ПУМБ отримав 2 нагороди на конкурсі PR-кейсів від MMR, авторитетного маркетингового видання. Журі і читацька спільнота високо оцінили соціальні проєкти банку — платформу з інтеграції ветеранів і ветеранок «Жити назустріч» і національну кампанію просування донорства в Україні «Незалежність у нас в крові».
ПУМБ — переможець двох номінацій конкурсу PR-кейсів від MMR
Оголошення результатів конкурсу відбулось під час проведення PR-марафону «Комунікації без кордонів», топової події для комунікаційників та маркетологів України. Переможців у кожній номінації визначали читацька спільнота MMR і експертне журі. Оцінювання відбувалося за критеріями: актуальність проєкту, результат проєкту, рівень реалізації та/чи креативності. Переможців визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок журі.
В номінації «Соціальна відповідальність і вплив» відзначена платформа інтеграції ветеранів і ветеранок «Жити Назустріч», в рамках якої вже успішно працюють: чат-бот з фінграмотності «Фінансовий рестарт» — 5-тижнева освітня програма із щоденними порадами, щоб порозумітися зі своїми фінансами й побачити нові можливості; інклюзивний «Фінансовий хаб» — зустрічі з фінансової та економічної інтеграції ветеранів та їх рідних; освітньо-грантова програма розвитку ветеранського бізнесу — можливість пройти навчання, отримати від 500 тис. грн до 1 млн грн на старт чи розвиток власного бізнесу, менторську та експертну підтримку.
Переможницею в номінації «PR-кампанія задля перемоги» стала національна донація крові «Незалежність у нас в крові», завдяки якій ми довели собі і світу, що незалежність у нас в крові, об'єднали українців навколо донорства крові в Україні, врятували життя 1395 українців. За 10 днів донацій в 5 містах — Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Львові — 465 українців стали донорами.
Коментарі