Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 червня 2024, 8:40

Чому суспільство підтримує напади на військових із ТЦК

В умовах посилення мобілізації значна частина українців почала підтримувати дії проти поліцейських та військових, які її забезпечують. Чому так відбувається та до яких глобальних наслідків може призвести, розмірковує інвестиційний банкір Сергій Фурса.

Рік тому велика частина українського народу підтримувала бандитів у протистоянні із поліцейськими, які були вимушені застосувати зброю коли до них застосували силу.

Цього року велика частина українського суспільства підтримує людей, які атакують ТЦК, представників ЗСУ, у протистоянні з тими, хто опирається законним вимогам

Люди, ви нормальні? Чи нормально в країні нападати на військових, які виконують свою роботу, під час військового стану? Чи є взагалі в Україні менш захищена категорія людей, ніж військові, які вимушені проводити мобілізацію? Чи вважаєте ви нормальним нападати на військових і вважати це доблестю?

Так, в поліції є хабарники, але це не дає права нападати на поліцейських і опиратися законним вимогам поліції.

Так, в ТЦК є хабарники, але це не дає права під час військового стану застосовувати силу до військових.

Чому є хабарники? Бо країна корумпована. І вони є скрізь.

Чи може так статися, що одного дня у якогось військового не витримають нерви і він пристрелить того, хто застосовує до нього силу. Може. І він буде правий. І я буду першим, хто буде захищати такого військового. Бо в країні війна. Бо військовий виконує свою задачу. Бо дістало вже. І винуватим в загибелі цивільного будуть люди, що весь цей час толерують ганебну практику зневаги і атаки представників ТЦК. Які для багатьох людей, схоже, виглядають страшніше, ніж солдати Путіна. Чи просто на них нападати не страшно? Бо росіяни пристрелили б таких в момент. А українські військові вимушені поводитись «чемно».

В одному місці вважають, що можна бити військових. В іншому мати кусає військового, намагаючись не допустити мобілізації свого сина. В третьому колеги лікарі починають відбивати свого, не бажаючи, щоб його мобілізували.

Що далі? І чи є відповідальність за такі дії. Відповідальність воєнного стану. І звісно, можна зрозуміти емоції матері. Але за такі зрозумілі емоції має наступати зрозуміла кримінальна відповідальність. Щоб інші тримали свої емоції при собі.

Дивно в суспільстві формується показники свій-чужий. Чомусь до чужих почали потрапляти поліцейські, які виконують свою роботу і захищають суспільство. І військові, які виконують свою роботу. Часто, вони ризикували життям на передовій. А тепер вони в ТЦК. І вони стикаються із вдячністю простого народу. І народ вважає, це нормою? Нормою, намагатись відбити у військових тих, кого мають мобілізувати? То може всю армію розпустимо? Чи там, в ЗСУ, служать інші люди?

Коли люди підтримували бандита у протистоянні з поліцейським, люди чомусь ставили себе саме на місці бандита. Саме з ним асоціювали себе і тому ненавиділи поліцейського. А тепер люди асоціюють себе не з військовими, що захищають Україну, а з тими, кого можуть мобілізувати. Це зрозуміло. Ніхто з цивільних не хоче йти в армію, надихаючись російською пропагандою, що це шлях в один кінець. Але одна справа тихо боятися, а інша активно діяти. Ставати на один бік з росіянами. Бо з одного боку ЗСУ. А якщо ви проти ЗСУ, то ви разом з путіним, кадировим і їхніми вбивцями і катами з Бучі. Прекрасна компанія, правда ж.

Читайте також: Чоловіки не хочуть працювати в «білу» через страх мобілізації: як вижити бізнесу

Коли ви поширюєте таке відео, про що ви думаєте? Що це весело? Чи так ви демонструєте свою громадянську позицію. Щось накштал вдягати футболку «ухилянт» не вдягаючи її. І що каже ваша громадянська позиція? Що це нормально дискредитувати мобілізацію в Україні? Що це нормально підтримувати російську інформаційну політику по дискредитації мобілізації. І чи не приходить до вашої голови думки, чого раптом для росіян так важливо зірвати мобілізацію? Не здогадуєтесь чому така велика увага? І якщо так, то чи не свідомо ви підтримуєте ворога у війні проти України?

Коментарі - 128

+
+75
KValera
KValera
13 червня 2024, 9:25
#
Рыба гниёт с головы.
+
+449
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:26
#
> Ніхто з цивільних не хоче йти в армію, надихаючись російською пропагандою, що це шлях в один кінець.

А що, у нас вже прийняли закон про демобілізацію? Або президент виражає бажання піти на переговори, щоб зберігти життя людей? А може у нас немає проблем з корупцією і всюди були побудовані чудові фортифікації? Шо, ні? То може, це реальність, а не пропаганда?

Фурса, зав’язуй з цими маніпуляціями. Ти привілейований інвестиційний банкір, у тебе є і зв’язки і гроші, щоби «порішати». Ти абсолютно точно не знаєшь, як почуває себе звичайна людина. Так от, людям вже осточертіла ця війна. Осточертіла ця держава, не країна, а саме держава. Де до тебе відношення, як до сміття. Де ціняться не життя людей, а тільки гроші. Де чиновники придумали як отримувати корупційну ренту на житті людей.

Ви не заставите людей віддавати своє життя за це. І кожен, _КОЖЕН_, хто причетний до цього репресивного апарату, або підтримує таку політіку буде проклят кожною звичайною людиною. Для початку почніть відноситися до людей, як до людей, а потім строчіть ці безглузді пости.
+
+45
KValera
KValera
13 червня 2024, 9:32
#
Злий Інвестор. «Або президент виражає бажання піти на переговори, щоб зберігти життя людей?» Рашисты назвали свои требования. Полная капитуляция страны. Вы готовы к тому, что по всей стране будет как в Буче?
+
+202
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:33
#
> Рашисты назвали свои требования. Полная капитуляция страны.
Стамбул-1 і Стамбул-2. Там все описано. Все інше — пропаганда і маячня.

Та і питання не в умовах, а в позиції «ми незламні, підем до кінця». Тільки я з кабінету під охороною, а ти — з сирого окопу.
+
+30
KValera
KValera
13 червня 2024, 9:46
#
Злий Інвестор
«Все інше — пропаганда і маячня.» Вася если ты не был в оккупации и не видел, что там творят рашисты то я за тебя рад.
Но ты отрицаешь убийства мирных жителей в Мариуполе, Буче и т. д.
+
+178
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:48
#
> Но ты отрицаешь убийства мирных жителей в Мариуполе, Буче и т. д.

Це брехня і маячня. Ніхто вбивства людей не заперечував.
+
+30
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 12:33
#
Чоловіче зупинися! Ти хоч розумієш що верзеш? Фурса правий на всі 100%. А ви крім розповідей про корупцію і що всі заморилися не запропонували жодного варіанту. Чи ваш варіант це треба здаватися русні, бо ми заморилися, і держава перестала влаштовувати. Тільки, но в русні потім у таких як ви і питати не будуть хочеш чи ні. Якщо щось не так то пропонуй варіанти, а не розповідай що все не так, а як треба самі думайте. А якщо дістала корупція то не давай хабарі і зливай усих хто вимагає і відразу відсоток корупції впаде. А так тільки підтримка російської пропаганди інакше ніякого виправдання ухилянтам немає.
+
+45
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:09
#
Когда мобилизация на Западе, порядки которого мы защищаем? Сколько часов нам осталось продержаться до разворачивания сил НАТО?
+
+149
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 13:42
#
> Чи ваш варіант це треба здаватися русні,

Між чорним і білим є мілліард різних варіантів. Наприклад, або дійсно вести соціально справедливу екзестенційну війну, коли кожет працює максимально еффективно і ні у кого немає преференцій. Або йти домовлятися поки в нас є сили їх стримувати, якщо ми таку війну вести не можемо, а просто хочемо жити як раніше.

> Чоловіче зупинися! Ти хоч розумієш що верзеш?

Чудово розумію. А ще я розумію, що ти говоришь пропагандистськими штампами. Чувак, це Мінфін, тут середне IQ вище у людей.
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 21:01
#
Пане інвестор мій IQ на достатньому рівні, щоб побачити штампи якраз не з моєї сторони. І якраз з вашим високим айкью я читаю лише пусті балачки про загальне, про мир у всьому світі і таке інше без чітких пропозицій. Коли іде війна то повинна бути чітка стратегія. А так лише вода. Як приклад то тій же росії коли мобілізували то нікого не питали як він думає чи справедливо чи ні. А у нас під час війни треба ще перепитували. Чому ж тоді у 22-му жоден з нинішніх правдорубів з високим айкью не піднімав питання про домовленості, чи то про справедливість? І я прекрасно бачу російськомовні вставки, що свідчать багато про що.
+
+59
zevs1
zevs1
13 червня 2024, 14:38
#
Voinvoin:
Что ты несёшь, Фурса чистый манипулятор, от любой власти ради собственного обогащения ты вдумайся что он чешет от украинца в окопе зависит глобальный мир, а что на вооружении украинца в окопе есть он молчит, значит чем больше погибших украинских воинов тем лучше командование, вот тебе вся логика фурсы.
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 21:07
#
Розкрию страшну правду з окопу… У українця в окопі рівно ті самі засоби, що і русні яка штурмує. Відсутність достатньої кількості артилерії це факт, але він був відпочатку війни. І логіка про чим більше загиблих тим краще це логіка росіян, або старих совкових командирів, або нинішнього набору ухилянтів командирів. І якщо що то від солдатів в окопі багато що залежить, бо ці солдати підуть потім реалізовувати подальші плани і там питати не будуть хочеш чи ні. Бо вже починають з’являтися в окопах русні солдати з окупованої Херсонщині та Запоріжжя.
+
+30
ArtLight
ArtLight
13 червня 2024, 14:59
#
Варіантів купа. Захід неодноразово говорив що втрутиться. Так ось він і не втручається бо наші досі бусифікуються. Тобто ми самі себе знищуємо. Треба казати що бажаючих немає і відчиняти кордони. Але якщо захід цього не хоче то в нього є 2 місяці на власні варіанти. Польша так точно буде тут вже за 2 дні! Як вам така ідея? Треба лише трохи подумати і ще багато ідей знайдеться.
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 21:12
#
Та на всю країну максимум пару сотень випадків набереться того, що садовими в буса і якщо в перерахунку на області то це максимум по 20−30 випадків на область, але роздмухали це так, що ніби то кожного тільки бусом возять, а це реально дія викидів російської іпсо. І для початку представники ТЦКа просто просять показати документи які повинні бути у кожного зараз, а коли починається сварка та намагання втекти тоді в відбувається те що роздувають. Чомусь не гребуть усіх тих хто прийшов оновити данні, але це ж не вписується в картинку що всіх ловлять…
+
+74
Prya
Prya
13 червня 2024, 22:45
#
Не гребут тех, кого не могут. А так-то уже на новый контрнаступ набрали. Сейчас месяцок-другой — и вперёд, чтоб до зимы и выборов в США успеть. А результат заведомо известен уже, будет как в прошлый раз. Опытную армию уже положили.
+
+105
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 15:27
#
На тобі варіанти:

— Є варіант націоналізувати все майно всіх родичів депутата, котрого було піймано на корупції.

— Є варіант відправляти депутата, котрого було піймано на корупції, працювати на заводи по виготовленню дронів, разом з всього його сім`єю (за виключенням пенсіонерів і неповнолітніх)

Є варіант закуповувати зброю, набої, боєприпаси, дрони, а не робити мости, висаджувати сакури, знімати по 30 мільйонів фільми сумнівного змісту та закуповувати червоне, біле та ігристе вино для полярників.

— Є варіант надавати військовим гідні виплати і соц. гарантії, а не розповідати, що грошей нема, коли ті хто на нулі РЕАЛЬНО отримують на період червня 2024 року по 20−30 тисяч, в той момент, як пан Пишний, він же Голова Нацбанку України, задекларував за 2023 рік свою МІСЯЧНУ ОФІЦІЙНУ заробітню плату в розмірі 600 тисяч гривень.

А ще пан Пишний має ШІСТЬ замісників, кожен з котрих ОФІЦІЙНО отримує 500−600 тисяч гривень на місяць. АЛЕ ДЛЯ ВІЙСЬКОВИХ ГРОШЕЙ НЕМАЄ.

— Є варіант відправляти на фронт підготовлених військовослужбовців, котрі вміють поводитися зі зброєю, знають тактику бою, а не заряджати чотирьох здорових бичків запихувати в бусік одного нещасного дрища айтішника, котрий не вміє поводитися зі зброєю, щоб відправити його на фронт.

Будь-який варіант обирай, всі варіанти добрі :)
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 21:18
#
Питання, а де є ті підготовлені військовослужбовці? Чи вони самі з’являються 😉 З приводу 20−30 тисяч в окопах то це зарплату отримують ті кого спіймали за пиятикою, або хто був за місяць 5−6 днів в окопі. По націоналізації то підтримую, але чому ж ніхто зараз з цього приводу не підіймає майдан З приводу закупівлі зброї підтримую, але треба робити виробництво, безліч малих виробництв. Але чому ж ніхто не підіймає ці питання? Знімайте факти та висвітлюйте з усих прасок замість ТЦК чи реклами казино. чи це щось інше і це повинен хтось робити?
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 8:47
#
Voinvoin
підготовлені сиділи 30 років на державних видатках. Де факто, в мирний час, військові не дуже потрібні, їх забезпечують і оплачують зп з податків на випадок війни. А в нас цікаво вийшло, платили, щось збирали, а як знадобилися, то вони таємничим чином зникли. Є, купа є, просто вони собі білі білети повиписували і сидять тишком нишком.
+
+49
financialGenius
financialGenius
14 червня 2024, 11:39
#
Они не исчезли , они просто как были двоишниками в школе так и остались только с привычкой что-то порешать (списать) и соответственно пошли в тц катування что ты и дальше за деньги налогоплательщиков сидеть на зп в тылу и убивать своих же кто противоречит беспределу ОПГ тц катування … вот так я вижу многих которых 30 лет страна кормила …
+
+15
ValentinVesels
ValentinVesels
13 червня 2024, 22:22
#
Чому мене ніхто не пакував в бус? Бо може я Сам прийшов в ТЦК по повістці і вже майже рік воюю? І воюю я не за депутата чи чиновника, на яких киваєте, а за те, щоб те що я бачу, не прийшло в мій дім!Вже верне від російської пропаганди, яку підтримують корисні ідіоти, які проти того, щоб іти воювати! Що підтримуємо? Переговори? Про що? Хочете знову Бучу, тільки на всю країну?
+
+74
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 9:41
#
ValentinVesels
не треба всюди де треба і не треба пихати модні слова «іпсо» чи «роспропаганда», людей пішло б воювати набагато більше, якби не було купи випадків з привласненням посадовцями коштів в період війни, заперечувати це — бути ідіотом.

Якщо ми хочемо, щоб луди були мотивовані, то не владі перш за все треба визначитися, ми або воюємо і допомагаємо армії, або крадемо гроші, але в другому випадку не треба задаватися питанням, а чому люди не хочуть йти воювати, коли треба самому майже все собі купити, половина командирів довбнів відправляють на м`ясні штурми непідготовлених хлопців (не всі, дуже багато залежить від бригади), а потім рідні ні виплати, ні допомогу отримати від держави не можуть, окрім додаткових податків і підвищення цін на все.

Не буде так, що люди будуть воювати, а депутати будуть красти, як було до війни, це так не працюватиме і можна скільки завгодно бити себе в груди і кричати про роспропаганду, але люди все одно не підуть нікуди так. Якщо ти це не розумієш, то нам немає про що розмовляти)

p. s. Ніхто не проти йти воювати, люди бачать розміри корупційних схем посадовців і не бажають втрачати своє життя, доїдаючи останню консерву в окопі, поки єрмаки з гетьманцевими будуть відпочивати на Мальдівах з коханками і кататися на майбахах по Києву.

Поки буде продовжуватися велике крадівництво, поки будуть квітнути тендери на всілякі овочерізки і барабани в бомбосховища по мільйонах гривень — люди не підуть нікуди, ну дурних немає, це вже не 2022 рік.
+
+163
Exba
Exba
13 червня 2024, 9:28
#
Автор сильно передёргивает. Задача ТЦК — вручение повестки. Силу они не имеют право применять и тем более задерживать кого-то. Эта работа полиции. По хорошему они и ВЛК не должны проводить, так как практика показывает, что ради валовых показателей по мобилизации они признают годными тех, кто по расписанию болезней не может служить. ВЛК должны проводить на аутсорсе обычные клиники и передавать своё заключение в ТЦК, так можно снизить там уровень коррупции и избежать мобилизации непригодных.
+
+15
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 12:37
#
Так зараз вже поліція разом з ТЦКа ходить, але чомусь знову не так😆 А щоб знизити корупцію то переставайте тицяти гроші щоб відмазатися. Я щось не бачив щоб ТЦК усім пропонували вирішити питання і відмазатися, а ось теж що люди бігають шукають виходи на когось щоб «порішати» це кожен другий бігає. Так що не давайте і на цьому корупція зупиниться
+
+15
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:12
#
Законы надо отменить, и не будет коррупции. Вот это по-либеральному. Нет ничего плохого в том, что люди обогащаются. Мешает им, ставит палки в колеса неэффективное по определению государство. Слава богу, у нас при власти либералы, верю, они в конце концов раздавят этого мешающего нам всем жить дракона
+
0
Abramon
Abramon
13 червня 2024, 14:14
#
Так і є. Бажаючих заплатити тисячі, але не знають куди, кому і т.д. Корупція непереможна.
+
+446
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 9:32
#
Що значить «Люди, ви нормальні?») Це твій особистий блог, чи що?
1) Серго, а ти дані оновлював, чи ти з тих заброньованих недо«патріотів» котрі будуть стояти за спинами і кричати, що воювати треба до останнього?
2) А що скажеш про випадки, коли людина заходила в будівлю тцк і звідти її везли в морг? Як це було в Кривому розі, Житомирі, Тернополі, Закарпатті, ці випадки ти якось поясниш чи це повз твою диряву голову пролітає? Тут вони «нормальні» в тебе?
3) Ніхто не хоче доїдати останню консерву сидячи в окопі, читаючи новини про яйця по 17, овочерізки і барабани в бомбосховища по мільйону і купу тендерів на мільйони, одні пінгвіни женька дикухи чого коштують, пардон, але люди на це дивляться і думають:-Ага, якщо під час війни на таку хрень є кошти, а на зброю і виплати військовим немає, значить це якась параша, а не війна. Поки депутати будуть красти, а це факт, розповідаючи, що коштів на військових немає — ніхто не буде йти служити. І людей не загониш ні палкою, ні автоматом, ні силоміць, ні штрафом, тут люди не звикли до такого відношення і влада такими діями нічого не доб`ється. Бо влада хоче однією рукою красти на тендерах мільйони, а другою рукою гнати українців на фронт, і при цьому забезпечення немає. Вже всі в курсі, що вдягнути одного військового це 200.000 грн коштує, при чому це все надає йому не держава, а або родичі/знайомі, або волонтери.

Так що твій півнячий спів про те, які тцк молодці, поки ти сидиш в офісі, нікого не вразить :)
+
+67
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:37
#
> Бо влада хоче однією рукою красти на тендерах мільйони

У нас екзестиційна війна на знищення, але, бачте, 500 млн на полярну станцію виділити треба. Ну, розумієте, ну ми ж точно закінчимося як країна без неї.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 10:01
#
Там нужные, свои люди на потоках, так что это не случайность и не ошибка
+
+75
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:39
#
> вдягнути одного військового це 200.000 грн коштує,

Я думав, що хоч з цим все ок, поки декілька місяців тому не мобілізували знайомого. І ось ти знову, як і 10 років тому, покупаєшь нормальні розгрузку і плити. WTF?
+
0
ValentinVesels
ValentinVesels
13 червня 2024, 22:35
#
Можна номер бригади, де не видали бронік та розгрузку, задовбали розповіді про одного знайомого, якому нічого не дали…
+
+15
Andrik044
Andrik044
13 червня 2024, 11:33
#
Я в ЗСУ з кінця 23-го року, мені бригада видала непоганий бронік з додатковим захистом (пах, плечі, поясниця), шолом + активні навушники, підсумки для магазинів, окуляри, рпс і тд все видали. А за свій рахунок я вже купую те що об'єктивно покращує мій комфорт, але без нього можна теж обійтися. (зимова тепла куртка армії США, взуття Lowa + туристична білизна). Десь 50к на свої забаганки потратив
+
+3
nitrolog
nitrolog
13 червня 2024, 12:11
#
Ви не в Нацгвардії часом?
Там повне комплектування це факт, а ось у ЗСУ щось не дуже з цим, але це залежить звісно ще від бригад, десь нічого не видають, а десь не скаржаться
+
0
Andrik044
Andrik044
13 червня 2024, 13:10
#
В цьому й перевага йти добровільно в ЗСУ- можна самому обрати підрозділ, поцікавитися у знайомих як там воюється, як з виплатами і забезпеченням. А у випадку з примусовою бусіфікацією шанси в толкове місце потрапити не дуже високі:) А там уже й видають броніки в яких присісти неможливо та одежу на 3 розміри більше, ще й боюві можуть не нараховувати…
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 15:43
#

Andrik044, Твоя «перевага» закінчується після першого розпорядження про переведення. Ти міг вчора бути водієм генерала в теплому кріслі, а сьогодні будеш сапером :)

Це теж не фантазійні історії і не чутки з інтернетів, бо у всіх є знайомі/друзі/родичі на фронті.

p. s. Дуже «класна» мотивація, одних нормально забезпечують, інші, котрі реально на нулі воюють хто зна як вдягнені. Ти своїм коментарем підтверджуєш мій коментар, про те, що людині потрібно самому себе вдягати, хоча ти намагався якби заперечити, пояснивши мовляв от, тобі все надали, а виходить, що надають лише в «теплих» місцях, а тим хто реально воює, буде як ти кажеш «на 3 розміри більше, ще й боюві можуть не нараховувати…» :)
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 21:23
#
Скажіть для прикладу яка бригада так погано забезпечує??? Скільки не спілкуюсь то обмундирування засоби захисту видають нормальні. А те що починають розповідати, що хочуть мультик, мавку, плитоноску з навороченими скидами і берці зефіри, то вже трохи інше. А так наведіть приклад в якій бригаді так кепсько
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 9:51
#
Voinvoin
слухай, ну це вже із циклу «як із дупла вивалився», пардон.
То тобі варіанти давай, то тебе інформацією забезпечуй, то тобі щось треба доводити, після бригад будеш просити документальні підтвердження і показання свідків?) чи може попросиш розповідати тобі на широкий загал інформацію про те, на яких напрямах знаходяться погано забезпечені бригади?)

Тут не клуб любителів переконань, ти можеш висловлювати свою думку і сумніви, але навряд чи комусь буде цікаво тобі доводити загальновідомі та/або очевидні речі)

Воїн, зберися)
+
0
Andrik044
Andrik044
14 червня 2024, 3:24
#
Краще не базікай про те, в чому не орієнтуєшся. Або ж давай факти, в яких це таких «теплих» місцях хороше забезпечення і воювати не потрібно, думаю тим хто шукає куди піти буде дуже цікаво.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 9:48
#
Andrik044
до чого цей дитячий жаргонізм?)0)

Виходить за твоєю «логікою» з забезпеченням все ок, але чомусь військові через одного кажуть, що зброї не вистачає і кожен 5й дрон на фронті від волонтерів, це загальновідомі факти, якщо в тебе якась інша інформація — поділися)

«теплі» місця при тцк і штабах, вище ж вже написано було, ти що неуважний якийсь чи що?) але навіть їх в будь-який момент можуть перевести в окоп і все.

Ти не бачиш суті, ти шукаєш наче собі в інтернеті ворога, з ким можна зачепитися і вступити в словесну «дуель» а коли в тебе закінчуються аргументи і немає чого сказати, то ти переходиш на особистості і запускаєш дитячі колкощі, на кштал як ти написав вище «Краще не базікай про те, в чому не орієнтуєшся», наче комусь потрібен твій особистий дозвіл, щоб висловлювати свої думки, о гуру, котрий у всьому орієнтується ти кумедний такий

Гуру, котрий в усьому розбирається, звертаю твою увагу на те, що твоє «В цьому й перевага йти добровільно в ЗСУ» люди навіть тут, в інтернеті, не підтримують, і навпаки те що відповів тобі я вище, люди підтримують, задумайся, яка ситуація в реальності.

Не роби з мене собі ворога, краще думай про те, через що люди наразі не хочуть йти воювати. Дивися в корінь проблеми, а не в наслідок. Тому що владі вигідно, щоб ти дивився з ненавистю не в їх бік, не бачачи їх корупції і наслідків їх корупції, а в бік таких же
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 15:33
#
Від конкретної бригади дуже багато залежить, так як і від командира.
Те що ти описав, не означає, що у всіх в ЗСУ подібна до тебе ситуація.
Бо одні на фронті кажуть, що не вистачає зброї, а іншим не вистачає людей.
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 12:42
#
Значить треба здаватися? Бо інакшого висновку я не бачу з цих ваших мега підтримок ухилянтів? У 22-му коли ми йшли вперед самі, то щось ніхто не завивав про корупцію про гниття в окопах за яйця? А тут різко всі стали правдорубки. А з приводу пінгвінів то там дали цільові грантові гроші і якщо розумієте що це і чи можна витратити їх кудись в інше місце то скиньте посилання.
+
+45
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:14
#
Знаем мы все этого пингвина, на корм которому дали эти гроши. Он не голодает, факт.
+
+60
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 13:44
#
Пропагандисти з ОП ніяк не заспокояться.
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 15:38
#
Voinvoin, в 2022 році ніхто не думав, що ідіоти на депутатах, будуть під час війни продовжувати красти як навіжені, ніхто не думав в 2022 році, що під час війни замість забезпечення військових, влада буде купувати яйця по 17 грн, овочерізки, дубові двері та барабани в бомбосховище по мільйону гривень.

Що таке «ухилянт»? Закон просто не надає таку термінологію. «Ухилянт» це той хто не хоче доїдати останню консерву, поки депутати на тендерах закуповують черговий барабан чи овочерізку в бомбосховище за 2−3 мільйони гривень?

Не треба маніпулювати високими матеріями. Піди до депутатів і почни їм розповідати, що якщо не перестануть красти, то ми можемо програти.

А то ти такий цікавий, люди мають їбашити на роботі, платити податки, захищати державу, донатити, а депутати крадуть і «покращують» (погіршують) життя людям.

Депутатам розповідай, що буде, якщо прийде расісія, бо їм схоже взагалі по барабану, інакше б не крали в таких розмірах.

+
+132
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 9:35
#
Показники «свій-чужий», як ти кажеш, формуються через те, що тцк розпускають руки де факто перші, запихують людей в бусіки, а потім в більшості лупцюють одного цивільного і це все факти, є купа відео, котрі влада і тобі подібні недолугі називають «іпсо», тільки дивно, що люди вірять один одному, а не владі, бо у вас окрім слів і обіцянок нічого немає,а в людей є факти)
+
0
Voinvoin
Voinvoin
13 червня 2024, 12:44
#
Фактів запихання в бус на всю країну і сотні не набереться, а в перерахунку на країну то в ліпшому випадку один випадок на місто, а галасу зате ухилянти підіймають стільки що жах. І фактів смерті в поїздах УЗ побільше але чомусь ніхто не кричить щоб не їздили на потягах. Критикуєте то пропонуйте
+
+48
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:15
#
Про бусы это все с актерами снимают на оккупированных территориях, об этом уже центр противодействия дезинформации официально заявлял.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 17:18
#

Prya

і тендери роздуті на мільйони гривень то ВСЕ КАЦАПСЬКЕ ІПСО :D
+
+100
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 13:45
#
Якщо вас не будемо бити ми, то будуть бити буряти. Терпіть!
+
0
Prya
Prya
15 червня 2024, 10:42
#
Если нет никакой разницы, то зачем платить больше? © классическое. А в чью она пользу, та разница, ещё большой вопрос, на самом деле.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 17:17
#
Voinvoin
Фактів запихання в бус на всю країну і сотні не набереться
Фактів, котрі не встигли навіть на відео сняти?) Гарний показник))0)

А фактів смертей цивільних після відвідування будівлі тцк вже більше 5 по факту на всю країну, це по твоїм міркам мало чи як?

Ти бери до уваги той факт, що мова суто про ті випадки, котрі знають всі люди, котрі набули розголосу, це знаєш як інфляція, є офіційна, щоб не додавати пенсії і соц.виплати, а є реальна.

Тому твій коментар, як мінімум не доречний. Ніхто не каже про смерті в поїздах, тут люди розмовляють на конкретну тему, під конкретною статтею, не треба замилювати очі зайвим текстом)

Пропозиції одні вже надіслав тобі вище на твій інший коментар, де тобі не вистачало пропозицій.

Не вистачає тобі і тут пропозицій?

Все просто, кожен тцк-ка має бути з бодікамерою, застосував силу до цивільного — їдеш на нуль в цей же день.

А щоб люди нормально реагували на тцк — достатньо тцк перестати застосовувати силу, депутатам перестати красти кошти (сподіваюся в тебе вистачить розуму, не заперечувати цей факт), і як тільки діти депутатів підуть масово на фронт, думаєш люди будуть сидіти склавши руки?

Ні, 2022 року всі встали боронити державу, чому? Бо не пахло так корупцією.

А зараз кожен думає так:-Ага, я зараз піду, буду в окопі останню консерву доїдати, а якийсь депутат буде пилити кошти на чергових овочерізках по мільйону, а мені треба труси, шкарпетки і майки купувати за свій кошт, бо держава не може забезпечити.

Користуйся на здоров`я пропозицією :)
+
+135
AlexZerg
AlexZerg
13 червня 2024, 9:35
#
Автору треба подумати не про наслідки, а причини того, чому в суспільстві зараз це відбувється. Питання автору, скільки людей померло після відвідань ТЦК, скільки відповідальних за це вже сидить, скільки корумпованих воєнкомів вже сидить, масові операції «бусик» це норм? І перегляньте останній конфлікт медиків з ТЦК в Одесі
+
+60
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 9:40
#
> Автору треба подумати не про наслідки, а причини того,

Це тому, що для цього банкіру наслідки трагічніше, ніж випадкова зустріч з ТЦК. Бо у нього зв’язки і йому це все не загрожує, що ви написали. Людина просто про своє м'яке місце думає.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 10:03
#
И этими своими заботами они и ведут мир туда, где он есть. Мировые войны не случайны
+
+116
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 9:42
#
Тому дивлячись на вбивства цивільних в будівлях тцк, люди перестають бачити різницю між тцк і умовними бурятами, яка різниця між ними? І ті, і інші не проти вбити українців. А військові, котрі вже розповідають, що після закінчення війни вони повернуться і ви люди мовляв, не того боїтеся, що ті хто не служив будуть відповідати перед військовими котрі служили. Це смішно, бо ці військові чомусь не розуміють, що вони воюють за кошт цивільних, за податки цивільних, за донати цивільних, що поки цивільні підтримують військових — військові захищають цивільних, тому такі заяви з боку військових теж ні до чого доброго в перспективі не призведуть, бо тут не мордор і з українцями такі дитячі погрози не пройдуть, буде відповідь.
+
+161
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 9:43
#
90% тцк жодного разу не були на фронті, тому не треба маніпулювати тим, що всі тцк це військові, це нахабна брехня.
+
+56
orest frank
orest frank
13 червня 2024, 9:48
#
О! Фурса виліз поскиглити змішуючи гімно з палками! Ну от і показав дійсно вміння в аналітиці. Бідні біднці тцкшники! Пожаліти і вибачити, бо вони змушені діяти по беспрєдєлу і поза Законом, бо патамушта! Навіть у бандюків у 90ті були якісь кодекс і понятія. А тут — сказали копати з ранку і до зеленого забора — от вони і будуть копати. Бо мізків Бозя не дав. Нічого. Український народ терплячий. Але іноді пружина дає собі волю.
+
+59
Abramon
Abramon
13 червня 2024, 10:32
#
Про бандюків — це ви героїзуєте. Ті гниди скільки люду перебили і не лише собі подібних, а частина з «виживших» зараз при владі на тій чи іншій посаді.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:17
#
Вот именно. Сверхнаивно считать, что люди из 90х будут решительно преодолевать их последствия, скажем так.
+
+42
orest frank
orest frank
13 червня 2024, 9:53
#
Фінансит! (А він точно фінансист!?) Розсусолює про беззаконня тцкшників! Дожилі! Полюбуйтеся! Ми його, можна сказати, на помийці знайшли . відмили…від очисток очистили… А він нам тепер фігвами малює! Треба його на досліди здати!
+
+146
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 9:58
#
«Ніхто з цивільних не хоче йти в армію, надихаючись російською пропагандою, що це шлях в один кінець.»

Ну ти дурний…ніхто з цивільних не хоче йти в армію, де держава у випадку якщо йому відірве руку або ногу, ніяк не допоможе, ну максимум 800 гривень виплатить :) Немає соціальних гарантій, військовий має сам себе майже всім забезпечити, виплати на нулі зараз в людей по 30 тисяч (це інформація не з інтернета, а з реальних джерел, у всіх врешті решт є знайомі/родичі на фронті), при цьому якщо у воїна сім`я, то хто буде годувати і забезпечувати його сім`ю у випадку його загибелі? Держава відповіді на ці питання не даєте, а все що можуть тобі подібні, це бити себе в груди і кричати про рос.пропаганду, але насправді, внутрішніх проблем в нас більш ніж достатньо і без кaцaпів, їм тут і робити нічого не треба, все роблять депутати з своїми завищеними цінами на тендерах.

Ти плутаєш поняття, думаючи, що люди замість ненависті до кaцaпів, перемикаються на владу, ні, люди ненавидять кaцaпів і владу одночасно, бо так влада своїми діями підриває сама свій авторитет і без рос.пропаганди, 24 лютого 2022 року люди об`єдналися, щоб дати відсіч оркам, а потім наші ж депутати цю довіру просрали, бо вам все мало, вам більше грошей давай, ну так потім не треба дивуватися закономірному ставленню людей :)
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:19
#
Кто поумнее, поднимают денег и линяют на Запад, как Арестович
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 10:05
#
«Почему есть взяточники? Потому что страна коррумпирована. И они есть везде.» Поэтому с коррупцией бороться бессмысленно. Её надо возглавлять)
+
+34
Abramon
Abramon
13 червня 2024, 10:30
#
Я помітив, що статті Сергія Фурси, завжди/переважно отримують негативні коментарі і викликають роздратування у читачів.
+
+125
Злий Інвестор
Злий Інвестор
13 червня 2024, 10:55
#
Бо він завжди адвокатує владу, а всю відповідальність перевішує на народ. Як типовий представник владних еліт він приватизує прибутки та націоналізує збитки. При цьому замовчує що народ і так за все несе відповідальність бо відчуває на собі всі наслідки, як своїх дій, так і не своїх. А влада завжди виходить чистою з води тільки витираючи ноги о суспільний договір. Вже можна ж трошки на це звернути увагу.
+
+105
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:33
#
Так, в поліції є хабарники, але це не дає права нападати на поліцейських і опиратися законним вимогам поліції.
Так, в ТЦК є хабарники, але це не дає права під час військового стану застосовувати силу до військових.


Так, серед цивільних є ті хто могли б піти воювати, але поки в поліції, владі, тцк, під час війни крадуть навіть гуманітарку, мотивація втрачається, але це не дає права під час військового стану застосовувати силу до цивільних і плювати на вимоги чинного законодавства.


Чи може так статися, що одного дня у якогось військового не витримають нерви і він пристрелить того, хто застосовує до нього силу

Звісно може.

А чи може так статися, що після цього люди почнуть винищувати тцк, поліцаїв і всіх причетних? І тут не вийде, як казав женька дикуха, мовляв «військові їх зачистять в такому випадку», труси він собі зачистить, в кожного цивільного є друзі/знайомі/родичі на фронті, такі військові проти своїх не підуть, плюс ви думаєте у цивільних немає зброї ніякої?) Наівний. Цивільних людей завжди буде більше, ніж будь-яких силових структур.

Чи може так статися, що люди перестануть донатити і підтримувати військових після цього?

Чи може так статися, що цивільні почнуть штурмувати будівлі тцк, відділки поліції і будівлі влади? Бо якщо «у якогось військового не витримають нерви і він пристрелить» цивільного, то чим такий військовий відрізняється від кацапа? Нічим. Нормальних військових просто так ніхто не б`є, силу застосовують у відповідь на силу з боку тцк, де не всі військові :)
+
+49
innapcholko
innapcholko
13 червня 2024, 10:34
#
Главная проблема что власть не осуждает бусификацию и не признает ее!

По закону все ТЦКуны несут персональную отвественность — именно ПЕРСОНАЛЬНУЮ!

Хоть кого-то посадили из ТЦКунов за похищение людей!?:??
+
+49
preyvanamor
preyvanamor
13 червня 2024, 17:40
#
Це ще нічо — ось з деяких територіальних центрів катувань (ТЦК) люди виходили ПРЯМО В МОРГ і ЖОДЕН недовояк за це не сів!!!
+
+30
innapcholko
innapcholko
13 червня 2024, 10:36
#
По закону ТЦК не уполномочены задерживать людей!

Закон про мобилизацию
Розділ I

Стаття 3. Основні принципи і зміст мобілізаційної підготовки та мобілізації

персональна відповідальність за виконання заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації
+
+34
innapcholko
innapcholko
13 червня 2024, 10:36
#
Кого-то из ТЦКунов посадили по уголовной статье за похищение людей?
+
+78
financialGenius
financialGenius
13 червня 2024, 10:38
#
Просто люди начали защищаться от беспредела тцк… столько случаев бусиыикации, умерших людей прям в тцк или в влк или избиения тебя в казармах и т. д. и т. п. … Они думали что этот ОПГ беспредел тцк будут терпеть чтоли … вот и защищаться начали пока не попали в комнату пыток когда сажают на голодовку пока не подпишешь «добровольно» все что нужно им и не отправят через неделю на ноль полностью не подготовленного … если бы по беспределу сделали такое со мной и какойто не шибко умный и не образованный начальник начал мне приказы отдавать — при получении орудия бы пострелял бы всех тупых начальников находящихся рядом …
+
+34
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:34
#
Люди ж просто думают о близких. Мы тут как в заложниках
+
+124
Артур М.
Артур М.
13 червня 2024, 10:39
#
Суспільство не проти суті, а проти форми. Всі розуміють, що йде війна і потрібно воювати. Але ми е погоджуємось, що ТЦК поводить себе з людьми, як з худобою. Викрадаючи, пакуючи в буси посеред дня, бючи, затримуючи на незрозумілі терміни, відбираючи телефони та решта.

Найбільше дратує, що пухлий фінансист, який ніколи не був на фронті, і ніколи там не буде, бо ссить, як і всі. Але високопарно усіх лікує, і кудись відправляє.
+
+60
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:36
#
Когда сам бегаешь от фронта, а потом пробираешься во власть и смело посылаешь туда других. Потому что «так надо»
+
+89
innapcholko
innapcholko
13 червня 2024, 10:40
#
К стати Зеленский в курсе проблем с ТЦК — но он другую картину не видит — ему тупо нужно пушечное мясо — нелегитимный он от, а до я!

В СМИ есть видео — он сам это утверждает!
+
+15
bosyak
bosyak
13 червня 2024, 12:23
#
Ви хоч знаєте що означає слово «нелегітимний». Не тягніть сюди іпсо
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 13:06
#
Нудно

ну, раз вже на то пішло, то він дійсно наразі нелегітимний, це факт. Подобається чи не подобається це мені, вам чи будь-кому ще — не важливо.

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Відтак абсолютно всі закони, котрі суперечать Конституції - не чинні. Конституція вирішує хто легітимний, а хто ні.

Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років.

Чергові вибори Президента України проводяться в останню неділю березня п’ятого року повноважень Президента України. У разі дострокового припинення повноважень Президента України вибори Президента України проводяться в період дев’яноста днів з дня припинення повноважень.

Конституція прямо наголошує, що вибори проводяться раз на п`ять років, не має зносок про те, що вибори не проводяться у випадку війни і так далі. ЦЕ ДЕ ЮРЕ.

Стаття 112. У разі дострокового припинення повноважень Президента України відповідно до статей 108, 109, 110, 111 цієї Конституції виконання обов’язків Президента України на період до обрання і вступу на пост нового Президента України покладається на Голову Верховної Ради України.

Тобто функції Президента має почати виконувати Стефанчук, подобається чи не подобається це комусь — не сенс важливо.
+
+15
Prya
Prya
14 червня 2024, 16:48
#
Все-таки, досрочного прекращения, согласно последней статье. Да, по-видимому, это дыра в законах. Которую следовало бы прикрыть хотя бы решением Рады о невозможности проведения выборов. На что тоже не решились. Мда
+
+45
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 13:09
#
Нудно

Одразу відповідаю на питання «а як ти зібрався вибори проводити під час війни» — цифровий формат, як з петиціями, щоб підписати петицію ти вантажиш з Дії свої документи, все, питання вирішено, створити софт не є великою проблемою. ПЛЮС, можна зекономити на дільницях.

На питання «а як голосувати тим хто виїхав/знаходиться на окупованих територіях» — цифровий формат, додаток, так само як зараз придумали «резерв+», ну і врешті решт, загальновідомий факт, що дуууже багато людей не ходять на вибори і не голосують, багато що змінилося без їх голосів? Ні. Бо де факто перевірити чи всі проголосували ні в кого можливості не буде і рахують голоси тільки тих людей, котрі проголосували — все, питання вирішено.
+
+45
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 13:13
#

нудно

скажу більше, в загальному доступі є інформація про те, що Офіс Президента хотів подавати звернення до Конституційного суду, щоб розшифрувати норми Конституції і підтвердити легітимність чинного Президента, але вони цього не зробили. Знаєш чому? Бо вони не були впевнені в потрібному результаті, а це багато про що говорить.

В Конституції сказано, що під час війни не змінюється склад ВРУ і не вносяться зміни в Конституцію. А те, що вони самі собі прописали в законах, що Президент не переобирається під час війни, прямо суперечить вимозі Конституції проводити вибори раз на п`ять років, відтак той закон в розділі положень про Президента — не є чинним, бо Конституція має вищу юридичну силу.

І це не означає, що ми тепер без Президента будемо, просто заступає на пост виконуючого обов`язки Президента Голова Верховної Ради України, от і все. Все ж продумано, ну це ж було вже.

Сподіваюся мій юридичний лікбез трохи вніс ясності у ваші голови :)
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:43
#
«І винуватим в загибелі цивільного будуть люди, що весь цей час толерують ганебну практику зневаги і атаки представників ТЦК.»

Ні, винна корумпована влада, котра краде все і навіть гуманітарку під час війни. І більшості цивільних буде байдуже на твою фурсик думку і думку тобі подібних, бо правда буде за звичайними людьми, а не за такими свинтусами як ти. Якщо хтось з тцк занадто нервовий, то якого біса воно працює з людьми і ще й має зброю? Я і вся країна платить податки за те, щоб ходити і оглядатися, ви вкрай знахабніли?

Якщо не все в порядку з нервами, то людина має працювати з психологами, а не гуляти по вулиці зі зброєю. Якщо держава не може забезпечити захист навіть цивільних в тилу, то навіщо пардон ви взагалі треба, щоб що просто? Нехай перевіряють таких людей на адекватність, перш ніж видавати зброю в цивільних умовах. Кожен воїн котрий захищає Україну безумовно герой, але це не робить людину богом і закони в Україні (ну принаймні на папері) для всіх рівні, тому це буде навмисне вбивство, за ККУ, бо так працює в нас закон, ти можеш вбивати — коли вже тебе вбивають, а якщо тебе вдарили кулаком в обличчя, а ти людину застрелив, то тебе посадять, бо це буде перевищення меж необхідної самооборони. Читай Кримінальний кодекс України, Серго :)
+
+75
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:45
#
«А українські військові вимушені поводитись „чемно“.»

З кацапськими полоненими наші теж наче поводяться чемно, а з своїми ж цивільними гірше ніж з кацапами виходить, вбиваючи в тцк та запихуючи вчотирьох в бусік?

+
+105
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:47
#
В чому взагалі логіка, коли чотири здорових тцк гобліна запихують дрища айтішніка в бусік. Тобто чотири людини з військовою підготовкою, котрі вміють поводитися зі зброєю, хочуть відправити одну непідготовлену людину, без військової підготовки і вміння правильно поводитися зі зброєю на фронт, це  *** «геніально» просто)))0)0)0)))0))0))
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:38
#
Эта система так и работает. Просто пример показательный
+
+15
YevgenMuza
YevgenMuza
13 червня 2024, 16:48
#
Ты серьезно не понимаешь? 4 гоблина может запихать в бус 100 айтишников в день, за 365 дней будет 36500 айтишников. А если они пойдут на фронт, то на фронте будет 4 гоблина и всё.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 17:03
#
YevgenMuza
я розумію ваш сарказм)
але з іншого боку, навіть з урахуванням сарказму, 4 гобліни з тцк протримаються на фронті потенційно довше, бо вони підготовлені, ніж 36 500 айтішників, половина котрих ляжуть в перший тиждень, друга половина розбіжиться або піде в полон, щоб не помирати. Треба раціонально долучати людей врешті решт.

Бо, як сказав пан Гончаренко:-Ми не можемо закривати дири на фронті людьми, нас просто менше ніж кацапів, ми банально раніше закінчимося.
+
+30
YevgenMuza
YevgenMuza
13 червня 2024, 17:21
#
Ми банально раніше закінчимося — так в цьому і є план. От гаряча новина з Інсайдера:

Дефицит кадров в строительстве — до 40%. К работе начинают привлекать работников-мигрантов, — Forbes

Например, компания Blago Development ожидает приезда работников из-за рубежа уже в июне. Нужны такие рабочие, как каменщики, помощники каменщиков, бетонщики и помощники бетонщиков. Рабочих привлекают из Пакистана, Непала, Индии, Бангладеш, Филиппин, стран Африки.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 19:15
#
Круто. Это будет совсем другая страна, реально. И люди другие.
+
+75
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:50
#
В одному місці вважають, що можна бити військових. В іншому мати кусає військового, намагаючись не допустити мобілізації свого сина. В третьому колеги лікарі починають відбивати свого, не бажаючи, щоб його мобілізували.

Що далі?


Далі Вінстон Черчилль сказав би, що якщо діти депутатів і самі депутати не воюють, то це не війна. Він би завершив війну дуже швидко, як тільки ви надали б йому всіх дітей всіх депутатів) А знаєте чому? Бо тоді не вигідно обкрадати забезпечення своїх дітей. Тоді умовний депутат розуміє, що якщо він зараз на тендері вкраде мільйон, то його син на фронті не отримає зброю або їжу.
+
0
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:40
#
Было б ЯО — никто б не посмел нападать. А так, идём на поводу у Запада, и выводов не делаем. И завидуем тем, кто сделал, получается
+
+30
eastpakk
eastpakk
14 червня 2024, 9:14
#
Бред. Напали бы точно также.
+
+90
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 10:53
#
А якщо ви проти ЗСУ, то ви разом з путіним, кадировим і їхніми вбивцями і катами з Бучі. Прекрасна компанія, правда ж.

Виходить, що абсолютно вся влада в нас разом з путіним, кадировим і їхніми вбивцями і катами з Бучі, бо вони крадуть в своїх під час війни, наживаючись на звичайних людях і ніяк не підтримуючи військових, це факт. Прекрасна компанія, правда ж :)
+
+60
Артур М.
Артур М.
13 червня 2024, 10:58
#
Перший рік можна було просто вербувати людей на голому патріотизмі, з фразами, треба спасати країну. І так було, бо на початку війни я був у волонтерському русі і добре знаю, що матеріально не було абсолютно нічого, навіть шкарпеток, каріматів, спальників. Коли збирали оонівські бронікі без плит, а на заводах самі виготовляли плити, і тарабанили якісь старі каски з 2 світової з Європи ітд ітд. І тоді це усі розуміли, що Україна не була готова до такого протистояння. І закривали очі на те, як вся гуманітарка пиздилась машинами і ящиками чиновниками, а те, що попадало на фронт, то збиралось з дотацій людей і пенсій.
Але зараз пройшло більше 2 років, це якщо не рахувати з 2014, за 2 роки не створено жодних умов для солдатів, забезпечення, гідної оплати, умов життя, яке включає ротацію та ін. За цей час повинна була бути створена система. Зрозуміло, що потрібно захищати свою країну, але це не має бути, як квиток в один кінець для солдата. А саме так воно зараз є. Бо звідти можна вийти або мертвим, або без ніг.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 11:13
#
«знаю, що матеріально не було абсолютно нічого, навіть шкарпеток, каріматів, спальників.»

Вірю. І тут жодна адекватна людина не поспорить. Але просто логічно, максимально неприємно усвідомлювати, що все життя платиш податки, в тому числі військовий збір, а врешті решт немає взагалі нічого.

p. s. Для геніїв, котрим 1,5% військового збору будуть не грошима. Ви спочатку зі своєї зарплати за 20 років позабирайте 1,5%, потім з зарплати всіх ваших родичів і друзів по 1,5% за 20 років. А потім візьміть кількість працездатного населення в області, по 1,5%, і у всій країні, то сума з цих 1,5% за 20 років виходить добра, зважаючи на те, що ну не всі якби мінімалку отримують, ви берете 1,5% і з тих, хто отримує 40+ тисяч на місяць.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:42
#
Налоги нужны для обеспечения функционирования государства. То есть в первую очередь для нужд осуществляющих то чиновников
+
+175
Limoncello
Limoncello
13 червня 2024, 10:59
#
У нас великий мобілізаційний потенціал добровольців, що воліють відбивати кордони 91-го року, воювати з лопатами, брати Москву і тд. Пропоную зробити цивільні загони допомоги ТЦК, щоб відловлювати таких добровольців незважаючи на стать, вік і наявність довідок і направляти виключно в ДШВ. Фурса, ви теж в цьому списку. Доброволець, статтю можна інтерпретувати як публічну заяву. Нащо пакувати на фронт тих кому це сто років не потрібно, якщо є мільйони таких ідейних добровольців як Фурса?
+
+91
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 11:15
#
+1 за кандидатуру фурсика в такому загоні))

Нехай своїм прикладом показує всім, як треба))
+
+45
Sikoka
Sikoka
13 червня 2024, 11:35
#
Такое государство, а защите не нуждается
+
+78
Ranet
Ranet
13 червня 2024, 11:35
#
Во-первых, ТЦК не те военные, в том смысле, как мы это понимаем. Не боевые офицеры. Это больше напоминает зондеркоманду.
Во-вторых, они защищают сами себя, потому туда и пришли, и готовы призывать и водителей скорой помощи, и пожарных. Дойдут и до ментов.
В-третьих, Фурсе нужно любыми путями заработать на Локхид Мартин, а эти, могут только на населении. Отсюда и взаимная поддержка и коррупция.
Ну и там же еще две буквы есть — социальная поддержка. Хочу видеть Фурсу с переломом основания черепа и диагнозом он эпилептик — сам упал.
+
+30
manson
manson
13 червня 2024, 12:45
#
Просто очко сжалось бо понимает, что дальше. Но оно неизбежно, лучше прими это.
+
0
Prya
Prya
13 червня 2024, 13:20
#
Вот именно. Ещё большой вопрос, что будет осенью-зимой.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 12:51
#
Самое интересное, что у нас за спиной профессиональная армия НАТО, члены которой гарантировали нам безопасность в обмен на ЯО. И призыв выполнить те гарантии был единственным пунктом, касающимся войны в программе президента-лузера. Отчего-то прямо заявлявшего не раз на Западе, что помощь людьми нам не нужна. И потому так офигевшего от предвыборной риторики о том Макрона.
+
+30
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 16:14
#
Prya, члени НАТО гарантували нам безпеку?) Прочитай будь-ласка уважно Будапештський меморандум, він короткий, це займе хвилини три)

Там йдеться про «допомогу», вони нам не допомагають хіба? Допомагають. В меморандумі юридично неграмотно складені формулювання, там ніде не йде мова про те, що якщо буде якась загроза для нас, то солдати НАТО мають бути в Україні через 24 години з оголошення Україною військового стану.

Поясню простіше, за цим меморандумом, навіть якщо вони нам будуть «допомагати» надсилаючи консерви — це буде допомога, там не вказана форма допомоги та строки надання такої допомоги.

Тому вони нам нічого не винні і виконують всі свої зобов`язання за Будапештським меморандумом, де юре) А те, що ви, або хтось ще, нафантазували літаки і соладтів НАТО, так це вже ваша СУБ`ЄКТИВНА інтерпритація документа, а за текстом меморандуму вони можуть нас взагалі інформаційно якось підтримувати і це теж буде підтримкою вважатися.

Висновок. Віддавати ядерну зброю за туалетний папір під назвою Будапештський меморандум — було найдебільнішим вчинком в історії всієї України напевно, якщо не всього світу.
+
0
Prya
Prya
13 червня 2024, 19:18
#
Важна суть. А она в том, что ЯО отдали под гарантии безопасности. Вот и все, так что не надо юлить, как западный дипломат, что теперь «сами виноваты». «Подписался — выполняй, что ты едешь задом!?» ©.
+
+15
tckgoblinu
tckgoblinu
14 червня 2024, 13:15
#
Прай

ну так, а якщо гарантії було порушено, то вони надають допомгу, абсолютно вірно, але не вказана форма і строки надання такої допомоги) тому здача ЯЗ під приводом підписання Будапештського папірця була колосальною помилкою світового рівня.

Скажу більше, вам для роздумів, яка вірогідність того, що кацапстан захотів би ступати на українську землю, будь у нас досі ЯЗ?)
+
0
Prya
Prya
14 червня 2024, 16:52
#
Я думаю, это была б совсем другая История. Но суть-то суть. И шумиха какая была. А россия тогда тоже была под западным управлением. Это неизбежный тренд, на самом деле, его обрушение.
+
+34
gucci
gucci
13 червня 2024, 13:00
#
В тилових ТЦК керівний особовий склад має відмазку за ст. 23 (майже всі - або багатодітні, або хворі, або інваліди тощо), тобто якщо буде наказ на відрядження в бойову частину або ще щось у такому дусі, вони одразу писатимуть рапорт на звільнення і звісно ці рапорти одразу ж і розглянуть й задоволнять (на відміну від звичайних солдатів, яких по півроку шпиняють і пнуть під зад). При ротах там також майже всі недоторкані. ЗП отримують, грамоти собі виписують. Але вони не зацікавлені в реальній роботі на фронт. Поліція — то сцикуні. І не справа в особистостях. Бо вони ж місцеві. Якщо поліція реально щось робитиме, їм мститимуться. Свої ж. Тому це і є мафія. Тому ці па?ли і беруть безкарно хабарі. Рішення — реальна ротація зсушників-тцкашників і поліціянтів. Також працівників прокуратури, суддів. За принципом прикордонників. Бо на місті в них все налаштовано. Кешфлоу. Тому дійсно, найкраще, що можна звичайному пацану-ухилянту — це ноги в руки і змиватися. Але якщо не змився, то вже йди у військо, друже. Бо закон тебе знищить. Такий стан на зараз. Я вже не кажу про рівень розумових здібностей тцк — там сидять нахлібники, пристосуванці і просто гниди-дружбани тих, хто приймає рішення — так би мовити «команда».
+
+36
Oleh Bilobrovko
Oleh Bilobrovko
13 червня 2024, 14:10
#
З практики менеджменту зробив висновок , що якщо керівник пояснює проблеми з виконанням задач тим , що в нього люди погані - то проблема не в людях, а в даному керівнику . Думаю в даній ситуації приблизно така ж історія — коли представники влади або , так званої еліти кажуть , що люди якісь не тямущі , то проблема не в людях , а у нездатності влади приймати ефективні рішення і комунікувати такі рішення з людьми. Заклики до посилення мобілізації з боку п. Сергія виглядають взагалі доволі лицемірно — бо на мою думку не дуже коректно закликати до посилення мобілізації сидячи на верхньому поверсі бізнес- центру в Києві, а не воюючи в складі ЗСУ.
+
+31
ArtLight
ArtLight
13 червня 2024, 14:44
#
Дуже душероздирающа «стаття» від банкіра в білій сорочці з краваткою! Давайте не будемо слухати «волю народа» в особі жінок, які не військовозобов'язані і в особі осіб, що купили собі доки стосовно непридатності. Якщо провести опитування саме серед чоловіків призовного віку і зобов’язаних то впевнений 98% не підтримує мобілізацію і подальшу війну, бо хто хотів пішов ще 3 роки тому воювати. Владе ще чекає гаага за цей військовий конц табор із начханням на права людини. Активніше заохочуйте захід приймати безпосередню участь, а залишок українців залиште Україні! Захід всеодно втрутиться. Але поки наші йдуть на фронт- цього не станеться. Моя власна думка, ні до чого не спонукаю, якщо що.
+
0
KValera
KValera
13 червня 2024, 15:43
#

ArtLight
Если ты не хочешь защищать свою страну, то зачем твою страну будет защищать какой-то Джон?
+
+60
tckgoblinu
tckgoblinu
13 червня 2024, 16:30
#
KValera, ти бачиш наслідки, а не причину. Причина, чому ніхто не хоче йти воювати — надмірна корупція влади ПІД ЧАС ВІЙНИ, приклади з овочерізками і барабанами приводити не буду, таких тендерів вже знають люди сотні.

Чому умовний «Джон» буде захищати країну? Ну, бо потім кацапстан постукається і до нього в двері, все просто. ЄС і США вигідно, щоб ми тут не будучи в НАТО стримували кацапстан, їм простіше гроші і техніку давати, ніж самим воювати.

Не буде нас — будуть вони воювати. Зер фюрер путлер не зупиниться ж.

І от якраз, якби у нас було багато таких «Джонів», то відкинути кацапстан на їх територію мордору було б простіше. Чому? Бо вони вже навчені, мають бойовий досвід, в них техніка і забезпечення. Розмови Макрона про введення військ грунтуються не на пустому місці.

Рано чи пізно, США і ЄС зрозуміють, що просто кинути Україну вони не можуть, бо фюрер путлер пам`ятає образу за санкції і буде йти далі. А нескінченно давати гроші — нікому не вигідно. От і вийде, що найпростіше рішення, це ввести війська і спільними зусиллями добити раненого звіра в обличчі нацистської росії і фюрера пукіна.

Але звісно наразі, в 2024 році, це все лише теорії і доки друкуються гроші, то можна продовжувати надавати кошти нам.
+
+45
gucci
gucci
13 червня 2024, 17:38
#
Повір, друже, вони, наші західні союзники, тягнутимуть до останнього, а потім почнуть домовлятися з цим фюрером або кимось іншим, без нас. Питання в тому, щоб ми з тобою дожили до цього моменту.
+
+30
Prya
Prya
13 червня 2024, 19:19
#
Не все уже дожили
+
+44
preyvanamor
preyvanamor
13 червня 2024, 17:39
#
Це називається САМОЗАХИСТ!
спочатку недовояки почали крутити людей в бусіки, а деколи навіть і ВБИВАТИ людей в тих територіальних центрах катувань, а потім люди почали захищатись і відбиватись від тих недовояк…
+
+59
mantis05
mantis05
14 червня 2024, 12:46
#
Не путайте военных, защитников Украины, с карателями НКВД из ТЦК. Из статьи видно, что пытаются продвинуть нарратив: военные= ТЦК. Это не так. Чётко нужно понимать разницу.
+
+45
Prya
Prya
14 червня 2024, 16:55
#
Да все все понимают, на самом деле. Кстати, этот пингвин, которого уже обсуждали выше, пропал из эфира, емнип, после дичайших заяв о том, что армия готова выполнять любые задачи, которые ей поставят — вплоть до жёсткого подавления возможных волнений «уклонистов».
+
+30
checker check
checker check
13 червня 2024, 18:15
#
В начале войны 200 с лишним тысяч приехали в Украину, чтобы воевать. Были очереди в военкоматы…
Раз ситуация изменилась, то есть причины такого изменения.
И, похоже, власть не собирается анализировать эти причины и устранять.
Во всяком случае мне не попалось ни одного материала на эту тему.
«Везде будет Буча…». Будет. Так может причинами заняться, а не шантажом и ломанием через колено ?
+
+30
mantis05
mantis05
13 червня 2024, 19:06
#
«Цього року велика частина українського суспільства підтримує людей, які атакують ТЦК, представників ЗСУ, у протистоянні з тими, хто опирається законним вимогам" — так и в 2013 году, люди нормально относились к ментам, а потом менты нюх потеряли и им носы пооткручивали, да так что аж беркут улетел. С ТЦК тоже самое: каратели НКВД, а не военные. Жалкие попытки автора ТЦКшников приписать к военным- это выглядит как шароварничество (см джинса с нац налётом). Военные- герои Украины. ТЦК- ругательное слово, не надо путать.
+
0
ValentinVesels
ValentinVesels
13 червня 2024, 23:02
#
Якщо людина не хоче, щоб рашистська наволоч була в нього вдома, той йде і воює, а хто боїться, той втікає, волає про корумповану державу, поганих тцкашників, постить повну фігню про реальний стан у ЗСУ, велику частину з чого вдало підкидає раша,бо він не бачить реальної картини фронту, а в тилу війна не відчувається від слова зовсім…
+
+44
mantis05
mantis05
14 червня 2024, 0:15
#
Так никто и не против, отправить НКВДшных ТЦК на ноль, защищать свои семьи от русопитеков)
+
+30
Kharakternyk
Kharakternyk
14 червня 2024, 8:35
#
Чуть не знудило поки дочитав пропаганду соросівського посіпаки.
Для кого це розраховано?
+
0
nitrolog
nitrolog
14 червня 2024, 11:00
#
До чого тут Сорос?
ти якраз і показуєш що ти жертва рос пропаганди, термін «соросята» вони придумали і тут це розповсюджують, що тобі Сорос поганого зробив?
+
+45
Kharakternyk
Kharakternyk
14 червня 2024, 11:15
#
Цікавтеся трішки глибше і будете знати.
А то вас послухати і ще можна зробити висновки, що народні обранці такі дійсно слугують народу України і всі закони для покращення життя народу:)
+
0
nitrolog
nitrolog
14 червня 2024, 11:24
#
Ви знаєте це звідки глибше?
З яких джерел?

І що я там вже такого наговорив що мене так послухати що аж уухххх?
Схоже ви взагалі не думаєте що пишете або штампуєте відповіді за шаблоном. Може бот якийсь.
+
+45
Kharakternyk
Kharakternyk
14 червня 2024, 10:41
#
Єдине, що радує, видно по коментарях та по підтримці сподобайками, що «жертв» телевізора та провладних ботів стає набагато менше і з кожним днем тенденція все покращується.
+
+45
mantis05
mantis05
14 червня 2024, 12:47
#
Автор пишет с нуля? Нет? Балабол он. Можно расходиться.
+
+30
innapcholko
innapcholko
15 червня 2024, 6:06
#
Интересные факты про ТЦК — для тех кто умеет слушать и думать:

https://www.youtube.com/watch?v=oilZmePGO9c
+
+30
Скрудж Макдак
Скрудж Макдак
16 червня 2024, 14:27
#
Вибачте але з якого часу тцк стали військовими?!)
+
+30
innapcholko
innapcholko
16 червня 2024, 19:32
#
По закону? А не хз там шопопало!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися