Ситуація:
Здійснюю свою господарську діяльність відповідно до норм чинного законодавства, згідно до відкритих квед 63.99 та 63.11, зареєстрована як ФОП 3, сплачую 5% податку кожного місяця від загальної суми зарахованої на р/р.
Для своєї господарської діяльності використовую р/р відкритий в Пумб Банк.
Прибуток від господарської діяльності після сплати всіх податків і обов’язкових платежів знімаю готівкою.
Оскільки живу за містом, то для зняття отриманого прибутку приїжджаю в місто. В зв’язку з тим, що діють обмеження на зняття готівки в розмірі 100 тищ грн на добу, з метою зменшити кількість приїздів в місто — перераховую з р/р Пумб 100 тищ на особисту картку А-Банк, та 100 тищ на особисту картку Моно Банку. Після чого у відділенні А-Банку знімаю 100 тищ с А-Банку та 100 тищ з Моно.
В наступному отримую фін моніторинг від Моно Банку, гружу документи, підтверджую доходи, сплату податків, все добре, ніяких питань немає і бути не може, так як діяльність відповідно до норм чинного законодавства.
Також отримую фін моніторинг від А-Банк, гружу пояснення, де детально все розписую, що за кошти, звідки з’явились, показую декларації про сплачені податки, запитую що ще потрібно, готова надати всі документи, акти наданих послуг, виписки с Пумба і т.д. Банк відповідає нічого додатково не потрібно. Проходить під дня, банк розриває відносини. як так? 30% комісії на залишок також не приємно, але це інше питання.
Суть в тому, як можна розірвати відносини без з’ясування обставин, не запросивши документи, здійснивши поверхневу перевірку діяльності.
Максимально розчарована даним банком. Тепер ще і в реєстрах буду відображатись з поміткою неблагонадійний клієнт… дякую

Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 48.1 | 49.2 |
USD | 41.5 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Чернігів, пр-т Миру, 35
Адреса:
Чернігів, пр-т Миру, 35
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30), перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка

Щиро дякуємо за вашу високу оцінку нашої роботи! Нам приємно чути, що ви залишились задоволені якістю обслуговування у наших відділеннях. Ми прагнемо до того, щоб кожен клієнт почувався комфортно та отримував кваліфіковану допомогу. 💚🤗
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Нам прикро, що сталось непорозуміння у питанні прийнятого рішення. Банком не прийнято рішення про розірвання ділових відносин та ми раді подальшій співпраці. Питання з приводу зняття обмежень вже перебуває в роботі.
Окремо, бажаємо зауважити, що банком не застосовується комісія в розмірі 30% в разі прийнятого рішення про розрив відносин окрім випадків, в яких діяльність за рахунком відповідає пункту 3.3.25 Умов та Правил (3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk).
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Нам прикро, що сталось непорозуміння у питанні прийнятого рішення. Банком не прийнято рішення про розірвання ділових відносин та ми раді подальшій співпраці. Питання з приводу зняття обмежень вже перебуває в роботі.
Окремо, бажаємо зауважити, що банком не застосовується комісія в розмірі 30% в разі прийнятого рішення про розрив відносин окрім випадків, в яких діяльність за рахунком відповідає пункту 3.3.25 Умов та Правил (3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk).
За поповнення коштів через термінал, заблокувал карту.Але шо саме цікаво до Їх не дозвониться не з фінансового номеру.На гарячії говорять пишіть у чат, а чаті не відповідають, пишіть надайте документи, докементів їм мало.Кошти не банку, а мої.Але шо саме цікаве вивести неможливо, а розрахуватися картою можно.Таке я чую перший раз.Банк обдрув не тільки мене але дуже багато людей я так думаю.Треба в таких банках забирати ліцензію НБУ.
Коментарі (11)
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. Для використання залишку коштів Ви маєте змогу заповнити заяву для їх дебетування на рахунок іншого банку або ж використовувати для проведення операцій в торговельних точках.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. Для використання залишку коштів Ви маєте змогу заповнити заяву для їх дебетування на рахунок іншого банку або ж використовувати для проведення операцій в торговельних точках.
Обмежили картку. Я не працюю, але мені допомагають близькі мені люди. У всіх попросила квитанції, щоб підтвердити*дохід, але документів недостатню. перевірка мала зайняти до 24 годин, але мені не надали відповідь за цей час./, коли відправила повторно. Підтримка не відповідає. У чаті просто бот, який відповідає навіть не по темі … Телефоную, але також просто шаблона фраза про обмеження. Я зараз за кордоном, у мене не працює нфс, тому ще перераховували кошти людям які зі мною, пластик не взяла… Я засмучена таким обслуговуванням.
Очікую на вирішення питання + 380632206965
Коментарі (1)
Очікую на вирішення питання + 380632206965
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Доброй ночи. Я был клиентом банка почти целый год.
Никаких подозрительных операций не совершал, никаких лимитов не превышал, ни от кого переводов не получал, нет ничего связанного с криптой или ещё с чем-то подозрительным и незаконным.
Я просто пополнял карты свои АТБ и Выгода в терминалах Сити24 с подтверждением, что это моя карта и что я сам пополняю.
А также расплачивался в магазинах, заправках, аптеках, розетке, выводил кешбек и т. д.
Общий оборот за почти 6 месяцев составил около 87к гривен, если верить выписке.
Иногда пользовался кредитным лимитом, который в течении недели потом погашал.
И вот утром 5 августа 2024 года я сделал себе перевод из Payoneer, с авторизацией в приложении, т. е. сам себе, в долларах и через 5 мин карты были заблокированы. Сумма не превышает 100к грн.
В чате попросили предоставить документы.
Я предоставил все скриншоты из приложения и из аккаунта Payoneer, что это я отправил свои деньги сам себе, что это не третье лицо.
Других документов я предоставить не могу и банк решил разорвать со мной деловые отношения.
При этом я ничего не нарушал, лимитов не превышал, несколько раз уже были подобные переводы и вопросов никаких не было.
Я не хочу ругаться с банком или что-то доказывать и объяснять, я заполнил документы, как меня попросили, на перевод денег в другой банк.
Я написал заявление и отправил реквизиты в этот же день 5 августа 2024 года.
Мне сообщили, что ожидайте в ближайшее время перечисление средств, максимум 3 рабочих дня.
Сегодня уже 10 августа 2024 года, прошло уже 5 дней, денег так и нет. В приложении ничего не поменялось, деньги так же на счету.
Пожалуйста, я вас очень прошу, или разблокируйте мои карты и я готов и дальше остаться клиентом банка или быстрее переведите мои деньги в другой банк.
Коментарі (11)
Никаких подозрительных операций не совершал, никаких лимитов не превышал, ни от кого переводов не получал, нет ничего связанного с криптой или ещё с чем-то подозрительным и незаконным.
Я просто пополнял карты свои АТБ и Выгода в терминалах Сити24 с подтверждением, что это моя карта и что я сам пополняю.
А также расплачивался в магазинах, заправках, аптеках, розетке, выводил кешбек и т. д.
Общий оборот за почти 6 месяцев составил около 87к гривен, если верить выписке.
Иногда пользовался кредитным лимитом, который в течении недели потом погашал.
И вот утром 5 августа 2024 года я сделал себе перевод из Payoneer, с авторизацией в приложении, т. е. сам себе, в долларах и через 5 мин карты были заблокированы. Сумма не превышает 100к грн.
В чате попросили предоставить документы.
Я предоставил все скриншоты из приложения и из аккаунта Payoneer, что это я отправил свои деньги сам себе, что это не третье лицо.
Других документов я предоставить не могу и банк решил разорвать со мной деловые отношения.
При этом я ничего не нарушал, лимитов не превышал, несколько раз уже были подобные переводы и вопросов никаких не было.
Я не хочу ругаться с банком или что-то доказывать и объяснять, я заполнил документы, как меня попросили, на перевод денег в другой банк.
Я написал заявление и отправил реквизиты в этот же день 5 августа 2024 года.
Мне сообщили, что ожидайте в ближайшее время перечисление средств, максимум 3 рабочих дня.
Сегодня уже 10 августа 2024 года, прошло уже 5 дней, денег так и нет. В приложении ничего не поменялось, деньги так же на счету.
Пожалуйста, я вас очень прошу, или разблокируйте мои карты и я готов и дальше остаться клиентом банка или быстрее переведите мои деньги в другой банк.
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
6 разів їздив до відділення, писав заяви на розірвання договору и закриття поточних рахунків, але менеджера ігнорують це, регламент кажуть 72 години, поки що як завжди 3 місяці очікування и як було не можуть повернути кошти
Коментарі (1)
Ответ банка

Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Відповідь адміністратора

20 вересня 2024, 18:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Добрый день. Хочу поблагодарить сотрудников А-банка отделения г. Чернигов просп. Мира,35 за профессионализм, отзывчивость, внимательное отношение к клиентам и их умение быстро и качественно решать вопросы.
Написати коментар
Ответ банка

Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Відповідь адміністратора

9 січня 2024, 13:55
Відгук не зарахований (на 08.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Вже третій тиждень намагаюсь зняти доллари з карти А-банк і Монобанк у відділенні в Чернігові (пр. Миру 35), але на відділенні нема адекватних купюр, я не прошу нового зразку, але старого зразку що пропонуються або пошарпані або світяться. Будь ласка завезіть в Чернігів на відділення нормальні купюри.
PS: «Дівчата в банку молодці»
Коментарі (2)
PS: «Дівчата в банку молодці»
Ответ банка

Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо інформацію щодо зазначеної ситуації та повідомимо Вас за результатом.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо інформацію щодо зазначеної ситуації та повідомимо Вас за результатом.
Мала складнощі зі входом, бо при реєстрації помилилася з однією цифрою. Команда банку Вирішила моє питання швидко і головне безпечно.
Написати коментар
Ответ банка

Ми раді, що нам вдалось вирішити Ваше питання. Обіймаємо 🥰
Отримав повідомлення про збільшення кредитного лімиту, зайшов в додаток
його перевірити, а там виявилось що кешбек в рощміри 99,44 зник
Коментарі (2)
його перевірити, а там виявилось що кешбек в рощміри 99,44 зник
Ответ банка

Доброго дня!
Виведення кешбеку можливе на особисту картку при наявності суми на рахунку кешбеку від ста гривень або є можливість вивести будь-яку суму, яка більше однієї гривні, на підтримку ЗСУ. Вивести кошти можуть лише особисто Клієнти в мобільному застосунку АБанк24. Будь-яка авторизація в застосунку АБанк24 можлива тільки за участі Клієнта, оскільки при авторизації використовується пін-код від картки або біометричні дані (якщо Ви обирали вхід в застосунок через touch id або face id). Якщо вхід в застосунок виконується з нового пристрою, то Ви обов'язково підтверджуєте авторизацію код-паролем, який надходить виключно на Ваш фінансовий номер.
В зазначеній ситуації порушень з боку Банку не виявлено, оскільки виведення кешбеку здійснено з Вашого застосунку на допомогу ЗСУ.
Виведення кешбеку можливе на особисту картку при наявності суми на рахунку кешбеку від ста гривень або є можливість вивести будь-яку суму, яка більше однієї гривні, на підтримку ЗСУ. Вивести кошти можуть лише особисто Клієнти в мобільному застосунку АБанк24. Будь-яка авторизація в застосунку АБанк24 можлива тільки за участі Клієнта, оскільки при авторизації використовується пін-код від картки або біометричні дані (якщо Ви обирали вхід в застосунок через touch id або face id). Якщо вхід в застосунок виконується з нового пристрою, то Ви обов'язково підтверджуєте авторизацію код-паролем, який надходить виключно на Ваш фінансовий номер.
В зазначеній ситуації порушень з боку Банку не виявлено, оскільки виведення кешбеку здійснено з Вашого застосунку на допомогу ЗСУ.
Рекомендую это отделение и особенно менеджера Элонy всем, кто ценит профессионализм и человеческий подход.