Співзасновник monobank Олег Гороховський анонсував новий сервіс. Це кнопка mono checkout, яка дозволить заповнювати дані покупця про оплату та доставку онлайн-замовлень. Все це відбуватиметься автоматично.
monobank запускає новий сервіс для оптимізації оформлення онлайн-замовлень
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Мене дуже дратує процес онлайн-замовлень. Щоразу сайти запитують як мене звати, який у мене номер, імейл, відділення пошти — і це ще програма мінімум. Іноді доходить до індексів, адрес і до сальто назад», — пояснив Олег Гороховський мету створення mono checkout.
Він також акцентував, що торік на покупки онлайн було витрачено 182 млрд грн, але клієнтський досвід має такий вигляд, ніби «в нього багато не інвестували». У Monobank вирішили зробити цей процес зручним.
«mono checkout — це кнопка замовлень на сайті, де потрібно лише авторизуватися через застосунок mono, і ми автоматично заповнимо всі нудні дані за вас: ім'я, номер та відділення пошти! Тепер оформлення замовлення займає максимум хвилину замість пʼяти», — зазначив Олег Гороховський.
Співзасновник Monobank вважає, що такий досвід має стати новим стандартом у покупках. Підключити та протестувати mono checkout можна вже зараз.
Коментарі - 11
В інших укрбанках і такого нема…
Тепер зрозуміло, може якось спробую.
«Мене дуже дратує процес онлайн-замовлень. Щоразу сайти запитують як мене звати, який у мене номер, імейл, відділення пошти. Іноді доходить до індексів, адрес і до сальто назад»
и всё это людишки сольют добровольно под видом заботливого сервиса)
будь який еквайрінг отримує доступ до інформації про замовлення
Монобанк знає адреси телефонів і адреси проживання своїх клієнтів. Це Монобанк надає сайту всі ці дані, саме в цьому фішка сервісу:
Це кнопка mono checkout, яка дозволить заповнювати дані покупця про оплату та доставку онлайн-замовлень.
…
mono checkout — це кнопка замовлень на сайті, де потрібно лише авторизуватися через застосунок mono, і ми автоматично заповнимо всі нудні дані за вас: ім'я, номер та відділення пошти!
> Монобанк знає адреси телефонів і адреси проживання своїх клієнтів. Це Монобанк надає сайту всі ці дані, саме в цьому фішка сервісу:
Маячня, т.к. Моно має тільки адресу реєстрації. Якщо ти будешь користуватися чекауток, то змушенний будешь написати актуальну адресу. Я власне банкам таке передавати не хочу. Бо Банк це спочатку централізує, а потім зільє по запиту Кабміну державі.
і де тут злий підступ? Якщо ти замовляєш доставку карти Монобанку то ти теж вказуєш актуальну адресу.
Я власне банкам таке передавати не хочу.
ніхто тебе не змушує користуватись Моночекаутом, можеш як при совку ходити ногами по магазинах і шукати те що тобі треба, а якщо його немає їхати на електричці в інше місто
офлайн-шопінг в Україні не заборонений і Гороховський не намагається ввести заборону на це
Чем меньше понимаешь,
тем больше генеришь бреда…
P. S. Лично я свой почтовый индекс постоянно забываю, и когда он мне нужен,
приходиться вводить на сайте Укрпочты адрес, чтобы освежить свою память.
К сведению, если у вас на телефоне даже выключена геолокация, то триангуляцию никто не отменял,
и поэтому мобильный оператор всегда знает ваше физическое местонахождение в пределах нескольких десятков метров и если его хорошо попросят — эта информация перестанет быть большим секретом.
Не хотите ни с кем, кроме своего банка, делиться персональной информацией — ничего
не покупайте в интернет-магазинах и не оформляйте никаких почтовых доставок...