Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. В Мінреінтеграції розповіли, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
27 лютого 2023, 11:32
В Мінреінтеграції розповіли, як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном
►Читайте телеграм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Які документи потрібні
- Заповнена заява за формою № 5ДР;
- Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати картку платника податків
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
Читайте також: Рада дозволила платити податки електронними грошима
Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1