Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 серпня 2024, 17:15

Приват24 розмовлятиме з клієнтами жестовою мовою

Цієї осені Приватбанк планує відкрити в застосунку Приват24 можливість для клієнтів отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від кваліфікованого оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка.

Новий функціонал найпопулярнішого українського мобільного банку розроблений та впроваджується в рамках Стратегії безбар'єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта Приватбанку.

Для реалізації проєкту впродовж трьох місяців дванадцять працівників контакт-центру Приватбанку вивчають українську жестову мову під керівництвом професійних тренерів. Це дасть можливість нашим клієнтам, які використовують жестову мову для спілкування, вільно комунікувати з банком та отримувати необхідну допомогу, консультації та послуги.

Більше про Стратегію безбар'єрності Приватбанку можна дізнатися тут.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися