monobank придбав сервіс для бронювання столиків в закладах — TakeUsEat. Про це в телеграм-каналі написав один із співзасновників банку Олег Гороховський.
monobank придбав сервіс для бронювання столиків в закладах — TakeUsEat
►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо
TakeUsEat — це сервіс для бронювання столиків в закладах. Його заснували Олександр Леськів, Наталя Шкаровська, Серафима Лопухіна та Ольга Кірдяєва у 2020 — стартували як студентське хоббі.
«Нас дуже надихають молоді команди, які здатні самостійно створити та розвивати унікальний продукт», — написав Гороховський.
За його словами, TakeUsEat стане частиною екосистеми expirenza by mono, яка дає ресторанам один QR на меню, оплату, чайові, відгуки та оцінки. А тепер, гості отримають ще й зручне бронювання столиків, а ресторани — ще більше корисної аналітики.
«До речі, вже понад 1100 закладів підключили expirenza by mono і ми постійно вдосконалюємо сервіс та стаємо краще, тому, шановні ресторатори, приєднуйтесь», — підсумував Гороховський.
Коментарі - 9
ти коли купуєш в пекарні хліб і платиш готівкою — в курсі що продавець збирає інформацію про твоє життя?
Монобанк так само не шкодить тобі тим що надає тобі можливість замовити столік в ресторані. Монобанк не передасть ці дані твоєму роботодавцю, та не зробить шеймінг публікацію в Лінкедін з посиланням на твій профіль. Монобанк не передає цю інформацію третім особам — ти ж не вважаєш ресторан в якому замовляєш столік третьою особою, чи не так? Монобанк ніяк не аналізує цю інформацію. Тож виходить що це його справа так само як і в продавчини з пекарні що сьогодні зранку наливала тобі бялу каву.