Компанія Domino's Pizza запустила безконтактну оплату замовлень через смартфони та застосунок Приватбанку «Термінал». Таке партнерство дає поштовх діджиталізації українського ринку доставки — відтепер кур'єри Domino's Pizza можуть приймати оплату під час доставки прямо на своєму смартфоні, не возити додаткове обладнання та перейматися щодо його підключення, а клієнти — швидко та зручно платити карткою або гаджетами.
Кур’єри Domino's Pizza прийматимуть оплату замовлень безконтактно через «Термінал» Приватбанку
(43).jpg)
«Зручні, сучасні технології прийому безготівкових оплат Приватбанку є справжньою підтримкою для українського бізнесу і змінюють світ на краще, надаючи більше можливостей споживачам оплачувати покупки та послуги картками чи гаджетами будь де. Дякую нашим партнерам Domino's Pizza за вибір застосунку „Термінал“ та можливість особисто протестувати у якості кур'єра компанії те, як наша технологія робить магію безконтактної оплати доступною та зручною для українців», — відзначив Сергій Макаренко.
Процес оплати максимально простий: коли кур'єр доставляє замовлення, клієнт може розрахуватися, просто приклавши свою безконтактну картку або смартфон чи годинник із цифровим гаманцем (Apple Pay, Google Pay) до смартфона кур'єра. Оплата проходить миттєво, як і при оплаті на звичайному POS-терміналі. Після здійснення транзакції клієнт отримує електронний чек через QR-код на екрані смартфона кур'єра або через месенджери чи електронну пошту.
Коментарі