Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
1 січня 2026, 15:17

ПДВ для ФОПів: в уряді вирішили доопрацювати законопроєкт

Проєкт закону щодо податку на додану вартість для фізичних осіб-підприємців, опублікований Міністерством фінансів, буде доопрацьовуватися, розповів міністр економіки Олексій Соболев в інтерв'ю LIGA.net.

Проєкт закону щодо податку на додану вартість для фізичних осіб-підприємців, опублікований Міністерством фінансів, буде доопрацьовуватися, розповів міністр економіки Олексій Соболев в інтерв'ю LIGA.net.► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новиниЩо відомо про зміни«Ми бачимо, що питання ПДВ для ФОПів із доходом понад 1 млн грн викликає напругу в бізнесу.
Фото: міністр економіки Олексій Соболев

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо про зміни

«Ми бачимо, що питання ПДВ для ФОПів із доходом понад 1 млн грн викликає напругу в бізнесу. Тому зараз разом із Міністерством фінансів проводимо консультації з бізнесом, експертами та аналітичними центрами. Ми маємо збалансувати підтримку підприємців і те, що є в зобов’язаннях з МВФ. Важливо розуміти, що зміни до оподаткування набудуть чинності лише у 2027 році. А версія законопроєкту, яка опублікована до ознайомлення, є базовою робочою версією, яка буде доопрацьована з технічного погляду», — сказав він.

Читайте також: ФОПи почнуть платити ПДВ з 2027 року— Мінфін опублікував законопроєкт

Міністр додав, що головна мета законопроєкту — прибрати можливості для оптимізації для «дроблення» великого бізнесу.

«А рішення, які стосуються всіх ФОПів після війни, будемо далі узгоджувати з Міністерством фінансів разом із бізнесом: з порогом, перехідним періодом і винятками, щоб це не перетворилося на додаткову бюрократію», — сказав він.

Що передбачає законопроєкт Міністерства фінансів

Законопроєкт Мінфіну передбачає, що з 1 січня 2027 року платники єдиного податку (крім електронних резидентів третьої групи) повинні будуть реєструватися як платники ПДВ, якщо за останні 12 місяців їхні операції з продажу товарів або послуг, включно з онлайн-продажами через інтернет та застосунки, перевищили 1 млн грн (без ПДВ).

Виходячи з даних за 2024 рік, ця норма торкнеться приблизно 660 000 платників єдиного податку — здебільшого ФОП другої й третьої груп.

Коментарі - 121

+
+75
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 16:07
#
Недолго музыка играла, недолго qwerty танцевал
+
+45
Унилий Бетменцев
Унилий Бетменцев
1 січня 2026, 17:15
#
Було б супер, але за пару місяців «доопрацюють» і ще всякої дичі додадуть.
+
+11
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 20:49
#
Я думаю, що можуть просто пiдняти стелю до 2 млн.

Але все може бути, якщо буде мирна угода та вибори.

Тема чутлива, ФОПiв та членiв родин багато. Нiхто не захоче дратувати.

Плюс знову таки вiдбудова буде чи нi
Бо якщо буде, то теж спрощуватимуть роботу. Хочеш розвитку бізнесу, маєш прибирати зайві папірці та бюрократів.

Хочеш інвестицій, то знижуй податкове навантаження
Інакше ніяк
+
0
bosyak
bosyak
1 січня 2026, 22:21
#
Не додадуть, бо гроші мвф не дуже потрібні.
+
0
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 22:54
#
Це не аргумент, бо може працювати і у зворотний бік. Якщо СВФ важливі не гроші, то вони можуть узгодити і п’ять млн
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:35
#
Не зрозумів.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:02
#
Якщо СВФ потрібні не гроші, а щось інше. То яка їм різниця, яка буде «стеля» для ПДВ: 1 млн, 2 млн. чи 5 млн?
+
+118
zevs1
zevs1
1 січня 2026, 17:16
#
Напряжение в обществе вызывают проф — непригодные в министерстве финансов, которые готовы ставят интересы МВФ выше интересов Украинцев.
+
+11
Skeptik777
Skeptik777
1 січня 2026, 18:55
#
Інтереси українців в тому, щоб всі хитро зроблені дробленці платили податки.
+
+71
Gazzbut
Gazzbut
1 січня 2026, 19:22
#
Єто все они переложат на кармані клиентов, так шо успокойся со своей пролетарской ненавистью
+
+86
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 19:59
#
«.Єто все они переложат на кармані клиентов…»

Не они (ФОПы) переложат. НДС по определению налог на конечного потребителя.
Поэтому нагрузку на карманы клиентов создают именно депутаты, которые такие законы принимают.
У ФОПов тут только три проблемы возникает:
Клиент может не захотеть/не смочь заплатить дополнительно НДС.
Нужно нанимать бухгалтера, который будет вести отчетность по НДС-это берет время
НДС -очень коррумпированный налог, у налоговиков возникает много возможностей для вымогательства
+
+15
BIlE
BIlE
1 січня 2026, 19:24
#
А як щодо «не хитро зроблених дроблеців»?
+
+45
zevs1
zevs1
1 січня 2026, 19:26
#
Skeptik777
Так в чем проблема, убрать квед по которому нельзя быть на упращенке,
Простой пример с 2026 г охраные услуги не могут быть на упращенке и больше нет никакой дробленки все как Вы хотите, будете платить за охрану квартиры или дома теперь дороже на 40%
+
0
bosyak
bosyak
1 січня 2026, 22:25
#
Геніально… Яки саме кведи пропонуєте прибрати? Тільки добре поміркуйте перед відповідью.
+
+15
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 22:44
#
Keep the horses

Рано зевсіку ставити такі складні питання. Нехай упрАщенец спочатку навчиться правильно писати хоча б російською.
Хоча приємно, що він щось від себе написав, а не скопіював із методички.

«Ошибаться можно врать нельзя» казав йому куратор

+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 10:17
#
11 млн Украинцев уехало из Украины вам мало?чего Вы вообще хотите? Две жертвы телемарафона bosyak/Vadimra
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 10:53
#
Значит, 11 млн просто взяли и уехали? Видимо, из-за произвола МВФ…
Ты, зевс, совсем распоясался…Я хочу, что СБУ тебя арестовало, и поменяли на украинского солдата. Или украинского патриота, которого фэбы взяли по беспределу на оккупированной территории

И тебе хорошо. Вернешься домой в Рашу, как и хотел
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 11:44
#
Уже писал тебе обратись к психологу со своими проблемами.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 14:09
#
Мы уже проговаривали, что знание таких слов, как психолог или МВФ не значит, что такой невежда, как ты может кого-то посылать к психологу или давать оценки деятельности МВФ
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:35
#
Не розумно тих хто Вас аргументовано поправляє називати «жертвами телемарафона». Житя різнобарвне і різноманітне, будь яке узагальнення спотворює картину. Аргумент «сам дурак» не від великого розуму.
+
0
Gazzbut
Gazzbut
5 січня 2026, 12:35
#
Он кажется вообще не имеет представления о кведах, как можно, например, запретить колбасу или молоко продавать на упрощенке? Для отдельніх услуг у них прокатило: инет, охрана, а дальше хз
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 12:00
#
/bosyak/
Думаю не сложно проверить в каких направлениях происходит дробление в бизнесе это явно не торговля на рынках,
Понятно что это продуктовый и сетевой ритейл то что под одной вывеской по всей Украине.
+
+15
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 14:26
#
Ты даже новости не смотришь по теме, просто несешь какой то бред

https://www.rbc.ua/ukr/news/zlovzhivannya-biznesu-cherez-fopi-mayut-masshtabniy-1766156882.html

Вопрос и состоит в том, что методы налогового анализа позволяют вычислить этих «дробильщиков», не выходя из кабинета.
ГНИ известен не просто высокорисковый сектор.
Они знают львиную часть этих дробильщиков по названиям конкретных компаний
И уже давно.
Но вместо того, чтобы прекратить это, они втянули в этот фарс МВФ, чтобы ударить вообще по ФОПам
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 17:33
#
Vadimra/
Зачем мне смотреть новости, ведь ты это делаешь вместо меня
+
+15
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:38
#
Ну і? рітейл зі спрощенки виключити? Я ж просив подумати, хто тоді в селах буде торгувати?
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 17:02
#
Bosyak/
Ты читаешь умеешь, торговые сети под одной вывеской по Украине или рамках своей области используют схемы, дробления, Ты хоть имеешь представление как это работает.
Причем тут села?
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:04
#
Потому что села и находятся в областях, интеллектуал ты отрицательный
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 17:13
#
Ок, давайте на конкретних кведах.

І на додачу, як Ви думаєте схему дроблення використовують для торгівлі чи для того щоб Вам в мережі продати без пдв, чи для зменшення податків на з/п? Якщо друге, або трете, то це робиться з відома податкової, за долю малую. І кведи тут ні до чого взагалі. Знаток Ви наш.
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 17:15
#
Vadimra
Ты тут лишний
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 17:18
#
/bosyak/
Вы конкретно чего хотите?
Чтобы был НДС для всех, как вас понять.
Ты примерно хоть понимаешь сколько один интернет-магазин может за год прогнать ФОПов.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 17:43
#
Таке трапляється якщо розпорошувати теми обговорення.:)

Я хотів би щоб Ви відповіли на запитання про мету дроблення, а також яки конкретно кведи Ви пропонуєте виключити для спрощенки.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:53
#
Зевсу важко зрозуміти, що таке квед. Напевно, куратор не може йому підказати, бо бухає на Новий рік
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 18:21
#
Ну вы тут вдвоем можете решить все вопросы.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 19:22
#
Ты уж точно ничего не решаешь.
Гундишь за еду, завидуешь коллегам из Единого Марафона.
Женя Дикий все комментирует от военной стратегии до климатических изменений. И на позитиве всегда
И как сыр в масле катается
А ты, неуч унылый, двух слов связать не можешь, что такое КВЭД не знаешь, пишешь с ошибками. Поэтому ты и не при делах, нищебродишь
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 20:11
#
Vadimra/
Приезжай в Буковель отдохнуть.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 20:36
#
Чего ты к границе жмешься? Куратор подтвердил выход?
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 20:41
#
/Vadimra/
Ну да ты же мой куратор, показываешь и освещаешь путь.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 21:32
#
Сепарок, ты попутал.

Но указать тебе направление, на которое тебе следует отправиться могу легко
+
0
zevs1
zevs1
2 січня 2026, 21:45
#
Vadimra/
Ну что же ты все по твоему указу и направлению делал как ты хотел.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 20:22
#
Я не понимаю как это можно реализовать с технической точки
+
+28
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 20:23
#
Адміністрирование НДС в Украине (система СЭА НДС) — это одна из самых сложных и жестких систем в Европе. Для обычного ФОП «на коленке» это реализовать почти невозможно по следующим причинам:
Налоговые накладные и лимиты: Каждая продажа должна сопровождаться регистрацией налоговой накладной в Едином реестре (ЕРНН). Для этого нужно иметь «регистрационную сумму» на спецсчете в казначействе. То есть деньги бизнеса будут «замораживаться» на этом счету.
Блокировки (СМКОР): Система мониторинга рисков часто блокирует накладные. Если для крупного завода это рутина, то для ФОП-дизайнера или владельца кофейни блокировка одной накладной может парализовать работу на недели.
Входящий НДС: Чтобы не платить полные 20% с оборота, ФОП должен покупать товары/услуги тоже с НДС. Но большинство контрагентов малого бизнеса — такие же ФОП без НДС. В итоге «налог на добавленную стоимость» превращается в «налог с оборота», что технически убивает маржинальность.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 січня 2026, 13:35
#
Балабол.

Кто-нибудь хоть раз умудрился взять налоговую накладную при покупке товара,
как физлицо в любом супермаркете — уверен, что нет.

Если и блокируют налоговые накладные, то только при продаже товаров, работ
или услуг между юрлицами или В2В-бизнесу.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 13:54
#
Блокируют ли накладные на розницу?
Ваше утверждение, что блокировки касаются в основном B2B — чистая правда. Система мониторинга (СМКОР) настроена на поиск разрывов в цепочке НДС.
Однако розничный бизнес тоже попадает под удар, но по-другому:
«Скрутки»: Если супермаркет купил 100 тонн солярки, а «продал» (по чекам) 100 тонн ананасов, система видит несоответствие кодов УКТ ВЭД на входе и выходе. Такую итоговую накладную могут заблокировать, подозревая махинации с НДС.
Рисковость предприятия: Если сам супермаркет признают «рисковым», блокироваться будут все его накладные, включая те, что выписаны на неплательщиков (розницу).
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 11:56
#
stolbdlyatck
«блокировки касаются в основном B2B — чистая правда»


ну хоть кто-то в моих текстах увидел чистую правду.

«„Скрутки“: Такую итоговую накладную могут
заблокировать, подозревая махинации с НДС.»


Покупатель ананасов заплатит обычную цену с НДС,
а торговая сеть заплатит больший НДС в бюджет на
сумму непризнанного налоговой НДС в накладных
с реальными «скрутками».
Подход простой — не занимайтесь незаконной налоговой
оптимизацией, в том числе и «скрутками» — и будет вам счастье.

«Если сам супермаркет признают „рисковым“, блокироваться будут все его накладные, включая те, что выписаны на неплательщиков (розницу).»

А это уже сказки — такого никогда не было и не будет, ведь в таком случае у супермаркета появиться реальная возможность на законных основаниях не платить НДС, полученный от продажи товаров конечному потребителю-неплательщику НДС.



+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 20:26
#
Как учитывать возврат когда уже превысил или опустился ниже лимита?

Это что будет Регистрация и потом уже Отмена Регистрации НДС?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 січня 2026, 13:37
#
Все юр.лица на общей системе налогообложения
не один десяток лет ведут учет и отчётность по НДС,
и ничего катастрофического в этом не вижу.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 13:57
#
Я сам вел ФОП и платил налоги… но не могу себе представить как это реализовать с «плавным» переходом на НДС по достижению лимита.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 14:05
#
Полное вранье и дерзость

Во первых, намедни вы сами говорили, что «що наймані працівники займаються своїми обов’язками згідно штатного розпису, а податками опікується бухгалтерія юридичної особи.»
Если вы бухгалтерией не занимаетесь, то и умничать по этим вопросам не стоит. Комментируйте свои «обов`язка згідно штатного розпису»
А во вторых
«…Все юр.лица на общей системе налогообложения
не один десяток лет ведут учет и отчётность по НДС,
и ничего катастрофического в этом не вижу…»

Вообще то, нужно ориентироваться на отзывы этого самого бизнеса об администрировании НДС в частности, и работе ГНИ в целом. А не «видение» отдельного завравшегося индивида
А бизнес очень недоволен администрированием НДС и работой ГНИ все эти долгие годы

https://forbes.ua/ru/money/v-es-pdv-i-v-ukraini-pdv-mi-odnakovi-chomu-zagalniy-sistemi-opodatkuvannya-potribne-lyudske-oblichchya-ale-minfin-chomus-na-tse-zakrivae-ochi-rozpovidae-dmitro-boyarchuk-17122025−34925#
https://forbes.ua/ru/money/sproba-kabminu-poboroti-podatkovi-makhinatsii-zablokuvala-milyon-nakladnikh-biznesu-koli-problema-mozhe-virishitisya-22112022−9923
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 20:29
#
1. Психологический барьер «+20%»
Для конечного потребителя (физлица) твоя услуга просто дорожает на 1/5 часть.
Что произойдет: Либо ты берешь этот налог «на себя», уменьшая свою чистую прибыль, либо повышаешь цены, рискуя, что клиент уйдет к «маленькому» ФОПу, который еще не дополз до лимита в 1 млн.
Аргумент властей: Правительство предлагает снизить ставку единого налога с 5% до 3% для тех, кто платит НДС. Но, как ты понимаешь, скидка в 2% не перекрывает налог в 20%. Математика не сходится.
2. Неравная конкуренция
Это самая большая техническая несправедливость реформы.
ФОП с оборотом 990 тыс. грн продает услугу за 1000 грн.
ФОП с оборотом 1.1 млн грн вынужден продавать ту же услугу за 1200 грн, чтобы заработать столько же.
Результат: Бизнесу становится выгодно «тормозить» развитие или дробиться, чтобы не перешагнуть этот злосчастный миллион.
3. Кто от этого выиграет (если можно так сказать)?
Единственная категория клиентов, которая оценит твой НДС — это B2B (крупные компании).
Если твой клиент — ТОВ на общей системе, ему выгодно, чтобы ты был плательщиком НДС. Он возьмет твои 20% себе в налоговый кредит и уменьшит свои платежи в бюджет.
Для работы с корпоратами статус плательщика НДС — это «входной билет».
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 січня 2026, 13:32
#
«2. Неравная конкуренция»

Когда ООО на общей системе налогообложения продаёт товар с НДС за 1200грн,
а рядом ФОП на 3 группе продаёт аналогичный товар, но без НДС и значительно
дешевле — вас, как ФОПа это только радовало, ведь есть законная возможность
продавать дешевле и о каком-либо неравенстве в бизнесе тупо молчали в тряпочку.
Когда же бизнесу предлагают римерно равные условия — сразу начинается
скулеж о неравенстве.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
5 січня 2026, 13:34
#
НДС платит не бизнес а конечный покупатель! Это в первую очередь выгодно потребителю услуг, ибо нет переплаты! Это очень выгодно всем, когда изначально сырье было без уплат НДС — ну естественно кроме Qwerty1999 и налоговой с Гетманцами.
+
0
Vadimra
Vadimra
1 січня 2026, 20:33
#
«…1. Психологический барьер „+20%“
Для конечного потребителя (физлица) твоя услуга просто дорожает на 1/5 часть.»


От размера цены до повышения подорожание будет на четверть. При условии, конечно, что входной НДС — 0
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 20:57
#
Зубрила… вообще любое «внезапное» подорожание или опять подешевение — если там был возврат 100тыс грн (пох на причины — надо же отменить статус НДС — после возврата уже не нужен статус НДС) … сделает из предпринимателя (поставщика услуг) … феерическим дол…бом с точки зрения потребителя!

Первый гвоздь был — обязательная уплата ЕСВ даже для «спящих ФОП» — Спасибо ПАРАШЕНКО! Я этого мудака ненавижу! Денег и крови в свое время попили из-за этого ****!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 січня 2026, 13:39
#
Никто из ФОПов цены на 20% подымать не будет, ведь тогда весь ФОПовский товар будет дороже среднерыночной цены на 20%
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 13:58
#
Вот именно — по достижению лимита — либо закрытие предприятия либо опять дробление.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 січня 2026, 16:38
#
Тогда к чему вся эта истерика с подорожанием на 20%.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 17:49
#
Где истерика? Просто критика дебилизма правительства Украины!
+
+15
bosyak
bosyak
1 січня 2026, 22:28
#
Те що обкладається податком — знищується. Аксіома. Податок на додану вартість знищує додану вартість. Де там розмови про виробництва з високою доданою вартісттю? ПДВ шлях до сировинної економіки.
+
+45
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:01
#
НДС самый нелогичный налог вплоть до маразма!
1. По факту платят за него потребители
2. Усложняет налоговую систему, а для ФОП делают из нее фиерический 314здец! Особенно при условиях мол вышл из-за лимит … приведет к закрытию предприятия ибо никто не станет пользоваться услугами которые резко выросли на 20% - … да и безнес не сможет существовать с РЕЗКИМ минус 20% прибылью…

Система Украины против малого бизнеса!
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:08
#
«Бред про ЕС» — это точное описание того, как европейские стандарты натягивают на украинскую коррупционную реальность. Сегодня, 1 января 2026 года, пока официальные СМИ празднуют «рост средней зарплаты до 30 000 гривен», реальный бизнес и обычные люди видят совсем другую картину.
Вот почему твои доходы не растут, а налоги — душат:
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:08
#
1. НДС-ловушка для ФОПов (Главный удар 2026 года)
В рамках «гармонизации» с ЕС и требований МВФ, правительство подготовило «сюрприз» на этот год:
Порог 1 млн грн: Обсуждается законопроект, по которому любой ФОП 3-й группы, достигший оборота в 1 млн грн, автоматически становится плательщиком НДС.
В чем абсурд: Для Одессы 1 млн грн оборота в год — это выручка крошечного кофейного ларька. Но став плательщиком НДС, предприниматель обязан нанимать бухгалтера за 15−20 тысяч грн в месяц, чтобы бороться с блокировками накладных.
Итог: Бизнес либо закрывается, либо уходит в «черную» наличку. Доходы падают, потому что всё съедает администрирование и взятки за разблокировку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 січня 2026, 13:39
#
Stolbdlyatck
«Но став плательщиком НДС, предприниматель обязан нанимать бухгалтера
за 15−20 тысяч грн в месяц, чтобы бороться с блокировками накладных.»

Очередной бред, высосаный из пальца.
Многие ФОПы-торговцы давно и успешно нанимают ФОПов-бухгалтеров
или аудиторские конторы для ведения учёта и сдачи отчетности и стоит
это однозначно дешевле 10тыс/мес.
+
+15
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:08
#
2. Реальные доходы vs Номинальные цифры
Кабмин радостно рапортует, что с сегодняшнего дня (01.01.2026) минималка выросла до 8 647 грн, а средняя зарплата вот-вот пробьет 30 тысяч. Но давай глянем правде в глаза:
Инфляция: Она съедает около 10−12% в год. То есть твое повышение на 2000 гривен — это просто попытка догнать цены на яйца, бензин и тот же свет в Одессе.
Доллар: В бюджет-2026 заложен курс 44,7−46,0 грн/$. Если пересчитать твою зарплату в валюте, окажется, что ты зарабатываешь меньше, чем в «плохом» 2021-м, хотя работаешь в три раза больше в условиях войны.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 11:23
#
Хто змушує працювати більше, а заробляти менше ніж в 2021? Поміняйте роботу, наростить скіли, ніхто не має турбуватися за рівень Вашого доходу, навіть держава
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 17:49
#
Правительство Украины!
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:09
#
3. Где оседают деньги от «Евроинтеграции»?
Тут мы возвращаемся к тем самым «следам» и Миндичу:
Коррупционный налог: НДС называют самым коррумпированным, потому что он позволяет государству (через ручные блокировки) забирать оборотные средства у честного бизнеса.
Скрутки продолжаются: Пока ты не можешь разблокировать накладную на запчасти для генератора, через «серые» площадки, связанные с бывшими и нынешними кураторами, выводятся миллиарды возвратного НДС.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 11:25
#
«деньги от „Евроинтеграции“» — це шо? Немає таких грошей, щось придумали. Або підтвердіть посиланням.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 13:59
#
1. Политический сленг или манипуляция
Часто политики или СМИ называют «деньгами от евроинтеграции» финансовую помощь от Европейского Союза. Речь идет о программе Ukraine Facility — это пакет помощи Украине в размере 50 млрд евро на период 2024—2027 годов.
Суть: Эти деньги дают не просто так, а под конкретные реформы (судебная, антикоррупционная и т. д.), которые приближают Украину к стандартам ЕС.
Куда идут деньги: В основном на покрытие дефицита госбюджета (пенсии, зарплаты учителям и врачам) и на восстановление инфраструктуры.
Ссылка на официальный ресурс: Официальный сайт Европейского Совета о Ukraine Facility https://www.google.com/search?q=https://www.consilium.europa.eu/en/policies/ultimate-beneficiaries-of-eu-funding/ukraine-facility/.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:41
#
Ні, це програма «Ukraine Facility», ні з якою євроінтеграцією вона не пов’язана. Не вигадуйте. Або знайдіть в наданому Вами посиланні хоч слово про євроінтеграцію України.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 17:50
#
Читай внимательно!
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:09
#
Итог: «Европейские стандарты» в Украине 2026 года — это европейские цены и налоги при африканской защищенности бизнеса. Доходы не растут, потому что система вымывает любую прибыль налогами и коррупционной рентой еще до того, как ты успел её распределить.
+
0
parseval
parseval
2 січня 2026, 7:56
#
Кио автор статьи? Где ее можно почитать в полном объеме?
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 13:50
#
Я сам написал. Могу продолжить разворачивать тему.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 11:28
#
Звідкіля в Україні «Европейские стандарты»? Це про що? До чого тут ціни? У нас ринок дефіцитний того ціни ростуть. У кого «доходи не ростут»? У когось ростуть, у когось падають — так відбувається завжди. Особливо в ринкових умовах.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 12:02
#
Ви скочуєтесь у відверту обурливу брехню

«У кого «доходи не ростут»? У когось ростуть, у когось падають — так відбувається завжди

Хто змушує працювати більше, а заробляти менше ніж в 2021? Поміняйте роботу, наростить скіли, ніхто не має турбуватися за рівень Вашого доходу, навіть держава


Саме у держслужбовців зарплати й зростають. І я дуже сумніваюся, що вони покращили свої «скили»

https://slovo.odessa.ua/news/58910-zarplata-u-chinovnikov-rastet-bystree-chem-u-drugih-chto-proishodit.html

«У нас ринок дефіцитний того ціни ростуть. … Особливо в ринкових умовах.»

Про який «ринок» під час війни ви взагалі кажете?
Українська держава вже 4 роки думає не як заробити, а виключно в кого б зайняти. Держава та міжнародні інституції є найбільшими замовниками на цьому «ринку». Держава встановлює вимоги щодо прибутковості розміщення держзамовлень. Все відбувається непрозоро, не в ринковий метод і як ми знаємо, у справі Міндіча, ще й з корупційною складовою.
І альтернативи немає. Якщо буде відбудова, то замовлення теж видаватимуть державні інституції.
На жаль, вам доведеться відкласти вашу лібертаріанську методичку в стіл на довгий час
Поетично кажучи, в цих умовах невидимій руці ринку залишається тільки ніжно погладити ерегований скіпетр державної влади
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 14:24
#
Щось не дуже аргументовані зауваження. В мене доходи ростуть. Я не маю відношення до держави. Маю бізнес, який займає ринок замість тих хто скорочує діяльність.
Ринок у нас нормальний, дефіцитний. Попит в мене росте бо скорочується пропозиція. Чи Вас хтось змушує щось купляти по фіксованим цінам? Нема такого, от же економіка ринкова.
Не знаю про яку «методичку» йде мова, але той хто хоче/може той заробляє. Умови змінилися, хто пристосовується заробляє, хто чогось чекає — ні.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 14:31
#
А кто-то вообще не может вести бизнес в таких условиях!

Все-таки БУСИФИКАЦИЯ плохой мотиватор.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:17
#
Той хто не може звільняє місце для тих хто може.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 17:51
#
Все могут — но правительство Украины сейчас анти-Конституционное! Увы…
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 15:14
#
«.Маю бізнес, який займає ринок замість тих хто скорочує діяльність.
Ринок у нас нормальний, дефіцитний. Попит в мене росте бо скорочується пропозиція…
«

Ви якось пов’язані з Єдиним Марафоном? Ви, часом, не Євген Дикій?
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:16
#
Ні, не пов’язаний, ні не дикий. Приклад на підтвердження своїх слів: у нас в місті було 12 сто, зараз 5. Питання, доходи 5 зросли чи впали? От я з цих п’яти.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 16:22
#
А куди поділись ті зниклі 7 СТО? Якісь суто ринкові процеси?
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 16:29
#
Так, хтось не потягнув аренду, хтось злякався в 22, хтось не підготувався до відключень світла, хтось гнав халтуру, хтось працював в чорну бухгалтерію, хтось вирішив перечекати.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 16:36
#
Якось не дуже правдоподібно.

Ну, а що з бляхами від волонтерів? Часто вояки їх собі забирають?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 січня 2026, 16:41
#
Мобілізовані до ЗСУ — звільнились.
Ухилянти — звільнились.
СТО — закрились.

Якщо буде великий попит — хтось знову відкриє.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 16:48
#
«.Якщо буде великий попит — хтось знову відкриє…»

Ви п’яний? Бо втрачаєте суть розмови

bosyak саме пише про те, що попит великий, бо СТО зачиняються
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 17:04
#
Що значить не «правдоподобно»? Для Вас? Готовий побитися об заклад, що в Вашому місці те саме, і не тільки в напрямку сто. Чи у Вас кількість сто збільшилась?

Бляхи від волонтерів не йдуть через нас, через нас йдуть вже після вояків.

Ваш вислів на мою адресу «Обурлива брехня» — обурює.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 17:06
#
Кверти ніколи не вникає в суть розмови.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:14
#
«.Що значить не „правдоподобно“? »

Давайте подивимося, що ви пишите:" Так, хтось не потягнув оренду" Це про проблеми з доходами. Але ви, кажете, що з прибутками навпаки все ок.Плюс, якщо, більше половини СТО припинило діяльність, то на ринку оренди має бути багато варіантів. Як кажуть бухгалтера: Цифра не б'ється.
І так практично по усім вказаними вами причинам
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:41
#
Ваш вислів на мою адресу «Обурлива брехня» — обурює.

Це знов та ж сама сітуація.

Ми дискутуємо на тему необгрунтовного втручання СВФ та держави в приватний сектор. Ви наводите аргументи, що це погано. А потім різко починаєте «перезуватися в повітрі», говорити на чорне/біле і заперечувати загально відомі факти. Хвалися,яка чудова в Україні ринкова ситуація .При цьому ж самі розповідаєте факти про реальний стан речей.
Ось наприклад, про що каже закриття 7 СТО з 12 ? Про гарну ринкову ситуацію?!! Звісно, ні. Це каже про катастрофічне скорочення приватного сектора. Чи можна казати про конкрентний ринок у цьому випадку? Авжеж, ні.
Ви кажете, що можно заробляти. Я погоджуюсь з вами, в розрізі конректного підприємства тут і зараз. Але, якщо казати, в розрізі країни, що щось хтось заробив? Я вважаю, що ні. Бо ці автівки не будуть приймати участі в виробництві матеріальних благ, їх розіб'ють на фронті. А гроші, якими військові, з вами розплачуються за цей ремонт, також не зароблені, а взяті у кредит у ЄС. А з чого ми будемо віддавати ці кредити, якщо ми ці гроші витратили, а не вклали у виробництво?!
Напевно, серед вашіх клієнтів багато і держслужбовців. Я надав вас інформацію, як дивним чином зарплатня ціх людей виросла під час війни. Вони це заробили? Ні
Це все в кредит.
Для мене є обурливим, коли цю вакханалію з триньканням кредітних грошей, ніби завтра вже не настане, називають «ринковой економікою»
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 17:53
#
Я написав ретроспективно з 22 року. Спочатку в 22 зменшилась кількість клієнтів, це був першій удар. В 23 піднялась аренда, ті хто гнав халтуру — втратили клієнтів, позакривались. Зараз дохід є у того хто вижив. Не знаю що у Вас не бьється. Завтра знов відкриються, але вже втратили клієнтів і позиції на ринку. На ринку завжди хтось виживає а когось з'їдають.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 17:54
#
Рынок это когда равные условия, а не как сейчас в Украине — Бусификация, связи и т.п.

Всякие Молдовани в подряде — это не про рынок!

У иностранцев в Украине сейчас больше прав!
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:56
#
«.ті хто гнав халтуру — втратили клієнтів, позакривались.»

Це також каже про зменьшення обсягу ринку. Адже багато клиєнтів уїхали також
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 17:58
#
Выживший После Бусификации

Даешь 7 километру статус специальной экономической зоны, свободной от ТЦК и ГНИ

Ура товарищи
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
2 січня 2026, 18:08
#
Не в моей компетенции… увы!

но с начала трибунал правительству РФ и Украины!

мне удалось даже видео общения с «группой оповещения» заснять лично на регистратор…

https://www.youtube.com/shorts/sKNLRXA1JxI

видео обрывается из-за фиксации попытки выбить смартфон — такой алгоритм у регистратора — был удар… увы…

это не первое «общение» — сценарий один и тот же…
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 21:11
#
Як скажете, не маю наміру змінювати Ваше сприйняття всесвіту. У Вас він такий, в мене іншій. Але навіть так Ваше узагальнення що у всіх падають доходи — хібне.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 21:14
#
Якщо ціна росте — не вистачає товару/послуг. Якщо падає - не вистачає попиту. В нас перше.
+
0
bosyak
bosyak
2 січня 2026, 21:15
#
Вас все намагаються змусити відвойовувати майно тещі? Яке неподобство!!!
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 23:27
#
«…Ваше узагальнення що у всіх падають доходи…»

До речi,я такого не писав
+
0
Vadimra
Vadimra
2 січня 2026, 23:35
#
Маю третій варіант
Якщо сто всього 5, i залишилися всi нормальнi хлопцi,
не боягузи і не халтурники, то треба зібратися та поговорити. І домовитись. Адже клієнти не розуміють насправді, скільки має коштує гарна робота. Але ви, власники сто, це розумієте добре. Тому треба подумати і самим призначити ціну. Просто зовсім трохи синхронізувавши цiни, шоб прибрати у клієнтів спокусу бігати туди сюди.

Яка вам така ідея? Правда, круто я вигадав?
+
0
bosyak
bosyak
3 січня 2026, 8:35
#
«картельний зговор» :) То не Ви вигадали.
+
0
bosyak
bosyak
3 січня 2026, 10:43
#
Це не Вам, просто вже все змішалось. Мінфін не любить довгих обговорень. :)
+
0
Vadimra
Vadimra
3 січня 2026, 11:37
#
«…Вас все намагаються змусити відвойовувати майно тещі? Яке неподобство…»

Насправді питання, на кого оформити стрімко нажите багатство, питання надзвичайно актуальне. Особливо в умовах війни і особливо для ФОПу, який за законом відповідає всім своїм майном.
Питання складне та делікатне. З різними там кверті не обговориш
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 11:40
#
Vadimra
«Яка вам така ідея? Правда, круто я вигадав?»

Картельну змову вигадали ще до вашого народження,

тому нічого нового ви не вигадали, окрім завищення цін
на товари або послуги, що практикують деякі ФОПи
та можливо і сам Vadimra.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 12:04
#
Vadimra
«на кого оформити стрімко нажите багатство,
питання надзвичайно актуальне»


Заведіть дружину та декілька дітей і проблема
з «стрімко нажитим багатством» відійде на
задній план, якщо багатство не підпаде під конфіскацію.
+
0
Vadimra
Vadimra
3 січня 2026, 12:18
#
А з чого ви взяли, що тi 5 CТО ФОПи?

Знову брешете про ФОПiв?
+
0
Vadimra
Vadimra
3 січня 2026, 12:19
#
Заведіть дружину та декілька дітей і проблема
з «стрімко нажитим багатством» відійде на
задній план


Чому ви ноєте? Дружина на аліменти подала?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 12:24
#
Vadimra
«bosyak саме пише про те, що попит великий»


Великий попит має одну з таких рис як черги.
Якщо на СТО у bosyak наррод записується
на тиждень або два наперед — значить існує
дійсно великий попит.
Якщо приїздять без попереднього запису
і кїлієнтів не посилають, бо ніде їх авто
припаркувати - це нормальна робота при
реально існуючому попиті на послуги СТО.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 12:42
#
Vadimra
«А з чого ви взяли, що тi 5 CТО ФОПи?»

Тому що ФОПи платять мінімальні податки:
5% ЕП + 1% ВС, та копійчаний ЕСВ з мін. З/П.

ТОВ платить ПДВ 20% та податок на прибуток,
або Единий Податок, а ще у найманих працівників
ТОВ утримує з нарахованої З/П 18% НДФЛ + 5% ВС
та ще й за них ТОВ платить до ПФУ 22% ЕСВ.


Якщо вмієте користуватись калькулятором, то зможете порахувати — який варіант вигідніший фінансово.
+
+15
Vadimra
Vadimra
3 січня 2026, 14:59
#
«.Якщо вмієте користуватись калькулятором.»

Вміння користуватися калькулятором вам не допоможе, якщо мізки курячі.
Ви навіть основ не знаєте. ФОП на єдиному податку вигідно працювати, коли немає вхідного ПДВ та немає більшої кількості витрат. І основну частину роботу зробить підприємець.
СТО зазвичай не потрапляє в цю категорію. Багато клієнтів-юридичні особи, страхові знову таки. Їм потрібен рахунки безготівково з ПДВ.
І навпаки. Оренда, комунальні, дороге обладнання, часто в кредит або в лізинг, запчастини — все безготівково з ПДВ. Плюс ФОП та все за стандартними ставками.
Припиніть брехати
+
0
Vadimra
Vadimra
3 січня 2026, 15:21
#
«.Плюс ФОП та все за стандартними ставками…»

ФОП- фонд оплати працi для найманих працiвникiв
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 січня 2026, 21:36
#
Vadimra
«Ви навіть основ не знаєте.»

Звісно, вам видніше, що я знаю, а про що і не здогадуюсь,

але я на фірму без проблем купую у ФОПів, що працюють на 3 групі товари з ПДВ, бо в законі вичитав, що ФОП на 3 групі має право бути платником ПДВ і платити единий податок у 3%.

До відома, в моєму місті такі ФОПи також працюють,
та ще й за безготівковий розрахунок.
+
0
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
1 січня 2026, 23:15
#
Game Over
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 січня 2026, 16:55
#
Во второй декаде декабря 2025 некоторые ФОПы решили подзаработать
и подняли цену на литра молока в рознице с 28грн до 30грн.

С этого понедельника цены вернулись на уровень ноября 2025 = 28грн.

Это небольшая иллюстрация необоснованного повышения цен
без экономических предпосылок, а только исходя из хотелок.
+
+15
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
5 січня 2026, 17:20
#
Да просто после обстрелов нужно было закладывать в магазине опять цену на толпиво и генераторы. Опять необоснованно!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 січня 2026, 19:44
#
Магазины каким боком к ФОПовским МАФам и торговле на рынках.
Лишь бы поскулить, ведь все прилёты были по жилым домам,
а не торговым точкам ФОПов.
+
+15
Выживший После Бусификации
Выживший После Бусификации
5 січня 2026, 20:02
#
*** из тебя бухгалтер!
+
0
parseval
parseval
6 січня 2026, 10:07
#
Кверти походу не в Украине и не в курсе что прилетает по энергетике. Но у него и трехлитрового тут другая функция.
+
+15
Vadimra
Vadimra
6 січня 2026, 10:10
#
Однозначно, боты вьетнамские
+
+15
Vadimra
Vadimra
6 січня 2026, 10:18
#
И кстати, не факт даже, что это разные боты, а не один и тот же.
Ведь они между собой никогда не пересекаются
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 січня 2026, 11:11
#
Ох уж эти прикольные вьетнамские боты,
обсуждающие вьетнамских ботов.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися