Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 листопада 2023, 16:05

Укрпошта запустила електронну марку (фото)

Вперше в Україні Укрпошта впроваджує електронну марку — новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері. Про це повідомляє пресслужба Укрпошти.

Вперше в Україні Укрпошта впроваджує електронну марку — новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері.
Фото: Укрпошта

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

«Використання нового знака поштової оплати має низку переваг, адже тепер відправнику не потрібно зайвий раз приходити у відділення Укрпошти, щоб купити марки, та витрачати час на оформлення відправлень. Окрім цього, покращиться контроль доставки таких листів», — йдеться в повідомленні.

Зазначається Послуга електронної марки насамперед стане цікавою для великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах.

Для кого доступна електронна марка

Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи.

Згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн можуть як існуючі, так і нові клієнти Укрпошти.

Як отримати електронну марку

Щоб отримати електронну марку, треба виконати такі кроки:

  • Авторизуватися в Особистому кабінеті на сайті Укрпошти.
  • Обрати послугу «Лист».
  • Створити список із типом оплати «Електронна марка».
  • Створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані та обрати формат конверта.
  • Вибрати конкретне відправлення або весь список, який бажаєте оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту.
  • Здійснити онлайн-оплату банківською картою.

Після виконання цих простих кроків клієнт отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стікер на самоклеючому папері та відправити його з найближчого відділення Укрпошти або скористатися послугою кур'єрського забору.

У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу.

В Укрпошті зазначили, що Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів.

Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою.

Електронна марка — це знак поштової оплати, що у вигляді QR-коду наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про індекс одержувача, дату створення поштового відправлення, вагу, номер відправлення та підтверджує оплату послуг поштового зв’язку.

Електронна марка широко використовується в сучасних поштах світу: у Великобританії, США, Німеччині, Ірландії та інших, для надання поштових послуг своїм клієнтам.

Запрошуємо на найбільшу конференцію з інвестицій від Мінфіну — Жити на відсотки.

Це унікальний шанс дізнатися про таємниці інвестицій від експертів: найактуальніші стратегії, практичні поради та можливість поповнити свій інвестиційний арсенал. Простими словами про важливе!

Приєднуйся до нас за цим посиланням !

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися