Adidas повідомила про великий збиток у четвертому кварталі та скоротила свої дивіденди після припинення партнерства з брендом Yeezy Каньє Веста в жовтні 2022 року. Про це пише CNBC.
Adidas анонсувала перші річні збитки за три десятиліття та скорочує дивіденди після скандалу з Каньє Вестом
►Читайте телеграм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Німецький гігант спортивного одягу опублікував операційний збиток у четвертому кварталі в розмірі 724 млн євро і чистий збиток від поточної діяльності в розмірі 482 млн євро.
На щорічних загальних зборах 11 травня компанія рекомендуватиме дивіденди в розмірі 70 євроцентів на акцію, порівняно з 3,30 євро на акцію у 2021 році.
Незалежні від валюти доходи знизилися на 1% у четвертому кварталі в результаті припинення партнерства компанії з Yeezy і будуть падати з високою однозначною цифрою протягом 2023 року, повідомила компанія.
Перший річний збиток за 31 рік
Adidas прогнозує операційний збиток за весь рік у 700 млн євро у 2023 році, що стане першим річним збитком за 31 рік. Оцінка включає 500 млн євро потенційного списання запасів Yeezy та 200 млн євро «одноразових витрат».
Падіння акцій
Акції Adidas впали на 1,7% під час ранкових торгів у Європі, але за рік вони зросли більш ніж на 11%.
Читайте також: Співвласник Adidas та спадкоємець алмазного гіганта: Forbes назвав найбагатших людей Африки
Скандал з Каньє Вестом
У жовтні 2022 року компанія Adidas розірвала своє дуже прибуткове партнерство з Каньє Вестом після того, як він зробив низку антисемітських коментарів в мережі.
Раніше компанія повідомила про серйозний удар по доходах, якщо не зможе перемістити свій величезний запас непроданого взуття Yeezy, що залишився.
Adidas заявила, що базовий операційний прибуток буде «приблизно на рівні беззбитковості», що відображає втрату 1,2 млрд євро потенційних продажів від непроданих запасів Yeezy.
Плани компанії
Новий генеральний директор Adidas Бьорн Гулден, який змінив Каспера Рьорстеда на початку року, заявив у середу, що 2023 рік буде «перехідним роком», оскільки компанія планує скоротити запаси та зменшити знижки, щоб повернутися до прибутковості у 2024 році.
«В Adidas є всі складові для досягнення успіху, але нам потрібно знову зосередитися на головному: продукті, споживачах, роздрібних партнерах і спортсменах», — сказав Гулден.
Коментарі - 1