Проєкт бренду роботодавця Райффайзен Банку «Ти маєш значення» визнано найкращим в конкурсі від видання MMR.ua та видавництва економіка+.
Проєкт Райфу «Ти маєш значення» визнано найкращим за версією MMR.ua та видавництва економіка+
«Ти маєш значення у Райфі — це оновлений бренд роботодавця, і він про людей. Про працівників банку, які кожного дня працюють, щоб надавати якісні та безпечні фінансові послуги всім українцям — від звичайних громадян до великого бізнесу», — розповіла Анастасія Левко, керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку під час презентації проєкту та отриманні нагороди.
Саме по собі нічого не відбувається. Люди стоять за усіма класними рішеннями, продуктами, процесами, діями.
Команда — це головна сила Райфу. «Нам важливо, щоб люди відчували своє значення в банку. Ми постійно працюємо над покращенням умов праці, впроваджуємо нові сучасні HR-системи, інвестуємо у навчання колег та розвиток спільнот, робимо фокус на wellbeing для відновлення ресурсу», — зазначила представниця Райфу.
Коментарі