За даними SensorTower і SimilarWeb, у конкурента Twitter від Meta, соцмережі Threads, почала зменшуватись кількість щоденних активних користувачів і час, витрачений на додаток. Як повідомляє CNBC, деякі показники просіли вже на 50%. Проте акції Meta досі зростають, пише ain.ua.
Активність користувачів Threads почала знижуватися
►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Падіння активності
Threads запустився 6 липня і всього за перші 7 годин роботи нова соцмережа змогла отримати понад 10 млн нових користувачів. Менш ніж за добу після запуску клон Twitter залучив 30 млн користувачів, а станом на 9 липня (всього через три доби після запуску) аудиторія нового сервісу змогла сягнути 100 млн.
Але, згідно з даними Sensor Tower і Similarweb, сервіс вже почав спостерігати деякий спад у зростанні та залученні. Уже 11 та 12 липня кількість щоденних активних користувачів платформи знизилася приблизно на 20%, а час, витрачений в соціальній мережі, зменшився на 50% (з 20 до 10 хвилин).
«Ці ранні падіння активності свідчать про те, що, попри галас під час запуску, Threads все одно буде важко звільнити простір у рутині більшості користувачів. Підтримка Meta та інтеграція з Instagram, ймовірно, забезпечать Threads набагато більший наплив, ніж іншим сервіси, але їй знадобиться більш переконлива пропозиція, ніж просто «Twitter, але без Ілона Маска», — переконані в Sensor Tower.
Читайте:Threads перетнув позначку у 100 мільйонів користувачів, перевершивши за темпами росту ChatGPT
Дані компанії Similarweb, що займається цифровими даними й аналітикою, показали подібні тенденції. У Threads спостерігалося падіння більш ніж на 25% щоденних активних користувачів між піком 7 липня та падінням 10 числа.
Дані Similarweb також свідчать про те, що час використання скоротився більш ніж вдвічі, причому середній час, який користувачі США проводили в додатку, знизився з приблизно 20 хвилин 6 липня до трохи більше 8 хвилин 10 липня.
Читайте також: «Той самий Twitter, але без Маска»: як працює і розвиватиметься новий Threads
Попри такі показники, акції Meta продовжують зростати. Хоча, можливо, нові метрики ще просто не дісталися інвесторів, які продовжують вірити в успіх нової соціальної мережі, що має стати «вбивцею Twitter».
Коментарі - 1