Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 лютого 2024, 10:10

НБУ хоче надати держорганам доступ до номерів банківських карток клієнтів

Нацбанк пропонує для громадського обговорення зміни до Правил зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці, затверджених постановою Правління Національного банку України від 14 липня 2006 року № 267. Про це повідомляє пресслужба НБУ.

►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що пропонує Нацбанк

Зазначається, що зміни пов’язані з необхідністю приведення Правил зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці у відповідність до статей 62, 622 Закону України «Про банки і банківську діяльність» та удосконалення порядку розкриття інформації, яка становить банківську таємницю, Національному банку України.

Зокрема, у зв’язку з цим передбачається:

  • доповнити перелік інформації, що становить банківську таємницю та розкривається банками за запитами уповноважених державних органів;

  • уточнити вид інформації, що становить банківську таємницю та яку має право надавати Національний банк України Фонду гарантування вкладів фізичних осіб;

  • уточнити види перевірок, що здійснює Національний банк України, під час проведення яких банки зобов’язані надавати документи і їх копії, які містять інформацію, що становить банківську таємницю.

Як зауважують в регуляторі, такі норми містить проєкт постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Змін до Правил зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці».

Що це дасть банкам

Пропонується, що банки додатково розкриватимуть на запит держорганів інформацію про унікальні ідентифікатори та/або номери емісійних платіжних інструментів.

Це можуть бути, наприклад, номери платіжних карток обох контрагентів операції (як платника, так і одержувача коштів), а також найменування постачальника платіжних послуг контрагента.

Автор:
Ярослав Голобородько
Редактор стрічки новин Ярослав Голобородько
Пише на теми: Макроекономіка, фондовий ринок, криптовалюта

Коментарі - 63

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 10:25
#
Так это давно пора было сделать, у нас полиция 100% пассивна, они подают запросы в банк, а банк им отвечает извините эт банк тайна идите в суд :D хотя чтобы что-то давать, нужно сначала обучить *кибер полицию* работать как кибер полиция)
+
+488
Злий Інвестор
Злий Інвестор
22 лютого 2024, 10:29
#
Ну правильно. Це зроблено тому, що в поліції дуже часто сидить опер Вася, котрий шукає бізнеси з яких можна збити грошенят. Тому і потрібна була незалежна інстанція, що оцінювала б чи дійсно вартує надати людині доступ.
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 10:34
#
Банки делают тоже самое, блокируют счёт клиента, и никуда не подают ни в какие органы, а тупо держат в обороте данную сумму.
Хотя по закону 3 дня если банк не нашёл решения он передаёт дело в НБУ, а вообще если у банка нет законных пiдстав (то есть если клиент не нарушил закон) блокировать деньги, по этому я даю вам 100% что ни один банк не даст вам бумажку, что вы нарушили ст закона такой то пунк и вам было заблокировано деньги и что идёт какое либо разбирательство:)
Все банки это такой же махинационный центр:)
Кто не знает все банки имеют статус первынный орган мониторинга, то есть на ровне с кассами, обменниками, адвокатами, нотариусами и т. д. А они могут блочить только по запросу державных органов, но ни как не по жалобе, или своему личному разбирательству.
+
+47
MaxTirpiz
MaxTirpiz
22 лютого 2024, 11:05
#
Ты совсем глупый ? Когда банк блокирует карту он в первую очередь руководствуется своим внутренним комплаенсом, а они в разных банках могут отличатся в части определения рисковых операций . И причину блокировки банк может не называть. А сам комплаенс — это коммерческая тайна, которую пэрэсичным не покажут
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 12:03
#
MaxTirpiz ты хочешь сказать что законы банка, важнее закона Украины?) я лишь пишу что банки не соблюдают законы и это факт.
+
+6
MaxTirpiz
MaxTirpiz
22 лютого 2024, 12:37
#
У банка не может быть законов, глупый)) Но внутрибанковская политика фин мона и комплаенса может быть гораздо строже закона (слабее закона быть не может). Поэтому некоторые банки и дуют на холодное особенно зарубежные
+
+53
Criptor82
Criptor82
22 лютого 2024, 13:06
#
MaxTirpiz. Це все фуфло, коли справа доходить до суду. В моїй практиці були такі розумники з фінмону одного державного банку, в суді представник банку не може нічого пояснити ні суду, ні учасникам процесу про так званий комплаенс та які ж були ризики, і де конкретно вони визначені. Бекав-мекав, а пояснити не зміг, все на що спромігся зіслалася на ст. 15 Закону України «Про легалізацію…», а вкінці запропонував провести фінансову операцію, по якій була відмова, в іншому банку:)) А ви кажете «комплаенс». Це у нас в країні, вони такі борзі. Була б це західна Європа, діяли б в рамках Конституції та законів.
+
+13
MaxTirpiz
MaxTirpiz
22 лютого 2024, 13:50
#
Взагалі то банки працюють не тільки згідно законів але й згідно методичок та інструкцій НБУ які для них дорівнюють закону.
+
+48
Criptor82
Criptor82
22 лютого 2024, 14:06
#
Max. Скажи мені Максе, а в якому законі є норма, яка дозволяє НБУ приймати інструкції, які суперечать законам? Ті самі інструкції на які ви посилаєтесь вони носять нейтрально-загальний характер. Банк робить свої положення фінмону на основі свого бачення.
+
+11
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 15:13
#
Criptor82 верно говорит) в суде все банки усираются, потому что чтобы заблок деньги клиента, у них обязаны быть основания законные, то есть клиент должен нарушить закон либо из державных органов должна прийти бумага что такой то чел чёто нарушил:)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 15:12
#
MaxTirpiz Ты не понимаешь что нет финмона и банка как отдельных структур, банк и фимон это единая структура под названием к примеру ощад банк, в суде суд рассматривает не финмон, а ощад банк.
+
0
Riojas
Riojas
22 лютого 2024, 11:10
#
Вот именно, это — основная проблема мегареестра, который создали наши можновладці. Да, вся информация есть, но в десятке отдельных источников и на доступ к каждому делался запрос. Так как минимум можно отследить кто и зачем запрашивал доступ.
+
+56
financialGenius
financialGenius
22 лютого 2024, 10:55
#
У нас полиция не поэтому пассивна , сталкивался два раза с действиями полиции , жесткие телесные закрывали с чистым листком и ничего там не было … писал в прокуратуру заявление на восстановление дела, но тоже после этого никто ничего не сделал . Просто крышевание ОПГ и если не на тех пишет то ничего никто там делать не будет, а вот бизнес пощимить или сдать своим подельникам с ОПГ это запросто делают …
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 лютого 2024, 11:00
#
А я пишу так как лично сталкивался с кибер)) потому кибер там просто слово)У них нет полномочий, нет доступа к оф имейлу киберполиции чтобы делать запросы куда либо, они делятся на старую полицию, кол центр, и кибер, и вот чтобы вести расследование должны подать запрос на биржу с оф имейла кибер полиции, на бирже поддержка говорит да если оф запрос будет с имейла полиц гов юа, мы дадим все док-ва+ фото открытого дела, но у них ничего этого нет, более того *головный следователь кибер полиции* как мне сказали, спросил, а что такое криптовалюта и бинанс биржи и т. д. и тп) вот и на этом закончилось
+
0
Три літри
Три літри
23 лютого 2024, 17:08
#
Людина яка розповідає що закон про фінмониторинг поганий хоче порушувати встановлену законом банківську таємницю 😂
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
23 лютого 2024, 17:43
#
А то что банки нарушают закон и без пiдстав ограничивают средства клиента эт ок типа да? И ведут свои расследования тайные между банками обмениваются информаицей тем самым её сливают, тоже ок законно?) По закону банки вообще не имеют права вести ни какие расследования, связанные с мошенниками, шахрайство и т. д. и т. п.
+
0
Три літри
Три літри
23 лютого 2024, 21:59
#
Банки блокують гроші як раз відповідно до закону.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 лютого 2024, 10:02
#
Дадада, пишешь как типичный сотрудник) сгидно чинного законодаства ахаха)
Пока ещё я не увидел правило что банк имеет право заблокировать доступ к деньгам клиента за не передачу информации о доходах:) Там только обязанности мониторинга, задавать вопросы и ждать ответы, а не блок давать
+
0
Три літри
Три літри
24 лютого 2024, 12:35
#
Пишу як людина що читала закон. До слова читав я його вперше ще в квітні 2020 коли такі як ти верещали що не можна буде поповнити карту на суму більше 5000₴ через новий закон про фін моніторинг.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 лютого 2024, 14:45
#
Хорошо, покажи мне закон, где написано, что банк имеет право прызупыныты операции чтобы сделать проверку?) Ну то есть ограничить право свобод и средств на счету)Там один такой, я его цитирую вам обоим:)

Згідно п. п. 1.3.2.14 Умов та правил надання банківських послуг банк має право призупини проведення фінансових операцій або фінансові операції по рахунку у випадку, якщо така операція (операції) містить ознаки операцій, що підлягають фінансовому моніторингу відповідно до законодавства про запобігання і протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинних шляхом, або фінансування тероризму, і зобов’язаний призупинити проведення фінансової операції, якщо її учасником або вигодонабувачем є особа, яка включена до переліку осіб, пов’язаних із здійсненням терористичної діяльності або відносно якої застосовані міжнародні санкції.
+
0
Три літри
Три літри
24 лютого 2024, 17:16
#
Це написано в законі про фінмоніторинг
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 лютого 2024, 18:02
#
Процитируй, где там написано что чтобы промониторить имеет право заблокировать.
В законе про запобигання та протедiю отмыванию конечно же.
+
0
Три літри
Три літри
24 лютого 2024, 20:04
#
Вивчай закон, я тобі це вже декілька місяців кажу.

Незнання тобою закону не позбавляє банку від права і обовʼязку заблокувати твій рахунок у разі підозри.
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
24 лютого 2024, 20:34
#
Ну вот опять доказал что такой же балабол как и Лёшка птушник)
+
0
Три літри
Три літри
24 лютого 2024, 21:55
#
Так, ти показав який ти балабол: ти досі не прочитав закон про фінмониторинг. Але активно коментуєш його використання банками 😂
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 лютого 2024, 9:06
#
Я прочитал, там описаны обязанности что они имеют право вести мониторинг и собирать информацию, но там не написано что при собирании они обязаны ограничить средства клиента, такое есть только в том законе что я скинул выше, читай и изучай:)

Так же банк обязан при ограничении прав свобод, а именно блокировке средств, сослатся на законную статью которую я или ты нарушил, а банк скидывает только статьи с их обязанностями, но нет статьи с нарушением, а значит блокировка не законна:)

Это тоже самое что менты бы при остановке транспортного средства ссылались лишь на статьи что они имеют право арестовывать, составлять постановления но не ссылались бы на статью которую водитель нарушил.

К примеру в той же Чехии это делают так: клиент крутит какие то суммы на счету, банк присылает на почту письмо о том чтобы подтвердили доходы(не блокируя деньги на счету) далее если клиент морозится, неделю, две или месяц, ему звонят, оповещают что с вами будут разорваны отношения и блокируют деньги чтобы клиент явился в банк.
+
0
Три літри
Три літри
25 лютого 2024, 10:16
#
Я прочитал, там описаны обязанности что они имеют право вести мониторинг и собирать информацию, но там не написано что при собирании они обязаны ограничить средства клиента

погано читав

спробуй ще прямо зі статті Стаття 23. Зупинення фінансових операцій

я тобі трохи спрощу роботу і зацітую перший абзац, а от далі сам читай:

1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій,
має право зупинити здійснення таких операцій,
якщо вони є підозрілими, та
зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри,
що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.


Виділич головні моменти як міг, вже навід першокласник би зрозумів.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
25 лютого 2024, 14:19
#
А теперь перечитай, что такое ознакы криминального правопорушення, и не путай их с административными)

+ Там написано что если там криминальное нарушение, банк обязан уведомить органы об этом.
Банки это делают? — конечно нет.
К тому же, банк должен откуда то взять информацию что данные операции действительно являются криминальными, всё это пустая болтовня и в суде никто ничего доказать не сможет а если не сможет в суде, значит все эти действия по факту не законные.

Ты в СТ 23. конкретно на статью ссылайся, которою можно нарушить.
+
0
Три літри
Три літри
25 лютого 2024, 21:39
#
А теперь перечитай, что такое ознакы криминального правопорушення, и не путай их с административными)

Я і не путаю. Про яке адміністративне правопорушення ти зараз розповідаєш — нікому не зрозуміло.

Там написано что если там криминальное нарушение, банк обязан уведомить органы об этом.

Якщо було — то так. А якщо не було, а є лише підозра — то ні, банк проводить перевірку самостійно чи передає інформацію до підрозділу фінмониторинга НБУ для більш детальної перевірки.

І в статті 23 мова саме про підозру. Я ще раз виделив тобі це слово яке ти вперто ігноруєш.

Ты в СТ 23. конкретно на статью ссылайся, которою можно нарушить.

Ти схоже сам зрозумів яку маячню написав.

Фіксуємо: стаття 23 дозволяє банку блокувати операції клієнта — гроші лежать в банку і чекають доки банк завершить перевірку.

Що і потрібно було довести (с)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
26 лютого 2024, 8:51
#
Вот и я не понимаю, про какое нарушение закона ты мне тут втираешь?_) если в тех статьях чётко написано при нарушении криминального кодекса :D
Это должна быть как минимум заява из органов что данный чел к примеру торгует наркотой через свой банк.
Всё это пустая болтовня, как я уже сказал не было ни одного выигранного дела банком, по блокировке денег клиента, что якобы он нарушил, везде суд обязал вернуть деньги. А значит то что ты тут втираешь, полная чушь, и банки не работают по закону)
Перечитай что я тебе писал выше ато ты теряешь связь со словами, обязанности и нарушение это разные вещи, обязанности вступают в силу при нарушении, а не просто так когда захотел, тоже самое у полиции.

Пiдозра не может быть просто *ой в мысли пришла* дай заблокирую, капец мне даже стыдно читать что ты такую ересь пишешь, любая пидозра должна быть обгрунтована, неуч)Это всё они должны доказать, если они взяли на себя обязанность обвинять, но я даю 100% что ни в одном банке тебе не дадут бумагу с обвинениями) по крайней мере мне не дают :D

У полиции пiдозра чётко обгрунтована законом, как и почему по каким признакам они могут её выдвигать.
Ешё раз повторю, банк не посудова особа и если у него нет обвинений что клиент нарушил, средства не могут быть заблок.
+
0
Три літри
Три літри
26 лютого 2024, 10:33
#
Вот и я не понимаю, про какое нарушение закона ты мне тут втираешь?

Я тобі втирав про те що ти підтримуєш розголошення банківської таємниці.

Але ти вже давно переключився на обговорення фінмониторингу при тому що ти в цьому питанні повний ноль бо не знаєш права банка на зупинку операцій клієнта записані в статті 23 закону про фінмон.

І в обговоренні фінмону саме ти втираєш що банки порушують закон бо в них немає права на зупинку операцій клієнта. Як я вже написав вище ти пишеш цю маячню бо взагалі не орієнтуєшься в нормах закона про фінмон.
У банка є підозра — він зупиняє операції. Все просто.
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
26 лютого 2024, 15:19
#
Ты что реально как Лёшка или вы один и тот же чел?
Пiдозра должна на чём то обгрунтовыватся, суд спросит, на чём обгрунтовывается ваше подозрение? Где док-ва и факты нарушения? Банк ответит: таких нет, суд ответит немедленно разблокируйте счёт клиента.
Вот и всё.
В 23ст, там криминальный кодекс, то есть ты уже прировнял бансковские операции к криминалу ? :D
+
+247
Riojas
Riojas
22 лютого 2024, 10:31
#
И в оберег сразу выгружайте, с выпиской по остаткам.
+
+377
Silumin
Silumin
22 лютого 2024, 10:47
#
Правильно, товариш воєнком має одразу знати, скільки грошей можна вимагати з кожного потенційного ухилянта!
+
0
matroskin
matroskin
22 лютого 2024, 23:02
#
Де це таке відбувається ?
У нас шукають через кого б вийти щоб порішать, а у Вас вимагають. Повезло Вам.
+
+80
veritas69
veritas69
22 лютого 2024, 11:09
#
Та уже пофиг. работаем на опережение тупых законов
+
+176
Cheff spakuxa, Kiev
Cheff spakuxa, Kiev
22 лютого 2024, 11:17
#
Карты надо разгрузить до 0
+
+233
Mr Bungle
Mr Bungle
22 лютого 2024, 11:18
#
В нашій країні все робиться, щоб ніхто не тримав грощі в банку, де завгодно-за кордоном, в нерухомості, в тещі але не в банку.
+
0
Kharakternyk
Kharakternyk
22 лютого 2024, 12:21
#
А навіщо взагалі банки в цифровому таборі?
+
+21
bonv
bonv
22 лютого 2024, 11:59
#
Чим дальше в ліс, тим страшніше © Гірше ж точно не буде? ©
+
+21
bonv
bonv
22 лютого 2024, 12:00
#
Штрафи і пені та відосики про все добре і гірше ж точно не буде ©
+
+59
sacha2222
sacha2222
22 лютого 2024, 12:04
#
Ще питання з якою метою буде використана інформація працівниками держорганів. Я так розумію комусь сильно кортить розвалити банківську систему.
+
0
Dante732
Dante732
22 лютого 2024, 12:15
#
Больше власти государству.
+
0
ModernM
ModernM
22 лютого 2024, 13:40
#
Вся річ у тому, я к цим інструментом будут користуватися можновладці. Мабуть повинен бути механизм регулювання відносин між «тим хто обслуговує і тим хто користується», Вважаю, по перше, що ці механізми повинні бути прозорими. Даби простий користувач сервісом, мав можливість вплинути зі свого боку.
+
+28
Dante732
Dante732
22 лютого 2024, 14:00
#
Как это в принципе может называться банковской тайной? Что банковская тайна в Украине защищает?
+
+21
alinabobu
alinabobu
22 лютого 2024, 14:03
#
Данные о счетах, чтобы было с кого взять за откос от могилизации?
Страна третьего мира, хуже чем у рабов в африке. Но стадо и это схавает
+
+46
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
22 лютого 2024, 14:30
#
И что, кто-то будет еще говорить, что НБУ это НЕ сборище негодяев, которые рассказывают о «патриотизме», а сами пакуются валютой и покрывают коллаборантов. И все заточенно под одну цель — выдурить у граждан деньги.
Следующая новость — …рекордный отток средств в марте и апреле…
+
0
juular
juular
22 лютого 2024, 14:40
#
К крепостному праву да еще «немного» цифровой диктатуры, да это же огонь просто… но что-то молчат «не рабы», да и про студентов уже не кричат «они же дети»… странно как-то
+
0
alinabobu
alinabobu
22 лютого 2024, 16:07
#
Студенты и их родители уже все давно в Уеропе на пособиях. Шо им тут делать. Заказ отработали и кочуют дальше
+
0
swanforever
swanforever
23 лютого 2024, 8:55
#
А как обстоят дела в данном вопросе у банок соседних стран? в той же поляндии?
кто знает?
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
23 лютого 2024, 13:57
#
В ЕС банки сотрудничают с полицией, скорее всего это указака оттуда пришла, моим знакомым блочили счета в Чехии, по запросу полиции и шли расследования когда мошенники там орудовали, схема та же.
+
0
Три літри
Три літри
23 лютого 2024, 17:10
#
Для того щоб заблокувати рахунок не потрібно отримувати від банка номер картки клієнта.
+
+15
matroskin
matroskin
23 лютого 2024, 19:48
#
Мова тут якраз про навпаки.
От Ви прийшли в поліцію з заявою що Вас якось розвели, у Вас є номер картки злочинця, але щоб поліція щось почала робити надо взнать хто власник картки, а це «банківська таємниця», тобто тебе красиво отшили, неприємно але вроді законно.
Такий Закон наче і корисний, але це Україна..., тут і без даного закона як зацікавити то все взнають і находять, а як не заплатиш-то хоч 10 законів прийми ніхто тобою займатися не буде.
+
0
Три літри
Три літри
23 лютого 2024, 22:00
#
Вона (поліція) може дізнатись про це у банку. Ніякий реєстр для цього не потрібен, потрібно лише рішення суду яке надає слідчому право зробити запит, а банку відповідно обовʼязок відповісти. Банк і так знає кому ця картка належить без будь яких зовнішніх реєстрів.
+
0
matroskin
matroskin
24 лютого 2024, 20:46
#
В українському судочинстві не передбачено рішення суду відносно невстановленої особи. Не можна посадити чи оштрафувати невстановленого громадянина чи юр.особу. На картку в суд також подать не можна, можна на гр. Іванова.
Можна на банк що не надає, але не надаючи інфу про власника-він зараз нічого не порушує, тому в суда не має підстав зобов'язувати.
+
0
Три літри
Три літри
25 лютого 2024, 10:30
#
Не можна посадити чи оштрафувати невстановленого громадянина чи юр.особу

А суд і не штрафує та не саджає. Суд надає слідчому дозвіл на отримання інформації з банку. Причому робить це спеціальний слідчий суддя, а не той суддя що приймає рішення про штрафи.
+
0
matroskin
matroskin
25 лютого 2024, 12:34
#
Ще раз повторюю, не можна звертутися до суду відносно «нікого», і суд не може видати рішення яке стосуватиметься «нікого».
Ну подали Ви на картку в суд, далі що хто має по «рішенню суда» надавати інформацію, Приват, Ощад, Банк Панами ?
І не надо тут розказувать що є онлайн сервіси по яким можна визначити належність картки до банку, це не є офіційною інформацією і до справи її не пришиєш.
В любому рішенні має бути відповідач і це КОНКРЕТНА фіз. або юр. особа.
+
0
matroskin
matroskin
25 лютого 2024, 12:43
#
Аби все було так просто як Ви пишите, то який сенс в цьому Законі, коли й так все можна отримувати в законний спосіб.
+
0
Три літри
Три літри
25 лютого 2024, 21:33
#
Ну подали Ви на картку в суд

Класичний матроскін як я його знаю :)

На картку в суд не подають, в суд подають запит щоб суд виніс ухвалу про розкриття банківської таємниці.

Тебе послухати так і на убивць і грабіжників в суд не подають — бо наперед в 99% невідомо хто саме вкрав чи вбив — все це з’ясовується у ході слідства.

Так само у ході слідства встановлюється особа яка вчинила шахрайство. Коли через звернення на ОЛХ, коли через звернення до банку, коли іншними шляхами.
+
0
Три літри
Три літри
25 лютого 2024, 21:34
#
Аби все було так просто як Ви пишите, то який сенс в цьому Законі

В якому законі?

Ти як завжди обговорюєш те що не читав. Бо навіть заголовок новини каже що це не про закон — НБУ у нас закони не приймає.
+
0
matroskin
matroskin
26 лютого 2024, 21:57
#
На картку в суд не подають, в суд подають запит щоб суд виніс ухвалу про розкриття банківської таємниці.
1.В суди подають позови, запит в суд Ви можете подать відносно якоїсь інформації що стосується роботи самого суда.
2.Кого в Вашому «запиті» Ви просите суд розкрити «банківську таємницю»? Всі банки світу чи всі банки України? Кого повідомлять про засідання, кому відправляти копію ухвали?
Віталій, думай, а потім пиши.
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
27 лютого 2024, 14:28
#
Matroskin кому ты это обьясняешь?_) челу который считает что банки имеют право без суда и следствия блочить счета?

Вот в ЕС лично мои друзья сталкивались, ни один банк не блочит бабки без запроса от полиции, если им нужна инфа, кто куда что за деньги гоняют на счету, они присылают письмо на почту, о том что если клиент не придоставит инфу о переводах и деятельности с ним будут разорваны отношения, после ждёт 1−3 недели если клиент мороз то тогда могут блокнуть чтобы он явился в банк для разрыва договора, но ни как для обьясняшек что за суммы он переводил кому и за что :D

Это тоже самое что тебя сначала посадят в тюрьму, а потом будут только решать виновен ты или нет :D
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
26 лютого 2024, 8:48
#
Matroskin прикол в том, что по закону, и банк не имеет права вести расследования, и полиции они отказывают, бред какой то получается :D
Точнее получается, тотальная свобода, делай что хочу и тебе ничего не будет)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися