Про це повідомив Заступник Голови правління Артур Муравицький під час круглого столу «Споживче кредитування: чи готові українці брати кредити під час війни», організованого «Фінансовим клубом».
Артур Муравицький: «Нам вдалось відновити активне споживче кредитування населення»
«Наша специфіка — це робота з беззаставними кредитами — кредитні картки і кеш-кредити. І за цими напрямами нам вдалось відновити активне кредитування. По кешам бачимо зростання продажів з початку бізнес-сезону, а по кредитних картках встановлюємо більше лімітів, ніж це було до війни. Наразі ми практично відновилися до довоєнного рівня», — зазначив Артур Муравицький.
На думку банкіра, наразі швидше відновлюється карткове кредитування. Артур Муравицький вважає, що це пов’язано зі зміною потреб українців з початком війни, адже переважна більшість клієнтів використовує кредитні кошти на поточні витрати.
Разом з тим заступник Голови правління зауважив, що на сьогодні велика частка клієнтів має запит на доволі високі чеки кредитування для задоволення своїх потреб. Наприклад таких, як придбання авто, побутової техніки чи ремонт. Для задоволення потреб таких клієнтів в Таскомбанку покращили умови кредитування, знизивши щомісячну комісію, та збільшили максимальну суму кредиту готівкою до 500 тисяч гривень.
Обговорюючи питання кредитування вимушено переселених осіб Артур Муравицький зазначив, що окремого скорингу для ВПО в Таскомбанку немає. «Ми ВПО обслуговуємо і кредитуємо без жодних обмежень. Внутрішньо переміщені особи — це ті ж самі громадяни, які працюють, мають певні джерела доходів. То чому б їх не обслуговувати, не кредитувати? Ми кредитуємо за звичайними правилами», — сказав Артур Муравицький. А також додав, що з точки зору їхньої платіжної дисципліни в Банку не бачать проблем.
Відмова банків від «прив'язки» клієнта до конкретного відділення також спрощує обслуговування клієнтів. «Сьогодні клієнт в одному місці, а завтра — в іншому. Треба, щоб у банка були технології роботи з клієнтами в різній географії. Речі, зроблені в діджиталі, працюють швидше і краще, ніж якщо банк вимагає, щоб клієнт приїхав саме в своє відділення, або взагалі їхав у відділення», — пояснив Артур Муравицький.
За матеріалами круглого столу «Споживче кредитування: чи готові українці брати кредити під час війни», організованого «Фінансовим клубом».
Коментарі