14 грудня 2023 року за участі банківського та державного секторів, Фонду розвитку підприємництва та незалежного агентства USAID відбулась офіційна презентація програми «Доступний факторинг».
Факторинг справді стає доступним — в Україні незабаром запрацює державна програма «Доступний факторинг»
Таскомбанк став першим банком, який уклав договір щодо співпраці за програмою, згодом кількість учасників розширилась. Умови програми передбачають фінансування постачання товарів, робіт та послуг виключно українського походження з терміном відстрочки до 360 днів — це важливо, адже її запуск дасть поштовх для розвитку вітчизняного виробництва. Ставка за програмою становитиме 13% річних, ліміт фінансування — до 150 тисяч гривень.
Під час пресконференції в інформаційному агентстві Укрінформ, Голова Правління Таскомбанку Володимир Дубєй акцентував, що факторинг — хороший інструмент як для малого бізнесу, так і для крупних компаній.
«Я вірю у факторинг, і переконаний, що об'єднавши наші зусилля ми зможемо розвити цей інструмент і зробити його справді цікавим для бізнесу, — зазначив Володимир Дубєй під час дискусії. — Програма „Доступний факторинг“ стане в нагоді компаніям, які зараз тільки народжуються, і які активно розширюють свою діяльність».
Серед переваг, окрім доступної ставки, Володимир Дубєй також назвав можливість хеджування валютного ризику, що під час війни стало дуже важливим для бізнесу, можливість надавати будь-які види факторингу — регресний факторинг (ризик на Постачальника), безрегресний факторинг (ризик на Покупця). Також банкір підкреслив, що в Таскомбанку запроваджено процес автоматизованого електронного факторингу для пришвидшення обробки документів та видачі фінансування.
Відповідаючи на питання щодо галузей підприємництва, яких зацікавить нова програма, Голова правління Таскомбанку зазначив, що в будь-якому бізнесі, де є відстрочка платежу, можна застосовувати інструмент факторингу. Зокрема, у сільському господарстві, енергетичному напрямку для відстрочки за поставку газу чи електроенергії. Основні потенційні клієнти — це виробники харчової промисловості, енергетики, фармацевтики, машинобудування, товарів народного споживання, а також дистриб’ютори їх продукції та торговельні мережі.
Завершуючи виступ Володимир Дубєй підкреслив, що наразі банкам необхідно шукати некласичні підходи до використання факторингу й працювати з бізнесом, щоб донести до кінцевого споживача легкість та простоту цього інструменту.
Коментарі