З 29 вересня 2024 року у застосунку Приват24 з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. Це унікальне рішення для банківських застосунків в Україні, розроблене фахівцями Приватбанку, яке дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку.
Приватбанк запустив сервіс відеоконсультацій жестовою мовою
Щоб скористатися послугою, необхідно зайти в мобільний додаток Приват24, вгорі праворуч на екрані увійти в розділ «Комунікації» (значок навушників) і обрати розділ «Консультація жестовою мовою».
Працівники Приватбанку вивчали і продовжують вдосконалювати знання української жестової мови завдяки професійним тренерам Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.
Оксана Аношечкіна, керівниця дирекції віддаленої підтримки Приватбанку, поділилась першими результатами: «За перші два дні до нас вже звернулось 18 клієнтів. Наші фахівці, які опанували жестову мову за 3 місяці, дуже хвилювались перед запуском. Та перші дзвінки пройшли надзвичайно успішно, і ми усією командою пишаємось, що реалізували такий сервіс. Допомагати людям вирішувати питання так, як ще півроку тому здавалось неможливим, — неймовірне натхнення для кожного з членів нашої команди, а особливо наших — тепер жестомовних — фахівців».
В Україні, згідно з даними ВООЗ, порушення слуху різного ступеня є у 2,1 мільйонів громадян; з них приблизно для 230 тисяч основним або одним з основних способів комунікації є жестова мова.
Коментарі