Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 червня 2024, 15:06

Єврокомісія введе мито на китайські електрокари у розмірі до 25%

Європейська Комісія планує оголосити китайським виробникам електромобілів тимчасові тарифи, які можуть сягнути близько 25%. Про це повідомляє агентство Bloomberg.

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

«Особа, знайома з дискусіями в Брюсселі, повідомила, що цифри ще не остаточні. Чиновники з кількох країн-членів ЄС заявили, що очікують, що тарифи становитимуть 25%, а деякі компанії можуть зіткнутися з ще вищими витратами на імпорт», — пише агентство.

Тарифи очікують ввести 4 липня, а Китай вже висловив готовність до відповідних заходів у сферах сільського господарства, авіації та автомобілів з великими двигунами.

Акції, пов'язані з китайськими виробниками електромобілів, знизилися в Гонконзі напередодні рішення ЄС. Цього тижня акції Geely Automobile Holdings і Xpeng Inc. впали приблизно на 8%, в той час, як лідер сектора BYD Co. втратив близько 3%.

Хоча ці заходи спрямовані на китайських автовиробників, таких як BYD і Geely Automotive Holdings Ltd., вищі ставки — з нинішніх 10% — торкнуться і низки західних автовиробників, на чолі з Tesla, яка постачає Model 3 з Шанхаю в Європу, а також BMW AG і Renault SA.

Нинішній збір на імпорт легкових автомобілів з Європи до Китаю становить 15%.

Коментарі - 3

+
+15
bonv
bonv
12 червня 2024, 15:47
#
+Засилля смердючої пластмаси…
+
+42
innapcholko
innapcholko
12 червня 2024, 16:58
#
Сами не хотят делать дешевле — так давай не дадим покупать дешевле у тех делает дешевле — уровниловка — галимый совок по Европейски!
+
0
neverice
neverice
12 червня 2024, 17:46
#
Що цікаво — Китай вважає доцільним стимулювати виробників електромобілів, та досягати максимально низьких цін для покупців. ЄС — же навпаки, мало того, що не стимулює локальних виробників, так ще й забезпечує всі умови, щоб зберегти ціни високими, вводячи неринкові загороджувальні мита.
І це важливо — в Китаї це не субсидії на покупку. Це саме різні стимули для виробників. І це дало свій ефект. А ЄС фермерів-дармоїдів субсидує, а виробництво електромобілів розвивати — не хоче. Нафтове лобі в ділі. Бо ЄС — то величезний ринок палива, комусь дуже не хочеться, щоб витрати на цьому ринку стали в 10 разів менше.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися