12 березня 2023
Останній раз був на сайті:
4 грудня 2025 о 11:44

-
Олегович Торба
23 року, Киев

-
Віталій Бойко
55 років, Борисполь

-
Ганна Гінжул
57 років, Белая Церковь

-
Сергей Суров
Харьков

-
Микола Вітязь
70 років, Маріуполь

-
Андрій М
55 років, Винница

-
Валерій Чорний
72 року, Маріуполь

-
Никита Коробин
23 року, Киев
- 23 квітня 2024, 11:54
Ложная трактовка закона о финансовом мониторинге банков
Чуть позже выложу статью о том как можно стянуть с банка % за незаконное удержание ваших средств, % расчитываеться из договора вашего с банком по кредиту. Чем больше и дольше сумма в блоке тем больше денег вы получите за каждый просроченный день насчитывается % от суммы заблокированной. ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Опять вынуждают помогать людям с бредовыми обвинениями банков о легализации и отмыванию, сюда скину ссылки и текст закона на который стоит обращать внимание при лже обвинениях банков.
Начиная со СТ. 6 закона о легалазации и отмыванию и бла бла бла, это обязанности банков при нарушении закона, то есть сотрудник банка должен чётко указать вам какую статью закона вы нарушили(либо в обязательно порядке уведомить державнi органы про порушення закону), сослатся на неё, предоставить будь якi фактичнi даннi вашого порушення, напомню что нарушение этого закона это почти в 100% тюрьма :D По этому закон гласит что сотрудник банка должен незамедлительно уведомить органы державнойи влады, по поводу нарушения предоставить им факты нарушения( которых нет ни у одного банка)
Нарушить этот закон просто невозможно во первых чтобы его нарушить вы должны быть в списке террористов либо быть в списке международных санкций как гласит статья:
СТ. 1 П. 3
3) активи, пов’язані з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансуванням, — всі активи, що прямо (а щодо права власності на корпоративні права — також опосередковано (через інших осіб) перебувають у власності, в тому числі у спільній власності, або передаються на користь осіб, включених до переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції (далі — перелік осіб), осіб, які здійснюють фінансові операції від імені або за дорученням осіб, включених до переліку осіб, та осіб, якими прямо або опосередковано (через інших осіб) володіють або кінцевими бенефіціарними власниками яких є особи, включені до переліку осіб, а також активи, отримані від таких активів;
Банк сказал про належну перевiрку? Хм щас почитаем что это и при каких обстоятельствах может быть применено:
Стаття 11. Належна перевірка пункт 4.
4. Належна перевірка здійснюється в разі:
Встановлення ділових відносин (крім ділових відносин, встановлених на підставі договорів страхування за класами страхування, що не передбачають здійснення страхової виплати в разі дожиття застрахованої особи до закінчення строку дії договору страхування та/або досягнення застрахованою особою певного віку, визначеного в такому договорі, за якими клієнтом є фізична особа та загальний страховий платіж не перевищує 27 тисяч гривень або його сума еквівалентна зазначеній сумі, у тому числі в іноземній валюті; а також крім встановлення ділових відносин, які виникають на підставі договорів про участь в лотереї, за умови, що розмір ставки гравця не перевищує 5 тисяч гривень);
наявності підозри;
Здійснення платіжних операцій (у тому числі міжнародних) без відкриття рахунка;
Проведення фінансової операції з віртуальними активами на суму, що дорівнює чи перевищує 30 тисяч гривень; виникнення сумнівів у достовірності чи повноті раніше отриманих ідентифікаційних даних клієнта;
Проведення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтами, якщо сума фінансової операції дорівнює або перевищує суму, визначену частиною першою статті 20 цього Закону.
Залежно від рівня ризику проведення фінансової операції належна перевірка клієнта здійснюється також у разі проведення ним кількох фінансових операцій, що можуть бути пов’язані між собою, на загальну суму, що дорівнює або перевищує суму, визначену частиною першою статті 20 цього Закону.
То есть, покупка вирт активов она же криптовалюта, до 30к за одну операцию — можно без проверок, проведение разовой финоперации визнач ст 20 п 1 = 400к или свыше 400к для обычных людей, до 55к для суб’єктів господарювання или если государственная комиссия вызначила вас как рызыковый клиент СТ. 28.
Не попадаете под эти пункты? Належна перевiрка не для вас:)Наявнicть пiдозры, банк должен уведомить гос органы в обязательном порядке, если она выдумана банки не будут это делать :)
Идём далее, начиная со СТ. 20 ПО СТ. 29 легализации и отмыванию и бла бла бла, скину полезные:
Стаття 20. Порогові фінансові операції
1. Фінансові операції є пороговими, якщо сума, на яку здійснюється кожна із них, дорівнює чи перевищує 400 тисяч гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї та/або азартні ігри, — 55 тисяч гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну за офіційним курсом гривні до іноземних валют і банківських металів 400 тисяч гривень на момент проведення фінансової операції (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї та/або азартні ігри, — 55 тисяч гривень), за наявності однієї або більше таких ознак:
фінансові операції, якщо хоча б одна із сторін — учасників фінансової операції має реєстрацію, місце проживання чи місцезнаходження в державі, що здійснює збройну агресію проти України, та/або в державі (юрисдикції), що не виконує чи неналежним чином виконує рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (у тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої держави), або якщо однією із сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (юрисдикції), або якщо кінцевий бенефіціарний власник учасника фінансової операції — клієнта є громадянином чи має постійне місце проживання в державі, що здійснює збройну агресію проти України;
фінансові операції політично значущих осіб, членів їх сім’ї та/або осіб, пов’язаних з політично значущими особами; платіжні операції з переказу коштів за кордон (у тому числі до держав, віднесених Кабінетом Міністрів України до офшорних зон);
То есть свыше 400к либо если ты значущая особа которая приближена к власти :D
Далее о чём я писал, должна быть пiдозра и достатнi пiдстави. что вы нарушили закон:)даю 100% у банка их нет и быть не может:)
Стаття 21. Підозрілі фінансові операції (діяльність)
1. Фінансові операції або спроба їх проведення незалежно від суми, на яку вони проводяться, вважаються підозрілими, якщо суб’єкт первинного фінансового моніторингу має підозру або має достатні підстави для підозри, що вони є результатом злочинної діяльності або пов’язані чи стосуються фінансування тероризму або фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
2. При визначенні того, чи є підозрілою фінансова операція або діяльність, суб’єкт первинного фінансового моніторингу враховує типологічні дослідження, підготовлені спеціально уповноваженим органом та оприлюднені ним на своєму веб-сайті, а також рекомендації суб’єктів державного фінансового моніторингу.
Статья 22 про заморозку активов, связанное с терроризмом и отмыванием, нет доказов, нет нарушения это думаю понятно.
Статья 23 про сроки на которые первичный финмониторинг то есть банк и державный то есть НБУ имеют право заблокировать ваш счёт, банк до 2х рабочих дней, НБУ до 7 рабочих дней.
Стаття 23. Зупинення фінансових операцій
1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.
У день зупинення фінансової операції суб’єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб’єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.
2. Спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансових операцій, здійснене відповідно до частини першої цієї статті, на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
3. Спеціально уповноважений орган у разі виникнення підозр може прийняти рішення про зупинення видаткових фінансових операцій на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. У такому разі суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний в день отримання, але не пізніше 11 години наступного робочого дня після отримання відповідного рішення, повідомити спеціально уповноваженому органу про залишок коштів на рахунку клієнта, фінансові операції (кошти) за яким були зупинені, та у разі зупинення фінансових операцій на транзитних рахунках суб’єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках у межах зарахованих сум. и т.д.
СТ. 24 Говорится об перелiку особ которые находятся в списке террористов и что эти списки должны формировать гос органы СБУ полиция и так далее и передавать их банкам, если вас нет в списке вы не террорист)
Стаття 28. Національна оцінка ризиків
1. Спеціально уповноважений орган, інші державні органи, що провадять діяльність у сфері запобігання і протидії, із залученням інших суб’єктів (у разі потреби) беруть участь у проведенні національної оцінки ризиків.
2. Національна оцінка ризиків проводиться систематично, але не рідше одного разу на три роки.
Відповідальним за проведення національної оцінки ризиків є спеціально уповноважений орган.
3. Національна оцінка ризиків проводиться з урахуванням, зокрема, вимог рекомендацій та документів Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF), положень звітів та рекомендацій з питань оцінки ризиків відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму Європейської Комісії, інших міжнародних аналітичних оглядів, звітів та рекомендацій з питань, пов’язаних з проведенням національної оцінки ризиків.
Національна оцінка ризиків: говорит нам о том что для формирование каких либо рисков должна быть собрана комиссия(банк не комиссия, державний орган), которая примет решение есть ли какие то риски или нет, когда сотрудники банка втирают вам что вы у них рызыковый клиент, это лишь у них в системе и в головах, по закону вы не являетесь рызыковым клиентом:)
Стаття 29. Джерела інформації, необхідної для проведення національної оцінки ризиків
1. Джерелами інформації, необхідної для проведення національної оцінки ризиків, є, зокрема, комплексна адміністративна звітність у сфері запобігання та протидії, аналітичні огляди та довідки учасників національної оцінки ризиків, відповіді учасників національної оцінки ризиків на запитальники спеціально уповноваженого органу, результати вибіркового аналізу судових рішень у кримінальних справах, результати наукових досліджень, результати вивчення громадської думки, а також звіти Європейської Комісії із визначенням, аналізом та оцінкою ризиків легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та/або фінансування тероризму на рівні Європейського Союзу та рекомендації Європейської Комісії щодо заходів, прийнятних для усунення визначених ризиків.
СТ 29 говорит о том, что единственное джерело информации у банка может быть только государственный орган, если на вас у гос органов нет ничего, то и ни каких других джерел с информацией быть не может.
Пользуйтесь, возможно кому то эти статьи пригодятся чтобы тыкать банкам в нос с их лживыми обвинениями, или же в суде:)Надеюсь что за незаконную блокировку для банков введут штрафы, чтобы суд при рассмотрении дела, за лже информацию, или зависело от времени блокировки чтобы банк выплачивал клиенту какой то процент от суммы на счету, ведь это странно что банки уходят безнаказанными, нарушая законы. Возможно у кого то есть опыт кто отсудил у банков деньги дополнительно по незаконной блокировке, интересно почитать.
|
|
9
|
- 18:34 25% українців стали зароблять менше у 2025 році — опитування Viber
- 17:28 Долар та євро подорожчали на міжбанку
- 17:01 НБУ продовжує зміцнювати гривню
- 16:34 Податкова розповіла, навіщо потрібно завжди вимагати фіскальний чек і де його перевірити на справжність
- 14:50 OKX запускає VIP-турнір із призовим фондом у 60 000 USDT
- 14:22 Історичний рекорд: Міжнародні резерви України зросли до $54,7 мільярда
- 14:18 Чому рівень перетворюється на зону: реальність фінансового трейдингу
- 10:33 Курс валют: Долар та євро в банках подешевшали на 8 копійок
- 08:33 ЄС вніс росію до списку юрисдикцій високого ризику: Посилення боротьби з фінансовими злочинами
- 08:01 2,5 тисячі заблокованих онлайн-казино: Підсумки 6-місячної роботи PlayCity


Коментарі - 13