Приватбанк запустив нову просвітницьку кампанію з фінансової безпеки для українців, яка простими словами розповідає про те, як уникнути шахрайських схем і не потрапити в халепу через незнання фінансових правил.
«Бережіть фінансову репутацію змолоду» — Приватбанк запустив просвітницьку кампанію з основ фінансової безпеки
«Стосунки клієнта і банку засновані на довірі. Не можна розраховувати на довіру, якщо не налаштований на довготривалі партнерські стосунки, а просто хочеш використати банківську систему для сумнівних операцій, — відзначає член правління Приватбанку з питань комплаєнсу Антон Разумний. — Ми у стосунках з клієнтом розраховуємо на довготривалі відносини, які будуть прозорими, надійними та вигідними для обох сторін, і розвиваємо цю культуру партнерства і довіри через цікаві просвітницькі формати, зрозумілі клієнтам».
Саме чому важливо берегти власну фінансову репутацію змолоду, щоб потім все життя вільно користуватися сучасними банківськими послугами — йдеться у першій серії кампанії «Не ставай дропом», де ми говоримо про «грошові мули» та «дропів» — тих, хто, свідомо чи ні, здає свої банківські реквізити шахраям. Це може виглядати як легкий заробіток в інтернеті, але насправді все набагато серйозніше: обмеження банківських послуг і навіть увага правоохоронців.
В наступних випусках — будемо розбирати ще більше фінансових пасток.
Коментарі