Все більше бізнес клієнтів Приватбанку підключають послуги еквайрингу чи нові POS термінали через мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу». Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу Приватбанку Сергій Макаренко, у березні з майже 5 тисяч реєстрацій нових торгових точок 485 клієнтів скористалися можливостями підключення та керування послугами еквайрингу через смартфон.
Бізнес клієнти Приватбанку підключають еквайринг через мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу»
Приватбанк додав функціонал еквайрингу в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» у грудні 2024 року. Бізнес клієнти банку через смартфон можуть підключити послуги еквайрингу, створювати нові точки продажу та замовити POS-термінал, керувати процесом підключення нових торгових точок та послуг.
Користуватися послугою еквайрингу в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» просто: треба перейти до розділу «Послуги», вибрати у списку доступних послуг «Еквайринг», натиснути кнопку «Додати торгову точку», заповнити необхідну інформацію та надіслати заявку до банку, як на відео:
Також клієнти можуть підписувати договори та акти прийому-передачі термінала і користуватися виписками по терміналах безпосередньо у мобільному застосунку Приват24 для бізнесу в будь-який зручний час.
Минулого року українці оплатили через екосистему еквайрингу ПриватБанку покупок та послуг за допомогою банківських карток та гаджетів на суму 1,06 трлн грн, що на 24% більше ніж за 2023 року. Майже втричі — до 9,6 млрд грн — зросли обсяги сплачених картками товарів через застосунок «Термінал», який дозволяє підприємцям використовувати власний смартфон (iPhone чи Android) у якості POS-термінала. За 2024 обсяг товарів та послуг, сплачених українцями через сервіс інтернет-еквайрингу Liqpay становив 77 млрд грн.
Коментарі