Японська компанія Mazda уперше за 28 років оновила свій логотип. Як повідомив Carscoops, зображення тепер стало плоским, воно оптимізоване для смартфонів та цифрових дисплеїв.
29 січня 2025, 9:59
Японська компанія Mazda вперше за 28 років оновила свій логотип
► Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Що відомо
До цього автовиробник робив редизайн у 1997 році, коли з'явився цей логотип з об'ємною літерою «М», вписаною в овал.
Наразі Mazda ще не представила нову емблему офіційно. Ймовірно, як вважає видання, оновлення приурочать до 105-річного ювілею компанії, що відбудеться 30 січня.
Вперше новий дизайн логотипа з'явився в інтернеті влітку 2024 року. Тоді Mazda зареєструвала його як торгову марку у патентному відомстві Японії.
Раніше оновлений логотип представляв інший автовиробник — британський Jaguar. Компанія відмовилася від об'ємного зображення кішки в написанні назви марки, але зберегла її як один з елементів фірмового стилю, щоправда, у двомірному варіанті.
Вигідно оформлюйте ОСЦПВ на авто онлайн з Minfin.com.ua
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 4