Укрзалізниця запустила у своєму мобільному застосунку функцію моніторингу квитків з можливістю автовикупу для всіх користувачів. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Укрзалізниця запустила функцію моніторингу наявності квитків з автоматичним викупом
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Відтестували новий сервіс із 3225 користувачами, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями і відкриваємо доступ до сервісу для всіх користувачів застосунку», — зазначили в компанії.
Відтепер для користувачів, авторизованих через «Дія.Підпис», доступний моніторинг двох типів:
- моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.
Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.
Водночас Укрзалізниця наголосила, що моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ — Відень. Проте можна отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.
Мобільний застосунок
Мобільний застосунок Укрзалізниці доступний для користувачів iOS та Android за цим посиланням.
Коментарі