Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 жовтня 2024, 20:23

17 жовтня Таскомбанк запрошує на ReService Customer First 2024: трансформація клієнтського сервісу

17 жовтня 2024 року Таскомбанк запрошує до Unit.City, де пройде одна з найінноваційніших бізнес-конференцій року — ReService: Customer First.

Цей захід збере провідних експертів із галузей ритейлу, медицини, логістики та HoReCa, щоб обговорити нові тенденції у сфері клієнтського досвіду та новітніх рішення для бізнесу.

Таскомбанк спільно з Mastercard виступають головними партнерами конференції, демонструючи свою відданість розвитку сучасних фінансових сервісів. Під час заходу буде презентовано новий RV Pay, що стане важливим кроком у сфері зручних безготівкових розрахунків для бізнесу.

Гості конференції матимуть можливість безпосередньо ознайомитися з новими фінансовими продуктами банку, поспілкуватися з представниками компаній-партнерів та взяти участь у панельних дискусіях, де обговорюватимуться найактуальніші питання з клієнтського сервісу. Окрім цього, конференція об'єднає 300 офлайн-учасників та понад 1000 онлайн-гостей.

Серед запрошених спікерів — керівники провідних компаній України та міжнародних брендів, таких як Comfy, Figaro Catering, Добробут, KFC та інші. Вони поділяться своїми унікальними кейсами і стратегіями поліпшення клієнтського досвіду.

Спікери конференції:

  • Марина Авдеєва Co-owner «Арсенал Страхування» Founder Easy Peasy Insurtech з темою «Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі»

  • Тетяна Слободянюк Head of Customer Experience «Добробут» з темою «Лабіринти сервісу медичної мережі»

  • Трофимова Дарʼя HRD «Тесті Фуд», фрайчазі партнер KFC в Україні з темою «Культура сервісу починається з середини — Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу».

  • Катерина Качуренко керівниця Центру підтримки клієнтів «Comfy»

  • Юлія Дробишева директорка з маркетингу «Агромат»

  • Олександр Котолуп CEO та засновник кейтерингової компанії «Figaro Catering» з темою «Економіка вражень. Секрети успіху.»

  • Володимир Бражник Chief Brand Officer «Аврора»

  • Микола Уманець Head of CX «Uklon»

  • Борис Цомая маркетинг директор ГК «Нові Продукти»

Організатори: Revisior.

Партнери: «Вчасно Каса», «idealers», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life».

Подарунки спікерам — «ІТ-Інтегратор».

ReService: Customer First стане чудовою платформою для бізнес-спільноти, де учасники зможуть обмінюватися досвідом, формувати нові партнерства та долучитися до благодійних ініціатив. Всі зібрані під час заходу кошти підуть на підтримку Збройних Сил України.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися