Райффайзен Банк підтримує жіноче підприємництво та українських фешн-дизайнерок, які попри війну продовжують створювати в Україні колекції одягу світового рівня та підкорюють іноземні подіуми. Банк став партнером показу нової колекції BOBKOVA на Українському тижні моди. Тематика нової колекції присвячена міфічному образу мавки, проявам його в мистецтві та культурі.
За партнерства Райфу відбувся показ нової колекції BOBKOVA на Українському тижні моди
Бренд одягу BOBKOVA є одним з найяскравіших представників фешн-індустрії України, який був створений у 2000 році, має численні міжнародні нагороди. Цей бренд носять і вітчизняні, й іноземні зірки, інфлюенсерки та бізнес-лідерки.
Засновниця бренду дизайнерка Крістіна Бобкова у своїй творчості надихається українською культурою, міфологією та природою, використовує екологічні тканини та зменшує відходи виробництва. BOBKOVA є також прикладом ветеранського бізнесу — в кожної працівниці хтось із рідних захищав чи захищає Україну в лавах ЗСУ. Крістіна з 2014 активно займається волонтерством, підтримуючи українських військових, а також організовує збори для лікування дітей, підтримки параолімпійської збірної тощо.
Цінності бренду співпадають із цінностями Райфу, який фінансує соціально важливі та «зелені» інвестиційні проекти, запроваджує ESG-принципи у своїй діяльності, підтримує благодійні та гуманітарні ініціативи та реалізує програми з підтримки ветеранів та ветеранського підприємництва.
Коментарі