Приватбанк презентує своїм клієнтам оновлений мобільний банк Приват24. Як повідомив заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, еволюція застосунку Приват24 є частиною великої програми інновацій та розвитку нових цифрових сервісів банку. Запуск оновленого Приват24 матиме декілька важливих етапів і стартує зі зміни дизайну та інклюзивних можливостей головного екрану.
Найпопулярніший мобільний банк Приват24 отримає новий сучасний дизайн та стане ще зручнішим
«Головними ініціаторами всіх змін у Приват24, звісно, є наші клієнти. Ми щодня отримуємо пропозиції від користувачів щодо впровадження нових можливостей Приват24 для зручності користування тим або іншим сервісом, — говорить Маріуш Качмарек. — Ми починаємо процес оновлення зі змін у дизайні мобільного застосунку та впровадження нової концепції головного екрану».
«Ми не зупиняємо розвиток інновацій та інвестиції в цифрові сервіси, — відзначає член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. — Для нас є важливим довіра клієнтів та доступність послуг, фокус на кращий клієнтський досвід, і основний фокус нашого розвитку — зробити клієнтський шлях простим, цікавим і приємним».
Новий дизайн Приват24 побудований на сучасних принципах юзабіліті, інклюзивності та є результатам глибинного аналізу клієнтського досвіду та відгуків учасників програми бета-тестування. Окрім нового дизайну, користувачі Приват24 відразу бачитимуть баланс та реквізити своїх карток, та зможуть поповнити картковий рахунок у кілька кліків: з Apple Pay або Google Pay, з власної картки, з картки іншого банку, за номером рахунку IBAN.
Ще з нового: улюблені сервіси та шаблони кожного клієнта одразу з’являться на головному екрані, а програма лояльності «Привіт» з кешбеком і знижками, накопичення у сервісі «Конверти» — тепер зручно розташовані на нижній панелі навігації. Після запуску покращеної версії застосунку Приват24 ІТ-команда продовжить аналізувати відгуки та побажання клієнтів, щоб робити мобільний банк ще зручнішим.
Коментарі