Встановлений регулятором з 1 жовтня 2024 року ліміт у 150 000 грн на перекази між фізичними особами є достатнім для переважної більшості клієнтів, які користуються послугою карткових P2P переказів. Як відзначив член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, майже 99% клієнтів Приватбанку здійснюють перекази в обсягах, що не перевищує цього ліміту.
З 1 жовтня Приватбанк не включатиме ліміт на карткові перекази для волонтерів, зареєстрованих у банку, та клієнтів з підтвердженими джерелами доходів
За словами Мусієнка, з 1 жовтня Приватбанк не застосовуватиме ліміти на карткові перекази для клієнтів-волонтерів, зареєстрованих у банку та клієнтів з підтвердженими джерелами доходів.
Також банк запровадив зручний технологічний процес керування лімітами переказів для клієнтів, чиї транзакції входять до виключень відповідно до рішення НБУ. Банк заздалегідь проінформує клієнтів, коли вони досягають 50% від свого ліміту переказів і надасть рекомендації для управління лімітом чи користування переказами на IBAN-рахунок одержувача.
Клієнти Приватбанку зможуть збільшити ліміт в Приват24, чи звернутися до нашої служби підтримки через онлайн чат на сайті банку чи телефоном 3700 або відвідати відділення банку, де фахівці готові допомогти з будь-якими питаннями та надати додаткову інформацію.
«Ми радимо волонтерам віддавати переваги безготівковим розрахункам для забезпечення ефективного використання коштів та приділяємо особливу увагу малим волонтерським ініціативам, навіть якщо ці клієнти не є системними волонтерами. Для таких клієнтів ми розробили та впровадили спеціальний продукт „Конверти“, який спрощує процес збору коштів, дозволяє зручно і безпечно організовувати збори», — відзначив Дмитро Мусієнко.
Коментарі