Українці дедалі активніше купують в кредит не лише традиційні авто з бензиновими чи дизельними двигунами, а й гібриди та електрокари.
Гібриди й електрокари поступово витісняють «класику»: що найчастіше купують українці в кредит
За словами Сергія Кіпоренка, керівника напряму автокредитування Глобус Банку, у структурі кредитних продажів автомобілів відбулося суттєве зміщення:
- 54% — традиційні авто з бензиновими та дизельними двигунами,
- 27% — гібриди,
- 22% — електрокари.
«Частка гібридів та електрокарів майже зрівнялася з класичними авто. Це вже не просто модний тренд — це структурна зміна на ринку. У перспективі 2−3 років ми очікуємо, що до 60% автокредитів припадатиме саме на ці категорії», — зазначив експерт.
Найпопулярніші бренди серед покупців
Попит на конкретні бренди залишається сегментованим за ціною:
- Сегмент $10−18 тис. — найбільш популярні авто: Renault, BYD, Citroen, Chery, Geely, Fiat, JAC, Great Wall.
- Сегмент $16−45 тис. — середній клас, який часто обирають через баланс «ціна-якість»: Toyota, Renault, Volkswagen, Skoda, BMW.
- Преміум-сегмент $80−100 тис. — авто для клієнтів з вищим рівнем доходів: BMW, Lexus, Mercedes-Benz, Audi, Land Rover.
Як свідчать дані Глобус Банку, у першому півріччі 2025 року понад 90% кредитних угод укладалися в межах партнерських програм банків, дилерів і страхових компаній. Це дозволяло клієнтам отримати вигідні умови — нижчі ставки та супутні сервіси.
«Велика частина угод — це партнерські програми, які дають змогу не тільки знизити ставку, а й отримати додаткові переваги: страхування, техобслуговування, trade-in», — додав Сергій Кіпоренко.
Коментарі