Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
20 травня 2025, 18:13

Глобус Банк і Deeployalty об'єднують зусилля для впровадження сучасних рішень у сфері клієнтської лояльності

Глобус Банк та Deeployalty розпочали співпрацю з метою вдосконалення клієнтського досвіду через впровадження електронних чеків, цифрових карт лояльності, персоналізованих пропозицій й кешбек-програм.

Рішення Deeployalty дозволить Глобус Банку швидко адаптувати свої сервіси в застосунку GlobusPlus до потреб клієнтів та оптимізувати процеси взаємодії на всіх етапах обслуговування. Заплановано поетапне впровадження функцій, із фокусом на прозорість, швидкість та зручність для користувачів.

«У центрі нашої стратегії — потреби клієнтів, саме тому ми постійно шукаємо інноваційні рішення для покращення сервісу. Співпраця з Deeployalty відкриває нові можливості для персоналізації досвіду користувачів нашого застосунку GlobusPlus. Ми віримо, що цифрові інструменти, зроблять обслуговування ще прозорішим, зручнішим і приємнішим для наших клієнтів» — зазначив Володимир Солодкий, Директор департаменту цифрового бізнесу, член Правління банку.

«Наша мета — допомогти банкам покращити комунікацію з клієнтами через сучасні цифрові рішення. Ми раді працювати разом із Глобус Банком та разом створювати нові підходи до взаємодії клієнтами» — додав Максим Попов, засновник та CTO Deeployalty.

Співпраця Deeployalty і Глобус Банку — це крок до впровадження нових стандартів обслуговування у банківському секторі, що робить взаємодію між банком і його клієнтами доступнішою та ефективнішою.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися