Українські аграрії стають новими енергетиками. Якщо раніше фермери між собою обговорювали, яка врожайність цього року, то тепер ключове питання — енергонезалежність, власники бізнесу розраховують потреби потужності сонячних електростанцій чи когенераторів, порівнюють виробників та умови закупівлі обладнання. Про це розповіла Олександра Прохорчук, директорка із залучення та розвитку відносин з клієнтами середнього бізнесу Райффайзен Банку під час презентації дослідження Aggeek «Цифрове агро».
Райф допоміг дослідити диджиталізацію агросектору в Україні
Райф є найбільшим кредитором агросектору в Україні і поточний кредитний портфель банку для аграріїв становить 20 млрд грн. Банк протягом усієї війни активно кредитує агрохолдинги та фермерські господарства як на посівну, так і для реалізації інвестиційних проектів.
«Ми побачили повільне відновлення попиту на інвестиційні кредити з другої половини минулого року, мали запити на фінансування модернізації та розширення виробництв,
Цього року відкрився ринок землі. І Райффайзен Банк вже має відповідний продукт, є затвердженні угоди на рефінансування понесених витрат юридичних осіб на купівлю паїв.
Банк продовжує також поліпшувати щоденне обслуговування агроклієнтів та розвиває диджитальні сервіси. Нещодавнє оновлення сервісів від Райфу дозволяє аграріям-експортерам здійснювати продаж експортної виручки за 30 секунд. В умовах невизначеності дуже актуально мати швидкий доступ до своїх ресурсів для здійснення оперативних розрахунків з контрагентами. За вихідними платежами в іноземній валюті клієнти банку можуть скористатися сервісом трекінгу (відслідковування) маршруту транзакції, тобто фактично в режимі онлайн клієнти Райфу бачать, де зараз їхні кошти.
У дослідженні Aggeek «Цифрове агро» визначався рівень застосування цифрових технологій серед 50 інноваційних агрокомпаній, що заповнили поглиблену анкету та 2800 респондентів з нерепрезентативної вибірки шляхом відкритого голосування у цифрових каналах. Дослідження розкриває рівень застосування понад 50 цифрових технологій та рішень, а також демонструє популярність брендів у сегментах навігації, Farm Management систем, створення карт-завдань, точного висіву тощо.
Безкоштовно завантажити повне дослідження «Цифрове агро» можна за посиланням.
Коментарі