Бренд Hugo Boss підвищив план продажів на 2025 рік, роблячи ставку на високий попит на своїх ринках, оскільки виявився несприйнятливим до послаблення споживчих настроїв у Сполучених Штатах.
Hugo Boss збільшив план продажу на 2025 рік
У планах компанії − досягти щорічного обсягу продажів у розмірі 5 мільярдів євро до 2025 року. У поточному році Hugo Boss планує досягти мети у 4 мільярди євро.
Компанія оновила бренд під керівництвом колишнього глави Tommy Hilfiger Даніеля Ґрідера. Проводились інвестиції у маркетинг для збільшення продажів і розширення частки ринку.
Hugo Boss планує до 2025 року вийти на операційний прибуток на рівні 600 мільйонів євро, порівняно з попереднім прогнозом 480 мільйонів євро. Очікується, що маржа буде щонайменше 12%.
Як стало відомо LBLV, компанія планує зберегти витрати на маркетинг на рівні 7−8% від групових продажів.
На думку Даніеля Ґрідера, Hugo Boss має хороші перспективи зростання в Сполучених Штатах, на відміну від конкурентів у сегменті предметів розкоші та роздрібної торгівлі, де відзначається зниження споживчих витрат.
Hugo Boss очікує, що в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні з 2022 по 2025 рік виторг зростатиме мінімальними двозначними темпами на рік. Компанія прагне збільшити частку продажів із 13% до 20% до 2025 року.
Аналітики LBLV підрахували, що з початку року акції Hugo Boss знизились на 46%. Сьогодні папери компанії подешевшали на 1,23% до 69,22 євро.
Олександр Мельников, фінансовий аналітик LBLV