Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 серпня 2024, 16:48

Рада розблокувала підписання закону про підвищення акцизів на пальне

Верховна Рада розблокувала підписання закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації положень актів права Європейського Союзу щодо акцизного податку. Про це написав заступник голови Податкового комітету В Р Ярослав Железняк.

►Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо

«Всі блокуючі постанови по законопроєкту № 11256−2 щодо підвищення акцизного податку на пальне провалені. Тому він буде скоро підписаний головою парламенту та Президентом. Відповідно він набере чинності (як і підвищення акцизів) починаючи з 1 вересня 2024 року», — написав депутат.

Читайте: Рада зробила крок до підвищення акцизу на пальне

Передісторія

Верховна Рада 18 липня ухвалила в цілому законопроєкт № 11256−2 про внесення змін до Податкового кодексу України щодо імплементації положень актів права Європейського Союзу щодо акцизного податку.

Документ передбачає поетапне підвищення акцизів на різні види пального до 1 січня 2028 року.

Перехідний етап має розпочатися з 1 вересня 2024 року. На кінцевому етапі акциз на бензин становитиме 359 євро за 1000 л, на дизельне пальне — 330 євро за 1000 л, на скраплений газ — 250 євро за 1000 літрів.

Читайте: Ціни «поїхали»: чому в Україні дорожчає автомобільне пальне

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 47

+
+157
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
21 серпня 2024, 17:05
#
Плата за уехавших . Они платят теперь налоги в бюджеты других стран .
+
+15
Три літри
Три літри
21 серпня 2024, 22:38
#
Незрозуміло до чого тут ті хто виіхав
+
+16
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 8:42
#
Кількість населення скоротилась і далі скорочується, а пани (володарі) звикли жити на широку ногу тому ті що залишились будуть плати більше податків
+
+15
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 8:44
#
Ти чій холоп будеш?
+
+15
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 8:55
#
А ти чий холоп чи ти себе паном вважаєш ну то візьми закордонний паспорт та з'їзди до європи у нас же безвиз
+
+15
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 9:11
#
Я не записував себе в раби якихось володарів тож не зрозуміло чому ти переадресовуєш це питання мені.

Ну то дай відповідь: ти чий холоп будеш?
+
0
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 9:35
#
4,5,6 ефективних менеджерів і вони самі записали мене та ще 25 млн.
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 12:23
#
Раб не може вимовити імʼя володаря. ОК.
+
0
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 14:52
#
-Я извиняюсь,но что это вы всё холоп,да холоп!Что это за слово такое?
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 14:57
#
Ну хоч на це тебе вистачило 🤣
+
0
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 15:40
#
Я надеюсь тебе хоть платят за то что ты сидишь днями на «МИНФИНЕ» а то мне некогда работать надо :)
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 16:59
#
Ти це пишеш вдень коли нібито працюєш не на Мінфіні, а десь в іншому місці
+
0
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
23 серпня 2024, 14:53
#
Вгадав , маю надію стикнутись з тобою в коридорі редакції :)
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 15:43
#
Не можу заборонити тобі мати такі надії :D
+
0
bosyak
bosyak
22 серпня 2024, 9:04
#
Думаю що причина все ж такі більшою мірою у війні, видатки зростають, а податків не вистачає.
+
+1
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
22 серпня 2024, 9:10
#
Я згоден з вами але я мав на увазі що влада хоче щоб населення затягнуло пояси, а сама не звикла так робити нехоче і не буде (хочаб могла зменьшити відкати хочаб на відсотків 50та ініші «доходи»)
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 9:12
#
Та ти шо, немає ніякої війни бо ж на думку місцевих експертів треба щоб держава проголосила стан війни. Ні, во всьому винуваті володарі, а не Путін та 140 міліонів дегенератів.
+
+43
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
22 серпня 2024, 13:45
#
Важно что налогов стало МЕНЬШЕ . Люди уехали и больше не платят налоги в казну Украины . За каждого уехавшего будут платить оставшиеся .

Это почему после войны будут привлекать мигрантов . Да и вообще уже интересно посмотреть как этот экзистенциальный кризис будет решать наше правительство которое не смогло посадить даже фарион которая открыто призывала к расправам над беженцами потому что они русскоязычные .

С одной стороны мы должны будем привлекать мигрантов , иначе нам все это не оплатить . С другой — забрасывать населенные пункты где уже не сможем поддерживать инраструктуру . С третьей увеличивать налоги . И так далее .

Попутно у нас еще больше увеличится миграция . И если не попытаться сделать Украину привлекательной — то все . Из демографии — нас останется через 30 лет менее 10 млн , при завозе 4,5 млн мигрантов — дети в школах становятся нацменьшинством .

+
0
Kikudzuki
Kikudzuki
22 серпня 2024, 9:35
#
Именно так. Теперь их цель с одной овцы состричь шерсти, как из трех. И они так вошли во вкус, и съехали с катушек, что снежный ком набирает немыслимые обороты…
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
22 серпня 2024, 13:40
#
>Незрозуміло до чого тут ті хто виіхав

вообще удивительно как люди которые вроде бы учились в школе вдруг начинают не понимать очевидные вещи . Плохо учились ?

Овес нынче дорог . Он стоит определенных денег . Эти деньги делились на определенное количество налогоплательщиков . Стало меньше налогоплательщиков , как продолжить оплату овса ? Правильно больше брать с оставшихся . И это без вариантов .

Когда ж вы поймете что американцы не от балды показывают таблички на городах — здесь проживает 1825 душ . (кино то хоть смотрели ?) это показывает сколько примерно домохозяйств в том или ином поселении , отсюда можно сделать вывод сколько там налогоплательщиков и что они могут себе позволить . Отвыкайте от системы СССР где бралось из «ниоткуда» .
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 14:57
#
Овес нынче дорог . Он стоит определенных денег

На овес акцизу немає, до того ж акциз взагалі ніяк не допомагає не продавцям Овна, ні його покупцям.
+
+30
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
22 серпня 2024, 17:01
#
Вы видимо выражение «овес нынче дорог» восприняли буквально ?

содержание государства стоит больших денег , и расходы на него делятся на оставшихся . акциз лишь способ пополнить казну . там еще придумывают что поднять . НДС хотят поднять — это цены сразу на все . Это цена которую будут платить оставшиеся . Чем меньше народу остается тем на меньшее количество людей будут делиться эти расходы .
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 15:42
#
Вы видимо выражение «овес нынче дорог» восприняли буквально ?

Ні, це ти якийсь дурний приклад навів. Хотів пожартувати, а написав просто якусь глупоту.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 серпня 2024, 17:56
#
Еще раз — что не ясно в фразе «овес нынче дорог» ? У нас сейчас государство обходится дороже чем до войны . И эти расходы надо ПОДЕЛИТЬ на меньшее количество людей . Вы не понимаете такого простого факта ? Что не из воздуха берутся затраты , а из кармана каждого . А овес нынче дорог , а людей меньше . И доля каждого возрастает . И ее надо забрать ввиде налогов . НДС , акцизы , прямые налоги и т. д. там список будет длинным . Будем жить дорого .
+
+44
timion
timion
21 серпня 2024, 17:06
#
Ще одна перемога, Зеленський — наш прездент
+
+30
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
21 серпня 2024, 17:43
#
30 лет людям говорили чемодан — вокзал … «московские воши» … так что не зеленским единым … армия мова томос тоже …
+
+87
KValera
KValera
21 серпня 2024, 20:24
#
Леша у тебя винегрет в голове
+
+15
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
22 серпня 2024, 13:35
#
Во первых мы с тобой не в хлеве , и на ты , на «леша» фигоша не переходили . это раз .

два , что тебе не понятно ? Отношение к людям все последние 30 лет — валите . Далее , основная масса беженцев — это беженцы из русскоязычных регионов, там где идут боевые действия . Теперь вопрос — какие им смыслы ты дашь возвращаться ? Многие поехали «попробовать» , они бы не уезжали бы если бы такие как ты , «без винегрета» относились бы к ним с уважением .

теперь 6 млн человек , не платят денег в бюджет Украины . Их уже нет , они там .

Как ты думаешь , кто должен внести деньги если мы потеряли 6 млн налогоплательщиков ? а) вася пупкин б) оставшиеся .

правильный вариант — б) . И каждый раз платят оставшиеся . Просто сейчас это выглядит критически . Готов к бензину +10 гривен ? ну и все цены от этого ? Это твоя оплата за 30 лет чемодан-вокзал …

сложно для понимания ? или думаешь что деньги в бюджете берутся по щучему велению ?
+
0
Rubi0
Rubi0
21 серпня 2024, 21:58
#
Потужний Зеленский))
+
+41
TAN72
TAN72
21 серпня 2024, 18:03
#
Подписать закон о войне они не хотят🤔
+
+87
godvinik
godvinik
21 серпня 2024, 18:14
#
Штурмующих границу гулага увеличится, жизнь становится нетерпимой и невозможной
+
0
Bitcoin
Bitcoin
22 серпня 2024, 10:05
#
Главное вставить, что это жизненно важно для европейской интеграции. Бугага
+
0
Bitcoin
Bitcoin
22 серпня 2024, 10:09
#
А бюджетников сократить? Не? Не на часі…
+
0
Bitcoin
Bitcoin
22 серпня 2024, 10:10
#
В США бензин самый простой стоит ±38 грн.
+
0
Strain
Strain
22 серпня 2024, 13:09
#
А они не хотят точно так же, как они «приближаются к европейским акцизам» приблизиться к европейским зарплатам.
А нет простите это другое. Вы не понимаете.
+
0
Три літри
Три літри
22 серпня 2024, 14:56
#
А хто тобі заважає виплачувати європейську зарплату своїм працівникам? Невже треба закон який забовʼяже тебе платити не менше 100000₴ на місяць? Сам ніяк?
+
0
Strain
Strain
23 серпня 2024, 13:51
#
Это же не так работает=) Увы работодатель не влияет на курс доллара. Это исключительно в ответственности НБУ/Правительства и качества развития экономики страны.
Как бы мы не хотели — все привязано к курсу. Всё за рубежем покупается в долларах и евро.

Холодильник как стоил 1000$ так и стоит. Но в гривне он был 20000 а теперь условно 30000 грн.
При этом зарплата населения не растёт. И ритеил снижает свою маржу что бы хоть как-то продать этот холодильник. А раз маржи меньше то и повышать зарплаты не с чего.

Это замкнутый круг.
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 15:36
#
Это же не так работает=)

Звсно!

Держава не платить зарплату твоїм працівникам тож не зрозуміло чому ти від держави вимагаєш підвищення зарплат.

До слова зарплата бюджетним працівникам платиться з наших податків тож щоб підвищити зарплату вчителя до «європейської» спочатку треба підвищити податки чи зробити так щоб меньше людей ухилялось від сплати податків.
І от тоді коли в бюджеті стане більше грошей — тільки тоді і виде підвищити зарплату, але лише тим хто отримує зарплату з бюджету.
А ти чому ставиш телегу поперед кобили і вимагаєш висогої зарплат до підвищення акцизів. Ще й при тому що держава тобі ні копійки зарплати не платить.

Увы работодатель не влияет на курс доллара.

Зарплата не залежить від курса долара, вона залежить від того скільки заробляє підприємство, та скільки від цього заробленого власник згоден платити працівникам.

Якщо ти щось експортуєш то твої доходи будуть рости разом з курсом долара і відповідно якщо ти не скнара як більшість українськиї підприємців то зможеш разом з курсом долара піднімати зарплату своїм працівникам.

При этом зарплата населения не растёт.

Бо такі як ти власники жлобяться підпищувати зарплату разом з ростом своїх прибутків від експорту глечиків до Європи.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 серпня 2024, 17:54
#
т. е. проблема низких зарплат учителей изза ухилянтов ?

а почему средняя зарплата не растет ?

дай подумаю , то ухилянты что в европу сбежали виноваты … или нет плохо работаем потому что … а почему в США все хорошо , не потому что власть там другая …

Все действия в Украине предпринимаются из остатков советской ментальности . В этом вся проблема . Вы этого не замечаете как страна сама себя убивает .Но все ради народа и великих целей . например , ухилянты уклонялись при торговле через ФОПы , теперь у них кассовые аппараты , и теперь налогов будет больше . Другие ухилянты криптой торговали и предпоплаты на карты брали — путали личные карманы и фопы — вот запретят карточные переводы — и станет лучше , меньше ухилянтов .

Ну и так далее до уровня зарплат в 200 долл . Это так работает .

Главное чтоб не было ухилянтов . Тогда точно бюджетники будут с деньгами . Ну или не будут это не точно .

Наша страна работает по принципу — есть ресурс — нищие люди , и есть чиновник — ему нужен мерседес . Задача ясна . И чиновник включает мозги — как продать нищих людей , чтоб они пo минимуму разбежались , обменяв их на мерседес . Отсюда под классными лозунгами нужно сделать так чтоб среди них было минимум предпринимателей чтоб те не увели паству .
+
0
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 18:38
#
т. е. проблема низких зарплат учителей изза ухилянтов ?

оце ти прийняв на грудь,потужно
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 серпня 2024, 18:42
#
Ты ж написал

>зробити так щоб меньше людей ухилялось від сплати податків.

цеж ухилянты ?
+
0
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
23 серпня 2024, 14:48
#
А хто заважає владі раціонально використовувати бюджетні кошти , може не треба буде підіймати податки.
Реальний приклад бюджетної установи: скоротили 5 службовців (платники радуються) залишилось 6 але вища д.установа платить за аренду та комунальні послуги пустуючих кабінетів 3 з 6 вже другий рік

От вам і проблема, немає господарників в керівництві влади вони витрачають не свої кошти і їм ***
+
+13
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 серпня 2024, 15:05
#
Хозяйственникам надо платить большую зарплату за ними очередь . замкнутый круг , шах и мат .

но проблема в том что от 52 млн страны осталось менее 30 а расходы надо кому то оплачивать . до чемоданились …
+
+15
PROFAN goncharuk
PROFAN goncharuk
23 серпня 2024, 15:21
#
Я давно говорил что Украина это ТИТАНИК пока утонет погибнет много пассажиров 3 класса и немножко наивных, порядочных пассажиров 2 и 1 класса остальные переплывут на другие корабли . печально :(
+
+15
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 15:37
#
А хто заважає владі раціонально використовувати бюджетні кошти , може не треба буде підіймати податки.

Люди які голосують за клоунів та «зупинити війну».
+
0
Strain
Strain
23 серпня 2024, 16:30
#
А все кто голосовал за этих людей уже давно переобулись. У меня в семье 4 таких. И на работе большинство говорит что разочаровались.
+
+15
Три літри
Три літри
23 серпня 2024, 16:33
#
Це радує що люди вміють «перевзуватись». Бо от москалі наприклад не вміють і продовжують дохнути за сцаря.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися