Користувачі застосунку Приват24 під час здійснення кожної транзакції, окрім нагадування про важливість піклування про ментальне здоров’я, зможуть більше дізнатися про безбар'єрність завдяки оновленому «Кардмену».
Приватбанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24
«Кардмен» — маскот Приватбанку, який з’являється під час кожної транзакції у мобільному застосунку Приват24, а загалом це 70 млн разів на місяць. Новий «Кардмен» розповідає про «Життя без бар'єрів» через короткі повідомлення з правилами коректного вживання термінів, способів діалогу з дітьми, правил допомоги людям на кріслах колісних та нагадує про допомогу людям старшого віку.
Розвиток культури безбар'єрності є одним із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності Приватбанку, який використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.
Нагадаємо, що Приватбанк є учасником спільноти «Бізнес без бар'єрів», яка об'єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар'єрів». «Довідник безбар'єрності» — гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді. Більше про Стратегію безбар'єрності Приватбанку можна ознайомитися тут.
Коментарі