Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
15 грудня 2025, 19:36

«Податок на OLX»: Хто підтримав ініціативу уряду

Сервіси Uklon, Bolt, Uber та Glovo підтримали урядові законопроєкти № 14025 та № 14026, якими передбачено впровадження обміну інформацією про доходи отримані через цифрові платформи. Про це йдеться у спільній позиції згаданих вище компаній, яка є в розпорядженні ЕП.

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Позиція компаній

«Це рішення є важливим кроком до гармонізації податкового регулювання в Україні із сучасними європейськими підходами та кращими міжнародними практиками, закріпленими в рамках ОЕСР та Директиви ЄС DAC7. Воно сприятиме підвищенню прозорості економіки, створенню рівних умов конкуренції та посиленню довіри між державою, бізнесом і громадянами», — вказано в документі.

Читайте також: У OLX різко розкритикували податок на оголошення

«Важливо підкреслити, що законопроєкти передбачають чіткий виняток для товарних операцій вартістю до 2 000 євро на рік. Транзакції в межах цього ліміту не вважаються системною економічною діяльністю та не оподатковуються. Це гарантує, що побутові продажі особистих речей між громадянами залишаються повністю поза сферою нового регулювання», — пояснюють підписанти.

Критика OLX

Платформа OLX виступила з різкою критикою урядового законопроєкту № 14025, який запроваджує нові правила оподаткування доходів, отриманих через цифрові платформи.

У компанії стверджують, що документ у його нинішньому вигляді загрожує мільйонам звичайних українців, які продають вживані речі, і суттєво відрізняється від європейських норм, які він нібито імплементує.

Нагадаємо

В серпні 2025 року уряд схвалив законопроєкт, яким пропонується впровадити міжнародний автоматичний обмін інформацією про доходи, отримані через цифрові платформи. Ініціативу назвали «податком на OLX».

Коментарі - 79

+
+129
kadaad1988
kadaad1988
15 грудня 2025, 20:21
#
Полностью поддерживаю OLX!
+
+15
Три літри
Три літри
15 грудня 2025, 22:06
#
Тобто ухиляєшся від сплати податку
+
+59
BigBend
BigBend
16 грудня 2025, 0:53
#
Якого податку? На продаж ношених шкарпеток?
+
+81
Strain
Strain
16 грудня 2025, 8:57
#
«2 000 евро в год»
Я захочу продать свой 17 про макс и жены.
Выйдет уже больше 2000 евро. Видимо пора фоп открывать что бы поменять айфоны.
Мне дважды платить налоги? Сначала купил налог. Потом продал — налог.
А ну да как это будет работать очевидно. Айфон окажется у мамы/папы/брата/сестры и через их аккаут будет продаваться. Все как обычно. Добавили гемороя простым людям.

И вы вообще в курсе что бывают вещи которые стоят больше 100 000 грн и их можно продать на олх? Какой то телевизор БУ на 100 дюймов. Это должно работать явно не так как сейчас. А к примеру если есть документы покупки (тот же чек) то в учет товар не идет.

И вообще с какого перепугу продажа купленной БУ вещи это доход?
+
0
Три літри
Три літри
16 грудня 2025, 9:07
#
Я захочу продать свой 17 про макс и жены.
Выйдет уже больше 2000 евро. Видимо пора фоп открывать что бы поменять айфоны.


До чого тут ФОП? Просто сплатиш подарок 5+5 відсотків. Не бачу проблеми зовсім.

А якщо дружина не кукла для кухні та сексу то зможе сама продати свій смартфон — тоді ваша сімʼя не буде нічого платити бо на двох у вас аж 4000 євро неоподаткованих доходів.
+
+96
Strain
Strain
16 грудня 2025, 9:10
#
Я получил ЗП. Заплатил все налоги. Купил айфон/телевизор — заплатил все налоги.
И государство мне говорит ну продаш на более чем 2000 евро свои БУ вещей купленных по схеме выше — то ты блин зарабатываешь деньги! Плати налоги!
Вопрос как я в этой схеме зарабатываю деньги? Я теряю деньги. Потому что продаю дешевле чем купил.
+
0
Три літри
Три літри
16 грудня 2025, 9:13
#
А в чому ти не згоден з думкою що при продажу ти отримуєш дохід?
+
+59
Strain
Strain
16 грудня 2025, 10:43
#
Потому что я возвращаю назад свои деньги. (при продаже своего БУ товара)
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 12:33
#
Ні, ти не повертаєш назад свої гроші бо ти не повертаєш куплений товар продавцю, а він відповідно не вертає тобі саме ту суму яку ти за цей товар сплатив.

Ти продаєш товар іншому і отримуєш новий дохід. Є в тебе прибуток чи ні — не важливо. Бо податок платится з доходу.
+
+15
55511977
55511977
17 грудня 2025, 15:18
#
Ви бачите щоб вас хоч хтось підтримав? В вашого опонента? Розумієте що людина вже двічі сплатила податок, заробивши гроші та купивши цей товар? Нахіба платити ще раз коли продаєш вживане? Дурість, бо вже не знає держава де ще взяти грошей. Точніше знає, але не брати ж у поважних людей, які ухиляються від сплати податків при користуванні надрами в масштабах країни. Тому трясуть з бідних
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 18:10
#
Розумієте що людина вже двічі сплатила податок

Черговий невіглас зайшов в тему 🙈🤦‍♂️

Ви бачите щоб вас хоч хтось підтримав?

Оце прям аргумент! 🤣

Кацапи, яких більше ніж українців, думають що українці нацисти і що Росія має право на половину України включно з Києвом. За твоєю логікою що кількість людей підтримуючих думку впливає на істинність думки тож те що кацапів більше доводить що ми дійсно нацисти і що я незаконно окупую російську теріторію бо живу в Харкові.

Нагадаю: колись люди думали що Земля пласка і що Сонце обертається навколо землі. А згідно легенди одного з тих хто доводив протилежне — спалили на вогнищі.🤷‍♂️
+
+15
parseval
parseval
18 грудня 2025, 13:41
#
Воно …не бо треба відпрацовувати свої 30 монет, але зробити вже нічого не може.
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 15:46
#
треба відпрацовувати свої 30 монет, але зробити вже нічого не може.

Та не гоні, ти за бесплатно працюєш — ніхто за таку «працю» і гроша не дасть
+
+17
parseval
parseval
16 грудня 2025, 13:52
#
Ви впевнені що ви розумієте значення слова?
+
+15
Три літри
Три літри
16 грудня 2025, 9:12
#
Мне дважды платить налоги? Сначала купил налог. Потом продал — налог.

Знов ця маячня про сплату податку при купівлі. І ці люди мають право народжувати і виховувати дітей, а ще голосувати на виборах.
+
0
Три літри
Три літри
15 грудня 2025, 22:12
#
Цей закон потрібен навіть якщо ні про яку гармонизацію оподаткування з ЄС мова не йде. Потрібен якщо буде прийнятий саме з тими ключовими параметрами які були оголошені:
— ставка податку на дохід 5%, тобто така як і зараз,
— планка доходу що не оподатковуєтся на рівні 2000Є (дивно, вони собираются записати в закон саме євро?) — це суттеве покращення в порівнянні з поточним регулюванням коли взагалі відсутній неоподаткований мінімум,
— платформа виступає податковим агентом і сама перераховує податок в казначество.

Спірним моментом є хіба що спецрахунок бо якщо всі гроші будуть акумулюватися на ньому — тоді логічно зробити податковим агентом банки чи платіжні оператори які будуть відкривати такий рахунок, а платформи будуть слідкувати лише за тим щоб дохід від продажу потравляв на цей спеціальний рахунок.
+
+101
BigBend
BigBend
16 грудня 2025, 0:54
#
Цей закон не потрібен і злочинний.
+
0
Три літри
Три літри
16 грудня 2025, 9:05
#
Цей закон потрібен. А злочинні дії чинять ті хто не платить податки.
+
+59
BigBend
BigBend
16 грудня 2025, 9:49
#
Не потрібен.
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 12:30
#
Не потрібен лише тим хто хоче і далі не платити податки в порушення законів, особливо тим хто використовує той же ОЛХ як місце для ведення нелегального бізнесу чи приховування продажів які робить підрпиємець з метою ухиляння від сплати податків.
+
+45
BigBend
BigBend
18 грудня 2025, 19:17
#
Наскільки треба бути клоуном, щоб думати, що повторюючи це ще декілька разів хтось тобі повірить.
+
+102
zephyr
zephyr
15 грудня 2025, 23:09
#
Нищий украинец- основа хорошей экономики, ведь он будет работать за низкую зарплату, и там- где его пристроят. ЕС- одобряет. Можно будет выбирать квалифицированные кадры и забирать себе, а тех кто не очень- оставлять на аутсорс на копейках. Ой, на шагах, уже ведь так модно писать.
+
+44
Потужна Потужність
Потужна Потужність
16 грудня 2025, 9:06
#
Щодо ЄС — їм байдуже що і як тут у нас, ми для них папуаси.

Щодо бідного українця — так і є, в будь-якій економіці котра розвивається, держава не зацікавлена в тому, щоб її народ був багатий або мав оптимальний достаток, бо інакше заводи зупиняться, тому такі країни зацікавлені в тому, щоб ти не мав зайвих активів, побільше платив податки, ну і працював побільше за три копійки, тут простий приклад — в цю категорію попадають всі країни, в котрих експортна економіка продукції без доданої вартості, як правило сировинна, тобто ми (кукурудза, пшениця, олія і тд), кацапстан (нафта, газ, алмази), Африка (золото, кава), ну сенс думаю зрозумілий, бо весь інший цивілізований світ (штати, ЄС, Канада, Китай, Японія, Австралія, Тайвань, Південна Корея) має продукцію з доданою вартістю, тому там і люди живуть інакше, а є приклади Аргентини, Бразилії, Зімбабве, сенс думаю зрозумілий.
+
+29
BigBend
BigBend
16 грудня 2025, 0:55
#
Uklon, Bolt, Uber та Glovo одразу в черзі на видалення. Ще й ветеранами і військовими прикриваються.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
16 грудня 2025, 8:36
#
«Убер» уже 24 февраля 2022 года очень тихо свалил с Украины, и только в конце 2023 снова нарисовался!
+
0
Три літри
Три літри
16 грудня 2025, 9:04
#
Тобто ти проти сплати податків, клоуне?
+
+42
Потужна Потужність
Потужна Потужність
16 грудня 2025, 9:07
#
Ще й ветеранами і військовими прикриваються. — звикай, це буде новий тренд на десятиліття, бо в Україні стало модно популяризувати всіх хто купив форму.
+
+15
VladimirVG
VladimirVG
16 грудня 2025, 10:19
#
Їм неоподатковуваний мінімум зробили, якого не було раніше, аж 2 тис.євро (причому не в гривні, що дивно для країни, яка має свою валюту, а в більш стабільному еквіваленті, щоб потім не скиглили, що 100 тис.грн. це ціна перепічки), а їм все не т. е. Хоча я уявляю, який це тепер головний біль для ОЛХ.
+
+57
BigBend
BigBend
16 грудня 2025, 10:37
#
Зробили? Це послуга якась, чи що? Оподаткування продажу власних б/у речей — злочин, що в цьому може бути «те»?
+
+15
VladimirVG
VladimirVG
16 грудня 2025, 13:35
#
Там трохи сарказму, але зовсім трохи. Я не чув ніякого скиглення до того, як в ЗМІ почали з’являтися «чутки» про цей законропроєкт, десь рік тому. А в Податковому кодексі є норма вже багато років, яка зобов’язує відзвітувати самостійно в річній декларації і сплатити податок 5% (і військовий збір 5% додався нещодавно) з продажу будь-чого, навіть якщо ви в звітному періоді хоч гудзика продали. Ні, не знали? Я не здивуюсь, якщо не знали, бо у нас 75% виборців не знають, які повноваження у президента їх країни, що там вже казати про багато сторінок Податкового кодексу.
Я не хочу писати, що у нас податкові правила гарні і справедливі, але вони є, і встановлюють їх ті, кого ми сами обрали. І їх або виконують всі без виключення (тоді б, до речі, вони швидко стали гарними і справедливими), або маємо те що маємо. Кожен сам собі і законодавець, і виконавець, і суддя. На дорогах це особливо помітно.
+
+37
Lololoq
Lololoq
16 грудня 2025, 11:17
#
Глупый закон. Особенно во время войны. Давайте в ЕС вступим, потом будут налоги при хорошей зарплате. А будет ли хорошая зарплата это большой вопрос.
+
+10
zephyr
zephyr
16 грудня 2025, 20:02
#
Если будет как в ЕС- то не будет никаких налогов. Если вещь б/у, и ты не продаёшь 3 айфона за месяц- то претензий и вопросов к тебе не будет. Есть лимит на продажи, но если ты его превышаешь и у тебя есть чеки физические или электронные и ты продаёшь дешевле чем купил- лимиты можно превышать.
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 12:31
#
Хороша зарплата є лише коли добре працюєш. А чи готовоий ти працювати як європейці - питання.
+
+38
zephyr
zephyr
17 грудня 2025, 12:50
#
Я у себя немцев заменяю украинцами, потому что индекс производительности и готовность к переработкам у них выше. Сказки про ленивых украинцев и трудолюбивых европейцев, оставьте всяким гусьманцевым и его куколдам. Ой, да ты же один из них.
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 12:55
#
Я у себя немцев заменяю украинцами, потому что индекс производительности и готовность к переработкам у них выше.

Але чомусь в себе на батьківщині українці так працювати не хочуть, хочуть щоб їм просто зробили європейську зарплату™ додатково демонструючи що не розуміють звідки та зарплата береться — враження що на думку таких українців зарплату їм особисто платить президент зі свого карману і тільки від його щедрості залежить скільки вони будуть отримувати.
+
+26
zephyr
zephyr
17 грудня 2025, 13:03
#
В Украине, им такие деньги за ту работу- не заплатят, не положено. А в Германии- есть спрос на их услуги, за те деньги и то качество и скорость выполнения. Спрос- рождает предложение, слышал, не? В Украине, просто нет ещё такого спроса, чтобы готовы были платить такие деньги. Ещё годик или два бусификации в Украине, и спрос начнёт расти.
+
0
Три літри
Три літри
17 грудня 2025, 13:08
#
В Украине, им такие деньги за ту работу- не заплатят, не положено.

В Україні немає поняття «не положено» — скільки заробив стільки і отримуєш.

А в Германии- есть спрос на их услуги, за те деньги и то качество и скорость выполнения.

Уяви, але в Україні це працює так само: є послуги чи товар що користуєтся попитом — заробляєш. А як немає то не заробляєш.

В Украине, просто нет ещё такого спроса, чтобы готовы были платить такие деньги.

Ой, ти тільки що спростував свій перший тезис що невисокі зарплати це не тому що працедавець не хоче платити бо «не положено». Виходить що в Україні, як і в Німеччині, вартість праці залежить від платоспроможного попиту.

Ещё годик или два бусификации в Украине, и спрос начнёт расти.

Готуймя до бусіфікації в Німеччині — там відпетляти не вийде, традиції стукачества дуже пропрацьовані.
Ти ж чув що повертаєтся строкова служба та обов'язковий резерв. А ти вже громодянин, тож будеш тягнути лямку нарівні з гансами та фрицами.
+
0
BigBend
BigBend
18 грудня 2025, 10:46
#
Про яку бусифікацію в Німеччині ти пишеш?
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 13:16
#
Про яку бусифікацію в Німеччині ти пишеш?

А ти не знайовий з числом німців які сказали що будуть ухилятися і в дупі бачили захищати свій фатерлянд?
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 13:22
#
Лови https://www.dw.com/uk/nimci-ne-gotovi-zahisati-nimeccinu-zi-zbroeu-v-rukah-opituvanna/a-73519077

Серед чоловіків не готові захищати країну 46 відсотків опитаних, серед жінок — 72 відсотки. У вікових групах найбільше не готових до оборони (68 відсотків) — серед тих, хто старше 60 років. З-поміж прихильників партій — серед виборців Лівої партії (71 відсоток).
+
+30
BigBend
BigBend
18 грудня 2025, 19:15
#
Клоун яка різниця, що сказали в опитуванні, якщо у них бусифікації немає?
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 20:23
#
Так і у нас не було до 2022, клоуне. А не знаєш раптом, що сталося потім?
+
+15
BigBend
BigBend
19 грудня 2025, 0:41
#
Так вже не 2022, клоун.
+
0
Три літри
Три літри
19 грудня 2025, 21:07
#
Так вже не 2022, клоун.

Так, вже 2025 і ми чотири роки воюємо, тому у нас власне мобілізація. А ти все робиш вигляд що в нас мирний час.

Така сама мобілізація буде і в Німеччині, і в будь якій іншій країні якщо почнется масштабна війна. Чи ти думєш що кілька тисяч штатних рейджерів які порох нюхали лише в тирах захистять якусь країну?
+
+26
zephyr
zephyr
18 грудня 2025, 13:14
#
«В Україні немає поняття „не положено“ — скільки заробив стільки і отримуєш.»
Представил себе, как хороший специалист в Жёлтых Водах, пытается найти себе работу с ЗП выше 15к локально :D он может круглосуточно там работать- больше ему не заплатят. Западенца видно сразу- он кроме офиса нигде не был.
«Уяви, але в Україні це працює так само: є послуги чи товар що користуєтся попитом — заробляєш. А як немає то не заробляєш." — нет.
«Готуймя до бусіфікації в Німеччині — там відпетляти не вийде, традиції стукачества дуже пропрацьовані." — не знаю о чём ты, у нас конституция работает и права человека и закон- не просто пук в воздух.
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 13:21
#
Представил себе, как хороший специалист в Жёлтых Водах, пытается найти себе работу с ЗП выше 15к локально :D он может круглосуточно там работать- больше ему не заплатят.

Нащо представляти якщо я знаю що навіть не чпушники, а звичайні станочники заробляють зарад десь від 30 тисяч, іноді до 50. І це не в міліоннику, а в невеликому місті з населенням 100к.

Не знаю чому ти раптом взяв Жовті води, бо наприклад в Борзе не тільки 15к гривен не заробити, а навіть бензин купити складно. А там населення десь як в Жовтих водах.

Западенца видно сразу- он кроме офиса нигде не был.

Смішно читати від мешканця Дніпра якись закидони про офіси. Це ти крім офісів мало що в житті бачив, і сидиш тут пальци розкидаєш.
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 13:24
#
Не знаю о чём ты, у нас конституция работает и права человека и закон- не просто пук в воздух.

так по закону ти будеш забов’язаний з’явитись у військомат, вдягнути форму і піти пі***и кацапів

але звісно ти цього робити не будеш

то що, тебе не доведеться ловити з бусіком, як це робится в Україні?
+
+11
zephyr
zephyr
18 грудня 2025, 19:15
#
«
Нащо представляти якщо я знаю що навіть не чпушники, а звичайні станочники заробляють зарад десь від 30 тисяч, іноді до 50. І це не в міліоннику, а в невеликому місті з населенням 100к." — нет. В бомж-городе, именно работает за копейки и за бронь. В Киеве- сотка и на чиле.
Насчёт западенца- всё сразу видно, потому что мозги набекрень у тебя, и ты даже приблизительно не понимаешь как можно работать не в офисе. И вот представь себе: ты получаешь как бомжутка, и без брони и не служишь. Скажи, ты малолетка или инвалид? =)
+
+11
zephyr
zephyr
18 грудня 2025, 19:16
#
В Германии уже идёт война? Пруфы будут, или ты опять балабол-режим включил?
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 20:24
#
нет. В бомж-городе, именно работает за копейки и за бронь

Ну може в бомж-місті так, а в інших не так. Жовті води не єдине, і точно не найкраще місто України. *** міст і в Німеччині повно, особливо в східній частині, але що це доводить?
+
0
Три літри
Три літри
18 грудня 2025, 20:26
#
В Германии уже идёт война?

Так і в Україні до 22 року такі як ти вважали що війни немає. І бусіфікації не було.

Пруфы будут, или ты опять балабол-режим включил?

Пруфи чого саме? Що німці не готові боронити фатерлянд? Вище посилання, подивись. Та ти і сам знаєш що не підеш захищати нову батьківщину від братів-***. Ти сам найкращій пруф того що в Німеччині буде бусифікація.
+
+15
BigBend
BigBend
19 грудня 2025, 0:42
#
І до 22 року в Україні була бусифікація, клоун. Правда, забирали на срочку, але різниця не велика. Який же ти клоун.
+
0
Три літри
Три літри
19 грудня 2025, 1:29
#
Правда, забирали на срочку, але різниця не велика

Ну якщо ти навіть це звеш бусіфікаціей то в мене для тебе відкриття: в Німеччині бусіфікаціє триває прямо зараз

https://www.spiegel.de/panorama/justiz/hannover-gesucht-wegen-fast-tausend-straftaten-bundespolizei-nimmt-41-jaehrigen-am-flughafen-fest-a-54864d93-a987−4bd9-b589-c85b4adb2901

Am Flughafen Hannover ist der Bundespolizei ein per Haftbefehl gesuchter Mann ins Netz gegangen. Er soll knapp tausend Straftaten begangen haben, alle in Zusammenhang mit Drogen.
30.08.2024, 14.11 Uhr
+
0
zephyr
zephyr
19 грудня 2025, 12:26
#
«В Германии уже идёт война? Пруфы будут, или ты опять балабол-режим включил?»
+
+15
zephyr
zephyr
19 грудня 2025, 12:27
#
То просто западенец, который без брони и инвалидности- сидит дома и защищает Украину из дома :D типичный пэдриот из западной.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
19 грудня 2025, 18:45
#
Ну и отлично! Хотели в нато и ес нужно защищать свои хотелки!!!
+
0
Три літри
Три літри
19 грудня 2025, 21:10
#
То просто западенец, который без брони и инвалидности- сидит дома и защищает Украину из дома

Ти просто кацап який сидить в сизрані і незадоволений тим що десь є українці.
+
+11
zephyr
zephyr
20 грудня 2025, 21:12
#
Ну, тут ведь есть нюансы. Вот например: военные в Украине, до войны- имели льготы, начиная от ранней пенсии в 35 лет, полный соц пакет для семей и выплаты. Т. е. в мирное время, когда их услуги не нужны- их содержали, но когда началась война, то обученные, такие военные- все разом побежали работать или в ТЦК, или делать себе справку что у них, внезапно, hernia- вполне себе опасное заболевание. И вот Мыкола, который платил налоги и за счёт которого содержали этих военных, внезапно, был бусифицирован этими самыми военными и отправлен умирать. Это же сюр какой-то :D армия должна быть на 100% контрактной, и должна быть боеспособной. Вот и всё.
+
+11
zephyr
zephyr
20 грудня 2025, 21:12
#
Ну да, тебе как на хвост наступают- то ты сразу балаболишь и всех подряд называешь кацапом. Потеха)
+
0
Три літри
Три літри
20 грудня 2025, 21:50
#
тебе как на хвост наступают

каже людина яка так і не змогла пояснити чому 40 її знайомих ФОПів мріють що після відкриття кордону вони поїдуть в Німеччину щоб там працювати по найму та ще й звичайним станочником чого абсолютна більшість з них не вміє взагалі

це я тобі на хвіст наступив, і ти що тільки не вигадуєш щоб це приховати
+
+11
zephyr
zephyr
21 грудня 2025, 15:07
#
«не змогла пояснити чому 40 її знайомих ФОПів мріють що після відкриття кордону вони поїдуть в Німеччину" — да вроде же объяснил: хотят нормально жить и работать.
«по найму та ще й звичайним станочником" — офисному планктону из западной, откуда знать какие там деньги? Это тебе не от папки получить место.
Пока я наступил тебе на хвост- ты наступил на то что оставляют после себя собаки во франике, после прогулки =)
+
0
Три літри
Три літри
21 грудня 2025, 20:05
#
а вроде же объяснил: хотят нормально жить и работать.

ФОПи хочуть працювати чпушниками, всі 40. Вірю, я повірив. Дивно тільки чому вони ще років 10 тому не поїхали працювати на меблеву фабрику чи консервний завод — вже б купу бабла підняли, купили б житло і мали громодянство ЄС. Як власне це зробив ти. Правда довелось би 10 років працювати на консервному заводі… але то таке, точно краще ніж платити податки в Україні.
+
0
zephyr
zephyr
22 грудня 2025, 12:02
#
Ну как же, одно дело- работать по специальности, в которой ты хорош и получать хорошие деньги, другое- ехать собирать мебель, будучи сварщиком. Они то и в Украине работали бы без ФОП, если бы были ЗП вменяемые. Или ты думал, что все в Украине как на западной: открою ФОП- буду воротилой? :D не всем надо деньги отмывать.
+
0
Три літри
Три літри
22 грудня 2025, 13:49
#
…другое- ехать собирать мебель, будучи сварщиком

Саме це ти і пропонуєш ФОПам, яких аж 40 штук набралося. Ну, успіхів і тоді в чорному працевлаштуванні, і твоїм робітникам в сидінні на двух стільцях за старою радянською звичко.
+
0
zephyr
zephyr
22 грудня 2025, 16:17
#
Ну, если ты за 4 попытки не смог понять прочитанное, то с этим ничего не поделать- это именно тот уровень интеллекта, который ты постоянно доказываешь на практике, своими словами
+
0
Три літри
Три літри
22 грудня 2025, 18:00
#
Ну, если ты за 4 попытки не смог понять прочитанное,


пише мені людина яка забула що мова була про ФОПів і яка почала писати про якихсь своїх знайомих яких жодним боком не стосуєтся проблема введення ПДВ
+
+11
zephyr
zephyr
22 грудня 2025, 19:10
#
Интеллект как у царства грибов, в другом коменте- признаю что не прав, недооценил твою глупость
+
0
Три літри
Три літри
22 грудня 2025, 19:33
#
Не знаю що там з інтелектом у мухоморів, але ти мабуть краще розбираєшся
+
+15
kadaad1988
kadaad1988
19 грудня 2025, 18:40
#
Я отлично работал, но  *** дорвавшиеся до власти после майдана 2014-го и разрушившие экономику Украины и ввергшие страну в войну, лишили меня моей работы!!!
+
+11
Три літри
Три літри
19 грудня 2025, 21:11
#
дорвавшиеся до власти после майдана 2014-го и разрушившие экономику Украины и ввергшие страну в войну, лишили меня моей работы!!!

кацапи вони такі: їм було мало доходів від нафти і вони вирішили відновити імперію
+
0
zephyr
zephyr
20 грудня 2025, 21:16
#
Ты даже причин войны не знаешь, и чушь мелешь. В общем, как всегда.
+
+11
Три літри
Три літри
20 грудня 2025, 21:52
#
Ты даже причин войны не знаешь, и чушь мелешь

Я знаю: Путін захотів підкорити Україну, перша спроба була в 2003 році на Тузлі.

В общем, как всегда.

Ти як завжди ляпнув якусь маячню.
+
0
zephyr
zephyr
21 грудня 2025, 15:07
#
-99% int
+
+11
Три літри
Три літри
21 грудня 2025, 20:07
#
Коли ляпнув якусь маячню, на що отримав відповідь — зіграй 99%-го клоуна, може зійде нанівець.
+
0
zephyr
zephyr
20 грудня 2025, 21:15
#
Именно. Поломали что плохо, но работало и сделали так, что вообще перестало работать, создав феоды. Мне, принципиально не важно кто крадёт деньги: азиров, йулька, янык, конь, куля в лоб, миндич итд- главное чтобы была прогнозируемая экономическая ситуация и не было тупых гусьманцевых, которые убивают белый и серый бизнес, отправляя всех в тень.
+
+26
VladimirVG
VladimirVG
23 грудня 2025, 10:06
#
Так, вас звісно втричі більше, яким неважливо, хто краде, але є немало тих, кому важливо, щоб не крали.
+
0
zephyr
zephyr
25 грудня 2025, 15:39
#
Звучит, вроде логично, но что толку от ваших хотелок? И зачем так мало хотеть? Лучше загадать, чтобы не было войн в мире, и голода и преступности, и чтобы все были богатые. Раз уже загадывать что-то невыполнимое- то надо с размахом.
+
0
VladimirVG
VladimirVG
26 грудня 2025, 10:35
#
Наша пісня гарна й нова. Всі хочуть того, про що ви написали, але хтось ще і робить щось для цього. Але вас, які з одного боку хочуть, а з іншого роблять все, щоб цього не сталося, значно більше. На жаль.
+
0
zephyr
zephyr
28 грудня 2025, 12:57
#
Ничего подобного. Есть некая секта ударенных по голове, которая считает как: надо чтобы одни платили налоги в белую, соблюдали закон и всё было тип-топ, и вот они- создадут базу «справедливого государства». Увы, идейные гулпцы- закончились очень давно. Если закон не один для всех и условия не одинаковы для всех- то вполне логично, не быть тем лохом, которым и вытирают пол. Найдите хоть одну тему на минфине, чтобы кто-то поднимал вопрос о КСУ и ВСУ и судействе в Украине- они неприкасаемые, и они могут творить что захотят, а вернее, как DJ- ставят пластинку по заказу. Из практики: дал 5 кейсов рейдерского захвата без личностей и названий, и через немецкую адвокатскую фирму проверил итоги- все 5 неправомерные, и смогли в течении недели расфасовать кого и на сколько сажать и кому конфискация. В Украине, все 5 кейсов- провалились и отжатое принадлежат депутатам ВРУ. Рыба гниёт с головы, и не надо слёзы лить про плохих украинцах что дают взятки
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися