Історія із неналежним наданням послуг ветерану неприпустима. У ній не було проявлено тієї уваги, людяності й відповідальності, які мають бути безумовними, особливо у ставленні до військових і ветеранів, які б не були норми і регуляції.
Банк просить вибачення за те, що його клієнту довелося пережити. Якщо ветеран погодиться прийняти допомогу Приватбанку, вони покриють йому лікування, протезування та надамо всю необхідну підтримку.
Та банк розуміє, що рішення має бути не точкове, а системне, тому зробить все можливе, щоб подібне ніколи більше не повторилося. Банк проводить ревізую внутрішніх процедур, тримає контакт із НБУ, аби ситуація, яка сталася у Приватбанку більше не ставалася ніде. Крім того, ще раз проведе навчання для працівників, аби людина і її потреби і гідність були на першому місці.
Новини компанії
17 грудня 2025, 17:10
Заява Приватбанку щодо ситуації з обслуговуванням ветерана у Києві
Джерело:
Приватбанк
Коментарі