Мінфін - Курси валют України

Встановити
valeriicrypto
Валерка Котовский
Зареєстрований:
12 березня 2023

Останній раз був на сайті:
20 грудня 2024 о 08:56
Підписчики (46):
zequ
zequ
Arkonge
Arkonge
jimovik
jimovik
Bereznuyk199
Олена Березнюк
29 років, Винница
vilkhovy
vilkhovy
gottfried777
Vasya 727
34 року
Julia198
Julia198
41 рік
Alena87B
Alena87B
Mazafakaaa
Дмитрий Николаевич
27 років, Карловка
freid01
Вадим Скиба
23 року, Черновцы
vadim240283
vadim240283
Irina7887
Irina7887
всі підписчики
23 квітня 2024, 11:54

Ложная трактовка закона о финансовом мониторинге банков

Чуть позже выложу статью о том как можно стянуть с банка % за незаконное удержание ваших средств, % расчитываеться из договора вашего с банком по кредиту. Чем больше и дольше сумма в блоке тем больше денег вы получите за каждый просроченный день насчитывается % от суммы заблокированной. ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

Опять вынуждают помогать людям с бредовыми обвинениями банков о легализации и отмыванию, сюда скину ссылки и текст закона на который стоит обращать внимание при лже обвинениях банков.

Начиная со СТ. 6 закона о легалазации и отмыванию и бла бла бла, это обязанности банков при нарушении закона, то есть сотрудник банка должен чётко указать вам какую статью закона вы нарушили(либо в обязательно порядке уведомить державнi органы про порушення закону), сослатся на неё, предоставить будь якi фактичнi даннi вашого порушення, напомню что нарушение этого закона это почти в 100% тюрьма :D По этому закон гласит что сотрудник банка должен незамедлительно уведомить органы державнойи влады, по поводу нарушения предоставить им факты нарушения( которых нет ни у одного банка)
Нарушить этот закон просто невозможно во первых чтобы его нарушить вы должны быть в списке террористов либо быть в списке международных санкций как гласит статья:

СТ. 1 П. 3
3) активи, пов’язані з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансуванням, — всі активи, що прямо (а щодо права власності на корпоративні права — також опосередковано (через інших осіб) перебувають у власності, в тому числі у спільній власності, або передаються на користь осіб, включених до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції (далі — перелік осіб), осіб, які здійснюють фінансові операції від імені або за дорученням осіб, включених до переліку осіб, та осіб, якими прямо або опосередковано (через інших осіб) володіють або кінцевими бенефіціарними власниками яких є особи, включені до переліку осіб, а також активи, отримані від таких активів;


Банк сказал про належну перевiрку? Хм щас почитаем что это и при каких обстоятельствах может быть применено:
Стаття 11. Належна перевірка пункт 4.

4. Належна перевірка здійснюється в разі:

Встановлення ділових відносин (крім ділових відносин, встановлених на підставі договорів страхування за класами страхування, що не передбачають здійснення страхової виплати в разі дожиття застрахованої особи до закінчення строку дії договору страхування та/або досягнення застрахованою особою певного віку, визначеного в такому договорі, за якими клієнтом є фізична особа та загальний страховий платіж не перевищує 27 тисяч гривень або його сума еквівалентна зазначеній сумі, у тому числі в іноземній валюті; а також крім встановлення ділових відносин, які виникають на підставі договорів про участь в лотереї, за умови, що розмір ставки гравця не перевищує 5 тисяч гривень);

наявності підозри;

Здійснення платіжних операцій (у тому числі міжнародних) без відкриття рахунка;
Проведення фінансової операції з віртуальними активами на суму, що дорівнює чи перевищує 30 тисяч гривень; виникнення сумнівів у достовірності чи повноті раніше отриманих ідентифікаційних даних клієнта;

Проведення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтами, якщо сума фінансової операції дорівнює або перевищує суму, визначену частиною першою статті 20 цього Закону.

Залежно від рівня ризику проведення фінансової операції належна перевірка клієнта здійснюється також у разі проведення ним кількох фінансових операцій, що можуть бути пов’язані між собою, на загальну суму, що дорівнює або перевищує суму, визначену частиною першою статті 20 цього Закону.

То есть, покупка вирт активов она же криптовалюта, до 30к за одну операцию — можно без проверок, проведение разовой финоперации визнач ст 20 п 1 = 400к или свыше 400к для обычных людей, до 55к для суб’єктів господарювання или если государственная комиссия вызначила вас как рызыковый клиент СТ. 28.
Не попадаете под эти пункты? Належна перевiрка не для вас:)Наявнicть пiдозры, банк должен уведомить гос органы в обязательном порядке, если она выдумана банки не будут это делать :)

Идём далее, начиная со СТ. 20 ПО СТ. 29 легализации и отмыванию и бла бла бла, скину полезные:

Стаття 20. Порогові фінансові операції

1. Фінансові операції є пороговими, якщо сума, на яку здійснюється кожна із них, дорівнює чи перевищує 400 тисяч гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї та/або азартні ігри, — 55 тисяч гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну за офіційним курсом гривні до іноземних валют і банківських металів 400 тисяч гривень на момент проведення фінансової операції (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї та/або азартні ігри, — 55 тисяч гривень), за наявності однієї або більше таких ознак:
фінансові операції, якщо хоча б одна із сторін — учасників фінансової операції має реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі, що здійснює збройну агресію проти України, та/або в державі (юрисдикції), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (у тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої держави), або якщо однією із сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (юрисдикції), або якщо кінцевий бенефіціарний власник учасника фінансової операції — клієнта є громадянином чи має постійне місце проживання в державі, що здійснює збройну агресію проти України;

фінансові операції політично значущих осіб, членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами; платіжні операції з переказу коштів за кордон (у тому числі до держав, віднесених Кабінетом Міністрів України до офшорних зон);

То есть свыше 400к либо если ты значущая особа которая приближена к власти :D
Далее о чём я писал, должна быть пiдозра и достатнi пiдстави. что вы нарушили закон:)даю 100% у банка их нет и быть не может:)

Стаття 21. Підозрілі фінансові операції (діяльність)

1. Фінансові операції або спроба їх проведення незалежно від суми, на яку вони проводяться, вважаються підозрілими, якщо суб’єкт первинного фінансового моніторингу має підозру або має достатні підстави для підозри, що вони є результатом злочинної діяльності або пов’язані чи стосуються фінансування тероризму або фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

2. При визначенні того, чи є підозрілою фінансова операція або діяльність, суб’єкт первинного фінансового моніторингу враховує типологічні дослідження, підготовлені спеціально уповноваженим органом та оприлюднені ним на своєму веб-сайті, а також рекомендації суб’єктів державного фінансового моніторингу.

Статья 22 про заморозку активов, связанное с терроризмом и отмыванием, нет доказов, нет нарушения это думаю понятно.


Статья 23 про сроки на которые первичный финмониторинг то есть банк и державный то есть НБУ имеют право заблокировать ваш счёт, банк до 2х рабочих дней, НБУ до 7 рабочих дней.

Стаття 23. Зупинення фінансових операцій

1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.

У день зупинення фінансової операції суб’єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.

2. Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансових операцій, здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

3. Спеціально уповноважений орган у разі виникнення підозр може прийняти рішення про зупинення видаткових фінансових операцій на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. У такому разі суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний в день отримання, але не пізніше 11 години наступного робочого дня після отримання відповідного рішення, повідомити спеціально уповноваженому органу про залишок коштів на рахунку клієнта, фінансові операції (кошти) за яким були зупинені, та у разі зупинення фінансових операцій на транзитних рахунках суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках у межах зарахованих сум. и т.д.

СТ. 24 Говорится об перелiку особ которые находятся в списке террористов и что эти списки должны формировать гос органы СБУ полиция и так далее и передавать их банкам, если вас нет в списке вы не террорист)

Стаття 28. Національна оцінка ризиків

1. Спеціально уповноважений орган, інші державні органи, що провадять діяльність у сфері запобігання і протидії, із залученням інших суб’єктів (у разі потреби) беруть участь у проведенні національної оцінки ризиків.

2. Національна оцінка ризиків проводиться систематично, але не рідше одного разу на три роки.

Відповідальним за проведення національної оцінки ризиків є спеціально уповноважений орган.

3. Національна оцінка ризиків проводиться з урахуванням, зокрема, вимог рекомендацій та документів Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF), положень звітів та рекомендацій з питань оцінки ризиків відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму Європейської Комісії, інших міжнародних аналітичних оглядів, звітів та рекомендацій з питань, пов’язаних з проведенням національної оцінки ризиків.

Національна оцінка ризиків: говорит нам о том что для формирование каких либо рисков должна быть собрана комиссия(банк не комиссия, державний орган), которая примет решение есть ли какие то риски или нет, когда сотрудники банка втирают вам что вы у них рызыковый клиент, это лишь у них в системе и в головах, по закону вы не являетесь рызыковым клиентом:)

Стаття 29. Джерела інформації, необхідної для проведення національної оцінки ризиків

1. Джерелами інформації, необхідної для проведення національної оцінки ризиків, є, зокрема, комплексна адміністративна звітність у сфері запобігання та протидії, аналітичні огляди та довідки учасників національної оцінки ризиків, відповіді учасників національної оцінки ризиків на запитальники спеціально уповноваженого органу, результати вибіркового аналізу судових рішень у кримінальних справах, результати наукових досліджень, результати вивчення громадської думки, а також звіти Європейської Комісії із визначенням, аналізом та оцінкою ризиків легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та/або фінансування тероризму на рівні Європейського Союзу та рекомендації Європейської Комісії щодо заходів, прийнятних для усунення визначених ризиків.

СТ 29
говорит о том, что единственное джерело информации у банка может быть только государственный орган, если на вас у гос органов нет ничего, то и ни каких других джерел с информацией быть не может.

Пользуйтесь, возможно кому то эти статьи пригодятся чтобы тыкать банкам в нос с их лживыми обвинениями, или же в суде:)Надеюсь что за незаконную блокировку для банков введут штрафы, чтобы суд при рассмотрении дела, за лже информацию, или зависело от времени блокировки чтобы банк выплачивал клиенту какой то процент от суммы на счету, ведь это странно что банки уходят безнаказанными, нарушая законы. Возможно у кого то есть опыт кто отсудил у банков деньги дополнительно по незаконной блокировке, интересно почитать.

Переглядів: 1886, сегодня — 6
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 13

+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2024, 21:49
#
Як зазвичай Валерій бреше. Почну з кінця.

напомню что нарушение этого закона это почти в 100% тюрьма


Закон про фінмониторинг не передбачає будь яких покарань для клієнтів банків. Взагалі.

сотрудник банка должен чётко указать вам какую статью закона вы нарушили, сослатся на неё, предоставить будь якi фактичнi даннi вашого порушення,

Все з точнісню до навпаки: співробітник банку не повинен розкривати механізмми та алгорітми роботи фінмониторингу банку і тим більше не має обов’язку повідомляти клієнта про те чому саме банк зацікавила операція. Більшо того банк зобов’язаний зберігати в таємниці як саме працює його фінмониторинг, про це каже пункт 16 статті 8:

16) вживати заходів щодо запобігання розголошенню (зокрема особам, стосовно фінансових операцій яких проводиться перевірка) інформації, що подається спеціально уповноваженому органу, та іншої інформації з питань фінансового моніторингу (у тому числі про факт подання такої інформації або факт отримання запиту, рішення чи доручення від спеціально уповноваженого органу та їх виконання), крім випадків, визначених цим Законом;
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2024, 21:50
#
Продовжую в зворотньому порядку

Начиная со СТ. 6 закона о легалазации и отмыванию и бла бла бла, это обязанности банков при нарушении закона,

Стаття 6 взагалі не містить переліку обов’язків банку, вона містить перелік суб'єктів фінансового мониторингу тобто тих суб'єктів господарювання на яких покладений обов’язок проводити фінмониторинг відносно операцій своїх клієнтів. І це не тільки банки
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2024, 21:51
#
Розбирати цю маячню повністю не буду, вдумливому читасу вистачить і того що на початку.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 квітня 2024, 6:22
#
О если сотрудникам моно банка дали команду попытатся ересь написать то значит всё верно) Блин я думал ты чёто по факту скажешь и умнее… Реально упал в моих глазах…

Закон про фінмониторинг не передбачає будь яких покарань для клієнтів банків. Взагалі.

Во первых какой ещё нафиг закон про финмониторинг?:) Есть один закон о легализации и отмывании, в который входят обязанности проводить финансовый мониторинг(при подозрении или конкретных фактах нарушения этого закона см ст21 и ст23), и за нарушение этого закона, огромный штраф и тюремный срок, почитай и не неси чушь, банки ссылаются именно на этот закон, а значит должны его соблюдать, ниже я перечислил кто может попадать под проверки финмониторингом и на каких условиях СТ. 21 и СТ. 23.

Стаття 6 взагалі не містить переліку обов’язків банку, вона містить перелік суб'єктів фінансового мониторингу тобто тих суб'єктів господарювання на яких покладений обов’язок проводити фінмониторинг відносно операцій своїх клієнтів. І це не тільки банки


Научись читать) я написал начиная со СТ. 6

В общем щас зайдёт Лёха птушник скажет что ты прав, а я не прав и на этом вы сойдётесь :D
Давай фактами, цитируй законы, ваша проблема в том, что вы выхватываете кусочек из текста и трактуете его за истину (типичные сотрудники банков), а я предоставил факты, где эти кусочки целые и факты закона как они трактуются и для кого должны применя
+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2024, 9:45
#
О если сотрудникам моно банка дали команду попытатся ересь написать

Відкриваємо закон про фінмон, знаходимо статтю 6 і пересвідчуємося що Валера пише абсолютну маячню

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text

Розділ II
СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

Стаття 6. Система та суб'єкти фінансового моніторингу

1. Система фінансового моніторингу складається з первинного та державного рівнів.
2. Суб'єктами первинного фінансового моніторингу є:
1) банки, страховики (перестраховики), страхові (перестрахові) брокери, кредитні спілки, ломбарди та інші фінансові установи;
2) оператори платіжних систем;

8) постачальник послуг, пов’язаних з обігом віртуальних активів;
9) інші юридичні особи, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, але надають окремі фінансові послуги.
3. Суб'єктами державного фінансового моніторингу є Національний банк України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, Міністерство юстиції України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Міністерство цифрової трансформації України та спеціально уповноважений орган.

Ані слова про обовʼязки банків.
+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2024, 9:50
#
Во первых какой ещё нафиг закон про финмониторинг?:) Есть один закон о легализации и отмывании

Нагадую тобі твої ж власні слова в заголовку твоєї публікації в блозі: «Ложная трактовка закона о финансовом мониторинге банков».

и за нарушение этого закона, огромный штраф и тюремный срок

штрафи передбачені лише для банків за те що вони ухиляються від проведення фінмониторингу, але не для клієнтів банків яким максимум що загрожує це закриття рахунку в банку

+
+3
Три літри
Три літри
24 квітня 2024, 9:52
#
Научись читать) я написал начиная со СТ. 6

І як це змінює те що ти сказав? Ніяк.

Стаття 6 не містить переліку обовʼязків банків.

Жодна стаття цього закону не містить вимог до банку розкривати причини через які проводиться фінмониторинг.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 квітня 2024, 10:02
#
То есть тебя только это беспокоит? Ну хорошо, тогда почитай начиная с ст 11 п 4 и со ст 20 по 29 может так до тебя дойдёт :D
Я читаю закон и там четко написано, как трактуется для кого и в каких условиях, так что тут уже зацикливаться внимание на ст 6 нет смысла.

Загугли тогда что означает слово система, если тебе не понятно)что это описание действий финмониторинга, то есть первичного (банков) и державного (нбу)

+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2024, 11:07
#
То есть тебя только это беспокоит?

Я не бачу сенсу витрачати на спростування всієї брехні якщо можна обмежитись демонстрацією того що автор бреше в першому ж твердженні про обовʼязок банків повідомляти клієнту причини блокування.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 квітня 2024, 11:13
#
Я тебе скажу более того) он не имеет права блокировать средства без наявных причин нарушения этого закона (будь якых пидозр или конкретных фактычных данных, пiдозра обгрунтовуется державным органом, не банком), а проводить финмониторинг да, он не обязан уведомлять это и ежу понятно:)

Именно по этому ни один банк не выиграл суд по блокировкам средств клиентов, потому что три литра утверждает что их действия законны :D

Блокировка = тому что клиент в 100% случае нарушил этот закон, что банк получил разрешения из держ органов ограничить его средства либо у банка есть факты нарушения закона, и он блокирует средства и передаёт свои данные в держ органы для разбирательств, наши банки так делают?)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 квітня 2024, 10:15
#
Я просто пытаюсь понять, что ты пытаешься доказать?) что я не верно написал заголовок?:)
Так это вообще фигня, главное что я правильно скопировал законы и применил их в нужном месте, чтобы люди при обманах банками, могли ткнуть их носом и сказать, нет дорогие вы нагло врёте, вот обязанности, вот трактовка:)

Не пытайся переключить внимание людей на ерунду, сама суть описанная понятна если чел не слепой)
+
0
VikaKurort
VikaKurort
28 серпня 2024, 22:16
#
А якщо підстава блокування це не закон про легалізацію, а «В банк надійшла інформація про непідтвердження операції на Вашу картку, проводиться службове розслідування.»
Питання, скільки часу може бути заблоковано мій рахунок?
+
+4
Валерка Котовский
Валерка Котовский
29 серпня 2024, 7:04
#
Такого пункта нет, если вы не подтвердили что транзакция ошибочная значит она правильная и точка, а далее клиент подавший жалобу уже должен чухать в полицию писать заяву.
Блокировка может быть только при нарушении закона ПВКФТ это отмывание и терроризм или решение суда, банк уже нарушает закон если написал такую ересь про проверку не подтверждение операции как она может быть не подтверждена если её провели уже и деньги у вас на счету:) В суде в принципе вы выиграете 100% даже если приняли грязь обменяв крипту с биржи так что советую уже составлять иск, если банк уже начал херню нести это проверка на лоха, схавает клиент или нет.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися