Основа стратегії розвитку найбільшого українського банку Приватбанку — людиноцентричність, пріоритет клієнта та співробітника, що є особливо актуальним під час війни. Про це говорила Наталя Савчук, заступниця голови правління Приватбанку на форумі Business Thinking Forum 2025.
Наталя Савчук, заступниця голови правління Приватбанку на Business Thinking Forum 2025
«Коли ти лідер ринку, і ти державний банк — це ще більше відповідальності. А величезна мережа відділень, банкоматів та терміналів, багато з яких працюють в прифронтових територіях, потребує задіяння великої кількості людей. Тому людиноцентрична стратегія розвитку банку залишається актуальною і під час війни та базується на наших цінностях. Вона гнучка та легко адаптивна під наші тактичні плани. Ми завжди знаємо що нам робити і навіщо», — відзначила Наталя Савчук.
Незважаючи на воєнні ризики та виклики, Приватбанк адаптує свою стратегію зростання до поточних умов. Для лідера банківського ринку сьогодні дуже важливо чути свого клієнта: життєві виклики змінюють платіжний досвід та звички українців, і найбільший банк країни має відповідати новому досвіду не тільки в Україні, а і за межами країни. Тому для Приватбанка є пріоритетом інновації та постійне покращення сервісів: « Ми розуміємо, що в Україні буде краще і нам потрібно бути кращими, технологічно кращими для клієнта».
В основі стратегії мають бути цінності. Вони є навігатором у всіх діях банку — від продукту до сервісу. І які б обставини не були — всім завжди буде зрозуміло, з яких принципів діяти у будь-якій непередбачуваній ситуації — чи то дуже хорошій, чи досить неприємній.
Коментарі