Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 листопада 2023, 8:30

На кордоні України з Угорщиною з’явилися черги із вантажівок — Reuters

На прикордонному переході Угорщини з Україною «Захонь» сьогодні утворилися черги, оскільки перевізники переорієнтували маршрути з польських та словацьких КПП, які блокують місцеві далекобійники. Про це пише Reuters.

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що відомо

«На головному пункті пропуску в Угорщині з Україною у середу виникли довгі черги, повідомила митна служба, оскільки водії вантажівок змінили маршрути з пунктів пропуску у Польщі та Словаччині через їх блокування», — йдеться у повідомленні.

Угорська влада активізувала зусилля, щоб пропустити збільшений трафік через свій кордон, повідомило угорське податкове та митне управління, але «пропускна здатність мосту через Тису та пункту перетину кордону серйозно обмежує їхні можливості».

Читайте: Поляки планують блокувати найбільший пропускний пункт на кордоні до лютого

Чому поляки й словаки блокують рух через кордон

Поляки й словаки незадоволені тим, що українським перевізникам скасували дозволи для перетину кордону. Також вони висувають й низку інших вимог:

  • посилення транспортних правил у межах організації «Європейська конференція міністрів транспорту»;
  • заборони на реєстрацію компаній у Польщі, якщо їхні фінанси і бухгалтерія перебувають за межами Євросоюзу;
  • доступ до української системи «Шлях»;
  • виділення смуги для порожніх автомобілів;
  • ідентифікація автомобілів Євросоюзу в українській системі «єЧерга».

Читайте: Українсько-словацький кордон розблокований — митники

Позиція України

Заступник міністра економіки Тарас Качка заявив, що відбирати ліцензії в українських перевізників не можна, але підкреслив, що Київ готовий обговорювати додаткові правила для покращення роботи як українських, так і польських далекобійників, про це пише Reuters.

Голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Мустафа Найєм наголосив, що Україна «не має наміру навіть обговорювати» з Польщею повернення до дозвільної системи. Він нагадав, що Угоду про лібералізацію вантажних перевезень («транспортний безвіз») ратифікували й погодили всі члени ЄС, її підписали між Україною і Європейським союзом, а не якоюсь окремою країною.

Україна планує провести перемовини з Польщею та Європейською комісією цього тижня щодо розв'язання цієї проблеми, а в ЄС заявили, що можуть покарати Польщу за блокування кордону, повідомляє RMF FM.

Автор:
Ярослав Голобородько
Редактор стрічки новин Ярослав Голобородько
Пише на теми: Макроекономіка, фондовий ринок, криптовалюта

Коментарі - 8

+
0
Три літри
Три літри
23 листопада 2023, 8:34
#
Словаки вимагають заборонити реєстрування фірм у Польщі?
+
0
financialGenius
financialGenius
23 листопада 2023, 11:22
#
Ты по диагонали читаешь что ли? … Тут обединение ихних желаний пишется… Вообщем в другой новости про разблокировку уже активно люди обсуждают… Тебе бы стоило на мои комментарии ответить вчерашние почему ты так уважительно пишешь про мордовию и ее царя с большой буквы и почему ты не понимаешь что это экономическая воцна против нас!!!
+
+30
Три літри
Три літри
23 листопада 2023, 11:59
#
Ты по диагонали читаешь что ли?

Я читаю наступний текст:

«
Чому поляки й словаки блокують рух через кордон
Поляки й словаки незадоволені тим, що українським перевізникам скасували дозволи для перетину кордону. Також вони висувають й низку інших вимог:
посилення транспортних правил у межах організації «Європейська конференція міністрів транспорту»;
заборони на реєстрацію компаній у Польщі, якщо їхні фінанси і бухгалтерія перебувають за межами Євросоюзу;
«

який хтось з редакції копіює з новини в новину без ввімкнення головного мозку, не переписуючи ані слова — просто скопіював, потім вставив
https://minfin.com.ua/ua/2023/11/21/116490132/
https://minfin.com.ua/ua/2023/11/22/116504892/
+
0
Три літри
Три літри
23 листопада 2023, 12:02
#
Тут обединение ихних желаний пишется…

А хто сказав що вони якось об'єднані? Вони діють самостійно і ні про які спільні цілі не заявляли. Про це свідчить і те що на словацькому кордоні вже нікого немає.

Вообщем в другой новости про разблокировку уже активно люди обсуждают…

От ти і сам підтверждуєш що нічого спільного у словаків та поляків немає. Хіба що москальскі гроші на які проводитяться ці акції, але про це редакція ані слова не пише, ну, а ти тим більш не визнаєш.

и почему ты не понимаешь что это экономическая воцна против нас!!!

Якби ти уважно читав що я пишу то помітив би що я це добре розумію
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 листопада 2023, 12:15
#
Виталик, я очень извиняюсь -но я совсем не вижу предмет спора. Я уверен что все прекрасно понимают откуда «растут» эти ноги.
Главный момент, что как пан Янек, живущий (условно) под Вроцлавом или Петро с Полтавской области ну и всеми «любимый» ваня с владимирской губернии, не обладая тонкостями корпоративного налогового права и тонкостями логистических процессов, смотря тв одинаково (только на своем языке) реагируют на такие новости!!! Один кричит — ***, украинцы у нас работу забирают, другой.падлюки. не дають нам заробити. ну и ванька, особый случай, скорее всего кричит о …путинских многоходовочках…. Уверен. что эта проблема в скором времени так же исчезнет как и появилась. Но есть хороший повод поработать «спец службам» этих стран (кроме рф). Ну и Совету Е С как-то обратить внимание на бездействие национальных правительств.
+
+68
Андрей Татра
Андрей Татра
23 листопада 2023, 11:10
#
Поляки показали козью морду…это только начало большого шухера. На сегодняшний день самым оптимальным партнёром по автомобильному движению есть Румыния там Президент Йоханссон этнической немец раньше был успешным мэром города Бекэу. Этот человек понимает для чего создано ЕС. Все остальные приблуды бродячие только ждут чтобы их датировали из ЕС (поляки, словаки,болгары) Итог развивать инфраструктуру с Румынией через Черновецкую и Одесскую область и Молдову транзит. Все транзитные проекты кинуть на эти направление. Паромная переправа Орловка- Исакча уже работает хорошо.
+
+38
JWT
JWT
23 листопада 2023, 11:43
#
И ЖД дороги тянуть евпропейского стандарта нужно, давно причем.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 листопада 2023, 11:45
#
Все это «баляляйка» Изначально, в конце 40, то что сейчас называется ЕС, планировалось как экономический союз стран «западного лагеря», потом трансформировалось в возможный союз государств «западного лагеря» и трех стран признанных как оккупированных ссср. Отдельным пунктом выделялась «Единая Германия». Ни когда, до 1996 года (событий в Югославии) не стоял вопрос о странах «восточного лагеря». То что сейчас происходит, скорее всего «разогретые» путинским баблом старые агентурные, «гэбешные» структуры.
Только одна Германия, еще с «падением Берлинской стены» публично навела порядок и с архивами «штаззи» и с «комунячими пасипаками». А все остальные так и остались в «спящем» режиме.
Ну, а у Румынии свой. долгоиграющий интерес -соединение с Молдавией и без решения вопроса с пнр это очень туманная перспектива, поэтому в Румынии понимают, что в конечном итоге все что подрывает режим в рф, даже помощь Украине, так же подрывает сам факт существования пнр.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися