Кіберполіцейські Дніпропетровщини спільно зі слідчими відділення поліції № 2 Дніпровського районного управління поліції та слідчого управління ГУНП в області за процесуального керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури та Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра та за сприяння служби безпеки Приватбанку викрили організовану групу шахраїв.
Кіберполіція за сприяння служби безпеки Приватбанку викрила шахрайський call-центр на Донеччині
Зловмисники налагодили діяльність шахрайського call-центру на території Донеччини й виманювали гроші у громадян. Зокрема, шахраї телефонували громадянам під виглядом працівників служби безпеки українських банків і повідомляли про начебто підозрілі фінансові операції з їхніми картками. У процесі розмови фігуранти переконували людей виконати їхні інструкції та вказівки, в результаті чого отримували повний доступ до онлайн-банкінгу жертв. Надалі грошові кошти з рахунків потерпілих зловмисники перераховували на картки дропів та переводили в готівку.
Правоохоронці провели санкціоновані обшуки за місцями мешкання фігурантів. Вилучено мобільні телефони, сім-картки, банківські картки, чорнові записи та документацію, що підтверджує їхню протиправну діяльність.
Наразі слідчі оголосили чотирьом учасникам організованої групи підозру за ч. 4, 5 ст. 190 Кримінального кодексу України (Шахрайство). Підозрюваним загрожує до дванадцяти років позбавлення волі з конфіскацією майна. Наразі тривають слідчі дії для встановлення повного кола осіб, причетних до шахрайської схеми, точної кількості потерпілих та остаточної суми завданих збитків.
Приватбанк як лідер у сфері захисту клієнтів, нагадує, що передача особистих даних третім особам, тим більше через невідомі телефонні номери, несе потенційну загрозу використання цих даних шахраями. Зокрема, Приватбанк ніколи не телефонує клієнтам з проханням зазначити персональні дані, номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV-код, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS.
Також Приватбанк закликає своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються працівниками банку. Єдиний номер Приватбанку — це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів.
Коментарі