Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 серпня 2024, 9:48

Приватбанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки «Кардмену» у Приват24

Користувачі застосунку Приват24 під час здійснення кожної транзакції, окрім нагадування про важливість піклування про ментальне здоров’я, зможуть більше дізнатися про безбар'єрність завдяки оновленому «Кардмену».

«Кардмен» — маскот Приватбанку, який з’являється під час кожної транзакції у мобільному застосунку Приват24, а загалом це 70 млн разів на місяць. Новий «Кардмен» розповідає про «Життя без бар'єрів» через короткі повідомлення з правилами коректного вживання термінів, способів діалогу з дітьми, правил допомоги людям на кріслах колісних та нагадує про допомогу людям старшого віку.

Розвиток культури безбар'єрності є одним із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності Приватбанку, який використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.

Нагадаємо, що Приватбанк є учасником спільноти «Бізнес без бар'єрів», яка об'єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар'єрів». «Довідник безбар'єрності» — гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді. Більше про Стратегію безбар'єрності Приватбанку можна ознайомитися тут.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися