекс придумали.) Как ширму за которой и прячутся мошенники. Почему нет законодательного кодекса для другой сферы услуг? Кодекс Пекаря, Парикмахера, кодекс для проституток точно не помешал бы.) Так нет, там где деньги, там и плодят выродков всех мастей за счёт нормальных граждан и на их горбу.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 березня 2024, 13:54
Добрий день!
Не маємо за мету спричинити Вам незручності, але Банк вимушений запитувати документи згідно діючого законодавства. Для того, щоб у нас була можливість розібратися в описаній ситуації, більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:04
Отзыв не засчитан (на 23.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anyuta56 21 березня 2024, 11:00
Дякую банку Абанк і робітникам, які швидко відреагували та повернули кошти.В інтернеті натрапила на шахраїв, перерахувала їм кошти.Після чого звʼязалась з банком, надала всю необхідну інформацію.Працівники банку звʼязались зі мною, запевнили що провели розмову з шахраями і повернули мені нащад кошти.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 березня 2024, 11:02
Ми задоволені, що вирішили Ваше питання. Будьте обережніше 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2024, 10:05
Відгук не зарахований (на 23.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Babayaneth 20 березня 2024, 20:20
Розірвали договір, обіцяли, що на протязі 72 годин переведуть залишки коштів на інший рахунок іншого банку в результаті уже 10 днів і результату немає
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 березня 2024, 10:55
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення. Передали Ваше питання на пришвидшення, з боку нашого Банку вже все вирішено, про що Вам надійшло відповідне повідомлення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝