Українські онлайн магазини та підприємці, що продають товари через інтернет, можуть власноруч підключатися для програми лояльності Приватбанку «Привіт», пропонувати акційні пропозиції для понад 15 мільйонів користувачів Приват24 та керувати знижками для покупців через зручний сервіс Маркетингу.
Українські онлайн магазини та підприємці можуть підключатися до програми лояльності «Привіт» напряму через інтернет-еквайринг Liqpay Приватбанку
Створити новий канал просування товарів на платформі «Привіт» та керувати власними акційними пропозиціями можна власноруч в «Приват24 для бізнесу». Для цього треба створити пропозицію для ваших клієнтів, підключити LiqPay Приватбанку на сайті для створення інтернет акції. Далі залишається створити унікального героя промо акції, та придумати крутий слоган кампанії. Слідкувати за результатами акції можна в кабінеті Маркетингу «Приват24 для бізнесу».
Програма лояльності «Привіт» — перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, що дозволяє клієнтам банку користуватися найбільш цікавими, «найтвоїшими» пропозиціями від провідних бренді. Наявні пропозиції знижок від партнерів програми лояльності можна завжди знайти в меню «Привіт» мобільного застосунку чи веб версії Приват24. Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.
Коментарі